In het grasveld? Neem je wel een schop mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ga ik straks met iemand in t grasveld een wijntje drinken![]()
Of ook niet
Als jij bent opgegroeid met het idee dat de "schoonheidsideaal" onzin is, en je hebt geleerd dat jij en je familie (want die zien er meestal wel enigzins vergelijkbaar uit) er goed uit zien, dan val je idd buiten de "schoonheidsnormen" maar heb jij voor je idee heus wel een redelijke chick gescoord hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij sommige stellen kan ik me echt niet voorstellen dat die mensen mekaar echt mooi vinden. Maar je settled voor wat je kunt krijgen. Ik geloof niet dat als jezelf minder knap bent je smaak opeens ook veranderd.
op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
In het grasveld? Neem je wel een schop mee?
Laten we proef op de som nemen om die theorie te testenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet niet. Het was meer een vraag omdat het nu aan de orde is in mijn omgeving, niet omdat ik wil laten zien dat ik beter ben dan de rest..Want die jongen blijft wel bij dat meisje en als zij ook maar met één jongen praat, is hij heel erg boos enzovoort. Dus ik denk dat het een soort van kick voor die jongen is aangezien zij gewoon alles heeft, maar goed, iedere situatie is anders natuurlijk.
Tijnbrijn, iedereen heeft weer een andere smaak natuurlijk. Een vrouw die jij mooi vindt, kan ik weer spuuglelijk vinden
Goed hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien is het echt een zeer soepele versierpoging. Hulde!
Raven_NL was daarentegen iemand die te pas en te onpas elke vrouw hier zat te versieren met zinnetjes waarvan ik uit plaatsvervangende schaamte soms echt het schermpje wegklikte.
Ik denk dat de meeste mensen, verschillen in smaak daargelaten, prima een lijst mensen kunnen ranken van knap naar minder knap. En dat daar binnen een bepaalde bevolkingsgroep echt wel dezelfde ranking uitkomt ongeveer. Mannen zijn over het algemeen redelijk eensgezind wat betreft hoe knap vrouwen zijn. Maar omdat knappe vrouwen meer keuze hebben zullen deze over het algemeen kieskeuriger zijn. Een kamerolifantje heeft ook liever een Dr. McDreamy maar zal uiteindelijk maar een Dr. Phil accepteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Dizorn het volgende:
Als jij bent opgegroeid met het idee dat de "schoonheidsideaal" onzin is, en je hebt geleerd dat jij en je familie (want die zien er meestal wel enigzins vergelijkbaar uit) er goed uit zien, dan val je idd buiten de "schoonheidsnormen" maar heb jij voor je idee heus wel een redelijke chick gescoord hoor.
Megan Fox is geen perfecte vrouwquote:
Zegt mij weinigquote:
quote:
Hahahahaha gadverdammequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.fangirltastic.com/content/megan-fox-toe-thumb
Die vind ik heel erg normaal eruit zien, gewoon doorgaands.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Catbert het volgende:
Tja, ik vind Carice van Houten erg mooi. Die heeft nog bij m'n vriendin in de klas gezeten ook, dus wie weet
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een raam in gooien bij Frans Bauer.
Ik vind jouw keuzes dan weer nietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die vind ik heel erg normaal eruit zien, gewoon doorgaands.
Maar OT
Villa in Fijnaardtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan... van hem weet ik helaas niet waar hij woont...
Hmm! maar je vindt ze ''wel mooi'' toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind jouw keuzes dan weer niets![]()
Carice is wel mooi.
[..]
Villa in Fijnaardt
Als ze een auto heeft en je echt heel tof vind niet, maar ze met het OV moet etc..... dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Dizorn het volgende:
OT. Meisje van paiq, aardig wat uurtjes mee gepraat maar lijkt het eigenlijk weinig problemen te vinden om vanuit Zeeland () naar Arnhem te gaan komen. Nog geen concrete plannen gemaakt maar, ligt het aan mij of is dit toch een beetje raar?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Twee vragen voor de heren:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
2. Zou een man zijn nummer onherkenbaar maar voor hij naar een dame belt?
Te hoog barbiegehalte. Ik hou meer van gewone vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm! maar je vindt ze ''wel mooi'' toch?Lijkt mij dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |