SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Een seksrelatie is ook een relatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Toch is het vies, een seksrelatie. En waarom op sites een neukpartner zoeken, dat kan ook in real life, volgens mij in real life beter zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een seksrelatie is ook een relatie.
Sowieso, seks is vies, niet aan beginnen gewoon. Bah!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het vies, een seksrelatie.
Dat zegt 'ie toch niet? Genoeg kerels die ook best een relatie willen met een meid die ze leuk vinden. Maar ik denk zo dat de gemiddelde kerel als een meid geen relatiemateriaal is maar wel lekker is het prima vindt om daar af en toe gewoon mee te scharrelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
Deel uberhaupt de ervaring niet dat RP gebaseerd is op sexrelaties. Uiteraard zijn bepaalde leeftijdscategorieen iets minder serieus dan andere. En er zullen vast ook wel dateverslaafden tussen zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
Als dat door beide partijen uitgesproken naar elkaar en duidelijk is, prima, niks mis mee. Maar ik vind niet dat je er op websites als Relatieplanet blind van uit kan gaan dat het alleen om scharrelen/sex gaat.
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef SophieL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik vind dat je er ook niet blind van uit kunt gaan dat het met het oog op huisje, boompje, beestje is.
En aangezien het statistisch gezien vaker voorkomt dat er geneukt wordt dan dat er een huisje, boompje, beestje uit voortvloeit, heb ik het gelijk aan mijn zijde.
Bij deze dan ook het verzoek je uit te schrijven van relatieplanet als je niet geneukt wilt worden, je verpest het namelijk voor de rest.
Idd. Ik denk dat de mensen bij wie het andersom gaat op een hand te tellen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Dizorn het volgende:
Nouja de logische volgorde is toch dat je éérst neukt voor je huisje-boompje-beestje opzet. En tegen die tijd zijn de meeste mensen die wél hebben geneukt wel afgehaakt denk ik?
Scharrelen gaat m.i. wel wat verder dan alleen seks. Je kunt ook best een beetje de relatiedingen doen (hapje eten, biosje pakken, neuken als konijnen) zonder dat het te serieus wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Silenus, zijn we het er tenminste over eens dat jouw primaire doel niet 'het vinden van een leuke levenspartner' is, maar eerder 'het vinden van een leuke sekspartner' ?
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big dealquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind echt dat kastanova altijd stoer praat, of is dit mijn eigen beleving.
Okay.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kom eens even met cijfers waarop jou uitspraak geverifeerd kan worden.
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij doet mij (ons?) nog steeds denken aan een trol. Kasta is stoer, of voelt zich op z'n minst zo. Dus praat hij zoals hij is. Big deal
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
2 dates.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
0 keer huisje, boompje, beestje.
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebiedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een raar mannetje bent met je "een seksrelatie is vies", of is dit mijn eigen beleving?
43 dates op de kop afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Zou iedereen even zijn totale aantal relatieplanet dates op willen noemen.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
No shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Mag je vinden. Ik vind dat vies, je neukt toch met iemand waar je van houdt en verder niet, maar ik ben dan ook ouderwets op dat gebied
Holy crap, je hebt een hoop gefrustreerde kerels in je kielzog dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef Chawi het volgende:
43 dates op de kop af
2 keer geneukt
1 keer huisje, boompje beestje
Je zegt alleen maar dingen die tegendraads zijn, voegt eigenlijk vrij weinig toe aan de topicreeks. Vandaar: trol.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom nou een trol. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk, maar goed
Zie. Heb ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die beleving heeft iedereen. Ook in real life. Ook als ik niets zeg overigens. Dan bén ik gewoon stoer. Of doe ik stoere dingen.
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
En vervolgens even aan willen geven hoe vaak er geneukt is en hoe vaak het geëindigd is met huisje, boompje, beestje?
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Eh, nee. Als ik alleen zou willen neuken zou ik elke week wel met drie meisjes van internet neuken. Zou me serieus geen probleem opleveren. (Okay, drie is misschien even bikkelen, maar één per week zeker)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Silenus, zijn we het er tenminste over eens dat jouw primaire doel niet 'het vinden van een leuke levenspartner' is, maar eerder 'het vinden van een leuke sekspartner' ?
Via RP zit ik ongeveer op 10 dates denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay.
Ik begin wel:
+/- 15 dates
15 keer geneukt
Oh, dan ben ik bij deze een trol.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je zegt alleen maar dingen die tegendraads zijn, voegt eigenlijk vrij weinig toe aan de topicreeks. Vandaar: trol.
Sommige mensen zien me overigens ook als god.quote:
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh, dan ben ik bij deze een trol.
Dat daten via datingsites wil bij mij trouwens niet lukken aangezien ik dus te kieskeurig ben. Ik heb nu één date gehad en daar krijg ik nu nog plaatsvervangende schaamte bij.
Tja, de voorlopige cijfers (incl. die van de anderen) liegen niet hé.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Dizorn het volgende:
Wat ben jij netjes trouwens Chawi. En dan zeur jíj niet over mensen die graag seks willen op datingsites. Wel degenen die zelf flink aan het neuken zijn (voor zover ik weet dan natuurlijk)
Precies. Weten dat je door bijna iedereen afgewezen wordt omdat je toch te lelijk/contactgestoord/stom bent en dan maar roepen 'ik vind zelf niemand leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doen
Afgezien van of zijn cijfers representatief zijn is het ook gewoon een logische deductie dat er waarschijnlijk meer geneukt wordt dan er echte langdurige relaties ontstaan. De meeste mensen hebben eerst seks voordat dat uberhaupt ins Frage komt. En aangezien mensen die eerst een relatie beginnen en dan pas aan seks beginnen behoorlijk in de minderheid zal zijn, is het dus niet meer dan logisch dat er meer mensen neuken dan in een relatie eindigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Jij bent niet representatief voor alle mannelijke RP gebruikers. Je bent 1 van de velen, ik zeg ook niet dat er niet geneukt word, integendeel. Maar dat RP alleen maar goed is voor seks, en totaal geen relatie daar geloof ik niet in.
Hoe oud ben je dan? Ik ben 31 en had tussen het einde van m'n vorige relatie en de start van m'n huidige ook gewoon een rondsletfase.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Chawi het volgende:
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekken.
En netjes..ach, ik had mijn rollebollenfase al achter de rug voordat ik internetdaten ontdekte..Is gewoon een kwestie van iets ouder zijn en zelfrespect...denk ik ;-)
Als je zoals ik op alleen gratis sites zit is het aanbod niet bepaald... geweldig. Of dat dan ligt aan het kieskeurig zijn of het belabberde aanbod, dat weet ik niet. Op een site als RP zitten echter zoveel mensen dat er sowieso wel "goed spul" tussen moet zitten. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat "ik ben te kieskeurig" altijd zo'n laf excuus dat falende types gebruiken om maar niet te hoeven onderkennen dat ze niet op de leuke meiden af durven stappen. Ik ben soms ook best een scheiterd maar ga daar tenminste niet moeilijk over doen
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen of whatever. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
Zolang iemand maar eerlijk is. Dan kan ik mijn conclusies trekken.
En netjes..ach, ik had mijn rollebollenfase al achter de rug voordat ik internetdaten ontdekte..Is gewoon een kwestie van iets ouder zijn en zelfrespect...denk ik ;-)
Nee, bij mij is het echt zo dat ik gewoon te kieskeurig ben. Niet dat ik bang ben om afgewezen te worden, sterker nog, ik ben keihard afgewezen (in het echte leven) door een hele mooie vrouw (waar ik dus wel op af durfde te stappen), maar op datingsites.. ik weet niet.. ik heb gewoon geen vrouw gezien waarvan ik dacht: wauw. Qua uiterlijk dan he, jullie wel? En dat wil ik wel, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Weten dat je door bijna iedereen afgewezen wordt omdat je toch te lelijk/contactgestoord/stom bent en dan maar roepen 'ik vind zelf niemand leuk!
Van diezelfde types die in de kroeg zitten te oreren dat de lekkere wijven in de rij stonden om hem te bespringen, maar dat het er uiteindelijk niet van gekomen is omdat hij "moe was", "vroeg op moest" of "de laatste trein moest halen."quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken, prima! Ik ken mijn feiten en jij niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, de voorlopige cijfers (incl. die van de anderen) liegen niet hé.
Ik vrees dus ook gewoon dat jij een droogneuker bent.
Eens. Is ook maar iets wat ooit in de bijbel heeft gestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen ofe. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezier
Da's wat anders. Ik had het sowieso over meiden leren kennen in het algemeen, niet perse datingsites. Op datingsites als RP is de verhouding man / vrouw al scheef, laat staan op de gratis sites. Ik geloof er in ieder geval niet zo in dat mensen nooit iemand vinden omdat ze "kieskeurig" zijn. Leer genoeg meiden kennen en je komt er altijd wel een paar leuke tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
Als je zoals ik op alleen gratis sites zit is het aanbod niet bepaald... geweldig. Of dat dan ligt aan het kieskeurig zijn of het belabberde aanbod, dat weet ik niet. Op een site als RP zitten echter zoveel mensen dat er sowieso wel "goed spul" tussen moet zitten. Lijkt mij.
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zelfrespect vind ik zo'n flauwe opmerking alleen. Alsof je geen zelfrespect zou hebben als je veel seks hebt, of seks met veel verschillende mensen ofe. Maar snap het wel als je wat ouder bent dat je behoefte hebt aan meer dan alleen nachtplezier
Ik wil ook echt niet weten hoe erg de schade zou zijn als ik ook nog eens Fokkers zou gaan datenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef Chawi het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik nu samen ben met een nog grotere internethoer ;-) dan Kastanova. Dus kan zeker onderschrijven dat de dames zich gerust aanbieden en er geen enkel probleem mee hebben om op de 1e date naar het plafond te staren
Naja, ze komen niet overheen met de rest van de wereld, dus kennelijk ligt het toch aan jou.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken, prima! Ik ken mijn feiten en jij niet.
Dan krijg je sowieso een vertekend wereldbeeld vermoed ik zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef kastanova het volgende:
Ik wil ook echt niet weten hoe erg de schade zou zijn als ik ook nog eens Fokkers zou gaan daten.
Wie zegt nu weer dat ik mijzelf projecteer op het feit dat RP alleen maar neukmateriaal is, en alleen maar als doel met sex? Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat het daar alleen maar omdraait, en dat er genoeg mensen zijn die huisje/boompje/beestje wel uiteindelijk treffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ze komen niet overheen met de rest van de wereld, dus kennelijk ligt het toch aan jou.
Vind alleen het zelfrespect woord zo "groot". Ik vind seks an sich niet écht speciaal of intiem, maar ik heb ook wel gemerkt dat het héél wat leuker wordt als het wél intiem is. Al denk ik dat de beste seks die ik heb gehad was met iemand waar het nooit verder is gekomen (en dat we dat vantevoren wisten).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.
Aangezien ik mezelf respecteer, deed ik het ook niet meer. Ik zeg dus niet dat vrouwen die het wel doen, zichzelf niet respecteren. Alhoewel ik daar best 1 op 1 met sommige dames over wil babbelen. Vrouwen met een normaal oestrogeen niveau beleven seks nu eenmaal hormonaal anders dan mannen.
Jij claimt zelf 'feiten' te hebben, dus laat die zelf maar eens zien dan in plaats van te zeuren over dat de mensen hier geen statistisch significante doorsnede is (no shit sherlock) van RP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
Zolang er geen echte feiten zijn en je jou waarheid ziet als de WAARHEID is het nog steeds geen feitelijk gegeven dat het werkelijk zo is. Overigens zijn de fok users hier nog geen 1% van het leden bestand van RP. Dus over wat voor feit heb je het nu?
Ach, de meiden waar ik echt op val hebben toch een bepaalde combinatie uiterlijk en innerlijk. Zijn meestal toch weer typische hockeymeisjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Dizorn het volgende:
En Catbert ben het verder met je eens hoor, kieskeurigheid houdt toch echt ergens op en daar gaat het over in onmogelijkheid, ofzoiets. Je ziet op straat/in de trein genoeg rondlopen waarvan je denkt "doe mij die maar!". Zullen ze niet allemaal ook een leuk innerlijk hebben maar alsnog
Ik zie seks als hobby, net zoals voetbal of pokeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef Chawi het volgende:
Ligt eraan hoe je seks beleefd Dizorn. Ik vind seks iets speciaals en intiems. In mijn slettenfase wel eens gewoon genoten van alleen de seks, maar ik voelde mij er niet prettig bij achteraf.
Aangezien ik mezelf respecteer, deed ik het ook niet meer. Ik zeg dus niet dat vrouwen die het wel doen, zichzelf niet respecteren. Alhoewel ik daar best 1 op 1 met sommige dames over wil babbelen. Vrouwen met een normaal oestrogeen niveau beleven seks nu eenmaal hormonaal anders dan mannen.
Dus je bent serieus van mening dat er via RP meer relaties aangegaan worden dan dat er geneukt wordt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wie zegt nu weer dat ik mijzelf projecteer op het feit dat RP alleen maar neukmateriaal is, en alleen maar als doel met sex? Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat het daar alleen maar omdraait, en dat er genoeg mensen zijn die huisje/boompje/beestje wel uiteindelijk treffen.
Zolang er geen echte feiten zijn en je jou waarheid ziet als de WAARHEID is het nog steeds geen feitelijk gegeven dat het werkelijk zo is. Overigens zijn de fok users hier nog geen 1% van het leden bestand van RP. Dus over wat voor feit heb je het nu?
Dat kan toch werkelijk niet iemand serieus denken? Volgens mij is er een misverstand ofzo, anders kan ik er met m'n pet niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je bent serieus van mening dat er via RP meer relaties aangegaan worden dan dat er geneukt wordt?
Dan ben je bij deze niet meer serieus te nemen als discussiepartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |