SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Een seksrelatie is ook een relatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Toch is het vies, een seksrelatie. En waarom op sites een neukpartner zoeken, dat kan ook in real life, volgens mij in real life beter zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Sowieso, seks is vies, niet aan beginnen gewoon. Bah!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het vies, een seksrelatie.
Dat zegt 'ie toch niet? Genoeg kerels die ook best een relatie willen met een meid die ze leuk vinden. Maar ik denk zo dat de gemiddelde kerel als een meid geen relatiemateriaal is maar wel lekker is het prima vindt om daar af en toe gewoon mee te scharrelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
Deel uberhaupt de ervaring niet dat RP gebaseerd is op sexrelaties. Uiteraard zijn bepaalde leeftijdscategorieen iets minder serieus dan andere. En er zullen vast ook wel dateverslaafden tussen zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.
En aangezien het statistisch gezien vaker voorkomt dat er geneukt wordt dan dat er een huisje, boompje, beestje uit voortvloeit, heb ik het gelijk aan mijn zijde.
Bij deze dan ook het verzoek je uit te schrijven van relatieplanet als je niet geneukt wilt worden, je verpest het namelijk voor de rest.
Idd. Ik denk dat de mensen bij wie het andersom gaat op een hand te tellen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Dizorn het volgende:
Nouja de logische volgorde is toch dat je éérst neukt voor je huisje-boompje-beestje opzet. En tegen die tijd zijn de meeste mensen die wél hebben geneukt wel afgehaakt denk ik?
Scharrelen gaat m.i. wel wat verder dan alleen seks. Je kunt ook best een beetje de relatiedingen doen (hapje eten, biosje pakken, neuken als konijnen) zonder dat het te serieus wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Silenus, zijn we het er tenminste over eens dat jouw primaire doel niet 'het vinden van een leuke levenspartner' is, maar eerder 'het vinden van een leuke sekspartner' ?
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big dealquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind echt dat kastanova altijd stoer praat, of is dit mijn eigen beleving.
Okay.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kom eens even met cijfers waarop jou uitspraak geverifeerd kan worden.
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big deal
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
2 dates.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
0 keer huisje, boompje, beestje.
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebiedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?
43 dates op de kop afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Zou iedereen even zijn totale aantal relatieplanet dates op willen noemen.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
No shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebied
Holy crap, je hebt een hoop gefrustreerde kerels in je kielzog dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef Chawi het volgende:
43 dates op de kop af
2 keer geneukt
1 keer huisje, boompje beestje
Je zegt alleen maar dingen die tegendraads zijn, voegt eigenlijk vrij weinig toe aan de topicreeks. Vandaar: trol.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goed
Zie. Heb ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Eh, nee. Als ik alleen zou willen neuken zou ik elke week wel met drie meisjes van internet neuken. Zou me serieus geen probleem opleveren. (Okay, drie is misschien even bikkelen, maar één per week zeker)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Silenus, zijn we het er tenminste over eens dat jouw primaire doel niet 'het vinden van een leuke levenspartner' is, maar eerder 'het vinden van een leuke sekspartner' ?
Via RP zit ik ongeveer op 10 dates denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Oh, dan ben ik bij deze een trol.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je zegt alleen maar dingen die tegendraads zijn, voegt eigenlijk vrij weinig toe aan de topicreeks. Vandaar: trol.
Sommige mensen zien me overigens ook als god.quote:
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh, dan ben ik bij deze een trol.
Dat daten via datingsites wil bij mij trouwens niet lukken aangezien ik dus te kieskeurig ben. Ik heb nu één date gehad en daar krijg ik nu nog plaatsvervangende schaamte bij.
Tja, de voorlopige cijfers (incl. die van de anderen) liegen niet hé.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Dizorn het volgende:
Wat ben jij netjes trouwens Chawi. En dan zeur jíj niet over mensen die graag seks willen op datingsites. Wel degenen die zelf flink aan het neuken zijn (voor zover ik weet dan natuurlijk)
Precies. Weten dat je door bijna iedereen afgewezen wordt omdat je toch te lelijk/contactgestoord/stom bent en dan maar roepen 'ik vind zelf niemand leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doen
Afgezien van of zijn cijfers representatief zijn is het ook gewoon een logische deductie dat er waarschijnlijk meer geneukt wordt dan er echte langdurige relaties ontstaan. De meeste mensen hebben eerst seks voordat dat uberhaupt ins Frage komt. En aangezien mensen die eerst een relatie beginnen en dan pas aan seks beginnen behoorlijk in de minderheid zal zijn, is het dus niet meer dan logisch dat er meer mensen neuken dan in een relatie eindigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.
Hoe oud ben je dan? Ik ben 31 en had tussen het einde van m'n vorige relatie en de start van m'n huidige ook gewoon een rondsletfase.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Chawi het volgende:
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekken.
En netjes..ach, ik had mijn rollebollenfase al achter de rug voordat ik internetdaten ontdekte..Is gewoon een kwestie van iets ouder zijn en zelfrespect...denk ik ;-)
Als je zoals ik op alleen gratis sites zit is het aanbod niet bepaald... geweldig. Of dat dan ligt aan het kieskeurig zijn of het belabberde aanbod, dat weet ik niet. Op een site als RP zitten echter zoveel mensen dat er sowieso wel "goed spul" tussen moet zitten. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doen
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen of whatever. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekken.
En netjes..ach, ik had mijn rollebollenfase al achter de rug voordat ik internetdaten ontdekte..Is gewoon een kwestie van iets ouder zijn en zelfrespect...denk ik ;-)
Nee, bij mij is het echt zo dat ik gewoon te kieskeurig ben. Niet dat ik bang ben om afgewezen te worden, sterker nog, ik ben keihard afgewezen (in het echte leven) door een hele mooie vrouw (waar ik dus wel op af durfde te stappen), maar op datingsites.. ik weet niet.. ik heb gewoon geen vrouw gezien waarvan ik dacht: wauw. Qua uiterlijk dan he, jullie wel? En dat wil ik wel, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Weten dat je door bijna iedereen afgewezen wordt omdat je toch te lelijk/contactgestoord/stom bent en dan maar roepen 'ik vind zelf niemand leuk!
Van diezelfde types die in de kroeg zitten te oreren dat de lekkere wijven in de rij stonden om hem te bespringen, maar dat het er uiteindelijk niet van gekomen is omdat hij "moe was", "vroeg op moest" of "de laatste trein moest halen."quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken, prima! Ik ken mijn feiten en jij niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, de voorlopige cijfers (incl. die van de anderen) liegen niet hé.
Ik vrees dus ook gewoon dat jij een droogneuker bent.
Eens. Is ook maar iets wat ooit in de bijbel heeft gestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen ofe. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezier
Da's wat anders. Ik had het sowieso over meiden leren kennen in het algemeen, niet perse datingsites. Op datingsites als RP is de verhouding man / vrouw al scheef, laat staan op de gratis sites. Ik geloof er in ieder geval niet zo in dat mensen nooit iemand vinden omdat ze "kieskeurig" zijn. Leer genoeg meiden kennen en je komt er altijd wel een paar leuke tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
Als je zoals ik op alleen gratis sites zit is het aanbod niet bepaald... geweldig. Of dat dan ligt aan het kieskeurig zijn of het belabberde aanbod, dat weet ik niet. Op een site als RP zitten echter zoveel mensen dat er sowieso wel "goed spul" tussen moet zitten. Lijkt mij.
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen ofe. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezier
Ik wil ook echt niet weten hoe erg de schade zou zijn als ik ook nog eens Fokkers zou gaan datenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef Chawi het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik nu samen ben met een nog grotere internethoer ;-) dan Kastanova. Dus kan zeker onderschrijven dat de dames zich gerust aanbieden en er geen enkel probleem mee hebben om op de 1e date naar het plafond te staren
Naja, ze komen niet overheen met de rest van de wereld, dus kennelijk ligt het toch aan jou.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken, prima! Ik ken mijn feiten en jij niet.
Dan krijg je sowieso een vertekend wereldbeeld vermoed ik zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef kastanova het volgende:
Ik wil ook echt niet weten hoe erg de schade zou zijn als ik ook nog eens Fokkers zou gaan daten.
Wie zegt nu weer dat ik mijzelf projecteer op het feit dat RP alleen maar neukmateriaal is, en alleen maar als doel met sex? Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat het daar alleen maar omdraait, en dat er genoeg mensen zijn die huisje/boompje/beestje wel uiteindelijk treffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ze komen niet overheen met de rest van de wereld, dus kennelijk ligt het toch aan jou.
Vind alleen het zelfrespect woord zo "groot". Ik vind seks an sich niet écht speciaal of intiem, maar ik heb ook wel gemerkt dat het héél wat leuker wordt als het wél intiem is. Al denk ik dat de beste seks die ik heb gehad was met iemand waar het nooit verder is gekomen (en dat we dat vantevoren wisten).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.
Aangezien ik mezelf respecteer, deed ik het ook niet meer. Ik zeg dus niet dat vrouwen die het wel doen, zichzelf niet respecteren. Alhoewel ik daar best 1 op 1 met sommige dames over wil babbelen. Vrouwen met een normaal oestrogeen niveau beleven seks nu eenmaal hormonaal anders dan mannen.
Jij claimt zelf 'feiten' te hebben, dus laat die zelf maar eens zien dan in plaats van te zeuren over dat de mensen hier geen statistisch significante doorsnede is (no shit sherlock) van RP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
Zolang er geen echte feiten zijn en je jou waarheid ziet als de WAARHEID is het nog steeds geen feitelijk gegeven dat het werkelijk zo is. Overigens zijn de fok users hier nog geen 1% van het leden bestand van RP. Dus over wat voor feit heb je het nu?
Ach, de meiden waar ik echt op val hebben toch een bepaalde combinatie uiterlijk en innerlijk. Zijn meestal toch weer typische hockeymeisjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Dizorn het volgende:
En Catbert ben het verder met je eens hoor, kieskeurigheid houdt toch echt ergens op en daar gaat het over in onmogelijkheid, ofzoiets. Je ziet op straat/in de trein genoeg rondlopen waarvan je denkt "doe mij die maar!". Zullen ze niet allemaal ook een leuk innerlijk hebben maar alsnog
Ik zie seks als hobby, net zoals voetbal of pokeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef Chawi het volgende:
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.
Aangezien ik mezelf respecteer, deed ik het ook niet meer. Ik zeg dus niet dat vrouwen die het wel doen, zichzelf niet respecteren. Alhoewel ik daar best 1 op 1 met sommige dames over wil babbelen. Vrouwen met een normaal oestrogeen niveau beleven seks nu eenmaal hormonaal anders dan mannen.
Dus je bent serieus van mening dat er via RP meer relaties aangegaan worden dan dat er geneukt wordt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wie zegt nu weer dat ik mijzelf projecteer op het feit dat RP alleen maar neukmateriaal is, en alleen maar als doel met sex? Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat het daar alleen maar omdraait, en dat er genoeg mensen zijn die huisje/boompje/beestje wel uiteindelijk treffen.
Zolang er geen echte feiten zijn en je jou waarheid ziet als de WAARHEID is het nog steeds geen feitelijk gegeven dat het werkelijk zo is. Overigens zijn de fok users hier nog geen 1% van het leden bestand van RP. Dus over wat voor feit heb je het nu?
Dat kan toch werkelijk niet iemand serieus denken? Volgens mij is er een misverstand ofzo, anders kan ik er met m'n pet niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je bent serieus van mening dat er via RP meer relaties aangegaan worden dan dat er geneukt wordt?
Dan ben je bij deze niet meer serieus te nemen als discussiepartner.
Niet alle mensen zijn rationeel. Meer dan genoeg mensen gaan er voor het gemak maar vanuit dat hun wereldbeeld het enige juiste is, is makkelijker dan zelf nadenken over dit soort zaken, dat kost te veel energiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef Silenus het volgende:
Dat kan toch werkelijk niet iemand serieus denken? Volgens mij is er een misverstand ofzo, anders kan ik er met m'n pet niet bij.
En waarom vinden ze het niet fijn/prettig? Omdat er altijd op ze ingepraat is dat seks iets heel speciaals is en je je lichaam niet aan iedereen moet 'geven'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahaha die kastanova![]()
Sommige mensen vinden het gewoon niet fijn/prettig om rond te neuken. Dat zijn dus niet altijd schaapachtige kuddedieren. Jij vindt het fijn om rond te neuken, sommige mensen niet
En op de 8e dag gaf God ons SOA's, zodat niet iedereen elkaar ging ketsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
En waarom vinden ze het niet fijn/prettig? Omdat er altijd op ze ingepraat is dat seks iets heel speciaals is en je je lichaam niet aan iedereen moet 'geven'.
Als niemand dat ooit zou hebben gezegd werd er elke avond door iedereen op los geketst vermoed ik.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je bent serieus van mening dat er via RP meer relaties aangegaan worden dan dat er geneukt wordt?
Lezen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat het daar alleen maar omdraait, en dat er genoeg mensen zijn die huisje/boompje/beestje wel uiteindelijk treffen.
Zolang jij het baseert op je eigen feiten prima, ik zeg alleen dat je uitspraak nergens op slaat. En je het baseert op eigen kennis. Ik beweer niet dat er ook meer huisje boompje beestjes uit voort komen. Jij stelt alleen dat er alleen maar geneukt wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je gaat sowieso al de fout in dat een date die meteen in bed eindigd geen relatiemateriaal zou zijn. Bij m'n ex wou ze 3 weken wachten. M'n huidige vriendin stond te lang droog en wou meteenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Laat ik het eens uitsplitsen, het over grote deel van de dates eindigt niet in het bed. De dates die eindigen in het bed zijn geen relatiemateriaal en berust op lust en zijn een kleiner percentage dan het aantal dates dat er word gedaan. Diegene die huisje boompje beestje treffen is het aandeel denk ik het laagst. En dat is wat anders dan jou feiten die stellen dat RP bij de dates alleen maar geketst word.
Dat geldt voor jou Kastanova en dat is prima. Bij mij wordt tijdens die hobby wel mijn lichaam binnengedrongen (hopelijk plezierig dan ik het nu opschrijf). Daarbij wordt bij een vrouw een hormoon aangemaakt als ze klaarkomt (en nu geen flauwe grappen heren of damesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie seks als hobby, net zoals voetbal of pokeren.
In feite ook de meest logische benadering in feite, zo bijzonder is de handeling an sich immers niet.
Ik bedoel, dat neuken tot zoiets "intiems" wordt beschouwt is in feite puur omdat ergens in een ver verleden iemand het als dusdanig bestempelde.
Wat dat betreft vind ik tongzoenen bijvoorbeeld minstens zo intiem.
3 maanden heb ik nooit gehaald, maar er gaan wel een paar dates overheen voordat ik er overheen ga. En nee, er hoeft niet eerst een relatie te zijn. Er zit ook nog een heel groot grijs gebied tussen eerste date en een relatie hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je gaat sowieso al de fout in dat een date die meteen in bed eindigd geen relatiemateriaal zou zijn. Bij m'n ex wou ze 3 weken wachten. M'n huidige vriendin stond te lang droog en wou meteenMaar hoe dan ook is het zo dat vrijwel alle dates die WEL in een relatie eindigen er eerst geneukt wordt voordat er sprake is van een relatie. Er is vrijwel niemand meer die tegenwoordig nog 3 maanden wacht ofzo. In een auto maak je ook een proefrit voor je 'em koopt.
Maarrrrrrr.... Waaróm vinden ze het niet fijn dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahaha die kastanova![]()
Sommige mensen vinden het gewoon niet fijn/prettig om rond te neuken. Dat zijn dus niet altijd schaapachtige kuddedieren. Jij vindt het fijn om rond te neuken, sommige mensen niet
Oh, zal best hoor. Een oud-teamgenoot van me had echt enorm veel aandacht van vrouwen. Die kerel was ook echt gewoon heel knap. Fotomodel-looks zegmaar, beetje zoals die dokter uit Lost. Maar die gast was dus helemaal van de "ware" e.d. Ik had 't wel gewetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch denk ik dat er mensen zijn die echt puur uit zichzelf niet willen rondneuken, omdat ze daar geen behoefte aan hebben. Maar misschien heeft het soms ook wel met preutsheid te maken, of gewoon niemand kunnen krijgen.
Ja, maar ik neem aan dat er bij jou ook eerst seks is, en dan later sprake van een relatie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Chawi het volgende:
3 maanden heb ik nooit gehaald, maar er gaan wel een paar dates overheen voordat ik er overheen ga. En nee, er hoeft niet eerst een relatie te zijn. Er zit ook nog een heel groot grijs gebied tussen eerste date en een relatie hebben
Dat heb je mij nergens zien stellen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Zolang jij het baseert op je eigen feiten prima, ik zeg alleen dat je uitspraak nergens op slaat. En je het baseert op eigen kennis. Ik beweer niet dat er ook meer huisje boompje beestjes uit voort komen. Jij stelt alleen dat er alleen maar geneukt wordt.
Arie Boomsma?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
Oh, zal best hoor. Een oud-teamgenoot van me had echt enorm veel aandacht van vrouwen. Die kerel was ook echt gewoon heel knap. Fotomodel-looks zegmaar, beetje zoals die dokter uit Lost. Maar die gast was dus helemaal van de "ware" e.d. Ik had 't wel geweten
Ja, maar wel hetero (en ja, ik heb daar wel over getwijfeld jaquote:
Arie Boomsma is ook gewoon hetero, sufferdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar wel hetero (en ja, ik heb daar wel over getwijfeld ja).
Duhhh, geen goede relatie zonder goede seksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat er bij jou ook eerst seks is, en dan later sprake van een relatie?
Geloof er niks van. Die kerel is alleen heel gelovig en nog niet uit de kastquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Arie Boomsma is ook gewoon hetero, sufferd
Maar hij heeft volgens mij tien jaar een relatie gehad met zo'n Chinese vrouw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Die kerel is alleen heel gelovig en nog niet uit de kast
Een andere teamgenoot van me is homo en heeft ook tijden een relatie gehad met een vrouw, dat zegt niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hij heeft volgens mij tien jaar een relatie gehad met zo'n Chinese vrouw.
Echt zo'n onzin dit Kasta. Waarom wil je dat iedereen de wereld ziet zoals jij hem ziet...Waarom mogen mensen niet anders zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.... Waaróm vinden ze het niet fijn dan?
Vinden ze seks an sich dan niet fijn? Lijkt me stug.
Of zal het zijn dan zijn vanwege de heersende normen en waarden dat ze het simpelweg als "not done" beschouwen?
Ik bedoel, kijk naar het aantal peuters/kleuters dat "doktertje speelt" met elkaar.
Oftewel, onbeschreven bladeren die het nog zien zoals het in feite is; een leuk tijdsverdrijf.
Het besef dat het "not done" wordt vervolgens gevormd door de maatschappij om ze heen, maar waarom?
Pleur 20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever en 99% zeker dat ze 20 jaar later allemaal gezellig met elkaar aan het neuken zijn de hele dag.
En vinden ze dat vervelend? Nope.
Is het schadelijk? Nope.
Zullen ze uitsterven? Integendeel.
Maar hebben ze dan een leuk leven? Hell yeah!.
Samengevat: iedereen die krampachtig moeilijk doet over seks is een party pooper.
5quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Dus omdat júllie nog niet voldoende geëvolueerd zijn moet ik me maar conformeren aan dergelijke ouderwetse moralen? Dacht het niet héquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef Chawi het volgende:
[..]
Echt zo'n onzin dit Kasta. Waarom wil je dat iedereen de wereld ziet zoals jij hem ziet...Waarom mogen mensen niet anders zijn?
Los van het feit dat het in de genen zit van een vrouw om de (potentiele) vader van haar kinderen niet te willen delen (vroegaaaahhhhh, echt nog in de knuppeltjes en berenvellentijd) was de man noodzakelijk om te overleven en de kindertjes van genoeg eten te voorzien en helaas zijn we nog niet genoeg geevolueerd om die genen te overgroeien. Kan ook niet in paar jaartjes dat de mensheid op de planeet vertoefd.
Dus als jij 20 baby's op een eiland dumpt...dan gaat ook daar jaloezie en bezitsdrang spelen. Mijn, mijn, mijn...*denkt aan de meeuwen in Finding Nemo*
Jij denkt precies hetzelfde, alleen ben jij de man in het verhaal aka alles willen neuken om te zorgen dat je nageslacht zoveel mogelijk verspreid is. Nou doe je niet aan het nageslacht omdat je een gemoderniseerde oerman bent, maar de rest klopt wel redelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus omdat júllie nog niet voldoende geëvolueerd zijn moet ik me maar conformeren aan dergelijke ouderwetse moralen? Dacht het niet hé.
Als iedereen zo zou blijven denken hadden we nu nog lekker de plankton uitgehangen.
Oftewel, ik neuk voor de lol en ben daarmee evolutie vér vooruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:26 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij denkt precies hetzelfde, alleen ben jij de man in het verhaal aka alles willen neuken om te zorgen dat je nageslacht zoveel mogelijk verspreid is. Nou doe je niet aan het nageslacht omdat je een gemoderniseerde oerman bent, maar de rest klopt wel redelijk.
Wat is veel? Als het ongeveer is wat ik gehad heb heb ik daar sowieso geen issues mee, dat zou hypochriet zijn. Als ze pornoactrice geweest is, dan wel. Alles wat daar tussenin zit is vooral een kwestie van hoe leuk zij is. Ik vond het juist wat minder dat m'n laatste 2 vriendinnnen (dus m'n vriendin en m'n ex) relatief onervaren waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Zeg kasta, andere vraag, stel je wordt later verliefd op een vrouw en wilt daar echt serieus mee (huisje, boompje, beestje). Bij wijze van hé. Kan gebeurenVind jij het dan erg als ze veel heeft rondgeneukt, en dan ook echt veel? Echt veeeel sexpartners hé
Ieder weekend over een periode van? Ik kan me zo voorstellen dat iedereen wel eens een rondsletperiode heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Veel? Bijvoorbeeld ieder weekend met iemand mee naar huis. En dan niet een persoon maar verschillende.
Echterrr... Wat gebeurt er zodra een Übermensch zijn genen mixt met een Untermensch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef Dizorn het volgende:
Nee je bent eigenlijk de evolutie achteruit aan het helpen want jij als ubermensch die elke dame zo in bed krijgt, verspreid z'n nakomelingen niet. Terwijl er ergens anders een sukkel kinderen aan het krijgen is. Je faalt de evolutie
Weet niet, ik bedoel eigenlijk gewoon als dat meisje een dikke slet is (of geweest). Niet een bepaald aantal.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ieder weekend over een periode van? Ik kan me zo voorstellen dat iedereen wel eens een rondsletperiode heeft.
De "toon" van je posts. Plus je probeert gewoon erg vaak over kasta heen te pissen. Terwijl zijn ego harder dan de wind isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou ben ik een trol omdat ik die vraag stel. Ik vind het geen rare vraag![]()
Veel? Bijvoorbeeld ieder weekend met iemand mee naar huis. En dan niet een persoon maar verschillende.
Hypochriet Titulaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
Je deed het laatst ook al, maar het is hypocriet zonder h.
Een "dikke slet" is hoe dan ook een waardeoordeel. Dan ben je al een stap verder van aantallen naar wat jouw mening is over aantallen. Wat jij een "dikke slet" vindt, is waarschijnlijk wat anders dan wat ik een "dikke slet" vindt. Ik ben sowieso redelijk tolerant in dat soort zaken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Weet niet, ik bedoel eigenlijk gewoon als dat meisje een dikke slet is (of geweest). Niet een bepaald aantal.
M'n huidige vriendin, die zowaar een mede-Übermensch lijkt te zijn en daarmee dus ook in aanmerking komt voor de functie van kindwerper, heeft een gediagnosticeerde seksverslaving.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Zeg kasta, andere vraag, stel je wordt later verliefd op een vrouw en wilt daar echt serieus mee (huisje, boompje, beestje). Bij wijze van hé. Kan gebeurenVind jij het dan erg als ze veel heeft rondgeneukt, en dan ook echt veel? Echt veeeel sexpartners hé
Ja precies, zoietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is gewoon: Vinden mannelijke sletten het erg als de vriendin evenveel of meer geslet heeft?
Good luck with that.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Het is niet bedoeld om hem te kleineren, het is gewoon een normale vraag eigenlijk
Ik niet. Ik wil het aantal van de ander ook niet eens weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is gewoon: Vinden mannelijke sletten het erg als de vriendin evenveel of meer geslet heeft?
[tvp dus]
Hier doelde ik meer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij krijgt niet alle vrouwen het bed in, waarom denken jullie dat nou eigenlijk. Hij moet er zelfs internet voor gebruiken.
Evenveel niet, "veel" meer is nogal afhankelijk van hoeveel meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef het sowieso niet zo nodig te weten. Met mij en m'n vriendin kwam het een keer ter sprake en daar was de verhouding wel redelijk scheef.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:
Ik niet. Ik wil het aantal van de ander ook niet eens weten.
Jij bent dus wel een beetje van de aantallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Evenveel niet, "veel" meer is nogal afhankelijk van hoeveel meer.
[..]
Ik hoef het sowieso niet zo nodig te weten. Met mij en m'n vriendin kwam het een keer ter sprake en daar was de verhouding wel redelijk scheef.
Misschien was z'n vriendin wel van de aantallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent dus wel een beetje van de aantallen.
Hoe / hoeveel was het verschil dan tussen jou en die van je vriendin?
En in hoeverre beinvloed dat de zaken?
Oh zo, ja maar dat is mijn beleving. Als je een echte ''hosselaar'' bent en graag wilt rondneuken en je ligt goed in de markt om het zo maar te zeggen, zit je sowieso niet op datingsites. Dan doe je dat wel in real life.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hier doelde ik meer op.
En het is een normale vraag verder daar niet van![]()
dus OT: Nee. Geen problemen als ze geslet heeft an sich. Vind het belangrijker dat het allemaal netjes is gegaan en dat ze zonder SOA's en/of Kinderen (Moet ik dit uberhaubt apart noemen) er vanaf is gekomen.
En dat gewoon van te voren inprenten.. net als wanneer je vriendin vraagt of ze er leuk uit ziet, of niet te dik.. gelijk ' nee' roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:
Misschien was z'n vriendin wel van de aantallen.![]()
Je moet ook altijd een veilig getal aanhouden. 12 ofzo.
Zijn mensen die op datingsites zitten dan mindere mensen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh zo, ja maar dat is mijn beleving. Als je een echte ''hosselaar'' bent en graag wilt rondneuken en je ligt goed in de markt om het zo maar te zeggen, zit je sowieso niet op datingsites. Dan doe je dat wel in real life.
Maar goed
Hoezo niet? Hij vind het leuk om op Fok te zitten blijkbaar (zoals wij allemaal). Dan kan je datingsites prima combineren. Terwijl in real life eruit gaan vrijwel altijd 's avonds richting de kroeg of iets dergelijks zal zijn. Het heeft praktische voordelen hoor, datingsitesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh zo, ja maar dat is mijn beleving. Als je een echte ''hosselaar'' bent en graag wilt rondneuken en je ligt goed in de markt om het zo maar te zeggen, zit je sowieso niet op datingsites. Dan doe je dat wel in real life.
Maar goed
Zij zit op 3, ik heb de score niet bijgehouden maar het zijn er meer dan 20. Ik vond het gewoon apart omdat ze ook nog wat ouder is dan ik (5 jaar). Maar het beinvloed niks verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Jij bent dus wel een beetje van de aantallen.
Hoe / hoeveel was het verschil dan tussen jou en die van je vriendin?
En in hoeverre beinvloed dat de zaken?
Via internet is het wel makkelijker. Ook via een forum, gesprekken lopen op MSN op seks uit, beiden zijn geil, en de ontmoeting daarna wordt er geketst. Het is m.i. simpeler dan in de kroeg. Heb vroeger wel een paar scharrels aan internet overgehouden maar ik doe er niet meer aan, die waren vaak toch gewoon een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar goed
Maar jij hebt er nu zo'n uhm bijna 7x zoveel als zij. Stel zij zou er 2x zoveel hebben gehad als jou. Maakt dat wel weer verschil?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zij zit op 3, ik heb de score niet bijgehouden maar het zijn er meer dan 20. Ik vond het gewoon apart omdat ze ook nog wat ouder is dan ik (5 jaar). Maar het beinvloed niks verder.
Ik zou wel een beetje een "holy crap, 40?" gevoel hebben gehad, maar ik zou er geen probleem mee hebben. Meer gewoon verbaasd zijn. Ik ken wel een meid die elk weekend een ander heeft, die wil gewoon geen vaste relatie maar heeft wel een flink libido kennelijk. Tja, ik zou d'r doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Maar jij hebt er nu zo'n uhm bijna 7x zoveel als zij. Stel zij zou er 2x zoveel hebben gehad als jou. Maakt dat wel weer verschil?
Waarom zie je het niet als uitbreiding op het aanbod? Mensen die je op de sites tegenkomt, kom je niet tegen in je standaard uitgaangskroeg. Omdat ze of verder weg wonen of omdat je die avond geen zin hebt om de kroeg in te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee niet dat het minder is mensen hohoho maar ik bedoel als je echt zo goed in de markt ligt ga je niet bij jezelf denken, laat ik me inschrijven op een datingsite. Puur omdat je IRL dan al mensen kan krijgen, lijkt mij. Maar misschien is dat wel kortzichtig ook, ik weet het niet
En bovendien sta je niet meer zoals vroeger vijf avonden per week in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zie je het niet als uitbreiding op het aanbod? Mensen die je op de sites tegenkomt, kom je niet tegen in je standaard uitgaangskroeg. Omdat ze of verder weg wonen of omdat je die avond geen zin hebt om de kroeg in te gaan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef picardmike het volgende:
Ik vind de cijfers van sommige wel heel erg overdreven, dat kan bijna niet. Ik heb er immers maar 1 gehad op rp (met een lelijke meid).
Waar haal jij die vrije tijd vandaan dan, om elke dag ook nog alles zo netjes op fok te zetten?quote:
Vrije tijd? Ik zit op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waar haal jij die vrije tijd vandaan dan, om elke dag ook nog alles zo netjes op fok te zetten?
Jij ziet er beter uit dan de originele Seven of Nine.quote:
Onderneem je geen activiteiten, ga je niet sporten, naar verjaardagen, verplichtingen, famillie, uitnodigingen voor etentjes, vaste prik?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrije tijd? Ik zit op m'n werk.![]()
En ik date natuurlijk alleen 'savonds en in het weekend.
Wat ik tegen datingsites heb is dat ik het een beetje onnatuurlijk vind. Op zich is het een middel om met meiden in contact te komen, maar dat kan ook IRL. Ik ken er veel via hockey (ken ik zowel m'n vriendin als een aantal exen van) en als je single bent en gaat salsadansen ofzo kom je d'r ook flink wat tegen. En ik heb dus 2 keer een date via RP gehad (zo'n gratis 3 dagen abbo) en ze waren het beiden een beetje net niet (ene was gewoon niet zo knap, ander was enorm lekker maar gewoon een beetje daddy issues). Maar ik heb het idee dat omdat je al in de modus zit van "we zijn beiden op zoek" het wat minder 'natuurlijk' loopt. Ik vind in ieder geval dates die spontaan onstaan een stuk leuker dan die via internet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee niet dat het minder is mensen hohoho maar ik bedoel als je echt zo goed in de markt ligt ga je niet bij jezelf denken, laat ik me inschrijven op een datingsite. Puur omdat je IRL dan al mensen kan krijgen, lijkt mij. Maar misschien is dat wel kortzichtig ook, ik weet het niet
Dan doe je echt iets verkeerd. Ik heb aan een 3 dagen gratis abbo 2 dates overgehouden, en ik ben kwa uiterlijk redelijk doorsnee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef picardmike het volgende:
Ik vind de cijfers van sommige wel heel erg overdreven, dat kan bijna niet. Ik heb er immers maar 1 gehad op rp (met een lelijke meid).
Ik vind het heel goed van je dat je niet liegt en claimt aan het werk te zijn en gewoon eerlijk zegt dat je op het werk zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrije tijd? Ik zit op m'n werk.![]()
En ik date natuurlijk alleen 'savonds en in het weekend.
Nou zelfs haar heb ik na heel veel moeite omgekregen. Omdat er ook nog heel veel planning aan vooraf gaat op welke plek je nou daadwerkelijk afsrpeekt en 1 van beide daar meestal nog nooit geweest is. Dat ik hier nou steeds miraculeus hoor dat je iemand maar hoeft te wijzen op een plek en de dates daar als een gek op af stormen. Desnoods komen ze thuis bij over de vloer of jij bij hun, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die dat echt aandurven. Ik denk dus bluff.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeerd. Ik heb aan een 3 dagen gratis abbo 2 dates overgehouden, en ik ben kwa uiterlijk redelijk doorsnee.
Maar waarom date je met lelijke meisjes eigenlijk (die in jou ogen lelijk zijn dan)?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zelfs haar heb ik na heel veel moeite omgekregen. Omdat er ook nog heel veel planning aan vooraf gaat op welke plek je nou daadwerkelijk afsrpeekt en 1 van beide daar meestal nog nooit geweest is. Dat ik hier nou steeds miraculeus hoor dat je iemand maar hoeft te wijzen op een plek en de dates daar als een gek op af stormen. Desnoods komen ze thuis bij over de vloer of jij bij hun, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die dat echt aandurven. Ik denk dus bluff.
Nou, in feite is het heel makkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou zelfs haar heb ik na heel veel moeite omgekregen. Omdat er ook nog heel veel planning aan vooraf gaat op welke plek je nou daadwerkelijk afsrpeekt en 1 van beide daar meestal nog nooit geweest is. Dat ik hier nou steeds miraculeus hoor dat je iemand maar hoeft te wijzen op een plek en de dates daar als een gek op af stormen. Desnoods komen ze thuis bij over de vloer of jij bij hun, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die dat echt aandurven. Ik denk dus bluff.
Nouja, je kunt hier ook redelijk extreem overkomen, misschien dat ze daarom niet zo goed durven? Ik zocht alleen in Utrecht of Amsterdam, en die twee dates waren beiden meiden uit Utrecht, en daarmee heb ik dus gewoon in een cafe in Utrecht afgesproken. Die tweede bleek nog op de "route" terug te wonen ook. Dat meiden niet durven af te spreken heb ik nog nooit gehoord, dan snap ik niet wat je op een datingsite doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef picardmike het volgende:
Dat ook idd. Ik ga ervanuit dat ze sowieso mooier op de foto staan dan ze in 't echt zijn (alleen bij die 2e was dat omgekeerd), als ze op de foto al niet wat zijn houdt het snel op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar waarom date je met lelijke meisjes eigenlijk (die in jou ogen lelijk zijn dan)?
Sporten, verjaardagen en verplichtingen doe ik niet aan. M'n vrienden zie ik elke dinsdagavond (eten) en vrijdagavond (stappen), m'n ouders komen één keer per maand op bezoek. En dan werk ik buiten m'n 9-5 baan nog regelmatig in het weekend bij een andere werkgever.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Onderneem je geen activiteiten, ga je niet sporten, naar verjaardagen, verplichtingen, famillie, uitnodigingen voor etentjes, vaste prik?
Laat staan het helse winterse weer, waardoor je liever mensen over de vloer ziet dan dat je zelf de deur uitgaat. Vind je het lekker chatten op je werk dan, als de ene na het andere voorval zich voor doet, of draag je geen verandwoording? Of werk je thuis?
Heh, ging je ze ook bij de verkeerde naam noemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Chawi het volgende:
Was prima te doen hoor het vele daten. Zo zit je op de chat, zo zit je in de kroeg, zo ben je weer thuis. 3x per week was nog goed te doen. Heb 1 keer er 4 in een week gehad en dat was wel heavy. Te weinig tussentijd zeg maar
Ja, herken ik wel. Op een gegeven moment zit je echt alles op de automatische piloot te vertellen, je weet ook precies om welke dingen ze heel hard moeten lachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Chawi het volgende:
Was prima te doen hoor het vele daten. Zo zit je op de chat, zo zit je in de kroeg, zo ben je weer thuis. 3x per week was nog goed te doen. Heb 1 keer er 4 in een week gehad en dat was wel heavy. Te weinig tussentijd zeg maar
Wat denk je zelf...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Cue_ het volgende:
Wat zal iemand op RP bedoelen me:
"He lekker ding, zin in iets spannends? "
Lol nee, al had ik op een gegeven moment het voor elkaar gekregen om achter elkaar een Erik, Edwin en Erwin te daten...Dat was wel tricky.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, ging je ze ook bij de verkeerde naam noemen?
In m'n studententijd had ik tijd zat natuurlijk, dan maakte het niks uit. En ach, het is dan inderdaad ook niet gericht om bij iedereen meteen te toetsen of het een huwelijkspartner is, maar gewoon een leuke avond. En dan niet perse voor seks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat zou ik echt van mijn leven niet kunnen. Niet alleen heb ik de tijd er niet voor over om vier keer per week tijd vrij te maken voor een onbekende. Ik zou dan dan het idee hebben dat ik dan puur bezig ben om het bezig zijn. Dan geef ik mijn aandacht liever aan mensen in mijn bestaande sociale netwerk.
Of klinkt dit heel gek?
(Reactie op Chawi en Silenus overigens)
Daarom hield ik de chatgesprekken ook kortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, herken ik wel. Op een gegeven moment zit je echt alles op de automatische piloot te vertellen, je weet ook precies om welke dingen ze heel hard moeten lachen.En ik ging altijd onvoorbereid naar de date toe, ik moest soms op de fiets nog even in mijn telefoon kijken wat haar naam ook alweer was. En dan dacht ik bij de één dat ze dat werk deed, terwijl dat natuurlijk net die ander was.
Zit je jezelf echt vast te lullen, heel achterlijk.
Mijn twee langste relaties tot nu toe waren met 2 meiden met vrijwel identieke namen. Het is mijzelf maar 1 keer voorgekomen dat ik de verkeerde eruit flapte (niet tijdens de seks gelukkig) maar m'n ouders hadden er meer moeite meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Chawi het volgende:
Lol nee, al had ik op een gegeven moment het voor elkaar gekregen om achter elkaar een Erik, Edwin en Erwin te daten...Dat was wel tricky.
Ik was net verhuisd naar een stad waar ik niemand kende. Mijn vrienden zaten een uur rijden verderop. Dus dat was meestal weekendafspraken. Ik had dan ook wel de tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
In m'n studententijd had ik tijd zat natuurlijk, dan maakte het niks uit. En ach, het is dan inderdaad ook niet gericht om bij iedereen meteen te toetsen of het een huwelijkspartner is, maar gewoon een leuke avond. En dan niet perse voor seks.
Het is ook leuker dan thuis zitten natuurlijk.
Whahaha..ja mijn moeder heeft me ook wel eens zoiets geflikt...was niet leuk niet...:Dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn twee langste relaties tot nu toe waren met 2 meiden met vrijwel identieke namen. Het is mijzelf maar 1 keer voorgekomen dat ik de verkeerde eruit flapte (niet tijdens de seks gelukkig) maar m'n ouders hadden er meer moeite mee
Precies. Ik zie het probleem ook niet echt, ik praat ook zelden over m'n werk/studie of wat dan ook. Als je de onderwerpen afwisselt en een beetje makkelijk ouwehoert is er geen probleem. Zeker in de zomer spring je toch snel even op de fiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik was net verhuisd naar een stad waar ik niemand kende. Mijn vrienden zaten een uur rijden verderop. Dus dat was meestal weekendafspraken. Ik had dan ook wel de tijd. Daarbij was het ook nog eens zomer. Of ik nu alleen op het terras zat of met iemand. Naar het terras ging ik toch wel
Toen ik als klein kastaatje nog thuis woonde deed m'n moeder dat ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik was net verhuisd naar een stad waar ik niemand kende. Mijn vrienden zaten een uur rijden verderop. Dus dat was meestal weekendafspraken. Ik had dan ook wel de tijd. Daarbij was het ook nog eens zomer. Of ik nu alleen op het terras zat of met iemand. Naar het terras ging ik toch wel
High-fivequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Silenus het volgende:
Het is dan ook handig dat er tienduizenden vrouwen in Utrecht wonen wat dat betreft.
Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toen ik als klein kastaatje nog thuis woonde deed m'n moeder dat ook.
Had ze me al een paar keer gevraagd of het wat minder kon wat betreft het meenemen van vrouwen en toen dat tevergeefs bleek te zijn sprak ze de dames 's ochtends expres aan met de naam van de vorige.
Mijn moeder is tof.
Jijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef Cue_ het volgende:
Tja.. wat is de perfecte vrouw? Wat voor de 1 perfect LIJKT, betekend nog niet dat het perfect IS
De perfecte vrouw bestaat niet. En sowieso; als ik een slanke meid heb met aardige maar geen dikke tieten vind ik vrouwen met dikke tieten interessant, en als ik een meid heb met dikke tieten ga ik weer meer naar kontjes kijken. 'T gras is altijd groener...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.
Teiltje...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
JijOh wacht ik mag niet liegen van mijn mama
![]()
Waar is die Raven_NL eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JijOh wacht ik mag niet liegen van mijn mama
![]()
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee maar je hebt vrouwen die zijn over het algemeen gewoon perfect (in mijn ogen:P). Iedereen vindt ze wel leuk, slim, (vooral) mooi enzovoort, en toch worden zulke vrouwen wel eens bedrogen. Dat zou ik nooit doen.
Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?
Ook..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnen
Omdat ze blijkbaar niet perfect isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manIk bedoel gewoon, waarom iemand bedriegen terwijl ze eigenlijk perfect is en veel mannen haar wel zouden willen..
Nogmaals: geen enkele vrouw is perfect. Die hele knappe die ik via RP opgeduikeld had toen had gewoon mental issues.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manIk bedoel gewoon, waarom iemand bedriegen terwijl ze eigenlijk perfect is en veel mannen haar wel zouden willen..
Hmm. Of het ligt aan de man, en volgens mij is dat het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar niet perfect is
Het alleen maar zo lijkt.
Als een vrouw perfect zou zijn, zou er geen reden tot vreemd gaan zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.
Denken jullie??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als een vrouw perfect zou zijn, zou er geen reden tot vreemd gaan zijn.
Ja tuurlijk. Als ik een echt bloedmooie vrouw had die verder perfect was, altijd zin had in seks, anaal ook af en toe wel erg lekker zou vinden, voor me zou koken, af en toe een mooie vriendin "uit zou nodigen" en 's ochtends m'n bammetjes voor me smeert dan zit je redelijk geramd jaquote:
Hij wil volgens mij vooral bewijzen dat hij een betere man is dan de rest van de kerels hier.quote:
Wie de neuk is dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar is die Raven_NL eigenlijk gebleven?
Net zo'n slijmbal als jij vermoed ik zo.quote:
Ga je weer. Zoals de waard is....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij vooral bewijzen dat hij een betere man is dan de rest van de kerels hier.
Nee dan ga je juist vreemd omdat er geen uitdaging geen spanning in de relatie zit. De kleine imperfecties/irraties houden een relatie leuk.quote:
Maar wat moeten de mindere mooie(lelijke) mensen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnen
Dan moet je mijn post toch eens beter lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zo'n slijmbal als jij vermoed ik zo.
Relaties beginnen met andere lelijkerds.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Maar wat moeten de mindere mooie(lelijke) mensen dan?
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relaties beginnen met andere lelijkerds.
Bij sommige stellen kan ik me echt niet voorstellen dat die mensen mekaar echt mooi vinden. Maar je settled voor wat je kunt krijgen. Ik geloof niet dat als jezelf minder knap bent je smaak opeens ook veranderd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Dizorn het volgende:
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerd
Ja, bij nader inzien is het echt een zeer soepele versierpoging. Hulde!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post toch eens beter lezen
Hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef kastanova het volgende:
Trouwens ook vrij bizar...
Mijn moeder vroeg me een tijdje geleden vanuit het niets naar m'n fok wachtwoord.
Blijkt ze me al jaren te volgen op Fok en vanwege een nieuwe computer was ze niet meer ingelogd en was dus ook de My Active Topics knop verdwenen.
In het grasveld? Neem je wel een schop mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ga ik straks met iemand in t grasveld een wijntje drinken![]()
Of ook niet
Als jij bent opgegroeid met het idee dat de "schoonheidsideaal" onzin is, en je hebt geleerd dat jij en je familie (want die zien er meestal wel enigzins vergelijkbaar uit) er goed uit zien, dan val je idd buiten de "schoonheidsnormen" maar heb jij voor je idee heus wel een redelijke chick gescoord hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij sommige stellen kan ik me echt niet voorstellen dat die mensen mekaar echt mooi vinden. Maar je settled voor wat je kunt krijgen. Ik geloof niet dat als jezelf minder knap bent je smaak opeens ook veranderd.
op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
In het grasveld? Neem je wel een schop mee?
Laten we proef op de som nemen om die theorie te testenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet niet. Het was meer een vraag omdat het nu aan de orde is in mijn omgeving, niet omdat ik wil laten zien dat ik beter ben dan de rest..Want die jongen blijft wel bij dat meisje en als zij ook maar met één jongen praat, is hij heel erg boos enzovoort. Dus ik denk dat het een soort van kick voor die jongen is aangezien zij gewoon alles heeft, maar goed, iedere situatie is anders natuurlijk.
Tijnbrijn, iedereen heeft weer een andere smaak natuurlijk. Een vrouw die jij mooi vindt, kan ik weer spuuglelijk vinden
Goed hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien is het echt een zeer soepele versierpoging. Hulde!
Raven_NL was daarentegen iemand die te pas en te onpas elke vrouw hier zat te versieren met zinnetjes waarvan ik uit plaatsvervangende schaamte soms echt het schermpje wegklikte.
Ik denk dat de meeste mensen, verschillen in smaak daargelaten, prima een lijst mensen kunnen ranken van knap naar minder knap. En dat daar binnen een bepaalde bevolkingsgroep echt wel dezelfde ranking uitkomt ongeveer. Mannen zijn over het algemeen redelijk eensgezind wat betreft hoe knap vrouwen zijn. Maar omdat knappe vrouwen meer keuze hebben zullen deze over het algemeen kieskeuriger zijn. Een kamerolifantje heeft ook liever een Dr. McDreamy maar zal uiteindelijk maar een Dr. Phil accepteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Dizorn het volgende:
Als jij bent opgegroeid met het idee dat de "schoonheidsideaal" onzin is, en je hebt geleerd dat jij en je familie (want die zien er meestal wel enigzins vergelijkbaar uit) er goed uit zien, dan val je idd buiten de "schoonheidsnormen" maar heb jij voor je idee heus wel een redelijke chick gescoord hoor.
Megan Fox is geen perfecte vrouwquote:
Zegt mij weinigquote:
quote:
Hahahahaha gadverdammequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.fangirltastic.com/content/megan-fox-toe-thumb
Die vind ik heel erg normaal eruit zien, gewoon doorgaands.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Catbert het volgende:
Tja, ik vind Carice van Houten erg mooi. Die heeft nog bij m'n vriendin in de klas gezeten ook, dus wie weet
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een raam in gooien bij Frans Bauer.
Ik vind jouw keuzes dan weer nietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die vind ik heel erg normaal eruit zien, gewoon doorgaands.
Maar OT
Villa in Fijnaardtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan... van hem weet ik helaas niet waar hij woont...
Hmm! maar je vindt ze ''wel mooi'' toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind jouw keuzes dan weer niets![]()
Carice is wel mooi.
[..]
Villa in Fijnaardt
Als ze een auto heeft en je echt heel tof vind niet, maar ze met het OV moet etc..... dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Dizorn het volgende:
OT. Meisje van paiq, aardig wat uurtjes mee gepraat maar lijkt het eigenlijk weinig problemen te vinden om vanuit Zeeland () naar Arnhem te gaan komen. Nog geen concrete plannen gemaakt maar, ligt het aan mij of is dit toch een beetje raar?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Twee vragen voor de heren:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
2. Zou een man zijn nummer onherkenbaar maar voor hij naar een dame belt?
Te hoog barbiegehalte. Ik hou meer van gewone vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm! maar je vindt ze ''wel mooi'' toch?Lijkt mij dan!
1. Hij heeft al een vriendin.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
En waarom vinden ze het niet fijn/prettig? Omdat er altijd op ze ingepraat is dat seks iets heel speciaals is en je je lichaam niet aan iedereen moet 'geven'.
Als niemand dat ooit zou hebben gezegd werd er elke avond door iedereen op los geketst vermoed ik.
Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.... Waaróm vinden ze het niet fijn dan?
Vinden ze seks an sich dan niet fijn? Lijkt me stug.
Of zal het zijn dan zijn vanwege de heersende normen en waarden dat ze het simpelweg als "not done" beschouwen?
Ik bedoel, kijk naar het aantal peuters/kleuters dat "doktertje speelt" met elkaar.
Oftewel, onbeschreven bladeren die het nog zien zoals het in feite is; een leuk tijdsverdrijf.
Het besef dat het "not done" wordt vervolgens gevormd door de maatschappij om ze heen, maar waarom?
Pleur 20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever en 99% zeker dat ze 20 jaar later allemaal gezellig met elkaar aan het neuken zijn de hele dag.
En vinden ze dat vervelend? Nope.
Is het schadelijk? Nope.
Zullen ze uitsterven? Integendeel.
Maar hebben ze dan een leuk leven? Hell yeah!.
Samengevat: iedereen die krampachtig moeilijk doet over seks is een party pooper.
1.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
1. Hij heeft al een vriendin.
2. Wut?
1. Nee... zo werd het niet gezegdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh zo, ze zijn te gemaakt, dat vind ik opzich ook wel haha.
1. Algemeen gebruik en speciaal voor jou? Misschien bedoelen ze dan één voor het werk en de ander privé?
2. Ligt maar net aan de man zelf
1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Sprons77 het volgende:
[..]
1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaad
2. Nope, ik niet iig
maar als je het niet vertrouwt .... next, toch?
Wil die lul de poort niet open doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een raam in gooien bij Frans Bauer.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wil die lul de poort niet open doen.
[ afbeelding ]
mag ik die steen ook vervangen door een RPG?quote:
Grap? Niets aan Frans is grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoezo frans bauer? Ik snap de grap niet
Jij gebruikt iets meer woorden, maar bovenstaand had ik ook al verwoord in een eerdere reply. Toch leuk dat er hier nog een man aanwezig is die het ook zo ziet, verfrissendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.
Als je ''20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever'' pleurt dan is de kans groter dat over 20 jaar je dezelfde soort verhoudingen ziet als in onze maatschappij dan dat ze zorgeloos elke avond een orgie houden.
Kans is dus groter dat je paartjes ziet en dingen als jaloezie en ruzies over vrouwen e.d.
Ook krijg je gewoon dingen als schaamtegevoel, bedekken van lichaam en onzekerheid over lichaam delen met een ander. Onzekerheid of de ander je wel leuk vind.
Is gewoon menselijke natuur.
Jullie doen ook alsof neuken gelijk valt te stellen aan een potje tafeltennisen met elkaar (ik noem maar wat). Terwijl met neuken er toch allemaal stofjes in de hersenen vrijkomen die zorgen voor een ander gevoel over degene waarmee je het doet. Al die stofjes en hormonen zijn er niet voor niets, die zijn voor simpele menselijke/dierlijke natuur van voortplanting.
Ik denk dat we anno 2011 juist onnatuurlijker met sex omgaan dan andersom. Nu werkt dat beetje beide kanten op. Soms wordt het overgeromantiseerd en soms wordt het te robotisch bekeken.
1. Hij is getrouwd. Of hij is debiel. Of hij maakte een grapje. Waarschijnlijk een combinatie hiervan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Wat is jouw max-aantal verschuivingen dat je zou accepteren? Voordat je zou denken er is iets mis of hij/zij is niet geïnteresseerd. Even kijken of ik de grens in dit geval al ben gepasseerdquote:
Ik wil wel daten met Caricequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
OT mensen... OT....
Ik wil in ieder geval niet daten met Frans Bauer..... dan ga ik nog liever stappen met Gordon
No way, dibs!quote:
Ik zag haar eerstquote:
Lichaamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
Krijg ik net een berichtje van deze dame:
[ afbeelding ]
Hotdámn wat een lichaam, maar godskollere wat een eendebek.
Wie wil haar hebben?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Chawi het volgende:
Eerste keer is prima. Tweede keer is einde oefening. Of je moet in het ziekenhuis liggen ;-)
Aangezien niemand anders zich wilt opofferen doe ik het maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Mehehehehe de hehehhe....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Even denken, hoe lagen jouw foto's ook alweer in de markt?
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
1. Hij is getrouwd. Of hij is debiel. Of hij maakte een grapje. Waarschijnlijk een combinatie hiervan.
2. Hij is getrouwd. Hij wil niet op ongelegen momenten teruggebeld of gesmst worden.
Beide nummers zijn 06...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
1). 06 is niet genoeg? Raar.
2). Nee.
Als je echt een goede reden hebt, kan je dat gewoon zeggen en verschuiven. Bij een slechte reden dan wil je eigenlijk niet met haar daten... dus dan beter afzeggen (en niet gaan lopen schuiven)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, en on-topic heb een date deze week maar wil deze liever verschuiven naar volgende week. Hoe dit aan te pakken?
Ik heb slecht enkele keren gehad dat ik iets niet gepost heb om die reden, mams is gelukkig vrij ruimdenkendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Ik zou m'n ouders niet meer onder ogen durven komen.
1. Omdat het merendeel dergelijke onzin verzint omdat ze denken daarmee vrouwen te scoren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Ja zag ik later idd. Ging reageren voor ik alles gelezen had, had ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Jij gebruikt iets meer woorden, maar bovenstaand had ik ook al verwoord in een eerdere reply. Toch leuk dat er hier nog een man aanwezig is die het ook zo ziet, verfrissend
Vind ik zo'n onzin. Je mag eisen stellen hoe je er ook uitziet. Het gaat immers om eventueel je eigen vriendin/scharrel/date. Je moet alleen niet altijd verwachten dat het dan allemaal gemakkelijk gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
@ Macondo: True ik mag geen eisen stellenafgezien van dat denk ik niet dat we innerlijk bij elkaar passen
Nou, als je daar al je stijfje uit moet halen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag een onelinertje gestuurd, mevrouw reageerde directKort gesprekje gehad omdat ze moe was en weer ging, maar damn, het is lang geleden dat ik me écht gevleid voelde.
Knappe meid ook om te zien
Dank je welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef kastanova het volgende:
1. Omdat het merendeel dergelijke onzin verzint omdat ze denken daarmee vrouwen te scoren.
2. Zou goed kunnen, puur om stalkende zeikerds achteraf te voorkomen. Maar tegenwoordig heb je gewoon block-functies.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou, als je daar al je stijfje uit moet halen...
Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die dergelijke foto's op een datingsite zet, maar los daarvan : het is best een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
@ Macondo: True ik mag geen eisen stellenafgezien van dat denk ik niet dat we innerlijk bij elkaar passen
Met verkeerde been uit bed gestapt of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou, als je daar al je stijfje uit moet halen...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die dergelijke foto's op een datingsite zet, maar los daarvan : het is best een mooie vrouw.
Meeste fokkers hebben echt geen vriendinnetje met zo'n figuur (nee, mijn verpleegstertje ook niet). En ze zijn zelf ook nooit zo'n adonis
Ik wil haar wel hebben, alleen is ze niet echt vrees ik. Ben wel effe wezen kijken op badoo mijn eerste indruk is dat er veel leuke mensen op staan en erg groot. Raar nooit gehoord dat deze site zo goed is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Je ligt er tussen de rimpels (voor zover ik weet). Dus waarom moeilijk doen om een beetje figuur-verschil bij jezelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Chawi het volgende:
Lol, met zo'n figuur zou ik op het naakstrand liggen
Dit soort types hebben nooit slechts 1 foto maar complete series. Zo ook deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef picardmike het volgende:
Ik wil haar wel hebben, alleen is ze niet echt vrees ik.
Bruin worden zonder streepjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je ligt er tussen de rimpels (voor zover ik weet). Dus waarom moeilijk doen om een beetje figuur-verschil bij jezelf
Datenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef Marver8 het volgende:
Misschien maakt dat mij, in jullie ogen, een verschrikkelijke homo. Maar ik vind het echt helemaal niets.... Een platte kont, te brede schouders en een duidelijk gebrek aan "echte" vrouwelijke vormen. Daarnaast straalt ze gewoon helemaal niets uit.
Ik vind haar (eerlijk en oprecht) gewoon niet mooi.
Goedenavond overigens allemaal!
Kan je nu toch ook met wat je figuur dan ook precies is? Niemand die je raar aankijkt daar omdat je iets zwaarder bent ofzo toch?quote:
Gelukkig ben ik niet de meeste Fokkers dan. Haar tetten lijken me overigens fake. En die tats zijn ordinair IMO.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef macondo het volgende:
Meeste fokkers hebben echt geen vriendinnetje met zo'n figuur
Eensch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef Marver8 het volgende:
Misschien maakt dat mij, in jullie ogen, een verschrikkelijke homo. Maar ik vind het echt helemaal niets.... Een platte kont, te brede schouders en een duidelijk gebrek aan "echte" vrouwelijke vormen. Daarnaast straalt ze gewoon helemaal niets uit.
Ik vind haar (eerlijk en oprecht) gewoon niet mooi.
Goedenavond overigens allemaal!
Lol, uhmm, nah...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Kan je nu toch ook met wat je figuur dan ook precies is? Niemand die je raar aankijkt daar omdat je iets zwaarder bent ofzo toch?
Nee, je ziet aan de foto dat het echt niet hoger dan MBO is. Figuur is prima, hoofd niet. Bikini ook te tokkie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Eensch.
Trouwens, dit "soort" mensen is over het algemeen ook niet de slimsteOf is dat een te brute opmerking?
Nee, MBO, kassa/kruidvat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
Ik gok zelf op:
Nee
MBO
Promotie of kapster/schoonheidsspecialiste
Nee, MBO, "fotomodel".quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
Ik gok zelf op:
Nee
MBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2011 22:50:42 ]
Ik maak er elke dag weer een sport van, in lijn 5 richting Presikhaaf Arnhem. De halte voor de HAN is namelijk het ROC, met oa schoonheidsspecialiste enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Op uiterlijk oordelen en meteen concluderen dat ze MBO doet. Ik zit op HBO en ik zie soms ook wel zulke tokkies rondlopen hoor
Overigens denk ik ook dat haar tieten nep zijn en zo heel mooi figuur heeft ze nou ook weer niet.
Ik had een paar maanden geleden iemand die een getattoëerd roosje boven dr lies had. Je zou zeggen dat ze laagopgeleid was maar ze had net haar tweede master afgerond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Dizorn het volgende:
De kans is wel véél groter dat ze op MBO zit dan dat ze HBO/WO doet. Kunnen we niets aan doenKasta's gok is dan ook echt dé stereotiep. En kut alle voordehandliggende banen zijn ook al genoemd
Ik gok op ja.... stiekem wel een (maar wel vroeg gekregen)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
Wacht, ik ga het even nakijken...
Wil iemand nog gokjes wagen?
Kinderen ja/nee?
Opleidingsniveau?
Baan?
Ik gok zelf op:
Nee
MBO
Dat is naar de hand van de "duckface" bedenker:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens is er niks ergers dan een hondenpootje op je tiet. Wie dát ooit verzonnen heeft.
Ey, se habla Español!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Dizorn het volgende:
Omdat nog iemand anders lijkt te reageren (Of stiekem toch wel hihi).
Gezelligheidsroker
Middelbare School
...eigenlijk valt het nog best mee. Al is zorg natuurlijk wel een heel ruim begrip en zal het niet veel voorstellen
Kunnen we lekker samen over onze ICT carrière en nieuwe BPM ontwikkelingen pratenquote:
Eh, nee. Want ik heb geen profielen op datingsites.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
Ik hoop dat je ook in je profielen hebt staan dat je Frans en Spaans spreekt Techno?
Mieren-neukerig gezegd staat er nergens datingsites in mijn post hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, nee. Want ik heb geen profielen op datingsites.
Nee, maar in de TT wel, en daar gaat deze reeks dan ook over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Dizorn het volgende:
Mieren-neukerig gezegd staat er nergens datingsites in mijn post hoor
P.l.o.r.k.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Helaas, niet 2x geketst..quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:41 schreef Cue_ het volgende:
Wijntje gedronken met die paiqjongen op t gras onder de sterrenhemel. Jammer genoeg niet mijn type. Wel aardig en leuk gepraat maar geen klik vanuit mij.
Hij bleek niet super verlegen aangezien hij wel eens naar mij toe kroop haha. Maar goed, dat had geen effect
Daarna nog even gezellig bij barboy langs geweest
Oh Oh Tirol!! Dergelijk niveau denk ik zo...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Dat is echt wel een vent geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Misschien voelt hun gezicht wel het prettigst aan op deze manier na al die uren zonnebank... Echt waar mensen, het aantal uren dat wij werken per week spenderen deze dames aan de zonnebank, poedertjes en wat nog allemaal. Vooral rechts, die maakt overuren...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Dat is naar de hand van de "duckface" bedenker:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:31 schreef Seven. het volgende:
Knots is jarig.. 38 dus. Geen kadootjes, teveel van het goeie na 2,5 weken. Maar ik ben wel wakker gebleven om Joyeux Anniversaire voor hem te zingen en als ik hem weer zie zal het wel een sexual favour worden ter ere van deze heuglijke dag.
Maar nu moet ik wachten tot zaterdag om hem weer te zien.. Hij is rond 15-16u klaar met werken en ik vertrek om 16u15 naar mijn werk. En tot mijn eigen verbazing, en dit had ik een week geleden niet aan zien komen, het idee van hem nog vier dagen niet te zien, staat me helemaal niet aan.
.
Dussquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:19 schreef Godshand het volgende:
Helaas, niet 2x geketst..
Ik ga pitten...
Netwerken tijdens een date is efficient, mag ik welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Kunnen we lekker samen over onze ICT carrière en nieuwe BPM ontwikkelingen praten.
Pas 2,5 week, Seven? Jeetje, dan gaan jullie wel erg hard met die serieuze gesprekken en dat zegt een serieuze meidquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:31 schreef Seven. het volgende:
Knots is jarig.. 38 dus. Geen kadootjes, teveel van het goeie na 2,5 weken. Maar ik ben wel wakker gebleven om Joyeux Anniversaire voor hem te zingen en als ik hem weer zie zal het wel een sexual favour worden ter ere van deze heuglijke dag.
Maar nu moet ik wachten tot zaterdag om hem weer te zien.. Hij is rond 15-16u klaar met werken en ik vertrek om 16u15 naar mijn werk. En tot mijn eigen verbazing, en dit had ik een week geleden niet aan zien komen, het idee van hem nog vier dagen niet te zien, staat me helemaal niet aan.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |