Dat is naar de hand van de "duckface" bedenker:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens is er niks ergers dan een hondenpootje op je tiet. Wie dát ooit verzonnen heeft.
Ey, se habla Espaņol!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Dizorn het volgende:
Omdat nog iemand anders lijkt te reageren (Of stiekem toch wel hihi).
Gezelligheidsroker
Middelbare School
...eigenlijk valt het nog best mee. Al is zorg natuurlijk wel een heel ruim begrip en zal het niet veel voorstellen
Kunnen we lekker samen over onze ICT carričre en nieuwe BPM ontwikkelingen pratenquote:
Eh, nee. Want ik heb geen profielen op datingsites.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
Ik hoop dat je ook in je profielen hebt staan dat je Frans en Spaans spreekt Techno?
Mieren-neukerig gezegd staat er nergens datingsites in mijn post hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, nee. Want ik heb geen profielen op datingsites.
Nee, maar in de TT wel, en daar gaat deze reeks dan ook over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Dizorn het volgende:
Mieren-neukerig gezegd staat er nergens datingsites in mijn post hoor
P.l.o.r.k.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
Krijg ik net een berichtje van deze dame:
[ afbeelding ]
Hotdámn wat een lichaam, maar godskollere wat een eendebek.
Wie wil haar hebben?
Helaas, niet 2x geketst..quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:41 schreef Cue_ het volgende:
Wijntje gedronken met die paiqjongen op t gras onder de sterrenhemel. Jammer genoeg niet mijn type. Wel aardig en leuk gepraat maar geen klik vanuit mij.
Hij bleek niet super verlegen aangezien hij wel eens naar mij toe kroop haha. Maar goed, dat had geen effect
Daarna nog even gezellig bij barboy langs geweest
Oh Oh Tirol!! Dergelijk niveau denk ik zo...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Dat is echt wel een vent geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil haar hebben?
Misschien voelt hun gezicht wel het prettigst aan op deze manier na al die uren zonnebank... Echt waar mensen, het aantal uren dat wij werken per week spenderen deze dames aan de zonnebank, poedertjes en wat nog allemaal. Vooral rechts, die maakt overuren...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Dat is naar de hand van de "duckface" bedenker:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:31 schreef Seven. het volgende:
Knots is jarig.. 38 dus. Geen kadootjes, teveel van het goeie na 2,5 weken. Maar ik ben wel wakker gebleven om Joyeux Anniversaire voor hem te zingen en als ik hem weer zie zal het wel een sexual favour worden ter ere van deze heuglijke dag.
Maar nu moet ik wachten tot zaterdag om hem weer te zien.. Hij is rond 15-16u klaar met werken en ik vertrek om 16u15 naar mijn werk. En tot mijn eigen verbazing, en dit had ik een week geleden niet aan zien komen, het idee van hem nog vier dagen niet te zien, staat me helemaal niet aan.
.
Dussquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:19 schreef Godshand het volgende:
Helaas, niet 2x geketst..
Ik ga pitten...
Netwerken tijdens een date is efficient, mag ik welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Kunnen we lekker samen over onze ICT carričre en nieuwe BPM ontwikkelingen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |