1. Hij heeft al een vriendin.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Twee vragen voor de heren:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
2. Zou een man zijn nummer onherkenbaar maar voor hij naar een dame belt?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
En waarom vinden ze het niet fijn/prettig? Omdat er altijd op ze ingepraat is dat seks iets heel speciaals is en je je lichaam niet aan iedereen moet 'geven'.
Als niemand dat ooit zou hebben gezegd werd er elke avond door iedereen op los geketst vermoed ik.
Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.... Waaróm vinden ze het niet fijn dan?
Vinden ze seks an sich dan niet fijn? Lijkt me stug.
Of zal het zijn dan zijn vanwege de heersende normen en waarden dat ze het simpelweg als "not done" beschouwen?
Ik bedoel, kijk naar het aantal peuters/kleuters dat "doktertje speelt" met elkaar.
Oftewel, onbeschreven bladeren die het nog zien zoals het in feite is; een leuk tijdsverdrijf.
Het besef dat het "not done" wordt vervolgens gevormd door de maatschappij om ze heen, maar waarom?
Pleur 20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever en 99% zeker dat ze 20 jaar later allemaal gezellig met elkaar aan het neuken zijn de hele dag.
En vinden ze dat vervelend? Nope.
Is het schadelijk? Nope.
Zullen ze uitsterven? Integendeel.
Maar hebben ze dan een leuk leven? Hell yeah!.
Samengevat: iedereen die krampachtig moeilijk doet over seks is een party pooper.
1.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
1. Hij heeft al een vriendin.
2. Wut?
1. Nee... zo werd het niet gezegdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh zo, ze zijn te gemaakt, dat vind ik opzich ook wel haha.
1. Algemeen gebruik en speciaal voor jou? Misschien bedoelen ze dan één voor het werk en de ander privé?
2. Ligt maar net aan de man zelf
1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Sprons77 het volgende:
[..]
1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaad
2. Nope, ik niet iig
maar als je het niet vertrouwt .... next, toch?
Wil die lul de poort niet open doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een raam in gooien bij Frans Bauer.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wil die lul de poort niet open doen.
[ afbeelding ]
mag ik die steen ook vervangen door een RPG?quote:
Grap? Niets aan Frans is grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoezo frans bauer? Ik snap de grap niet
Jij gebruikt iets meer woorden, maar bovenstaand had ik ook al verwoord in een eerdere reply. Toch leuk dat er hier nog een man aanwezig is die het ook zo ziet, verfrissendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.
Als je ''20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever'' pleurt dan is de kans groter dat over 20 jaar je dezelfde soort verhoudingen ziet als in onze maatschappij dan dat ze zorgeloos elke avond een orgie houden.
Kans is dus groter dat je paartjes ziet en dingen als jaloezie en ruzies over vrouwen e.d.
Ook krijg je gewoon dingen als schaamtegevoel, bedekken van lichaam en onzekerheid over lichaam delen met een ander. Onzekerheid of de ander je wel leuk vind.
Is gewoon menselijke natuur.
Jullie doen ook alsof neuken gelijk valt te stellen aan een potje tafeltennisen met elkaar (ik noem maar wat). Terwijl met neuken er toch allemaal stofjes in de hersenen vrijkomen die zorgen voor een ander gevoel over degene waarmee je het doet. Al die stofjes en hormonen zijn er niet voor niets, die zijn voor simpele menselijke/dierlijke natuur van voortplanting.
Ik denk dat we anno 2011 juist onnatuurlijker met sex omgaan dan andersom. Nu werkt dat beetje beide kanten op. Soms wordt het overgeromantiseerd en soms wordt het te robotisch bekeken.
1. Hij is getrouwd. Of hij is debiel. Of hij maakte een grapje. Waarschijnlijk een combinatie hiervan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Wat is jouw max-aantal verschuivingen dat je zou accepteren? Voordat je zou denken er is iets mis of hij/zij is niet geïnteresseerd. Even kijken of ik de grens in dit geval al ben gepasseerdquote:
Ik wil wel daten met Caricequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
OT mensen... OT....
Ik wil in ieder geval niet daten met Frans Bauer..... dan ga ik nog liever stappen met Gordon
No way, dibs!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |