quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef Blik het volgende:
Ik zie in de OP dan No-P wel een erg ambitieus doel heeft voor dit jaar. Namelijk 4000k kilometers (oftwel 4 miljoen)
Bwehe, dit wordt zeker een van de vaste fok-grappen, net zoals het beeldje op de rommelmarktquote:
Net als de vouwfiets van Oksel, en mijn gemekker over blessures, en Freddeh z'n gevoelige delen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bwehe, dit wordt zeker een van de vaste fok-grappen, net zoals het beeldje op de rommelmarkt
Achja, het is mooi weer. Volgende keer powerlinkje mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit nu lekker te genieten van het zonnetje in een weiland ergens in Grunn en te wachten tot ik opgehaald word. M'n ketting is gebroken
Volgens mij me ingeschreven nadat we besloten samen te rijden...Belgen zullen we maar denken. Maar ik heb antwoord gekregen, de betaling was nog niet binnen toen de startenveloppen werden verstuurd, betaling had ik te laat gedaan kennelijk. Maar volgens mij moet jij ook in de rij gaan voor je shirt, dus dan staan we samen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb 26200. Was jij eerder met inschrijven dan ik? Dacht dat ik een van de eerste hier was die zich inschreef, of heb jij er gewoon niets over gezegd?
Ik zie hier alleen twee argumenten voor de racer. Zijn er dan ook argumenten voor de Stevens?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben aan het dubben welke fiets te nemen...de Stevens is best zwaar om heuvelop mee te gaan, en op het platte absoluut minder snel dan m'n racert
De bagagedragersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen twee argumenten voor de racer. Zijn er dan ook argumenten voor de Stevens?
Ik ben pas kapot op het eind. Tenminste, dan zul je het pas van me horen omdat ik tussendoor niet op adem komquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ja, zodat jij achterop kan als je gesloopt bent op de Muur![]()
De Stevens heeft betere bergversnellingen, verder is eigeliik de racert natuurlijk veel beter om te nemen...
En wat dat betreft heeft Ivo een verdacht goed punt...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Op kasseien zou de Stevens zo maar sneller kunnen zijn.
't Was juist de powerlink die ik kapotmaakte. Zal er vanmiddag meteen een stuk of 3 kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef No-P het volgende:
[..]
Achja, het is mooi weer. Volgende keer powerlinkje mee?
De bromfiets...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:53 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssk, jullie moeten allemaal niet zo moeilijk doen
Het maakt waarschijnlijk niet zoveel uit welke fiets je meeneemt. Met beide haal je het einde van het parcour wel (75 km is een eitje). Op de racer ben je waarschijnlijk iets sneller, maar doorfietsen kun je meestal toch niet met zo'n tocht.
Gewoon gaan op de fiets waarvan jij denkt... Hiermee red ik het!!
kmc, is inderdaad ideaal voor schoonmakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Zijn die powerlinkjes er ook van Shimano of alleen van SRam en maakt dit wat uit (snel googlen hielp me niet)? Want het lijkt mij ideaal als ik het ketting er soms even af kan halen bij schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |