abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:53:08 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94472162
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bent dus wel een beetje van de aantallen.
Hoe / hoeveel was het verschil dan tussen jou en die van je vriendin?
En in hoeverre beinvloed dat de zaken?
Misschien was z'n vriendin wel van de aantallen. ;)
Je moet ook altijd een veilig getal aanhouden. 12 ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94472180
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Hier doelde ik meer op.

En het is een normale vraag verder daar niet van :)

dus OT: Nee. Geen problemen als ze geslet heeft an sich. Vind het belangrijker dat het allemaal netjes is gegaan en dat ze zonder SOA's en/of Kinderen (Moet ik dit uberhaubt apart noemen :+) er vanaf is gekomen.
Oh zo, ja maar dat is mijn beleving. Als je een echte ''hosselaar'' bent en graag wilt rondneuken en je ligt goed in de markt om het zo maar te zeggen, zit je sowieso niet op datingsites. Dan doe je dat wel in real life.

Maar goed :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:53:48 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94472186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:

Misschien was z'n vriendin wel van de aantallen. ;)
Je moet ook altijd een veilig getal aanhouden. 12 ofzo.
En dat gewoon van te voren inprenten.. net als wanneer je vriendin vraagt of ze er leuk uit ziet, of niet te dik.. gelijk ' nee' roepen :+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:54:16 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94472208
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh zo, ja maar dat is mijn beleving. Als je een echte ''hosselaar'' bent en graag wilt rondneuken en je ligt goed in de markt om het zo maar te zeggen, zit je sowieso niet op datingsites. Dan doe je dat wel in real life.

Zijn mensen die op datingsites zitten dan mindere mensen?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:55:07 #105
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94472249
quote:

[..]

Hoezo niet? Hij vind het leuk om op Fok te zitten blijkbaar (zoals wij allemaal). Dan kan je datingsites prima combineren. Terwijl in real life eruit gaan vrijwel altijd 's avonds richting de kroeg of iets dergelijks zal zijn. Het heeft praktische voordelen hoor, datingsites :P

En ik vind natuurlijk van niet Cue. ;)
WFPB!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:56:31 #106
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94472303
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Jij bent dus wel een beetje van de aantallen.
Hoe / hoeveel was het verschil dan tussen jou en die van je vriendin?
En in hoeverre beinvloed dat de zaken?
Zij zit op 3, ik heb de score niet bijgehouden maar het zijn er meer dan 20. Ik vond het gewoon apart omdat ze ook nog wat ouder is dan ik (5 jaar). Maar het beinvloed niks verder.

quote:

Via internet is het wel makkelijker. Ook via een forum, gesprekken lopen op MSN op seks uit, beiden zijn geil, en de ontmoeting daarna wordt er geketst. Het is m.i. simpeler dan in de kroeg. Heb vroeger wel een paar scharrels aan internet overgehouden maar ik doe er niet meer aan, die waren vaak toch gewoon een beetje raar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:57:19 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94472329
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zij zit op 3, ik heb de score niet bijgehouden maar het zijn er meer dan 20. Ik vond het gewoon apart omdat ze ook nog wat ouder is dan ik (5 jaar). Maar het beinvloed niks verder.
Maar jij hebt er nu zo'n uhm bijna 7x zoveel als zij. Stel zij zou er 2x zoveel hebben gehad als jou. Maakt dat wel weer verschil?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:59:36 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94472413
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Maar jij hebt er nu zo'n uhm bijna 7x zoveel als zij. Stel zij zou er 2x zoveel hebben gehad als jou. Maakt dat wel weer verschil?
Ik zou wel een beetje een "holy crap, 40?" gevoel hebben gehad, maar ik zou er geen probleem mee hebben. Meer gewoon verbaasd zijn. Ik ken wel een meid die elk weekend een ander heeft, die wil gewoon geen vaste relatie maar heeft wel een flink libido kennelijk. Tja, ik zou d'r doen :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94472426
Nee niet dat het minder is mensen hohoho maar ik bedoel als je echt zo goed in de markt ligt ga je niet bij jezelf denken, laat ik me inschrijven op een datingsite. Puur omdat je IRL dan al mensen kan krijgen, lijkt mij. Maar misschien is dat wel kortzichtig ook, ik weet het niet :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:01:43 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94472484
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee niet dat het minder is mensen hohoho maar ik bedoel als je echt zo goed in de markt ligt ga je niet bij jezelf denken, laat ik me inschrijven op een datingsite. Puur omdat je IRL dan al mensen kan krijgen, lijkt mij. Maar misschien is dat wel kortzichtig ook, ik weet het niet :)
Waarom zie je het niet als uitbreiding op het aanbod? Mensen die je op de sites tegenkomt, kom je niet tegen in je standaard uitgaangskroeg. Omdat ze of verder weg wonen of omdat je die avond geen zin hebt om de kroeg in te gaan.
:)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:08:16 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94472717
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zie je het niet als uitbreiding op het aanbod? Mensen die je op de sites tegenkomt, kom je niet tegen in je standaard uitgaangskroeg. Omdat ze of verder weg wonen of omdat je die avond geen zin hebt om de kroeg in te gaan.
:)
En bovendien sta je niet meer zoals vroeger vijf avonden per week in de kroeg.
pi_94473223
Ik vind de cijfers van sommige wel heel erg overdreven, dat kan bijna niet. Ik heb er immers maar 1 gehad op rp (met een lelijke meid). En die durfte echt helemaal niks te zeggen, ik heb haar helemaal gedepersonaliseerd zeg maar. Ik wou haar niet eens zoenen na afloop, toch maar gedaan omdat ze er naar vroeg. Ik heb misschien 20 meiden in totaal gesproken van rp via msn en dat kostte mij al veel tijd. Maar als je zegt dat je in de 40 dates hebt gehad, dan ben je daar zoveel tijd mee kwijt dat wordt gewoon onwerkelijk. :')

Zeker als alle dames waar ik mee gesproken heb niet boven de 2 dates kwamen, omdat ze heel voorzichtig zijn. en daar zaten een paar hele knappe tussen. Een reden om te liegen hadden ze niet echt.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:25:38 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94473302
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef picardmike het volgende:
Ik vind de cijfers van sommige wel heel erg overdreven, dat kan bijna niet. Ik heb er immers maar 1 gehad op rp (met een lelijke meid).
:')

Dat ligt toch echt aan jou.
pi_94473340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')

Dat ligt toch echt aan jou.
Waar haal jij die vrije tijd vandaan dan, om elke dag ook nog alles zo netjes op fok te zetten?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:28:03 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94473399
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waar haal jij die vrije tijd vandaan dan, om elke dag ook nog alles zo netjes op fok te zetten?
Vrije tijd? Ik zit op m'n werk. :')

En ik date natuurlijk alleen 'savonds en in het weekend.
pi_94473527
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat?
Jij ziet er beter uit dan de originele Seven of Nine.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_94473548
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Onderneem je geen activiteiten, ga je niet sporten, naar verjaardagen, verplichtingen, famillie, uitnodigingen voor etentjes, vaste prik?

Laat staan het helse winterse weer, waardoor je liever mensen over de vloer ziet dan dat je zelf de deur uitgaat. Vind je het lekker chatten op je werk dan, als de ene na het andere voorval zich voor doet, of draag je geen verandwoording? Of werk je thuis?

Dan ben je de 3/4 van de dagen in het jaar al kwijt met daarbij nog vakanties enzo. Met alle respect het lijkt bij sommige wel of ze de vrije tijd van de middelbare school nog hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 22-03-2011 17:37:34 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:37:07 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94473738
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik tegen datingsites heb is dat ik het een beetje onnatuurlijk vind. Op zich is het een middel om met meiden in contact te komen, maar dat kan ook IRL. Ik ken er veel via hockey (ken ik zowel m'n vriendin als een aantal exen van) en als je single bent en gaat salsadansen ofzo kom je d'r ook flink wat tegen. En ik heb dus 2 keer een date via RP gehad (zo'n gratis 3 dagen abbo) en ze waren het beiden een beetje net niet (ene was gewoon niet zo knap, ander was enorm lekker maar gewoon een beetje daddy issues). Maar ik heb het idee dat omdat je al in de modus zit van "we zijn beiden op zoek" het wat minder 'natuurlijk' loopt. Ik vind in ieder geval dates die spontaan onstaan een stuk leuker dan die via internet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef picardmike het volgende:
Ik vind de cijfers van sommige wel heel erg overdreven, dat kan bijna niet. Ik heb er immers maar 1 gehad op rp (met een lelijke meid).
Dan doe je echt iets verkeerd. Ik heb aan een 3 dagen gratis abbo 2 dates overgehouden, en ik ben kwa uiterlijk redelijk doorsnee.
pi_94473996
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het heel goed van je dat je niet liegt en claimt aan het werk te zijn en gewoon eerlijk zegt dat je op het werk zit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_94474245
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dan doe je echt iets verkeerd. Ik heb aan een 3 dagen gratis abbo 2 dates overgehouden, en ik ben kwa uiterlijk redelijk doorsnee.
Nou zelfs haar heb ik na heel veel moeite omgekregen. Omdat er ook nog heel veel planning aan vooraf gaat op welke plek je nou daadwerkelijk afsrpeekt en 1 van beide daar meestal nog nooit geweest is. Dat ik hier nou steeds miraculeus hoor dat je iemand maar hoeft te wijzen op een plek en de dates daar als een gek op af stormen. Desnoods komen ze thuis bij over de vloer of jij bij hun, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die dat echt aandurven. Ik denk dus bluff.
UITGESCHREVEN
pi_94474269
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou zelfs haar heb ik na heel veel moeite omgekregen. Omdat er ook nog heel veel planning aan vooraf gaat op welke plek je nou daadwerkelijk afsrpeekt en 1 van beide daar meestal nog nooit geweest is. Dat ik hier nou steeds miraculeus hoor dat je iemand maar hoeft te wijzen op een plek en de dates daar als een gek op af stormen. Desnoods komen ze thuis bij over de vloer of jij bij hun, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die dat echt aandurven. Ik denk dus bluff.
Maar waarom date je met lelijke meisjes eigenlijk (die in jou ogen lelijk zijn dan)?
pi_94474615
quote:

[..]

Nou, in feite is het heel makkelijk.

Zij: Waar zullen we afspreken?
Kastameneer: Bij mij thuis.
Zij: Nouhou, dat vind ik wel heel eng :o.
Kastameneer: Is het ook.
Zij: Nah, ik spreek de eerste keer liever op een iets algemenere plek af.
Kastameneer: Dat kan.
Zij: Dus waar wil je afspreken?
Kastameneer: [insert stad waar ik op dat moment zit]
Zij: Dat vind ik wel heel ver weg.
Kastameneer: Misschien moet je dan ophouden met het aan mij te vragen.
Zij: Kunnen we niet ergens middenin afspreken?
Kastameneer: Kan. Maar heb ik geen zin in.
Zij: Ah kom op, je kunt toch wel enigszins tegemoet komen.
Kastameneer: Kan. Maar heb ik geen zin in.
Zij: Tja, dan weet ik niet of we wel af moeten spreken.
Kastameneer: Kan. Veel succes nog verder!
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:06:55 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94474838
quote:
Nouja, je kunt hier ook redelijk extreem overkomen, misschien dat ze daarom niet zo goed durven? Ik zocht alleen in Utrecht of Amsterdam, en die twee dates waren beiden meiden uit Utrecht, en daarmee heb ik dus gewoon in een cafe in Utrecht afgesproken. Die tweede bleek nog op de "route" terug te wonen ook. Dat meiden niet durven af te spreken heb ik nog nooit gehoord, dan snap ik niet wat je op een datingsite doet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar waarom date je met lelijke meisjes eigenlijk (die in jou ogen lelijk zijn dan)?
Dat ook idd. Ik ga ervanuit dat ze sowieso mooier op de foto staan dan ze in 't echt zijn (alleen bij die 2e was dat omgekeerd), als ze op de foto al niet wat zijn houdt het snel op.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:21:09 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94475447
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Onderneem je geen activiteiten, ga je niet sporten, naar verjaardagen, verplichtingen, famillie, uitnodigingen voor etentjes, vaste prik?

Laat staan het helse winterse weer, waardoor je liever mensen over de vloer ziet dan dat je zelf de deur uitgaat. Vind je het lekker chatten op je werk dan, als de ene na het andere voorval zich voor doet, of draag je geen verandwoording? Of werk je thuis?
Sporten, verjaardagen en verplichtingen doe ik niet aan. M'n vrienden zie ik elke dinsdagavond (eten) en vrijdagavond (stappen), m'n ouders komen één keer per maand op bezoek. En dan werk ik buiten m'n 9-5 baan nog regelmatig in het weekend bij een andere werkgever.

Blijft over: maandagavond, woensdagavond, donderdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagavond om te daten. Tijd genoeg. Wil wel minstens twee avonden per week thuis op de bank zitten en geen reet uitvoeren omdat ik dat ook wel relaxed vind.

En tijdens werktijd zit ik niet op datingsites. Alleen op FOK, als m'n werk dat toelaat.
pi_94475683
Was prima te doen hoor het vele daten. Zo zit je op de chat, zo zit je in de kroeg, zo ben je weer thuis. 3x per week was nog goed te doen. Heb 1 keer er 4 in een week gehad en dat was wel heavy. Te weinig tussentijd zeg maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')