Ik zag haar eerstquote:
Lichaamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
Krijg ik net een berichtje van deze dame:
[ afbeelding ]
Hotdámn wat een lichaam, maar godskollere wat een eendebek.
Wie wil haar hebben?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Chawi het volgende:
Eerste keer is prima. Tweede keer is einde oefening. Of je moet in het ziekenhuis liggen ;-)
Aangezien niemand anders zich wilt opofferen doe ik het maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Mehehehehe de hehehhe....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Even denken, hoe lagen jouw foto's ook alweer in de markt?
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
1. Hij is getrouwd. Of hij is debiel. Of hij maakte een grapje. Waarschijnlijk een combinatie hiervan.
2. Hij is getrouwd. Hij wil niet op ongelegen momenten teruggebeld of gesmst worden.
Beide nummers zijn 06...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
1). 06 is niet genoeg? Raar.
2). Nee.
Als je echt een goede reden hebt, kan je dat gewoon zeggen en verschuiven. Bij een slechte reden dan wil je eigenlijk niet met haar daten... dus dan beter afzeggen (en niet gaan lopen schuiven)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, en on-topic heb een date deze week maar wil deze liever verschuiven naar volgende week. Hoe dit aan te pakken?
Ik heb slecht enkele keren gehad dat ik iets niet gepost heb om die reden, mams is gelukkig vrij ruimdenkendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Ik zou m'n ouders niet meer onder ogen durven komen.
1. Omdat het merendeel dergelijke onzin verzint omdat ze denken daarmee vrouwen te scoren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Twee vragen voor de heren:
1. Waarom lopen mannen raar te doen met een nummer voor algemeen gebruik en een nummer "speciaaaaaaaaaaaal voor jou"?
2. Zou een man zijn nummer onherkenbaar maar voor hij naar een dame belt?
Ja zag ik later idd. Ging reageren voor ik alles gelezen had, had ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Jij gebruikt iets meer woorden, maar bovenstaand had ik ook al verwoord in een eerdere reply. Toch leuk dat er hier nog een man aanwezig is die het ook zo ziet, verfrissend
Vind ik zo'n onzin. Je mag eisen stellen hoe je er ook uitziet. Het gaat immers om eventueel je eigen vriendin/scharrel/date. Je moet alleen niet altijd verwachten dat het dan allemaal gemakkelijk gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
@ Macondo: True ik mag geen eisen stellenafgezien van dat denk ik niet dat we innerlijk bij elkaar passen
Nou, als je daar al je stijfje uit moet halen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag een onelinertje gestuurd, mevrouw reageerde directKort gesprekje gehad omdat ze moe was en weer ging, maar damn, het is lang geleden dat ik me écht gevleid voelde.
Knappe meid ook om te zien
Dank je welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef kastanova het volgende:
1. Omdat het merendeel dergelijke onzin verzint omdat ze denken daarmee vrouwen te scoren.
2. Zou goed kunnen, puur om stalkende zeikerds achteraf te voorkomen. Maar tegenwoordig heb je gewoon block-functies.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou, als je daar al je stijfje uit moet halen...
Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die dergelijke foto's op een datingsite zet, maar los daarvan : het is best een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
@ Macondo: True ik mag geen eisen stellenafgezien van dat denk ik niet dat we innerlijk bij elkaar passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |