SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Een seksrelatie is ook een relatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Toch is het vies, een seksrelatie. En waarom op sites een neukpartner zoeken, dat kan ook in real life, volgens mij in real life beter zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Sowieso, seks is vies, niet aan beginnen gewoon. Bah!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het vies, een seksrelatie.
Dat zegt 'ie toch niet? Genoeg kerels die ook best een relatie willen met een meid die ze leuk vinden. Maar ik denk zo dat de gemiddelde kerel als een meid geen relatiemateriaal is maar wel lekker is het prima vindt om daar af en toe gewoon mee te scharrelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
Deel uberhaupt de ervaring niet dat RP gebaseerd is op sexrelaties. Uiteraard zijn bepaalde leeftijdscategorieen iets minder serieus dan andere. En er zullen vast ook wel dateverslaafden tussen zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.
En aangezien het statistisch gezien vaker voorkomt dat er geneukt wordt dan dat er een huisje, boompje, beestje uit voortvloeit, heb ik het gelijk aan mijn zijde.
Bij deze dan ook het verzoek je uit te schrijven van relatieplanet als je niet geneukt wilt worden, je verpest het namelijk voor de rest.
Idd. Ik denk dat de mensen bij wie het andersom gaat op een hand te tellen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Dizorn het volgende:
Nouja de logische volgorde is toch dat je éérst neukt voor je huisje-boompje-beestje opzet. En tegen die tijd zijn de meeste mensen die wél hebben geneukt wel afgehaakt denk ik?
Scharrelen gaat m.i. wel wat verder dan alleen seks. Je kunt ook best een beetje de relatiedingen doen (hapje eten, biosje pakken, neuken als konijnen) zonder dat het te serieus wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Silenus, zijn we het er tenminste over eens dat jouw primaire doel niet 'het vinden van een leuke levenspartner' is, maar eerder 'het vinden van een leuke sekspartner' ?
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big dealquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind echt dat kastanova altijd stoer praat, of is dit mijn eigen beleving.
Okay.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kom eens even met cijfers waarop jou uitspraak geverifeerd kan worden.
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big deal
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
2 dates.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
0 keer huisje, boompje, beestje.
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebiedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?
43 dates op de kop afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Zou iedereen even zijn totale aantal relatieplanet dates op willen noemen.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
No shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebied
Holy crap, je hebt een hoop gefrustreerde kerels in je kielzog dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef Chawi het volgende:
43 dates op de kop af
2 keer geneukt
1 keer huisje, boompje beestje
Je zegt alleen maar dingen die tegendraads zijn, voegt eigenlijk vrij weinig toe aan de topicreeks. Vandaar: trol.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goed
Zie. Heb ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Zou iedereen even zijn totale aantal relatieplanet dates op willen noemen.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |