quote:
Bwehe, dit wordt zeker een van de vaste fok-grappen, net zoals het beeldje op de rommelmarkt
Ik had wel even andere zorgen dan de meet. Afgelopen weekend lekker gerommeld aan ons verstopte riool (voor smakelijke details, zie:
De parel van Vreeswijk II: klaar voor de kou )
Dus als we starks in april of mei ofzo met 10 stinkende fietsers allemaal tegelijk willen douchen en poepen, dan is het duimen dat het niet weer misgaat..
We gaan met een van onze buren (loodgieter) praten of hij de boel voor een redelijke prijs kan vervangen. De charmes van een oud huis zeggen ze...
Dat grapje kostte ons helaas wel de zaterdag en een groot deel van de zondagochtend, maar daarna was er toch nog even tijd om te fietsen en de rioollucht uit mn poriën te zweten.
Met horecastopje op de Amerongsberg, waar heel erg zomers een snackkar stond, en allemaal mensen in het zonnetje een ijsje zaten te eten. Korten-benen fietsweer

Ik had het ook wel even nodig, flinke hongerklop na de hele middag klussen en te weinig eten en drinken. De vorm is er nog steeds niet helemaal...
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-