abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:53:54 #201
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94479979
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Twee vragen voor de heren:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
2. Zou een man zijn nummer onherkenbaar maar voor hij naar een dame belt?
1. Hij heeft al een vriendin.
2. Wut?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94480474
Oh zo, ze zijn te gemaakt, dat vind ik opzich ook wel haha.

1. Algemeen gebruik en speciaal voor jou? Misschien bedoelen ze dan één voor het werk en de ander privé?
2. Ligt maar net aan de man zelf :P
pi_94481322
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

En waarom vinden ze het niet fijn/prettig? Omdat er altijd op ze ingepraat is dat seks iets heel speciaals is en je je lichaam niet aan iedereen moet 'geven'.

Als niemand dat ooit zou hebben gezegd werd er elke avond door iedereen op los geketst vermoed ik. :')
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maarrrrrrr.... Waaróm vinden ze het niet fijn dan?
Vinden ze seks an sich dan niet fijn? Lijkt me stug.

Of zal het zijn dan zijn vanwege de heersende normen en waarden dat ze het simpelweg als "not done" beschouwen?

Ik bedoel, kijk naar het aantal peuters/kleuters dat "doktertje speelt" met elkaar.
Oftewel, onbeschreven bladeren die het nog zien zoals het in feite is; een leuk tijdsverdrijf.
Het besef dat het "not done" wordt vervolgens gevormd door de maatschappij om ze heen, maar waarom?

Pleur 20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever en 99% zeker dat ze 20 jaar later allemaal gezellig met elkaar aan het neuken zijn de hele dag.

En vinden ze dat vervelend? Nope.
Is het schadelijk? Nope.
Zullen ze uitsterven? Integendeel.
Maar hebben ze dan een leuk leven? Hell yeah! :Y).

Samengevat: iedereen die krampachtig moeilijk doet over seks is een party pooper.
Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.

Als je ''20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever'' pleurt dan is de kans groter dat over 20 jaar je dezelfde soort verhoudingen ziet als in onze maatschappij dan dat ze zorgeloos elke avond een orgie houden.

Kans is dus groter dat je paartjes ziet en dingen als jaloezie en ruzies over vrouwen e.d.
Ook krijg je gewoon dingen als schaamtegevoel, bedekken van lichaam en onzekerheid over lichaam delen met een ander. Onzekerheid of de ander je wel leuk vind.

Is gewoon menselijke natuur.

Jullie doen ook alsof neuken gelijk valt te stellen aan een potje tafeltennisen met elkaar (ik noem maar wat). Terwijl met neuken er toch allemaal stofjes in de hersenen vrijkomen die zorgen voor een ander gevoel over degene waarmee je het doet. Al die stofjes en hormonen zijn er niet voor niets, die zijn voor simpele menselijke/dierlijke natuur van voortplanting.

Ik denk dat we anno 2011 juist onnatuurlijker met sex omgaan dan andersom. Nu werkt dat beetje beide kanten op. Soms wordt het overgeromantiseerd en soms wordt het te robotisch bekeken.
pi_94481378
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

1. Hij heeft al een vriendin.
2. Wut?
1. :N ik heb uiteindelijk alle nummers gekregen dus... dat lijkt mij dan weer niet
2. ja idd
pi_94481518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh zo, ze zijn te gemaakt, dat vind ik opzich ook wel haha.

1. Algemeen gebruik en speciaal voor jou? Misschien bedoelen ze dan één voor het werk en de ander privé?
2. Ligt maar net aan de man zelf :P
1. Nee... zo werd het niet gezegd
2. Wat voor type man doet dat? Volgens mij eentje die niet durft of een onbetrouwbare ... mits het natuurlijk wel een man is ... ik bedacht mij net dat het ook zo'n verkoopdingetje kan zijn
pi_94483153
quote:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaad
2. Nope, ik niet iig

maar als je het niet vertrouwt .... next, toch?
pi_94483440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Sprons77 het volgende:

[..]

1. Ik heb een zakelijk en een prive nummer, dus ja, zou kunnen inderdaad
2. Nope, ik niet iig

maar als je het niet vertrouwt .... next, toch?
:Y goed plan....
pi_94483572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een raam in gooien bij Frans Bauer :o.
Wil die lul de poort niet open doen 13.gif.

I was an atheist until I realized I was God
pi_94483719
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Villa in Fijnaardt
Fijnaart.
pi_94483754
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wil die lul de poort niet open doen :r.

[ afbeelding ]
_O- :')
pi_94483853
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:

[..]

_O- :')
mag ik die steen ook vervangen door een RPG? O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94484005
Hoezo frans bauer? Ik snap de grap niet :P
pi_94484130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoezo frans bauer? Ik snap de grap niet :P
Grap? Niets aan Frans is grappig :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94484221
ZOALS AL EERDER BESPROKEN: GEEN GRAPJES OVER FRANS BAUER!
pi_94484239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Grap? Niets aan Frans is grappig :P
Vind ik ook niet, maar wat bedoelen jullie er dan mee? :P
pi_94484374
OT mensen... OT....

Ik wil in ieder geval niet daten met Frans Bauer..... dan ga ik nog liever stappen met Gordon :7
pi_94484610
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat jullie hier beiden mis zitten. Menselijk gedrag gevormd in talloze jaren is echt niet op basis van iets wat ooit gezegd is. Culturen en normen ontstaan niet zomaar.

Als je ''20 baby's met voldoende voedsel op een eiland zonder enige begeleiding en boeken or whatever'' pleurt dan is de kans groter dat over 20 jaar je dezelfde soort verhoudingen ziet als in onze maatschappij dan dat ze zorgeloos elke avond een orgie houden.

Kans is dus groter dat je paartjes ziet en dingen als jaloezie en ruzies over vrouwen e.d.
Ook krijg je gewoon dingen als schaamtegevoel, bedekken van lichaam en onzekerheid over lichaam delen met een ander. Onzekerheid of de ander je wel leuk vind.

Is gewoon menselijke natuur.

Jullie doen ook alsof neuken gelijk valt te stellen aan een potje tafeltennisen met elkaar (ik noem maar wat). Terwijl met neuken er toch allemaal stofjes in de hersenen vrijkomen die zorgen voor een ander gevoel over degene waarmee je het doet. Al die stofjes en hormonen zijn er niet voor niets, die zijn voor simpele menselijke/dierlijke natuur van voortplanting.

Ik denk dat we anno 2011 juist onnatuurlijker met sex omgaan dan andersom. Nu werkt dat beetje beide kanten op. Soms wordt het overgeromantiseerd en soms wordt het te robotisch bekeken.
Jij gebruikt iets meer woorden, maar bovenstaand had ik ook al verwoord in een eerdere reply. Toch leuk dat er hier nog een man aanwezig is die het ook zo ziet, verfrissend :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:09:55 #218
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94484779
quote:
1. Hij is getrouwd. Of hij is debiel. Of hij maakte een grapje. Waarschijnlijk een combinatie hiervan.
2. Hij is getrouwd. Hij wil niet op ongelegen momenten teruggebeld of gesmst worden.
Overal verstand van.
pi_94484805
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:

OT mensen... OT....
1). 06 is niet genoeg? Raar.
2). Nee.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94484892
Oh, en on-topic heb een date deze week maar wil deze liever verschuiven naar volgende week. Hoe dit aan te pakken?
pi_94484960
Gewoon eerlijk zijn :Y
pi_94485096
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Chawi het volgende:
Gewoon eerlijk zijn :Y
Wat is jouw max-aantal verschuivingen dat je zou accepteren? Voordat je zou denken er is iets mis of hij/zij is niet geïnteresseerd. Even kijken of ik de grens in dit geval al ben gepasseerd :P .
pi_94485239
Eerste keer is prima. Tweede keer is einde oefening. Of je moet in het ziekenhuis liggen ;-)
pi_94485462
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
OT mensen... OT....

Ik wil in ieder geval niet daten met Frans Bauer..... dan ga ik nog liever stappen met Gordon :7
Ik wil wel daten met Carice :Y
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:27:04 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94485887
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel daten met Carice :Y
No way, dibs!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')