abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:27:26 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94475758
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Chawi het volgende:
Was prima te doen hoor het vele daten. Zo zit je op de chat, zo zit je in de kroeg, zo ben je weer thuis. 3x per week was nog goed te doen. Heb 1 keer er 4 in een week gehad en dat was wel heavy. Te weinig tussentijd zeg maar :)
Heh, ging je ze ook bij de verkeerde naam noemen? :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:31:19 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94475936
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Chawi het volgende:
Was prima te doen hoor het vele daten. Zo zit je op de chat, zo zit je in de kroeg, zo ben je weer thuis. 3x per week was nog goed te doen. Heb 1 keer er 4 in een week gehad en dat was wel heavy. Te weinig tussentijd zeg maar :)
Ja, herken ik wel. Op een gegeven moment zit je echt alles op de automatische piloot te vertellen, je weet ook precies om welke dingen ze heel hard moeten lachen. :') En ik ging altijd onvoorbereid naar de date toe, ik moest soms op de fiets nog even in mijn telefoon kijken wat haar naam ook alweer was. En dan dacht ik bij de één dat ze dat werk deed, terwijl dat natuurlijk net die ander was. :') Zit je jezelf echt vast te lullen, heel achterlijk.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:37:04 #128
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94476181
Ik werd net bewonderingswaardig stom genoemd.

Dit wordt 'm :')
WFPB!
pi_94476298
Dat zou ik echt van mijn leven niet kunnen. Niet alleen heb ik de tijd er niet voor over om vier keer per week tijd vrij te maken voor een onbekende. Ik zou dan dan het idee hebben dat ik dan puur bezig ben om het bezig zijn. Dan geef ik mijn aandacht liever aan mensen in mijn bestaande sociale netwerk.

Of klinkt dit heel gek?

(Reactie op Chawi en Silenus overigens)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:40:00 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94476317
Wat zal iemand op RP bedoelen me:
"He lekker ding, zin in iets spannends? " :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:40:58 #131
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94476357
Inb4 comments op zijn username.

En geen idee Cue, het proberen waard toch?!
WFPB!
pi_94476360
Hij wil je zijn postzegelverzameling laten zien!
pi_94476538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Cue_ het volgende:
Wat zal iemand op RP bedoelen me:
"He lekker ding, zin in iets spannends? " :')
Wat denk je zelf... :P
pi_94476550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heh, ging je ze ook bij de verkeerde naam noemen? :D
Lol nee, al had ik op een gegeven moment het voor elkaar gekregen om achter elkaar een Erik, Edwin en Erwin te daten...Dat was wel tricky.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:47:14 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94476623
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat zou ik echt van mijn leven niet kunnen. Niet alleen heb ik de tijd er niet voor over om vier keer per week tijd vrij te maken voor een onbekende. Ik zou dan dan het idee hebben dat ik dan puur bezig ben om het bezig zijn. Dan geef ik mijn aandacht liever aan mensen in mijn bestaande sociale netwerk.

Of klinkt dit heel gek?

(Reactie op Chawi en Silenus overigens)
In m'n studententijd had ik tijd zat natuurlijk, dan maakte het niks uit. En ach, het is dan inderdaad ook niet gericht om bij iedereen meteen te toetsen of het een huwelijkspartner is, maar gewoon een leuke avond. En dan niet perse voor seks.

Het is ook leuker dan thuis zitten natuurlijk.
pi_94476650
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, herken ik wel. Op een gegeven moment zit je echt alles op de automatische piloot te vertellen, je weet ook precies om welke dingen ze heel hard moeten lachen. :') En ik ging altijd onvoorbereid naar de date toe, ik moest soms op de fiets nog even in mijn telefoon kijken wat haar naam ook alweer was. En dan dacht ik bij de één dat ze dat werk deed, terwijl dat natuurlijk net die ander was. :') Zit je jezelf echt vast te lullen, heel achterlijk.
Daarom hield ik de chatgesprekken ook kort ;). Nee zonder dollen...dat is wel een keertje misgegaan en daar voelde ik me dan ook echt lullig onder :(
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:47:51 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94476655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Chawi het volgende:
Lol nee, al had ik op een gegeven moment het voor elkaar gekregen om achter elkaar een Erik, Edwin en Erwin te daten...Dat was wel tricky.
Mijn twee langste relaties tot nu toe waren met 2 meiden met vrijwel identieke namen. Het is mijzelf maar 1 keer voorgekomen dat ik de verkeerde eruit flapte (niet tijdens de seks gelukkig) maar m'n ouders hadden er meer moeite mee :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94476763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

In m'n studententijd had ik tijd zat natuurlijk, dan maakte het niks uit. En ach, het is dan inderdaad ook niet gericht om bij iedereen meteen te toetsen of het een huwelijkspartner is, maar gewoon een leuke avond. En dan niet perse voor seks.

Het is ook leuker dan thuis zitten natuurlijk.
Ik was net verhuisd naar een stad waar ik niemand kende. Mijn vrienden zaten een uur rijden verderop. Dus dat was meestal weekendafspraken. Ik had dan ook wel de tijd :). Daarbij was het ook nog eens zomer. Of ik nu alleen op het terras zat of met iemand. Naar het terras ging ik toch wel :D
pi_94476817
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mijn twee langste relaties tot nu toe waren met 2 meiden met vrijwel identieke namen. Het is mijzelf maar 1 keer voorgekomen dat ik de verkeerde eruit flapte (niet tijdens de seks gelukkig) maar m'n ouders hadden er meer moeite mee :D
Whahaha..ja mijn moeder heeft me ook wel eens zoiets geflikt...was niet leuk niet...:D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:54:03 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94476915
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik was net verhuisd naar een stad waar ik niemand kende. Mijn vrienden zaten een uur rijden verderop. Dus dat was meestal weekendafspraken. Ik had dan ook wel de tijd :). Daarbij was het ook nog eens zomer. Of ik nu alleen op het terras zat of met iemand. Naar het terras ging ik toch wel :D
Precies. Ik zie het probleem ook niet echt, ik praat ook zelden over m'n werk/studie of wat dan ook. Als je de onderwerpen afwisselt en een beetje makkelijk ouwehoert is er geen probleem. Zeker in de zomer spring je toch snel even op de fiets.

Heb wel eens snachts in het park om de hoek afgesproken, was het al donker. Zij nam een kleedje, aardbeien en kaarsjes mee, ik een fles wijn en twee glazen. :D Hebben we daar een paar uur op het gras liggen kletsen, heel gezellig. Het is dan ook handig dat er tienduizenden vrouwen in Utrecht wonen wat dat betreft.
pi_94476946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Chawi het volgende:

[..]

Toen ik als klein kastaatje nog thuis woonde deed m'n moeder dat ook.

Had ze me al een paar keer gevraagd of het wat minder kon wat betreft het meenemen van vrouwen en toen dat tevergeefs bleek te zijn sprak ze de dames 's ochtends expres aan met de naam van de vorige.

Mijn moeder is tof.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94477082
Nah, ik was nooit van de vele vriendjes en als er al eentje was, dan bleef hij wel langer hangen. Mijn moeder had geen excuus behalve Alzheimer Light ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:58:21 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94477113
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Silenus het volgende:
Het is dan ook handig dat er tienduizenden vrouwen in Utrecht wonen wat dat betreft.
High-five :)
pi_94477494
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toen ik als klein kastaatje nog thuis woonde deed m'n moeder dat ook.

Had ze me al een paar keer gevraagd of het wat minder kon wat betreft het meenemen van vrouwen en toen dat tevergeefs bleek te zijn sprak ze de dames 's ochtends expres aan met de naam van de vorige.

Mijn moeder is tof.
Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:09:09 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94477606
Tja.. wat is de perfecte vrouw? Wat voor de 1 perfect LIJKT, betekend nog niet dat het perfect IS ;)
pi_94477670
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef Cue_ het volgende:
Tja.. wat is de perfecte vrouw? Wat voor de 1 perfect LIJKT, betekend nog niet dat het perfect IS ;)
Jij :P Oh wacht ik mag niet liegen van mijn mama :@ :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:11:05 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94477687
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Zeg, kan jij mij vertellen (aangezien je me wel zo'n type lijkt) waarom mannen meerdere keren vreemdgaan terwijl ze een relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte vrouw? Ik zou dat nooit doen, ALS ik de perfecte vrouw eenmaal heb, doch zijn er vele mannen die er anders over denken. Waarom? Ook een vraag in het algemeen trouwens.
De perfecte vrouw bestaat niet. En sowieso; als ik een slanke meid heb met aardige maar geen dikke tieten vind ik vrouwen met dikke tieten interessant, en als ik een meid heb met dikke tieten ga ik weer meer naar kontjes kijken. 'T gras is altijd groener...

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Teiltje...
pi_94477746
Nee maar je hebt vrouwen die zijn over het algemeen gewoon perfect (in mijn ogen:P). Iedereen vindt ze wel leuk, slim, (vooral) mooi enzovoort, en toch worden zulke vrouwen wel eens bedrogen. Dat zou ik nooit doen.

edit; vrouwen die erg goed in de markt liggen, beter gezegd
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:12:35 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94477761
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is die Raven_NL eigenlijk gebleven?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:13:20 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94477807
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee maar je hebt vrouwen die zijn over het algemeen gewoon perfect (in mijn ogen:P). Iedereen vindt ze wel leuk, slim, (vooral) mooi enzovoort, en toch worden zulke vrouwen wel eens bedrogen. Dat zou ik nooit doen.
En een lelijkerd zou je wel bedriegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')