Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?
Ook..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnen
Omdat ze blijkbaar niet perfect isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manIk bedoel gewoon, waarom iemand bedriegen terwijl ze eigenlijk perfect is en veel mannen haar wel zouden willen..
Nogmaals: geen enkele vrouw is perfect. Die hele knappe die ik via RP opgeduikeld had toen had gewoon mental issues.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee nee nee, waarom moet jij altijd van zulke reacties plaatsen manIk bedoel gewoon, waarom iemand bedriegen terwijl ze eigenlijk perfect is en veel mannen haar wel zouden willen..
Hmm. Of het ligt aan de man, en volgens mij is dat het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar niet perfect is
Het alleen maar zo lijkt.
Als een vrouw perfect zou zijn, zou er geen reden tot vreemd gaan zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.
Denken jullie??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als een vrouw perfect zou zijn, zou er geen reden tot vreemd gaan zijn.
Ja tuurlijk. Als ik een echt bloedmooie vrouw had die verder perfect was, altijd zin had in seks, anaal ook af en toe wel erg lekker zou vinden, voor me zou koken, af en toe een mooie vriendin "uit zou nodigen" en 's ochtends m'n bammetjes voor me smeert dan zit je redelijk geramd jaquote:
Hij wil volgens mij vooral bewijzen dat hij een betere man is dan de rest van de kerels hier.quote:
Wie de neuk is dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar is die Raven_NL eigenlijk gebleven?
Net zo'n slijmbal als jij vermoed ik zo.quote:
Ga je weer. Zoals de waard is....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij vooral bewijzen dat hij een betere man is dan de rest van de kerels hier.
Nee dan ga je juist vreemd omdat er geen uitdaging geen spanning in de relatie zit. De kleine imperfecties/irraties houden een relatie leuk.quote:
Maar wat moeten de mindere mooie(lelijke) mensen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee met een lelijkerd zal je geen relatie beginnen
Dan moet je mijn post toch eens beter lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zo'n slijmbal als jij vermoed ik zo.
Relaties beginnen met andere lelijkerds.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Maar wat moeten de mindere mooie(lelijke) mensen dan?
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relaties beginnen met andere lelijkerds.
Bij sommige stellen kan ik me echt niet voorstellen dat die mensen mekaar echt mooi vinden. Maar je settled voor wat je kunt krijgen. Ik geloof niet dat als jezelf minder knap bent je smaak opeens ook veranderd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Dizorn het volgende:
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerd
Ja, bij nader inzien is het echt een zeer soepele versierpoging. Hulde!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post toch eens beter lezen
Hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet iedereen vind iedereen lelijk. Dus als je zelf minder mooi bent, is er heus wel iemand die jou niet lelijk vind. Als je van je vriendin denkt "gvd zij is lelijk", dan doe je echt iets verkeerd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef kastanova het volgende:
Trouwens ook vrij bizar...
Mijn moeder vroeg me een tijdje geleden vanuit het niets naar m'n fok wachtwoord.
Blijkt ze me al jaren te volgen op Fok en vanwege een nieuwe computer was ze niet meer ingelogd en was dus ook de My Active Topics knop verdwenen.
In het grasveld? Neem je wel een schop mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ga ik straks met iemand in t grasveld een wijntje drinken![]()
Of ook niet
Als jij bent opgegroeid met het idee dat de "schoonheidsideaal" onzin is, en je hebt geleerd dat jij en je familie (want die zien er meestal wel enigzins vergelijkbaar uit) er goed uit zien, dan val je idd buiten de "schoonheidsnormen" maar heb jij voor je idee heus wel een redelijke chick gescoord hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij sommige stellen kan ik me echt niet voorstellen dat die mensen mekaar echt mooi vinden. Maar je settled voor wat je kunt krijgen. Ik geloof niet dat als jezelf minder knap bent je smaak opeens ook veranderd.
op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
In het grasveld? Neem je wel een schop mee?
Laten we proef op de som nemen om die theorie te testenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet niet. Het was meer een vraag omdat het nu aan de orde is in mijn omgeving, niet omdat ik wil laten zien dat ik beter ben dan de rest..Want die jongen blijft wel bij dat meisje en als zij ook maar met één jongen praat, is hij heel erg boos enzovoort. Dus ik denk dat het een soort van kick voor die jongen is aangezien zij gewoon alles heeft, maar goed, iedere situatie is anders natuurlijk.
Tijnbrijn, iedereen heeft weer een andere smaak natuurlijk. Een vrouw die jij mooi vindt, kan ik weer spuuglelijk vinden
Goed hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien is het echt een zeer soepele versierpoging. Hulde!
Raven_NL was daarentegen iemand die te pas en te onpas elke vrouw hier zat te versieren met zinnetjes waarvan ik uit plaatsvervangende schaamte soms echt het schermpje wegklikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |