Kevin, Francis of Notorious Big?quote:
Ehm, Vik.. Dat is een man hè?quote:
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.quote:
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Kevin, Francis of Notorious Big?
En wie heb ik in de vriezer liggen? Ik ben fan.
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vikje ik bedoel dit heel lief, maar met dit soort posts is meteen duidelijk dat je voor het andere team speelt.
Minstens zoeenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt Big Poppa in de vriezer liggen? Grote vriezer heb je dan!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, ik vind hem geen lekker ding hoor.
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minstens zoeen
[ afbeelding ]
[..]
Je bent niet de enige
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen de neiging om dit te doen:
[ afbeelding ]
Zhe Dramaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Wat is Zhequote:
Conclusie: je weegschaal werkt niet zoals het hoort. Pak je centimeter erbij. Bij voorkeur een niet-rekbare.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef jamesstewart het volgende:
Nou, heb er net nieuwe batterijen in gedaan en geeft nog steeds 76 aan.
Nu weet ik niet wat mijn gewicht is
Of de weegschaal gaf de 77 kilo verkeerd aan. Dat is het denk ik. Want toen ik eerder voor de lol op ging staan met extra gewicht van 10 kilo gaf hij 85 aan, dat zou dus 87 geweest moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |