Vegetarisch =/= vegetarier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Siral het volgende:
Mijn zus is ook vegetarisch... en ik kook vanavond. Ik wil gaan wokken, dus wat kan ik voor haar erbij doen wat lekker is met noodles en chinese wokgroente/zoete sojasaus? Iemand een idee?
Geen idee.. we eten het eigenlijk nooit, maar dat is het proberen waard inderdaad! Kan je dat gewoon bij de ah kopen? Moest toch nog boodschappen doen voor vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vegetarisch =/= vegetarier.
Houdt ze van tofu?
Ja het moet niet op vlees lijken, het mag er niet naar smaken, en de structuur mag ook niet op vlees lijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind die reepjes niet echt naar vlees smaken, het is gewoon gekruide tofu. Zeker in zo'n wokgerecht smaakt het eigenlijk vooral naar de saus die je erbij doet. Maar als je zus zo lastig is kun je haar misschien beter zelf vragen wat ze wel lust.
Indiase recepten nakijken, die zijn heel vaak vegetarisch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Siral het volgende:
Oja en volgens mij vind ze gebakken ei helemaal niet lekker (ze lust heel weinig...)
Ik typte het in op google, maar dat lijkt op kip? Wil ze dan al nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef mille-feuille het volgende:
Ik vind tofu dus echt verschrikkelijk vies, eet het echt nooit. Quorn-stukjes vind ik wel lekker trouwens. Die hebben ze ook bij de ah.
ja curry met paneerquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Indiase recepten nakijken, die zijn heel vaak vegetarisch.
Ja okequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
waarom niet gewoon cashews erbij? volgens mij vult dat in dezelfde mate als kip.
De duutser is ook vegetarier. Ik denk dat ik komende zondag, als ik weer in SE ben een biefstukje eet ofzo!
ik vind het onzin dat maaltijden altijd uit 3 componenten moeten bestaan. Zeker als je vegetarisch eet. Je moet gewoon zorgen dat je alle eitwitten, koolhydraten en whatsoever binnenkrijgt, en of je nu aardappelen vlees en groente eet, of groente en aardappelen of groente en vlees, wat zal dat een zorg zijn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja okeHet is ook wel een goede optie. Alleen dan krijg ik waarschijnlijk een reactie van "wat heb ik er dan bij". Omdat die cashews er niet echt als een vervanger eruitzien
Klopt, vind ik ook. Ik hoef ook echt niet elke dag vlees, terwijl ik vlees heerlijk vind! Ik zou best met haar die cashews willen eten erbij ipv kipquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het onzin dat maaltijden altijd uit 3 componenten moeten bestaan. Zeker als je vegetarisch eet. Je moet gewoon zorgen dat je alle eitwitten, koolhydraten en whatsoever binnenkrijgt, en of je nu aardappelen vlees en groente eet, of groente en aardappelen of groente en vlees, wat zal dat een zorg zijn...
Het mag niet op kip lijken, maar moet wel op vleesvervanger lijken? Uhm... Lastig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja okeHet is ook wel een goede optie. Alleen dan krijg ik waarschijnlijk een reactie van "wat heb ik er dan bij". Omdat die cashews er niet echt als een vervanger eruitzien
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Het mag niet op kip lijken, maar moet wel op vleesvervanger lijken? Uhm... Lastig.
Anders geef je haar ipv een vleesvervanger iets anders? Dat je naan op tafel zet ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeft
En dat hoeft ze ook niet elke dag hoor. Maar meestal eet ze zo'n groente burger, of falafel oid.
Ik ga nu lekker voor de verandering op de fiets naar de winkel, tis super mooi weer!![]()
Die schalen verschillen vast enorm per caoquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Syrena het volgende:
Ze hebben de vacatures maar weer gewoon op infonet gezet![]()
Schaal 9Vanavond brief maken.
Quorn in satésaus!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja iets met dezelfde massa zegmaar, dat ze het idee heeft dat ze er ook echt iets "bij" heeft
En dat hoeft ze ook niet elke dag hoor. Maar meestal eet ze zo'n groente burger, of falafel oid.
Ik ga nu lekker voor de verandering op de fiets naar de winkel, tis super mooi weer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |