abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2011 @ 15:58:27 #1
137949 Disana
pi_94294843
Laatste cijfers:
quote:
1830 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,8 2,4 122.000
1930 SECRET STORY 1,2 2,8 184.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,4 2,9 210.000

2203 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,0 2,3 147.000
2259 LAW AND ORDER 0,9 3,6 143.000
2354 SECRET STORY 0,3 2,7 51.000
2451 PALACE 0,3 6,8 39.000
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:13:55 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94295066
jodelahiti.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94295597
roekoe palaloma roekkekoeeeeeeeeee palooooohoma
pi_94299317
Gaat goed _O- _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94299351
We kunnen nog lager
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:57:03 #7
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_94305238
echt jammer, want Secret story nu, is toch al beter geworden, dan toen het begon
  zaterdag 19 maart 2011 @ 08:25:40 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94325246
quote:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,7 1,9 100.000
1930 SECRET STORY 1,3 3,0 194.000
2031 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 2,0 4,3 299.000
2126 LAW AND ORDER CRIMINAL INTENT 2,0 4,2 300.000
2319 SECRET STORY 0,5 1,9 76.000
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 08:39:19 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94325333
Nou ja, in ieder geval schommelt 't rond de 200.000 :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94328254
mooie aantallen hoor ^O^ _O-
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 11:56:17 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94328776
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 08:39 schreef Danny het volgende:
Nou ja, in ieder geval schommelt 't rond de 200.000 :')
Nog twee weken en ze gaan 200.000 als het ultieme doel zien. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 11:57:08 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94328797
Nou ja, troost, dan ís het programma er over 2 weken in ieder geval nog. (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_94328927
Wat vindt de vrouw van drie miljoen eigenlijk van die kijkcijfers?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94328945
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Matsjovic het volgende:
mooie aantallen hoor ^O^ _O-
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 12:16:18 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94329270
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, troost, dan ís het programma er over 2 weken in ieder geval nog. (8>
mja, ik heb sinds donderdavond niet gekeken en de streams al veel langer niet. Ik mis 't niet.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 maart 2011 @ 12:19:50 #16
862 Arcee
Look closer
pi_94329365
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef Danny het volgende:
mja, ik heb sinds donderdavond niet gekeken en de streams al veel langer niet. Ik mis 't niet.
Je hebt alleen de tv-uitzending van gisteren dus nog maar gemist? :P
pi_94329381
wat een faalprogramma
pi_94330713
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:01 schreef Ferdo het volgende:
Wat vindt de vrouw van drie miljoen eigenlijk van die kijkcijfers?
Wilma Nanninga. :')
  Admin zaterdag 19 maart 2011 @ 20:46:31 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94347055
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je hebt alleen de tv-uitzending van gisteren dus nog maar gemist? :P
en de streams al een week niet ofzo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94372611
Niet alleen SST heeft te kampen met lage kijkcijfers. Het andere veronderstelde "kijkcijferkanon" van SBS6 The Sing of is ook al gehalveerd met kijkers. Volgens mij gaat er in zijn geheel structureel iets mis 8)7
  maandag 21 maart 2011 @ 08:01:27 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94408534
quote:
1639 MAKE ME A SUPERMODEL AUSTRALIE 0,5 2,8 69.000
1736 SECRET STORY SO FAR 0,4 1,9 66.000
1835 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 0,9 2,5 136.000
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:01:48 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94408541
ik volg alleen nog de kijkcijfers gek genoeg ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 21 maart 2011 @ 08:03:58 #23
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94408563
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef Maanvis het volgende:
ik volg alleen nog de kijkcijfers gek genoeg ;).
ik ook. heb gisteren één filmpje bekeken waarin gerard los gaat van joanne. verder niks meer gezien sinds donderdag. Ik wil niet in de maling genomen worden, en al zeker niet door Net 5 :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 21 maart 2011 @ 08:12:56 #24
2018 PC eend
relativist
pi_94408654
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ook. heb gisteren één filmpje bekeken waarin gerard los gaat van joanne. verder niks meer gezien sinds donderdag. Ik wil niet in de maling genomen worden, en al zeker niet door Net 5 :')
Ik heb me rot gelachen die avond, ben benieuwd wat ze er van maken vanavond :)
En naar de cijfers natuurlijk ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:16:23 #25
2018 PC eend
relativist
pi_94408694
Nou ja avond... meer nacht en ochtend :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:38:45 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94409924
Ik zet soms de streams aan op ziggo. Gewoon als achtergrond. Ik ken dus alleen de naam van Sharon de rest zegt me niks.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 21 maart 2011 @ 09:45:00 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94410087
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:38 schreef Stefan het volgende:
Ik zet soms de streams aan op ziggo. Gewoon als achtergrond. Ik ken dus alleen de naam van Sharon de rest zegt me niks.
Nu is natuurlijk de vraag of je ze echt niet kent of dat het door je brain damage komt ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 maart 2011 @ 09:47:20 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94410151
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ook. heb gisteren één filmpje bekeken waarin gerard los gaat van joanne. verder niks meer gezien sinds donderdag. Ik wil niet in de maling genomen worden, en al zeker niet door Net 5 :')
Wetende dat die ruzie ook al een redelijk hoog script gehalte heeft. Er is donderdag een knop omgegaan bij de redaktie van SST. Ze trekken zich niets meer aan van het RL gedeelte in de RLS en is gewoon verworden tot Soap. Stemmen heeft geen zin meer de redaktie bepaalt. Personen die eruit hadden gemoeten zijn weer teruggehaald om te neuken en mensen die er niet uit hadden gemogen van het publiek zijn opgeofferd voor het script.

Alles wat je mis kan doen gaat er mis. Bewoners die dachten aan een soort Fearfactor mee te doen maar uiteindelijk terecht zijn gekomen en een DGK in een BBhuis achtige setting. De missies stellen niets voor. Gezamelijke opdrachten zijn er niet. Het door missies proberen elkaars kluis te kapen is ook echt een aanfluiting. Het had een BB met een twist moeten worden waar natuurlijk onderlingen relaties belangrijk zijn maar het spelelement is volledig ondergeschikt gemaakt aan het script dat men van te voren in het hoofd had.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:47:30 #29
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94410158
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nu is natuurlijk de vraag of je ze echt niet kent of dat het door je brain damage komt ;).
Ik krijg brain damage van die oninteressante gasten :')

1639 MAKE ME A SUPERMODEL AUSTRALIE 0,5 2,8 69.000
1736 SECRET STORY SO FAR 0,4 1,9 66.000
1835 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 0,9 2,5 136.000
1934 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 1,4 3,1 219.000
2030 VAKANTIELIEFDES 1,9 3,8 289.000
2127 BEAUTY AND THE BEAST SCHOONHEID ZIT VAN BINNEN 2,3 5,0 351.000
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 21 maart 2011 @ 09:51:05 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94410241
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef marky het volgende:

[..]

Wetende dat die ruzie ook al een redelijk hoog script gehalte heeft. Er is donderdag een knop omgegaan bij de redaktie van SST. Ze trekken zich niets meer aan van het RL gedeelte in de RLS en is gewoon verworden tot Soap. Stemmen heeft geen zin meer de redaktie bepaalt. Personen die eruit hadden gemoeten zijn weer teruggehaald om te neuken en mensen die er niet uit hadden gemogen van het publiek zijn opgeofferd voor het script.

Alles wat je mis kan doen gaat er mis. Bewoners die dachten aan een soort Fearfactor mee te doen maar uiteindelijk terecht zijn gekomen en een DGK in een BBhuis achtige setting. De missies stellen niets voor. Gezamelijke opdrachten zijn er niet. Het door missies proberen elkaars kluis te kapen is ook echt een aanfluiting. Het had een BB met een twist moeten worden waar natuurlijk onderlingen relaties belangrijk zijn maar het spelelement is volledig ondergeschikt gemaakt aan het script dat men van te voren in het hoofd had.
IK ga met je mee muz van het script dat ze van te voren in hun hoofd hadden, ze wilden een bigbrother 2.0 maken, ze faalden alleen jammerlijk,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 21 maart 2011 @ 10:11:45 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94410711
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

IK ga met je mee muz van het script dat ze van te voren in hun hoofd hadden, ze wilden een bigbrother 2.0 maken, ze faalden alleen jammerlijk,
Zou kunnen dat het script later is ingebracht om de kijkcijfers op te krikken.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:38:39 #32
2018 PC eend
relativist
pi_94415211
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef marky het volgende:

[..]

Wetende dat die ruzie ook al een redelijk hoog script gehalte heeft.
Hoe weet je dat dan?
quote:
Er is donderdag een knop omgegaan bij de redaktie van SST. Ze trekken zich niets meer aan van het RL gedeelte in de RLS en is gewoon verworden tot Soap.
Die knop was volgens mij met die maik actie al omgegaan, vanaf toen is het nood-scenario in werking getreden.
Ik blijf het reality vinden omdat het echte mensen met echte emoties zijn en geen acteurs.
Dat de productie van tevoren (en gaande weg) verhaallijnen bedenkt waar ze de bewoner in willen laten passen (door selectie en sturing) doet daar niks aan af (sterker nog dit is voor mij juist een van de interessante aspecten) en dit is al sinds BB1 bekend.
quote:
Stemmen heeft geen zin meer de redaktie bepaalt. Personen die eruit hadden gemoeten zijn weer teruggehaald om te neuken en mensen die er niet uit hadden gemogen van het publiek zijn opgeofferd voor het script.
Ik heb persoonlijk nooit echt het nut van stemmen ingezien ;)
De rest is speculatie.
Ik kan ook een beetje de andere kant op redeneren... ik denk dat ze guido misschien helemaal niet kwijt wilde omdat hij het goed zou moeten doen bij de (vrouwleijke) doelgroep (de trouwe benjamin van het stel met een niet onaardige verschijning).
quote:
Alles wat je mis kan doen gaat er mis. Bewoners die dachten aan een soort Fearfactor mee te doen maar uiteindelijk terecht zijn gekomen en een DGK in een BBhuis achtige setting. De missies stellen niets voor. Gezamelijke opdrachten zijn er niet.
Er gaat wel veel mis ja, in de uitvoering en vooral met de kijkcijfers ;) (al durf ik te betwijfelen of dat een oorzakelijk verband heeft).
Maar niemand die zich opgeeft voor een rls weet van te voren echt waar ze aan beginnen, vooral bij dit concept niet, het heet niet voor niks secret story ;)

De meeste missies vind ik ook te slap voor woorden, maar ik weet ook niet precies welke leeftijdscategorie de doelgroep valt :')
6 jarige vinden zo een vogeltjes dans misschien wel lachen :') (maar dat soort opdrachten valt denk ik ook allemaal onder het ad hoc noodscenario).

En we weten niet wat er nog gaat komen, ik denk zeker dat er nog wel wat heftige fear factor achtige missies op de plank liggen, maar die bewaren ze natuurlijk voor het laatst.
Het boeien van mensen die elkaar niet mogen en dan drank erin vond ik wel interessant, zoiets heb ik nog nooit eerder gezien.
Reken maar dat dat geen makkelijke opdracht is en het was bovendien een van de vele gezamenlijke missies.

quote:
Het door missies proberen elkaars kluis te kapen is ook echt een aanfluiting.
Dat die kluizen niet echt veel voorstellen was al snel duidelijk toen al vrij in het begin er een paar van de stem van kluis moesten wisselen.
Die kluizen gaan later waarschijnlijk een belangrijkere rol spelen omdat de laatste 3 het bedrag meekrijgen?
Ik hoop dan dat ze niet meer zo gaan schuiven, want dat zou ik ook belachelijk vinden.
quote:
Het had een BB met een twist moeten worden waar natuurlijk onderlingen relaties belangrijk zijn maar het spelelement is volledig ondergeschikt gemaakt aan het script dat men van te voren in het hoofd had.
Ik vind het spel element juist wel een interessante twist.
Je ziet hoe info die ze over elkaar hebben mbt tot het spel met elkaar gedeeld wordt en een factor is in de groepsdynamiek.
Ik vind het wel mooi om te zien hoe daar mee omgegaan wordt.
Met wie ze wel en niet de juiste info delen en wie ze op het verkeerde been proberen te zetten daardoor vind ik het spel-element juist een extra dimensie kan zijn in de onderlinge relaties.

En dat het spel-element ondergeschikt is aan script (ik neem aan dat je hiermee de scenario opbouw van het concept bedoelt?) is natuurlijk logisch want die zijn daaruit voortgekomen.

Beetje offtopic wel, maar goed het heeft allemaal met de kijkcijfers te maken zal ik maar zeggen ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin maandag 21 maart 2011 @ 12:53:24 #33
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94415704
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef PC eend het volgende:

Hoe weet je dat dan?
DGK ervaring :)

quote:
Die knop was volgens mij met die maik actie al omgegaan, vanaf toen is het nood-scenario in werking getreden.
En het programma verder om zeep geholpen

quote:
Ik blijf het reality vinden omdat het echte mensen met echte emoties zijn en geen acteurs.
Acteur hebben ook echte emoties, en de mensen in het huis willen allemaal beroemd worden. Alex deed al figurantenrolletjes bij GTST, Maik maakte z'n eigen speelfilm, Karim speelt in bollywoodfilms, Monique doet niets anders dan opdraven tv-spelletjes etc. Ik zou het verre van normale mensen noemen.

quote:
Dat de productie van tevoren (en gaande weg) verhaallijnen bedenkt waar ze de bewoner in willen laten passen (door selectie en sturing) doet daar niks aan af (sterker nog dit is voor mij juist een van de interessante aspecten) en dit is al sinds BB1 bekend.
In BB1 gebeurde dat veel minder. Vooral omdat de bewoners toen gewoon schijt hadden aan de redactie ^O^

quote:
Ik heb persoonlijk nooit echt het nut van stemmen ingezien ;)
Ik ook niet, maar het blijft gewoon oplichting als je mensen laat stemmen terwijl die stem zinloos is.

quote:
Ik kan ook een beetje de andere kant op redeneren... ik denk dat ze guido misschien helemaal niet kwijt wilde omdat hij het goed zou moeten doen bij de (vrouwleijke) doelgroep (de trouwe benjamin van het stel met een niet onaardige verschijning).
Dat zou kunnen, ware het niet dat ze dan niet met de stemmen hadden gesjoemeld.

quote:
Er gaat wel veel mis ja, in de uitvoering en vooral met de kijkcijfers ;) (al durf ik te betwijfelen of dat een oorzakelijk verband heeft).
De kijkcijfers zijn kut omdat ze grote fouten hebben gemaakt in hun aanpak, uitleg en uitvoering. Dat nu op fatsoenlijke wijze opkrikken is nagenoeg onmogelijk en dus krijg je dit soort onzin.

quote:
Maar niemand die zich opgeeft voor een rls weet van te voren echt waar ze aan beginnen, vooral bij dit concept niet, het heet niet voor niks secret story ;)
Iedereen wist het al. Het concept loopt al jaren in bv frankrijk en de bewoners hebben al eerder uitgebreid gepraat over voorgaande jaren en wat daarin de geheimen waren. Youtube staat vol met secret story filmpjes van andere landen.

quote:
De meeste missies vind ik ook te slap voor woorden, maar ik weet ook niet precies welke leeftijdscategorie de doelgroep valt :')
6 jarige vinden zo een vogeltjes dans misschien wel lachen :') (maar dat soort opdrachten valt denk ik ook allemaal onder het ad hoc noodscenario).
eens.

quote:
Dat die kluizen niet echt veel voorstellen was al snel duidelijk toen al vrij in het begin er een paar van de stem van kluis moesten wisselen.
Die kluizen gaan later waarschijnlijk een belangrijkere rol spelen omdat de laatste 3 het bedrag meekrijgen?
Ik hoop dan dat ze niet meer zo gaan schuiven, want dat zou ik ook belachelijk vinden.
Niets is wat het lijkt he :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94415802
Niet dat het ze boeit,maar ze zijn er weer een kijker kwijtgeraakt.
ik keek iedere dag maar na afgelopen weekend haak ik af,net als eerder bij DGK blijkt ook hier weer
gescript te worden en nog erger:er worden deelnemers voorgetrokken
zoals dat varken van een Joanna,het is te genant voor woorden ,ik kan maar niet begrijpen dat mensen zoals Gerard niet zeggen,bekijk het maar met je programma
pi_94416224
Ik heb wel een IDEE om de kijkcijfers te verhogen:
DE STEM: Beste bewoners, ga allemaal op de bank zitten en blijf daar tot ik zeg dat jullie mogen opstaan. Ik gun jullie een blik hoe de thuiskijkers jullie belevenissen in het huis meemaken. Maar...let op...Niets is wat het lijkt!!!
Dan volgt er op het grote flatscreen een samenvattingsfilm van álle roddels over elkaar, wie wat zegt over een ander terwijl diegene een héle andere indruk van die persoon had en dacht dat ze vrienden/vriendinnen waren. En stukjes film over het gesop onder de lakens, samen met een stukje dat Monique praat over 'normen en waarden", laat de confrontaties maar eens komen onder de bewoners.
Ik denk dat het tijd word om eens te zien wie de bewoners écht zijn en niet dat raden naar die domme geheimen. Want al is je geheim geraden, dan zit je nog steeds in het huis.
Ik hoop dat de programmamakers eens nadenken over dit idee.
Het zou het programma een stuk interessanter en succesvoller maken.
Want nu zijn ze dikke mik met elkaar in dat huis en de kijkers ergeren zich meer dan dat ze plezier hebben omdat alleen wíj de roddels zien en de nep-vriendschappen.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:29:53 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94416912
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef PC eend het volgende:

Die knop was volgens mij met die maik actie al omgegaan, vanaf toen is het nood-scenario in werking getreden.
Ik blijf het reality vinden omdat het echte mensen met echte emoties zijn en geen acteurs.
Dat de productie van tevoren (en gaande weg) verhaallijnen bedenkt waar ze de bewoner in willen laten passen (door selectie en sturing) doet daar niks aan af (sterker nog dit is voor mij juist een van de interessante aspecten) en dit is al sinds BB1 bekend.

Ja echte mensen met echte emotie maar wel aangewakkerd door een redaktie die daarin veel te veel een sturende factor heeft.

quote:
Ik heb persoonlijk nooit echt het nut van stemmen ingezien ;)
De rest is speculatie.
Ik kan ook een beetje de andere kant op redeneren... ik denk dat ze guido misschien helemaal niet kwijt wilde omdat hij het goed zou moeten doen bij de (vrouwleijke) doelgroep (de trouwe benjamin van het stel met een niet onaardige verschijning).
Nee daarvoor hebben ze veel te veel trucs uit moeten halen. Ze hebben de complete eliminatie veranderd om dit te kunnen doen. Hadden ze anders niet hoeven doen.

Voor de rest geeft Danny prima weer wat mijn gedachtes ook zijn
  maandag 21 maart 2011 @ 13:31:53 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94416984
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef Namat het volgende:
Ik heb wel een IDEE om de kijkcijfers te verhogen:
DE STEM: Beste bewoners, ga allemaal op de bank zitten en blijf daar tot ik zeg dat jullie mogen opstaan. Ik gun jullie een blik hoe de thuiskijkers jullie belevenissen in het huis meemaken. Maar...let op...Niets is wat het lijkt!!!
Dan volgt er op het grote flatscreen een samenvattingsfilm van álle roddels over elkaar, wie wat zegt over een ander terwijl diegene een héle andere indruk van die persoon had en dacht dat ze vrienden/vriendinnen waren. En stukjes film over het gesop onder de lakens, samen met een stukje dat Monique praat over 'normen en waarden", laat de confrontaties maar eens komen onder de bewoners.
Ik denk dat het tijd word om eens te zien wie de bewoners écht zijn en niet dat raden naar die domme geheimen. Want al is je geheim geraden, dan zit je nog steeds in het huis.
Ik hoop dat de programmamakers eens nadenken over dit idee.
Het zou het programma een stuk interessanter en succesvoller maken.
Want nu zijn ze dikke mik met elkaar in dat huis en de kijkers ergeren zich meer dan dat ze plezier hebben omdat alleen wíj de roddels zien en de nep-vriendschappen.
Dat deden ze bij BB 5 en 6 ook niets nieuws dus. Het leukste was wel dat ze bij BB6 de hele groep weer tot elkaar hebben gebracht om dat te doen en dat gaf in de laatste week wel vuurwerk. Groep in de laatste week weer bijelkaar was trouwens toch een hele goeie zet.
pi_94417864
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef Namat het volgende:
Ik heb wel een IDEE om de kijkcijfers te verhogen:
DE STEM: Beste bewoners, ga allemaal op de bank zitten en blijf daar tot ik zeg dat jullie mogen opstaan. Ik gun jullie een blik hoe de thuiskijkers jullie belevenissen in het huis meemaken. Maar...let op...Niets is wat het lijkt!!!
Dan volgt er op het grote flatscreen een samenvattingsfilm van álle roddels over elkaar, wie wat zegt over een ander terwijl diegene een héle andere indruk van die persoon had en dacht dat ze vrienden/vriendinnen waren. En stukjes film over het gesop onder de lakens, samen met een stukje dat Monique praat over 'normen en waarden", laat de confrontaties maar eens komen onder de bewoners.
Ik denk dat het tijd word om eens te zien wie de bewoners écht zijn en niet dat raden naar die domme geheimen. Want al is je geheim geraden, dan zit je nog steeds in het huis.
Ik hoop dat de programmamakers eens nadenken over dit idee.
Het zou het programma een stuk interessanter en succesvoller maken.
Want nu zijn ze dikke mik met elkaar in dat huis en de kijkers ergeren zich meer dan dat ze plezier hebben omdat alleen wíj de roddels zien en de nep-vriendschappen.
Hoe denk je dat dat bij jouw vrienden/vriendinnen zit? Echt niet anders. Alleen hier kun je het tot in detail zien, dat is het enige verschil. :6
pi_94418002
@Guuskeee: Ja daar heb je helemaal gelijk in maar ik doe niet mee met een programma, zij wel, dus mogen we best wat meer te zien krijgen van de echte karakters ipv de rollen die ze nu spelen.
Daarom deze tip voor de programmamakers.
pi_94418378
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Namat het volgende:
@Guuskeee: Ja daar heb je helemaal gelijk in maar ik doe niet mee met een programma, zij wel, dus mogen we best wat meer te zien krijgen van de echte karakters ipv de rollen die ze nu spelen.
Daarom deze tip voor de programmamakers.
In deze post van jou:
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:35 schreef Namat het volgende:
Monique haar grens bereikt? Ik snap niet dat de groep zijn grens niet heeft bereikt met Monique, vind haar juist helemaal niet oprecht, ze manipuleert Maik en de meiden, speelt het kindvrouwtje en vind haar een dwingelandje en aandachtvrager en vooral ...erg jaloers. Speelt het spel ook niet, zit daar meer voor haar liefdesrelatie met Maik, kloekt de hele dag om hem heen, kirt en zeurt.
Maar, dat is mijn persoonlijke mening, denk dat Maik het niet lang met haar zal uithouden. Al voegt hij ook weinig toe..
irriteer je je aan het karakter van Monique, en vind je dat ze het spel meer moet spelen. Hiermee spreek je jezelf dus tegen over het feit dat "de spelers meer hun echte karakters moeten laten zien", en over het feit dat je vind dat spelers mee hunzelf moeten zijn, en juist geen rol moeten spelen.

Ik snap je niet denk ik :)
pi_94420270
Er moet een spel gespeeld worden, dat is juist, dat zijn de regels van dit concept.
Geheimen raden etc.
Maar er mag wel wat meer actie in het spel komen, vandaar mijn idee/tip.
Ik zou graag meer van de karakters willen zien van de bewoners.
En de bewoners daarmee ook een kijkje gunnen in de karakters van hun medebewoners.
En klopt, ik mag Monique niet. Net zoals zovelen heb ik een ook een niet-favoriete en een favoriete bewoner. Favorieten zijn Karim en Gerard. Zij spelen een spel maar durven hun mening te zeggen tegen de persoon zelf. Daarmee zie je een stukje van hun persoonlijkheid. Dat vind ik cool.
Net zoals iedereen hoop ik op een finish met daarin mijn favoriete personen.
Tot die tijd zou het leuk zijn als er wat meer persoonlijke confrontaties kwamen in het huis.
Dat maakt het interessant. Zoals de confrontatie tussen Gerard en Joanne.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 17:32:20 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94428029
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef marky het volgende:
Wetende dat die ruzie ook al een redelijk hoog script gehalte heeft. Er is donderdag een knop omgegaan bij de redaktie van SST. Ze trekken zich niets meer aan van het RL gedeelte in de RLS en is gewoon verworden tot Soap. Stemmen heeft geen zin meer de redaktie bepaalt. Personen die eruit hadden gemoeten zijn weer teruggehaald om te neuken en mensen die er niet uit hadden gemogen van het publiek zijn opgeofferd voor het script.

Alles wat je mis kan doen gaat er mis. Bewoners die dachten aan een soort Fearfactor mee te doen maar uiteindelijk terecht zijn gekomen en een DGK in een BBhuis achtige setting. De missies stellen niets voor. Gezamelijke opdrachten zijn er niet. Het door missies proberen elkaars kluis te kapen is ook echt een aanfluiting. Het had een BB met een twist moeten worden waar natuurlijk onderlingen relaties belangrijk zijn maar het spelelement is volledig ondergeschikt gemaakt aan het script dat men van te voren in het hoofd had.
Ik vind dit een goede analyse. De óórzaak van het amateurisme van NET5 weten we daarmee niet, de redenen waarom het maar geen succes wil worden zijn hiermee wel gegeven. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:24:09 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94430484
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind dit een goede analyse. De óórzaak van het amateurisme van NET5 weten we daarmee niet, de redenen waarom het maar geen succes wil worden zijn hiermee wel gegeven. :Y
Het erge is is dat het niet net 5 is maar endemol die overal ter wereld dit maakt maar er in nl steeds een potje van maakt.
  One tough cookie maandag 21 maart 2011 @ 20:35:17 #44
169210 liesje1979
pi_94437754
Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers van morgen, ik vond het een prachtige uitzending. _O_
pi_94439645
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers van morgen, ik vond het een prachtige uitzending. _O_
Als een aflevering goed is geweest, zie je dat niet aan de kijkcijfers van die avond (ik ben nog nooit een programma gaan kijken omdat het een "goede" aflevering gaat worden, dat weet je niet van te voren ;) ). Dit schip is zinkende, morgen gewoon weer 198.000 kijkers ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 21 maart 2011 @ 20:59:55 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94439714
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers van morgen, ik vond het een prachtige uitzending. _O_
Als je weet wat er gebeurd is dan kijk je misschien maar als je toch al niet keek ga je niet nu ineens kijken.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:00:49 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94439788
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers van morgen, ik vond het een prachtige uitzending. _O_
waarom was ie zo prachtig dan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 maart 2011 @ 21:20:01 #48
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_94441351
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers van morgen, ik vond het een prachtige uitzending. _O_
Was ie goed? Vanavond maar even de herhaling kijken dan
  dinsdag 22 maart 2011 @ 03:50:12 #49
2018 PC eend
relativist
pi_94456000
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef Danny het volgende:

[..]

DGK ervaring :)

DGK kun je niet hiermee vergelijken.
Dat duurde gewoon te lang, ze wisten op het laatst van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen.
Zo kon het zover komen dat de lijnen van makers en kandidaten helemaal door elkaar ging lopen.
Ze mochten op het laatst gewoon hun eigen geschreven scenario's inleveren _O-
Ook dat hele proces vond ik mooi om te zien.

quote:
En het programma verder om zeep geholpen

Was met die maik actie even een opleving in de kijkcijfers dus dat ben ik niet helemaal met je eens, ze hebben dat alleen niet vast kunnen houden, maar het is wel aardig stabiel geworden.
quote:
Acteur hebben ook echte emoties, en de mensen in het huis willen allemaal beroemd worden. Alex deed al figurantenrolletjes bij GTST, Maik maakte z'n eigen speelfilm, Karim speelt in bollywoodfilms, Monique doet niets anders dan opdraven tv-spelletjes etc. Ik zou het verre van normale mensen noemen.

Touche :D
Ok niet helemaal normale mensen idd ;)
Maar datt is inherent aan de types die daar aan mee willen doen, die zijn allemaal wel mediageil.
Omdat te ondervangen gaan ze geloof ik nu voor bepaalde programma's in het wild scouten en pikken ze de meest losbandige types uit de discotheken :')

Ik bedoel geen echte acteurs omdat ze niet dat volgens een direct script werken ;)
quote:
In BB1 gebeurde dat veel minder. Vooral omdat de bewoners toen gewoon schijt hadden aan de redactie ^O^

Er is voor BB1 natuurlijk ook geselecteerd op bepaalde karakters en zijn ze gestuurd bij het leven.
Was toch fok die een rondleiding kreeg en ergens verhaallijnen hadden zien hangen als ik me niet vergis?
quote:
Ik ook niet, maar het blijft gewoon oplichting als je mensen laat stemmen terwijl die stem zinloos is.

Misschien wel ingecalculeerd risico op zo een miljoenenproject wie zal het zeggen ;)
Als iemand er echt werk van zou maken en het zou echt uitkomen pakken ze gewoon die boete en bedenken ze de volgende keer iets anders wat net weer wel mag.

quote:
Dat zou kunnen, ware het niet dat ze dan niet met de stemmen hadden gesjoemeld.

Ik ben geen rekenwonder, maar de beta jongens die er duidelijk meer verstand van hebben dan ik zijn het er dacht ik ook niet helemaal over eens?

Dan is er voorlopig naar mijn weten nog nooit echt hard bewijs geweest dat het echt oplichting is.
Gert Jan was toen geloof ik de enige die er echt werk van wilde maken aan de hand van allerlei telecom gegevens, maar daar heb ik verder ook nooit meer wat van gehoord.
Als is het natuurlijk wel lastig om het als eenling tegen zo een groot bedrijf op te nemen.
quote:
De kijkcijfers zijn kut omdat ze grote fouten hebben gemaakt in hun aanpak, uitleg en uitvoering. Dat nu op fatsoenlijke wijze opkrikken is nagenoeg onmogelijk en dus krijg je dit soort onzin.

Ik denk dat ze gewoon te makkelijk over hebben gedacht. Omdat het al in 2 landen een succes was dachten ze dat simpel hier naar toe te trekken.
Grote reclame campagne er tegenaan gegooid en het tegenover succesvolle concurrenten durven zetten.
Denk nog steeds dat vooral dat laatste een fout is die ze hadden kunnen proberen te herstellen.

quote:
Iedereen wist het al. Het concept loopt al jaren in bv frankrijk en de bewoners hebben al eerder uitgebreid gepraat over voorgaande jaren en wat daarin de geheimen waren. Youtube staat vol met secret story filmpjes van andere landen.

Ik bedoel zelfs als je al jaren een die-hard streamer bent weet je niet wat het is om zelf "opgesloten" te zitten in een vel verlichte tvstudio, met alle stress en onzekerheid die daarbij komt kijken.
Plus dat je niet weet hoe het werkt achter de schermen.
Streamers kunnen makkelijk mensen uitlachen en watjes noemen als ze een voor een breken, maar dat het is niet gek hoor dat je zo een situatie moeilijk trekt.

quote:
Niets is wat het lijkt he :)
Eens :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 04:02:51 #50
2018 PC eend
relativist
pi_94456073
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef marky het volgende:

[..]

Ja echte mensen met echte emotie maar wel aangewakkerd door een redaktie die daarin veel te veel een sturende factor heeft.

Altijd zo geweest, ze moeten nou eenmaal een commercieel programma maken ;)
quote:
Nee daarvoor hebben ze veel te veel trucs uit moeten halen. Ze hebben de complete eliminatie veranderd om dit te kunnen doen. Hadden ze anders niet hoeven doen.

Voor de rest geeft Danny prima weer wat mijn gedachtes ook zijn
Ik denk dat het net zo goed kan zijn dat van te voren deze scenario's met verschillende exit-variaties bedacht hebben om voor wat variatie en verrassingselementen in de live-uitzendingen te zorgen.
Al lijkt het wel wat verdacht.
Maar dat levert wel weer wat buzz op ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:00:33 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94456928
Ze zijn te laat met de kijkcijfers vandaag. Al die BN-ers en netbazen keihard F5-en nu :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 22 maart 2011 @ 08:05:24 #52
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94456985
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef Maanvis het volgende:
Ze zijn te laat met de kijkcijfers vandaag.
Net 5 was al ingelicht en heeft een hertelling geëist :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94457209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Net 5 was al ingelicht en heeft een hertelling geëist :')
_O-

Ze staan er nog steeds niet op, alsof er veel te hertellen valt :N
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:23:52 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94457213
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Net 5 was al ingelicht en heeft een hertelling geëist :')
Kan ik dan ook effe een hertelling eisen van afgelopen donderdag?

Overigens heeft @secretstorynl gisteren een waar twitteroffensief tijdens de uitzending gepleegd, mijn complete timeline stond vol met hun shit.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:25:18 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94457242
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Net 5 was al ingelicht en heeft een hertelling geëist :')
Zoiets zal het wel geweest zijn, dat de gegevens van intromart niet volledig of goed waren en dat er een hertelling ingesteld is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:38:17 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94458680
Er staan kijkcijfers op maar nog niet van Net5
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:40:17 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94458720
En daar zijn ze.
quote:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,1 3,4 172.000
1930 SECRET STORY 1,3 3,1 201.000
2028 GREYS ANATOMY 3,5 7,4 529.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN 2,1 4,9 325.000
2226 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,9 5,8 289.000
2321 SECRET STORY 0,6 3,6 99.000
2417 DIRTY SEXY MONEY 0,2 3,1 33.000
Weer een paar procentpunten boven de 3. Goed werk!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94458747
Best redelijk toch!
Ook de herhaling aardig goed.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:45:08 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94458808
Redelijk tegenvallend voor wat ze er allemaal voor hebben moeten uithalen. Ze zullen nu wel proberen met veel herhaling van de ruziebeelden het vast te houden maar dat gaat niet lukken.
Dit is redelijk het beeld na ieder feest weekend eigenlijk.

Na het vorige feest met drank en seks

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:00 schreef muzas het volgende:
1929
SECRET STORY
1,4 3,2 209.000
Alleen heeft de herhaling nu wat beter gescoord maar dat zal wel met het twitteroffensief te maken hebben.

[ Bericht 27% gewijzigd door marky op 22-03-2011 09:51:22 ]
  Admin dinsdag 22 maart 2011 @ 10:47:00 #60
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94460261
Relatief stabiel rond de 200.000. Niet denderend en minder dan ze zelf wilden, maar ze zakken in ieder geval niet meer onder de 160k
Voor wat ze allemaal hebben moeten regelen is het alsnog teleurstellend dat het zo laag is imo, maar zij zullen er vast een positieve draai aan geven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:53:14 #61
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94460443
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Danny het volgende:
Relatief stabiel rond de 200.000. Niet denderend en minder dan ze zelf wilden, maar ze zakken in ieder geval niet meer onder de 160k
Voor wat ze allemaal hebben moeten regelen is het alsnog teleurstellend dat het zo laag is imo, maar zij zullen er vast een positieve draai aan geven.
Het had 300.000 moeten zijn en vraag me af of alles wat ze nu gedaan hebben nodig is geweest om te stabiliseren. Ze hebben er zelfs openlijk voor moeten oplichten! Vraag me af of mensen inmiddels wel zat zijn van het smssen voor dit programma waar er zo minzaam mee wordt omgegaan.
pi_94461165
nvm
pi_94461392
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:53 schreef marky het volgende:

[..]

Het had 300.000 moeten zijn en vraag me af of alles wat ze nu gedaan hebben nodig is geweest om te stabiliseren. Ze hebben er zelfs openlijk voor moeten oplichten! Vraag me af of mensen inmiddels wel zat zijn van het smssen voor dit programma waar er zo minzaam mee wordt omgegaan.
Drie miljoen toch? Heeft Wilma Nanninga zelf gezegd. :7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Admin dinsdag 22 maart 2011 @ 11:28:34 #64
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94461466
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Drie miljoen toch? Heeft Wilma Nanninga zelf gezegd. :7
3 miljoen _O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94461663
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef Danny het volgende:

[..]

3 miljoen _O-
Zitten ze wel ruim boven. Als je tenminste de kijcijfers van drie weken Secret Story bij elkaar optelt.

Maar iets zegt me dat ze dat niet bedoelde. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94462823
quote:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,1 3,4 172.000
1930 SECRET STORY 1,3 3,1 201.000
2028 GREYS ANATOMY 3,5 7,4 529.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN 2,1 4,9 325.000
2226 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,9 5,8 289.000
2321 SECRET STORY 0,6 3,6 99.000
2417 DIRTY SEXY MONEY 0,2 3,1 33.000
Dit is eigenlijk opmerkelijker. Met zo'n goede "lead-after" zou je verwachten dat SST daar ook van zou profiteren (in de zin dat er zat mensen zijn die vroeg inschakelen). Hoeveel zou Secret Story gehad hebben zonder een boeiend programma achter SST?
  Admin dinsdag 22 maart 2011 @ 12:31:24 #67
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94463524
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef pberends het volgende:

Dit is eigenlijk opmerkelijker. Met zo'n goede "lead-after" zou je verwachten dat SST daar ook van zou profiteren (in de zin dat er zat mensen zijn die vroeg inschakelen). Hoeveel zou Secret Story gehad hebben zonder een boeiend programma achter SST?
vast een stuk minder, maar voor de kijkcijfers en inkomsten maakt dat niet uit. Ze kunnen gewoon die 201k vermelden.
Verklaart wel e.e.a. trouwens.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94464514
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk opmerkelijker. Met zo'n goede "lead-after" zou je verwachten dat SST daar ook van zou profiteren (in de zin dat er zat mensen zijn die vroeg inschakelen). Hoeveel zou Secret Story gehad hebben zonder een boeiend programma achter SST?
Denk dat dat wel meevalt,er wordt meestal maximaal5 minuten eerder ingeschakeld voordat een programma begint. Vooral omdat er rond 20:30 veel populaire programma's afgelopen zijn zullen de meeste kijkers van Grey's Anatomy waarschijnlijk daarvoor GTST gekeken hebben ;) en 5 minuten leveren voor Secret Story maar een kijkcijferpiek van 8% over het hele programma op.Waarschijnlijk scheelt het zo'n 10k kijkers :P
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_94498710
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,0 3,2 145.000
1929 SECRET STORY 1,5 3,8 234.000
2032 PRIVATE PRACTICE 2,1 4,8 323.000
2128 DESPERATE HOUSEWIVES 1,7 4,1 264.000
2224 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 1,1 3,5 175.000
2323 SECRET STORY 0,8 4,6 118.000
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:02:06 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94498800
3,8 en 4,6 Da's zeer goed!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94498888
Bij elkaar boven de 350K :o
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94498893
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Zixon het volgende:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,0 3,2 145.000
1929 SECRET STORY 1,5 3,8 234.000
2032 PRIVATE PRACTICE 2,1 4,8 323.000
2128 DESPERATE HOUSEWIVES 1,7 4,1 264.000
2224 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 1,1 3,5 175.000
2323 SECRET STORY 0,8 4,6 118.000
:o 234 :o
pi_94498941
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:02 schreef Maanvis het volgende:
3,8 en 4,6 Da's zeer goed!
is dat zo? Wat zijn dat voor cijfers dan?
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:13:48 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94498957
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

is dat zo? Wat zijn dat voor cijfers dan?
Het marktaandeel binnen de doelgroep.
Cru gezegd, dat zijn de getalletjes die bepalen hoeveel geld Net5 krijgt voor de reclameblokken rondom Secret Story.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94499159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het marktaandeel binnen de doelgroep.
Cru gezegd, dat zijn de getalletjes die bepalen hoeveel geld Net5 krijgt voor de reclameblokken rondom Secret Story.
hoe berekenen ze dat dan?
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:33:32 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94499211
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoe berekenen ze dat dan?
zie http://www.kijkonderzoek.(...)jkonderzoek_2011.pdf
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:35:07 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94499236
Verdorie, krijgen ze het toch voor elkaar om de kijkcijfers te boosten, nu afwachten of ze het volhouden....

en ik vrees voor nog meer streamlocks nu -O-
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94499367
quote:
ik wil ook zijn afstandbediening :o

Waarom geven ze niet heel nederland zo'n ding??? Dan krijg je een beter beeld denk ik :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:46:25 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94499439
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Zixon het volgende:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,0 3,2 145.000
1929 SECRET STORY 1,5 3,8 234.000
2032 PRIVATE PRACTICE 2,1 4,8 323.000
2128 DESPERATE HOUSEWIVES 1,7 4,1 264.000
2224 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 1,1 3,5 175.000
2323 SECRET STORY 0,8 4,6 118.000
Het zal er stellig mee te maken hebben dat er nog een stukje van feest in zat en de nominaties waarbij Gerard tegenover wie dan ook komt te staan. Van gisteren is er hoegenaamd niets interessants uit te zenden en komt de vrouw van Gerard in de uitzending meestal zijn dat uitzendingen die je kan skippen.

Ik zie nu overigens wel gebeuren dat Servio de geheime kamer in gaat.
pi_94499742
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef marky het volgende:

[..]

Het zal er stellig mee te maken hebben dat er nog een stukje van feest in zat en de nominaties waarbij Gerard tegenover wie dan ook komt te staan. Van gisteren is er hoegenaamd niets interessants uit te zenden en komt de vrouw van Gerard in de uitzending meestal zijn dat uitzendingen die je kan skippen.

Ik zie nu overigens wel gebeuren dat Servio de geheime kamer in gaat.
Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.

Verder denk hoop ik dat het familie-gebeuren vandaag anders is omdat ze een kijkje gaan nemen in het huis van Gerard, iets waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:04:47 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94499868
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:

[..]

Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.

Verder denk hoop ik dat het familie-gebeuren vandaag anders is omdat ze een kijkje gaan nemen in het huis van Gerard, iets waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.
Ten delen waar maar iemand die maandag keek en wilde weten hoe het nu afliep zullen geneigd zijn dinsdag weer in te schakelen. Denk dat er ook wat minder concurrentie was. Japan is wat naar de achtergrond het MO is inmiddels aardig tot gewenning gekomen dus men laat het nieuws misschien wat makkelijker liggen om toch effe te kijken hoe het met dat feest afliep.
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:06:20 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94499898
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:

[..]

Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.

Verder denk hoop ik dat het familie-gebeuren vandaag anders is omdat ze een kijkje gaan nemen in het huis van Gerard, iets waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.
Onzin, lees eens op kijkonderzoek.nl wanneer je meegeteld wordt als kijker ;). Da's niet 10 seconden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 09:08:21 #83
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94499943
Zozo, 234.000 kijkers. Da's bijna de 500.000 waar ze op hoopten ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:11:18 #84
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94500005
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:08 schreef Danny het volgende:
Zozo, 234.000 kijkers. Da's bijna de 500.000 waar ze op hoopten ^O^
En dat maar met een ietse pietsie stuuring vanuit de redaktie.
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:20:20 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94500223
De kijkcijferboost ligt aan de dinsdag zelf, kijk maar bij vorige week dinsdag.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94500273
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Stefan het volgende:
De kijkcijferboost ligt aan de dinsdag zelf, kijk maar bij vorige week dinsdag.
Nou, kijkcijferboost :') 30.000 kijkers verschil met gisteren :') dat valt nog binnen de marge waar kijkcijfers gemiddeld tussen balanceren :P

Edit: staat waarschijnlijk gelijk aan 3 kijkcijferskastjes meer aan, afgestemd op Net5 :P WOW!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:30:22 #87
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94500519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Stefan het volgende:
De kijkcijferboost ligt aan de dinsdag zelf, kijk maar bij vorige week dinsdag.
idd

De kijkcijfers van 15 mrt

quote:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,1 3,5 170.000
1930 SECRET STORY 1,6 3,8 239.000
2032 PRIVATE PRACTICE 1,6 3,4 243.000
Alleen de 118 k van de late uitzending is een verdubbeling.
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:32:14 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94500565
Ow, te vroeg gejuicht dus :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 09:39:37 #89
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94500772
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef flugeltje het volgende:
Ow, te vroeg gejuicht dus :')
het zijn er dus gewoon 4000 minder dan vorige week :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:40:32 #90
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94500799
Dadelijk gaat de zomertijd in. Dat zorgt sowieso voor een halvering van de kijkcijfers bij mooi weer.
Dan is het meteen tot 9 uur licht buiten.
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 23:42:08 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_94536836
Ben benieuwd of deze stijging doorzet ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 23:56:27 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94537491
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd of deze stijging doorzet ^O^
Welke stijging? Voor een dinsdag is het een dáling. :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:06:00 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94542968
De kijkcijfers zijn vandaag wéér te laat!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94544644
*BAM*

1
2
1929 SECRET STORY 1,2 3,1 187.000 
2426 SECRET STORY 0,3 4,7 39.000 

#Faal

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 09:39:56 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:53:29 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94545027
Om het drama even compleet te maken maar weer een vergelijk met vorige week

quote:
1930 SECRET STORY 1,3 3,0 195.000
2333 SECRET STORY 0,3 2,2 52.000
De oplichting van de redaktie maakt echt verschil. Guido eruit want Servio geeft meer spanning maar minder kijkers.

Het is duidelijk dat Servio er wel uit kan vanavond heeft niets toegevoegd deze week waardoor mensen meer zijn gaan kijken.
pi_94545080
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef marky het volgende:
Om het drama even compleet te maken maar weer een vergelijk met vorige week

[..]

De oplichting van de redaktie maakt echt verschil. Guido eruit want Servio geeft meer spanning maar minder kijkers.

Het is duidelijk dat Servio er wel uit kan vanavond heeft niets toegevoegd deze week waardoor mensen meer zijn gaan kijken.
Als je wat beter kijkt dan alleen naar de absolute cijfers zie je dat het marktaandeel gisteren groter was. Zeker de herhaling scoort hoger, maar blijkbaar keken er gewoon minder mensen tv.
pi_94545396
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Als je wat beter kijkt dan alleen naar de absolute cijfers zie je dat het marktaandeel gisteren groter was. Zeker de herhaling scoort hoger, maar blijkbaar keken er gewoon minder mensen tv.
Als je het marktaandeel van gisteren doorrekent met de cijfers van vorige week hebben er gisteren 201000 kijkers gekeken. Dat zou dus een stijging zijn van 6000. Maar ja... daar heb je dan wel wat rekentrucjes voor nodig.

Aan de andere kant.... daar zijn ze goed in bij SST, gezien de nominatie uitslagen. Wat sjoemelen met kijkcijfers moet dan ook gewoon kunnen.
net niet te oud
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 10:16:11 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94545653
Vanavond kijkcijferknalluh met de live! *O*
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_94545737
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Gert het volgende:
Vanavond kijkcijferknalluh met de live! *O*
_O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:29:27 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94546018
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef marky het volgende:

De oplichting van de redaktie maakt echt verschil.
Het maakt helemaal geen verschil, wat er ook te zien, het fluctureert tussen de 170 en 220.000 kijkers, wat er te zien is of wat de redactie bedenkt doet helemaal niet ter zake meer. Met deze kijkcijfers moeten ze doen tot het eind.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94546024
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Gert het volgende:
Vanavond kijkcijferknalluh met de live! *O*
Misschien wordt de 230.000 wel aangetikt! *O*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:30:37 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94546058
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:29 schreef Ferdo het volgende:
ui
[..]

Misschien wordt de 230.000 wel aangetikt! *O*
Toch een paar keer De Toppers in een uitverkocht ArenA
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94546315
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Toch een paar keer De Toppers in een uitverkocht ArenA
En natuurlijk een stukje dichter bij de drie miljoen van Wilma.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94550329
quote:
2426 SECRET STORY 0,3 4,7 39.000
Die herhaling is nog hoog, want hij begon ongeveer een uur later dan in de gidsen stond vermeld :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94587485
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,8 2,6 126.000
1930 SECRET STORY 1,4 3,5 219.000
2030 SECRET STORY LIVESHOW 1,7 3,9 260.000
2209 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,4 3,9 213.000
2304 LAW AND ORDER 1,1 5,2 168.000
2401 COLD CASE 0,7 8,1 112.000
2459 SECRET STORY 0,2 7,1 38.000
net niet te oud
pi_94587544
Vergeleken met vorige week: Dat zijn toch 35000 kijkers meer voor de regulier en 50000 voor de liveshow. Denk niet dat ze mogen klagen.

De herhaling scoort wel een stuk lager, 19000 stuks.

Even wat concurrenten erbij:

2030 ECHTE MEISJES IN DE JUNGLE 4,8 10,7 733.000
2131 OH OH TIROL 7,1 16,4 1.081.000

2034 FLASHBACK 5,5 12,1 832.000
(naar het 8 uur journaal keken 1.8 miljoen mensen, dus dat is wel een verlies van een miljoen. Of veel doorkijkers, kan ook)
net niet te oud
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:56:32 #108
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94587563
Dit keer dus wel een stijging tov vorige week

quote:
1930 SECRET STORY 1,3 2,9 192.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 3,0 222.000
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 09:19:08 #109
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94587997
*O*
Niet dat ik heb gekeken, maar toch *O*
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  One tough cookie vrijdag 25 maart 2011 @ 09:20:24 #110
169210 liesje1979
pi_94588018
Een stijging! Tof.
pi_94588703
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:56 schreef marky het volgende:
Dit keer dus wel een stijging tov vorige week

[..]

hmmm.... ik had mijn berekening gemaakt op de cijfers op het eerste blad van dit topic.
184k voor regulier, 210k voor de live. Neem aan dat dit dan oudere cijfers waren :)

Maar het is een mooie stijging in ieder geval. Ook qua marktaandeel: van 3,0 naar 3,9 voor de liveshow.
En dat ondanks de toch chaotische uitzending van gisteren..
net niet te oud
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 10:15:21 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94589568
Da's best netjes.

disclaimer: stelt nog steeds geen ruk voor, voldoet niet aan verwachtingen blabla
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:20:18 #113
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94589738
Zal het prog. dan toch nog gaan scoren??
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:21:05 #114
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94589766
Er was natuurlijk ook geen voetbal
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:26:16 #116
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94589949
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef marky het volgende:
Er was natuurlijk ook geen voetbal
en wie is de mol is ook afgelopen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94590251
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Gert het volgende:
Da's best netjes.

disclaimer: stelt nog steeds geen ruk voor, voldoet niet aan verwachtingen blabla
Nou, nou, geen ruk, geen ruk...het is nog maar 2.740.000 kijkers verwijderd van Wilma's streefcijfer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:52:03 #118
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_94590857
Secret Story liveshow (NET5, 20:30)

Bart Boonstra en Renate Verbaan blijven matige kijkcijfers behalen met hun tv-programma Secret Story. De reguliere uitzending om half acht trok donderdag 219.000 kijkers, waarna de liveshow 260.000 kijkers (madl: 3.9%) noteerde. Volgens tv-kenner Fons van Westerloo is het floppen van Secret Story slechts een van de tekenen dat het slecht gaat met SBS. Bij SBS zijn ze nu echt de weg kwijt. Het is niet zo vreemd dat kranten en tijdschriften veel aandacht besteden aan de vrije val waarin de zender terecht is gekomen.

Media couant
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_94592684
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef dasaliz het volgende:

2030 ECHTE MEISJES IN DE JUNGLE 4,8 10,7 733.000
_O_ , briljant programma. Echt hilarisch. :D _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94594178
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?

Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....

ik bedoel komop



hier ga ik helemaal stuk om, wat een wijf!
Heb ik vandaag al tegen 4 mensen gezegd, heb je dat gezien? Heb ik bij Secret Story nog nooit gedaan....het is gewoon niet spraakmakend!
pi_94594234
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:

[..]

Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.

als je er nou geen verstand van hebt, doe dan ook niet alsof, je verzint het ter plekke, gek.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2011 @ 12:32:43 #122
137949 Disana
pi_94594459
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?

Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....

ik bedoel komop



hier ga ik helemaal stuk om, wat een wijf!
Heb ik vandaag al tegen 4 mensen gezegd, heb je dat gezien? Heb ik bij Secret Story nog nooit gedaan....het is gewoon niet spraakmakend!
Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.
pi_94594575
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?

Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....

ik bedoel komop



hier ga ik helemaal stuk om, wat een wijf!
Heb ik vandaag al tegen 4 mensen gezegd, heb je dat gezien? Heb ik bij Secret Story nog nooit gedaan....het is gewoon niet spraakmakend!
Ja na DGK is natuurlijk alles saai. Hey Huubje *;

Ja dat stukje is zo mooi. Ik heb het ook al aan anderen laten zien. _O-
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 12:37:24 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94594618
Wel een gewéldig filmpje hoor. :D
Niveau nihil ja, hoef het ook niet elke dag te zien, maar is wél leuk! _O-
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_94594749
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.
zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...

ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)

en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:43:03 #126
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_94594806
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...

ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)

en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
LS was erg leuk :).

Heb helaas gisteravond niet gekeken ivm SST, hopelijk komt er nog een herhaling van gisteren? :)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:44:53 #127
2018 PC eend
relativist
pi_94594877
Een stijging :)
Had ik niet verwacht.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 12:46:12 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94594918
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]

en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.
Toegegeven, het is best grappig in gedoseerde mate. Maar om dát nou aan te voerren als BRILJANTE REALITY. Schei uit man. :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:46:26 #129
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_94594924
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef PC eend het volgende:
Een stijging :)
Had ik niet verwacht.
Gaat zeker de goede kant op :Y

Weet niet meer uit mijn hoofd hoeveel BB/DGK hadden gemiddeld aan kijkcijfers maar ik verwacht wel dat SST toch nog succes gaat krijgen ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:46:47 #130
2018 PC eend
relativist
pi_94594932
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?

Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....

Dan gooi je er toch gewoon wat vechtende meisjes en wat slangen in ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:47:09 #131
2018 PC eend
relativist
pi_94594942
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

LS was erg leuk :).

Heb helaas gisteravond niet gekeken ivm SST, hopelijk komt er nog een herhaling van gisteren? :)
LS :?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:47:44 #132
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_94594963
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

LS :?
Lekker Slim ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2011 @ 12:47:55 #133
137949 Disana
pi_94594969
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...

ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)

en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
Vergelijk je nu echt de Rolling Stones met een programma dat goedkoop scoort over de ruggen van een stel domme meiden? :D

Huub, Huub, wat jij briljant noemt is gewoon de waan van de commerciële dag. Over een paar jaar is heel dom Nederland aan de beurt geweest en word jij weer opgewonden van iets anders.
pi_94594991
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan gooi je er toch gewoon wat vechtende meisjes en wat slangen in ;)
SST zit zelfs zonder Sofia en Servio nog vol slangen hoor. :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:50:15 #135
2018 PC eend
relativist
pi_94595048
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef Urb het volgende:

[..]

SST zit zelfs zonder Sofia en Servio nog vol slangen hoor. :')
Dan hoeven ze alleen nog maar te gaan vechten dus ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:56:22 #136
2018 PC eend
relativist
pi_94595263
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.
Toegegeven, het is best grappig in gedoseerde mate. Maar om dát nou aan te voerren als BRILJANTE REALITY. Schei uit man. :D
Toen ze die kippen gingen slachten moest ik hardop lachen :@
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07:20 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_94595610
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)
Ach hou toch op Huub, het is gewoon een paar bimbo's uit snollententen voor de camera's plaatsen. Ja duh, domme antwoorden. Ik had je wel hoger ingeschat.
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 13:10:26 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94595721
Net ff gekeken op gemist en het is zo dom dat het vermakelijk is. Alleen hadden ze Amanda en Nadia wmb allebei op schiphol achter moeten laten.
Nou ja, dan maar hopen dat ze ze aan het eind van de reeks in de jungle achterlaten :)

(maar is emidj niet erg offtopic hier?)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94595767
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ach hou toch op Huub, het is gewoon een paar bimbo's uit snollententen voor de camera's plaatsen. Ja duh, domme antwoorden. Ik had je wel hoger ingeschat.
Ze halen met een stukken goedkoper programma, zonder groot mediaspektakel om het aan te prijzen, wel kijkcijfers waar ze bij SST alleen nog maar van kunnen dromen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94595963
Ik word een beetje moe van alle programma's rond domme en/of asociale of daar een combinatie van mensen in televisieprogramma's. Ik vind dat het weinig met reality te maken heeft. Die mensen weten dat hoe dommer en asocialer ze zich voordoen, hoe beter ze scoren (dus zo dom zijn ze dan ook weet niet).

Het is jammer dat die programma's nog steeds zulke kijkcijfers scoren, dus waarom ze gemaakt worden snap ik wel. Uiteindelijk draait het allemaal om geld. Ik hoop in ieder geval dat het allemaal snel weer overwaait.

(bonus: in het bovenstaande kun je het domme / asociale ook vervangen voor B-BN' ers die maar her en der in programma's blijven opduiken. Alsof er geen spelprogramma meer zonder gemaakt kan worden.)
net niet te oud
pi_94595998
Briljante Reality zit hem dan ook in de uitvoering waarvan Boer zoekt vrouw een recent voorbeeld is.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:17:46 #142
2018 PC eend
relativist
pi_94596011
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef Danny het volgende:
Net ff gekeken op gemist en het is zo dom dat het vermakelijk is. Alleen hadden ze Amanda en Nadia wmb allebei op schiphol achter moeten laten.
Nou ja, dan maar hopen dat ze ze aan het eind van de reeks in de jungle achterlaten :)

(maar is emidj niet erg offtopic hier?)
Het gaat over de kijkcijfer-concurrent O-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:20:49 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94596155
Ik vind programma's als BzV en jungledames geen echte RLS en daarom niet vergelijkbaar met SST. RLS hangt imo toch vooral samen met het 24/7-principe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:23:39 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94596290
nog iemand flashback gekeken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:25:01 #145
2018 PC eend
relativist
pi_94596365
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Maanvis het volgende:
nog iemand flashback gekeken?
Dan hou ik zelf geen reality meer over :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94596392
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind programma's als BzV en jungledames geen echte RLS en daarom niet vergelijkbaar met SST. RLS hangt imo toch vooral samen met het 24/7-principe.
Je kunt die formats ook met een 24/7 stream uitvoeren als je dat zou willen. Het mag duidelijk zijn dat bij SST niet de kennis is om een goede uitzending te maken.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:33:00 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94596773
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
Je kunt die formats ook met een 24/7 stream uitvoeren als je dat zou willen. Het mag duidelijk zijn dat bij SST niet de kennis is om een goede uitzending te maken.
Dat eerste betwijfel ik. En ook betwijfel ik dat die programma's in dat geval net zo zullen scoren. Denk zelfs eerder dat dat wel eens een negatief -want minder mystificerend- effect zal hebben.
Dat de makers van SST de kennis ontberen, staat daarbuiten ook voor mij als een paal boven water.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94597528
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat eerste betwijfel ik. En ook betwijfel ik dat die programma's in dat geval net zo zullen scoren. Denk zelfs eerder dat dat wel eens een negatief -want minder mystificerend- effect zal hebben.
Het is dan ook niet zomaar inpasbaar. Je zal een gedegen strategisch inhoudelijk plan moeten maken. Tevens hier hangt het samen met de uitvoering en de manier waarop je het brengt.
Ik ben ervan overtuigd dat met de juiste inzet moderne media waaronder livestreaming een meerwaarde zijn voor je programma.
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_94600649
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.
Help, Mijn Man Is Klusser blijft baas.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:06:17 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94600705
ik zeg; maak het zo low budget mogelijk, dan zitten er ook geen mensen de hele dag te bomen over hoe ze ons nu weer op kunnen lichten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94604553
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.
Toegegeven, het is best grappig in gedoseerde mate. Maar om dát nou aan te voerren als BRILJANTE REALITY. Schei uit man. :D
In t realitygenre is het echt top gemaakt, en of je het nou briljant, top, goed maakt maakt niet uit, maar het is gewoon reteslim gemaakt. Tuurlijk is het een containerformat, maar wel 1 dat werkt, en dat is het enige wat telt, je maakt het tenslotte om kijkers te trekken en nergens anders om. Als je diepgravende tv wilt maken, prima, maar dat is een ander tijdslot, een andere zender en een andere profilering. Ik smul als kijker, en als maker, van EMIDJ iig,
pi_94604616
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Vergelijk je nu echt de Rolling Stones met een programma dat goedkoop scoort over de ruggen van een stel domme meiden? :D

Huub, Huub, wat jij briljant noemt is gewoon de waan van de commerciële dag. Over een paar jaar is heel dom Nederland aan de beurt geweest en word jij weer opgewonden van iets anders.
Nee, ik vergelijk jouw reactie die ik quote 2 berichten hiervoor met de kritiek die er destijds ongetwijfeld ook op de Rolling Stones waren.... in mijn ogen nogal een verschil namelijk.

Tuurlijk is het de waan van de dag, maar het gaat hier toch over commerciele tv, is er een ander soort televisie dan die van de waan van de dag in dit genre, vraagteken
pi_94604684
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat eerste betwijfel ik. En ook betwijfel ik dat die programma's in dat geval net zo zullen scoren. Denk zelfs eerder dat dat wel eens een negatief -want minder mystificerend- effect zal hebben.
Dat de makers van SST de kennis ontberen, staat daarbuiten ook voor mij als een paal boven water.
daar ben ik het niet mee eens, het zijn hele goede vaklui met ervaring van Big Brother 1 tot aan De Gouden Kooi en alles wat er tussen lag. Dus ze hebben enorm veel kennis van zaken! Budgetten en bedrijfsprocessen, die helpen dit format op dit moment volgens mij niet. Ligt niet aan de makers, gezien de riemen die ze hebben roeien ze behoorlijk, zwaar respect.
pi_94604723
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind programma's als BzV en jungledames geen echte RLS en daarom niet vergelijkbaar met SST. RLS hangt imo toch vooral samen met het 24/7-principe.
RLS, is een soap over echte mensen, of je ze nou ENG filmt of 24-7, al begrijp ik je gevoel erbij wel.
pi_94604743
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Briljante Reality zit hem dan ook in de uitvoering waarvan Boer zoekt vrouw een recent voorbeeld is.
zeker!
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 16:35:09 #156
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94604776
Of het geweldige tv? Natuurlijk niet; het is complete bagger, maar dat doet er niet toe want het is vermakelijk. Schandalig is hoe ze die meiden zonder enige uitleg een kip laten slachten, wat zichbaar meerdere malen misgaat. Dat is onnodig met een beetje begeleiding.
Dat zo'n griet door een slang gebeten wordt is slordig en ik vraag me af of de makers geen nalatigheid kan worden verweten.

Haal die slechte elementen eruit en je hebt hersenloos vermaak dat op SBS niet zou misstaan. Nederland heeft er een campingzender bij. Is dat erg? Allerminst. Niets leuker dan lachen om anderen, zelfs al is de domheid totaal gespeeld.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef ditisHuub het volgende:

zeker!
het is gewoon toegestaan meerdere posts in één post te beantwoorden en quoten he?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:39:30 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94604980
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Danny het volgende:
het is gewoon toegestaan meerdere posts in één post te beantwoorden en quoten he?
irritant, misschien is dit idee dan toch wel wat: Posts samenvoegen bij meerdere reacties op hetzelfde topique.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94605887
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Maanvis het volgende:
nog iemand flashback gekeken?
heb Flashback gezien en het was zeer leuk. Ze hadden veel meer dan 800.000 kijkers en ga zeker volgende week weer kijken,
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:08:19 #159
2018 PC eend
relativist
pi_94606092
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Danny het volgende:
Of het geweldige tv? Natuurlijk niet; het is complete bagger, maar dat doet er niet toe want het is vermakelijk. Schandalig is hoe ze die meiden zonder enige uitleg een kip laten slachten, wat zichbaar meerdere malen misgaat. Dat is onnodig met een beetje begeleiding.
Dat zo'n griet door een slang gebeten wordt is slordig en ik vraag me af of de makers geen nalatigheid kan worden verweten.

Haal die slechte elementen eruit en je hebt hersenloos vermaak dat op SBS niet zou misstaan. Nederland heeft er een campingzender bij. Is dat erg? Allerminst. Niets leuker dan lachen om anderen, zelfs al is de domheid totaal gespeeld.

Wat jij slechte elementen noemt zijn volgens mij juist de dingen die bij het publiek aanslaan.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94607978
Het ligt niet aan de makers volgens de makers *O*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:07:49 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94608019
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ligt niet aan de makers volgens de makers *O*
Wij van WC-eend... :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94608824
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

LS was erg leuk :).

Heb helaas gisteravond niet gekeken ivm SST, hopelijk komt er nog een herhaling van gisteren? :)
Zondag om 19.00 is er een herhaling
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_94616635
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef ditisHuub het volgende:
...maar wel 1 dat werkt, en dat is het enige wat telt...
Het is dan wel zo leuk als het ook nog ergens over gaat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef ditisHuub het volgende:
Ligt niet aan de makers...
Met tien vakkundige timmermannen bouw je nog niet een goed huis.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef ditisHuub het volgende:
RLS, is een soap over echte mensen...
Echte mensen waar vind je ze nog ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef ditisHuub het volgende:
Ik smul als kijker, en als maker, van EMIDJ iig,
En dat is natuurlijk harstikke leuk voor je Huub ^O^
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_94630246
1930 SECRET STORY 1,1 2,7 163.000
2420 SECRET STORY 0,4 3,9 56.000

Hoe krijgen ze het voor elkaar!
pi_94630388
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef hamster90 het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 2,7 163.000
2420 SECRET STORY 0,4 3,9 56.000

Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Komt door servio :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:06:21 #166
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94630607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef hamster90 het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 2,7 163.000
2420 SECRET STORY 0,4 3,9 56.000

Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Voorbeschouwing voetbal ofzo?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:12:57 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94630696
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:06 schreef marky het volgende:

Voorbeschouwing voetbal ofzo?
En zo is er elke keer wel een slap excuus te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:25:57 #168
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94630882
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En zo is er elke keer wel een slap excuus te vinden.
Nou ja ik probeer ook maar wat.

Het zit op de verkeerde zender op de verkeerde tijd etc.

Vorige week was het bijna 200k nu beduidend lager daar moet een reden voor zijn en dat zal servio niet zijn.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:33:20 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94630989
De belangrijkste reden is imo dat het programma niet boeit. Omdat het simpelweg niet goed in elkaar zit. Daar hoeven geen externe factoren bijgehaald te worden.

Het zal ook de laatste weken wel tussen de 160 en 200.000 blijven schommelen. Alle mosterd na de maaltijdpogingen ten spijt. Alphons heeft stoer gegokt, en zwaar verloren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94631005
Ik blijf denken dat het uitzendtijdstip 19.30 - 20.30, met op ander net rtl4 nieuws gevolgd door nos journaal iets te veel competitie is. Maar zoals velen ben ik één van die stuurlui aan de wal.
pi_94631524
deze RLS 2.0 HAD zeker potentie, maar men heeft de verkeerde mensen gecast, geheimen die niet boeiend zijn, een presentator die 100 x nix is,als je het enkel en alleen op tv kijkt om 19.30 uur is er geen touw aan vast te knopen, mensen die het live willen volgen via de live streams haken af omdat ALS er al is iets leuks gebeurd er streamlocks op komen, er word gerommeld met stemmen , er word gerommeld door bv een bepaald persoon via een omweg terug er in te brengen ( want de regie wilde sex op tv), de bewoners mogen niet vrij uit praten, de regie bepaald alles,.nu er veel geheimen op het spel staan ( wat de schuld is van de regie door er ineens zoveel clous in te gooien ) kan en mag men alleen nog maar drukken voor iemands geheim als de regie het toestaat, de opdrachten en missies zijn kinderachtig , etc etc,. jammer het is een gemiste kans, zet er 15 intresante mensen in , met ECHTE geheimen, 1 of 2 presentators die zowiezo al kijkers trekken, en je bent al een heel eind op de juiste weg,. de meeste bewoners die er nu in zitten , hebben ze vlug vlug bij een casting bureau vandaan getrokken en er een zogenaamd geheimpje aan geplakt,.
pi_94631877
Ook ik als verwent kijker en streamer sta gewoon op het punt af te haken
er is gewoon niets meer aan
de hele dag liggen de bewoners op bed of in de tuin
telefoon gaat merendeels alleen op donderdag tijdens de live uitzending
de kamer van de waarheid is ook meer dicht dan open
gooi in godsnaam die kamer 24/7 open
gooi NIET om elk geheimpje dat geraden wordt ruim een uur de streams op lock
10 minuten is meer dan genoeg anders haken mensen ook op de streams af
door een totaal verkeerde insteek met de geheimen liggen ze nu open op tafel
laat ze er op drukken en geef bewoners opdrachten (missies) en laat de andere bewoners raden wat jou missie is en laat ze daar voor drukken .. al is het 4 uur snachts
laat die telefoon snachts ook gaan als iedereen ligt te slapen en geef ze simpele opdrachten die maar een paar minuten duren,
en dan niet de dag er na de hele dag maar op bed laten meuren maar ook meteen met het opstaan een opdracht laten uitvoeren (lange opdrachten) zodat iedereen meteen uit bed is en blijft
het zijn maar een paar voorbeelden om er meer leven in te krijgen en om de kijkers terug te krijgen
als ze zo door blijven gaan met dat saaie gedoe dan zullen er meer en meer mensen afhaken
zowel de streamers (vanwege de achterlijke lange streamlocks) als de net5 kijkers
de meeste mensen gaan echt niet extra naar de tv kijken hoor omdat er een streamlock is geweest hoor .. dat wat er tijdens de streamlock gebeurde wordt toch maar beknopt in 2 minuten op tv getoond.
dus graag meer actie / opdrachten / telefoon / werken voor eten enz enz
anders ben ik bang dat er nog geen 100.000 kijkers meer overblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2011 @ 10:35:49 #173
862 Arcee
Look closer
pi_94632012
Ik kijk eigenlijk alleen nog naar de laatste minuten van de liveshow en naar de uitzending van vrijdag waarin terug wordt gekeken met degene die is weggestemd om te kijken hoe die reageert op wat de geheimen waren.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:45:52 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94632263
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:27 schreef dimi1972 het volgende:
Ook ik als verwent kijker en streamer
Verwend of fervent?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94632343
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verwend of fervent?
damzzz je hebt mijn geheim nu al geraden
yep ik ben dyslectisch
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:50:36 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94632398
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef dimi1972 het volgende:

damzzz je hebt mijn geheim nu al geraden
yep ik ben dyslectisch
In de rest van je post weet je dat dan aardig te verbloemen. Maar ben je nu -net als ik - een verwend kreng of ben je een fervent kijker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94632441
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

In de rest van je post weet je dat dan aardig te verbloemen. Maar ben je nu -net als ik - een verwend kreng of ben je een fervent kijker?
Laten we het dan maar op verwend houden hehe :)
als in de zin van Streams en op tv naar het 24/7 kanaal te kunnen kijken.
pi_94632943
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef hamster90 het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 2,7 163.000
2420 SECRET STORY 0,4 3,9 56.000

Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Oei! En onterecht want ik vond het best een aardige uitzending.

Ze hebben natuurlijk wel een slechte reputatie op vrijdag opgebouwd door altijd 75% van de live te herhalen... Maar dat viel reuze mee gisteren. Alleen kom je niet zo snel meer van die rep af nu.
net niet te oud
pi_94632972
Ik snap echt niks van de kijkcijfers :')

Hoe kunnen er telkens zulke verschillen inzitten?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:47:45 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94633974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:09 schreef haroldvanhoof het volgende:
deze RLS 2.0 HAD zeker potentie, maar men heeft de verkeerde mensen gecast, geheimen die niet boeiend zijn, een presentator die 100 x nix is,als je het enkel en alleen op tv kijkt om 19.30 uur is er geen touw aan vast te knopen, mensen die het live willen volgen via de live streams haken af omdat ALS er al is iets leuks gebeurd er streamlocks op komen, er word gerommeld met stemmen , er word gerommeld door bv een bepaald persoon via een omweg terug er in te brengen ( want de regie wilde sex op tv), de bewoners mogen niet vrij uit praten, de regie bepaald alles,.nu er veel geheimen op het spel staan ( wat de schuld is van de regie door er ineens zoveel clous in te gooien ) kan en mag men alleen nog maar drukken voor iemands geheim als de regie het toestaat, de opdrachten en missies zijn kinderachtig , etc etc,. jammer het is een gemiste kans, zet er 15 intresante mensen in , met ECHTE geheimen, 1 of 2 presentators die zowiezo al kijkers trekken, en je bent al een heel eind op de juiste weg,. de meeste bewoners die er nu in zitten , hebben ze vlug vlug bij een casting bureau vandaan getrokken en er een zogenaamd geheimpje aan geplakt,.
Ik denk dat een normaal weldenkend mens zich niet zo snel op zal geven. Ten eerste kost het tijd dus die moet je hebben. Ten tweede wat doet het met je reputatie buiten. Ten derde je moet een bepaalde vorm van mediageilheid hebben om er aan mee te willen doen en met je kop op tv te komen.

Dit soort castings trekt een bepaald soort type aan en daar moeten ze dus uit kiezen. Dat kan verder geen kwaad als je zorgt dat ze het niet te makkelijk hebben.
pi_94634735
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
De belangrijkste reden is imo dat het programma niet boeit. Omdat het simpelweg niet goed in elkaar zit. Daar hoeven geen externe factoren bijgehaald te worden.

Ik kijk af en toe nog een uitzending en zo ook gister. Ik vond het weer een hele matige, hij rammelde weer van alle kanten. Veel slordigheden in beeld en geluid en situaties waarvan ik dacht dat ze al eens in andere RLS-en aan de orde zijn geweest (voorlezen handleiding in Duits en gedoe met het condoom bijvoorbeeld)

Het is af en toe slecht te verstaan en als je niet altijd direct de stemmen van de bewoners herkent, is het af en toe nauwelijks te volgen. Dat de presentator Servio een uitspraak van Gerard in de mond legt over Aafke en eigenlijk ook nog eens Aafke bedoelt, maakte de begrijpbaarheid er ook niet beter op.

Mooie afsluiter ook: leader loopt al en "NOU, DAT WAS ...."
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 12:38:39 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94635386
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik kijk af en toe nog een uitzending en zo ook gister. Ik vond het weer een hele matige, hij rammelde weer van alle kanten. Veel slordigheden in beeld en geluid en situaties waarvan ik dacht dat ze al eens in andere RLS-en aan de orde zijn geweest (voorlezen handleiding in Duits en gedoe met het condoom bijvoorbeeld)

Het is af en toe slecht te verstaan en als je niet altijd direct de stemmen van de bewoners herkent, is het af en toe nauwelijks te volgen. Dat de presentator Servio een uitspraak van Gerard in de mond legt over Aafke en eigenlijk ook nog eens Aafke bedoelt, maakte de begrijpbaarheid er ook niet beter op.

Mooie afsluiter ook: leader loopt al en "NOU, DAT WAS ...."
Dit is inderdaad wel typerend. Al vanaf de eerste uitzending zitten er tal van dergelijke slordigheden / blunders in de uitzendingen.
Ik begrijp dan ook niet hoe Huub kan beweren dat het wemelt van de ervaring en dat er een puike prestatie wordt neergezet. Ik denk dat hij collega's niet wil afvallen, maar het is natuurlijk gelul. Dit is de meest amateuristische, klungelig gemaakte RLS sinds 1999.
Ik zeg niet dat ze hun best niet doen, maar het wemelt van de blunders. En dat heeft ze meteen al na de eerste uitzending pakweg 100.000 vaste kijkers gekost. Die hebben daar geen zin in.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:07:39 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94636342
Natuurlijk is EMIDJ leuker om naar te kijken, dat komt omdat slechts 15 % van de footage op tv ziet. Dan kun je altijd een leuke spanningsboog monteren. En sommige meiden hebben al bewezen op tv grappig over te komen, zoals die met die kutstem uit Take Me Out.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 13:13:22 #184
137949 Disana
pi_94636570
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, ik vergelijk jouw reactie die ik quote 2 berichten hiervoor met de kritiek die er destijds ongetwijfeld ook op de Rolling Stones waren.... in mijn ogen nogal een verschil namelijk.

Tuurlijk is het de waan van de dag, maar het gaat hier toch over commerciele tv, is er een ander soort televisie dan die van de waan van de dag in dit genre, vraagteken
Je zet de Stones van weleer dus wél op een lijn met deze commerciële rommel. Want je denkt dat ik destijds net zo had gereageerd als ik nu doe, namelijk zonder waardering voor wat er wordt neergezet.

Boer zoekt Vrouw is een soortgelijk concept dat toch echt al een flink aantal jaren meegaat. Ik kijk er niet naar, maar miljoenen mensen houden het al jaren vol. Programma's als Ik Vertrek houden het ook jaren vol. Het kan dus ook anders.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:36:48 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94637336
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zet de Stones van weleer dus wél op een lijn met deze commerciële rommel. Want je denkt dat ik destijds net zo had gereageerd als ik nu doe, namelijk zonder waardering voor wat er wordt neergezet.

Boer zoekt Vrouw is een soortgelijk concept dat toch echt al een flink aantal jaren meegaat. Ik kijk er niet naar, maar miljoenen mensen houden het al jaren vol. Programma's als Ik Vertrek houden het ook jaren vol. Het kan dus ook anders.
BZV of IV kunnen ook zo op de commercielen, dat verschilt echt niet van andere reallifesoaps hoor.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94637366
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:34 schreef beroet het volgende:
Ik blijf denken dat het uitzendtijdstip 19.30 - 20.30, met op ander net rtl4 nieuws gevolgd door nos journaal iets te veel competitie is. Maar zoals velen ben ik één van die stuurlui aan de wal.
Ik vond en vind Secret Story altijd meer rond het 22-23 uur tijdstip passen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:39:39 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94637424
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:34 schreef beroet het volgende:
Ik blijf denken dat het uitzendtijds.tip 19.30 - 20.30, met op ander net rtl4 nieuws gevolgd door nos journaal iets te veel competitie is. Maar zoals velen ben ik één van die stuurlui aan de wal.
Alsof mensen die het nieuws volgen ook SST volgen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 13:48:59 #188
137949 Disana
pi_94637673
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

BZV of IV kunnen ook zo op de commercielen, dat verschilt echt niet van andere reallifesoaps hoor.
Het ging om 'de waan van de dag'. Deze programma's houden het jaren vol terwijl dat jungle-gebeuren eenmalig goedkoop scoren is.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:52:14 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94637771
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Het ging om 'de waan van de dag'. Deze programma's houden het jaren vol terwijl dat jungle-gebeuren eenmalig goedkoop scoren is.
Nou en? Wees blij dat niet alles 10 seizoenen meegaat. En ik vind EMINDJ niet goedkoper scoren dan een BZV, zelfde principe.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2011 @ 12:49:18 #190
137949 Disana
pi_94670203
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nou en? Wees blij dat niet alles 10 seizoenen meegaat. En ik vind EMINDJ niet goedkoper scoren dan een BZV, zelfde principe.
Ik ben niet afkerig van een beetje duurzaamheid door bewezen kwaliteit.
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2011 @ 12:55:59 #191
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94670422
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat de presentator Servio een uitspraak van Gerard in de mond legt over Aafke en eigenlijk ook nog eens Aafke bedoelt, maakte de begrijpbaarheid er ook niet beter op.
Eeeh? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:57:32 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94670467
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:55 schreef Cynix ® het volgende:

Eeeh? :?
Zie je! Hartstikke onduidelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94696093
Maar uh, gaat FLUT5 de stekker er voortijdig uit trekken? Of gaan ze deze briljante RLS (check die hipster afkorting die ik gebruikte LOL ROFL LMAO) tot een pruttelend eind laten komen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_94702334
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef Arcee het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen nog naar de laatste minuten van de liveshow en naar de uitzending van vrijdag waarin terug wordt gekeken met degene die is weggestemd om te kijken hoe die reageert op wat de geheimen waren.
Ja ik ga dat ook doen :@

Ik vind de liveshows zo vermoeiend en saai.
Ik ga EMIDJ kijken, dat is tenminste vermaak, vreselijk gelachen _O-

En kijk het laatste half uur wel naar SST
  Admin maandag 28 maart 2011 @ 08:42:27 #195
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94702582
EMIDJ is honderd keer leuker dan SST idd. Uitzending kijken doe ik al een tijdje niet meer. Streams kijk ik trouwens ook niet. Net 5 heeft dit programma eigenhandig om zeep geholpen, en da's jammer voor RLS in Nederland.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 28 maart 2011 @ 09:19:10 #196
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94703160
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel typerend. Al vanaf de eerste uitzending zitten er tal van dergelijke slordigheden / blunders in de uitzendingen.
Ik begrijp dan ook niet hoe Huub kan beweren dat het wemelt van de ervaring en dat er een puike prestatie wordt neergezet. Ik denk dat hij collega's niet wil afvallen, maar het is natuurlijk gelul. Dit is de meest amateuristische, klungelig gemaakte RLS sinds 1999.
Ik zeg niet dat ze hun best niet doen, maar het wemelt van de blunders. En dat heeft ze meteen al na de eerste uitzending pakweg 100.000 vaste kijkers gekost. Die hebben daar geen zin in.
Maar dat is niet de reden van de tegenvallende kijkcijfers.

Het is makkelijker om een emidj te maken. Allemaal van te voren opgenomen met voldoende tijd om er in te snijden en het gelikt eruit te laten zien. Het heeft ook niet zo veel met een RLS te maken maar meer met een programma over meisjes die naar een jungle gaan. Daar wordt gewoon via productie regie en redaktie een leuk programma in elkaar geknusteld maar het heeft niets met een RLS te maken.

Het probleem van SST is dat men maar moeilijk de spanning vast kan houden. Tijdens de eerste en meest saaie BB gebeurde er ook hoe genaamd de hele dag niets maar door bijvoorbeeld veel meer te focussen op subtiele dingen werd er toch een spanning opgebouwd. Inmiddels verwend door de vulgariteit van andere RLS als DGK waar het feitelijk een soort Sodom en Gomorra was verwachten we bij iedere RLS een stapje meer maar is dat wel reëel? Dit moet een BB met een twist zijn. Dus meer focussen op subtiliteit. Er hebben zich heel veel momenten van subtiliteit voorgedaan waar men hele verhalen omheen had kunnen breien maar dat kwam vaak niet eens in de uitzending. Men is waarschijnlijk veel te veel op zoek naar de schok maar die is er niet genoeg om het programma mee te vullen. Nu zijn bijna alle geheimen bekend of staan op het punt te worden geraden en nu probeerd men in alle macht om dit te stroomlijnen door ze niet te snel uit te laten komen. Niets is meer subtiel men heeft veel te snel dingen overboord gegooid en clue's het huis in gegooid om dingen maar uit te laten komen. Ze hebben mensen eruit gewerkt om andere te behouden die later toch weer niet behouden konden worden. Men stuurt nu deels en hinkt te veel op twee gedachten. Of je maakt er een gescript verhaal van of je gaat terug naar de basis maar allebij gaat niet.

Het is triest te zien dat het land waar de basis van alle RLSsen ter wereld gelegd is niet in staat is een goede echte RLS te maken.
pi_94704621
Het is wel lachen wanneer ze op de stream speculeren, hoe populair ze wel niet zijn wanneer ze uit het programma komen...vooral Monique heeft daar een handje van. Gisteren ging het erom wie ze nominieren en een van de redenen was, wie het goed kan gebruiken om lang(er) in het programma te blijven zitten voor zijn eigen promotie (Maik - modellenwerk, Joanna - winkel, Servio - wou volgens mij graag TV werk doen, Philip wil er ook graag iets doen, waarvoor die bekend moet zijn (iets met Clowns?? was mij niet helemaal duidelijk)
ook hadden ze (Karim en Joanna) gisteren een discussie over goede doelen die ze eventueel willen oprichten of steunen als ze winnen, kwam op mij heeeeel gemaakt over (zou de Jaap truc nog een keertje lukken bij het stempubliek)
De deelnemers zijn niet meer puur, maar weten deels heel goed welk effect het optreden/ handelen in een RLS op het leven daarna kan hebben en houden zich daardoor in of reageren op een bepaalde manier, waarvan ze denken dat het goed bij het publiek aankomt en bovendien worden ze door de redactie gestuurd...
Het geheel met de geheimen is gewoon een warrig verhaal, niemand snapt het nog, of het is geen echt geheim, of iets wat nooit geraden kan worden zonder clues, of er komen te veel clues voor bepaalde geheimen binnen, of ze willen zelf graag dat het geheim geraden wordt, omdat ze pas vanaf dan geld kunnen sparen in hun kluis. De rest van het programma is standaard RLS, gooi er alcohol in en de bewoners gaan over hun eigen grenzen, haal eten weg of geef hun een bepaald dieet en de bewoners worden chagrijnig. Een etentje voor het verliefde koppel verplichte feestjes/ acties om beelden voor de uitzending te hebben, nu nog nooit van tevoren gezien.
Volgens mij is het BB formaat gewoon uitgewerkt in Nederland, er is geen overtreffende trap meer na de Gouden Kooi. Dit soort tv heeft een slechte naam gekregen en niemand, behalve een paar diehard fans van het genre, wil nog ermee geassocieerd worden en daarom vallen ook de kijkcijfers tegen.
  maandag 28 maart 2011 @ 10:40:02 #198
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94705250
EMIDJ is idd geen reallifesoap, het is net als Oh Oh Cherso een door de redactie bedacht verhaal. Je bedenkt van te voren welke opdrachten je gaat doen, je filmt alles, daarna spot je alle fragmenten zodat je een overzicht hebt van alle momenten en dan ga je het zo monteren dat het leuk is. Je gebruikt een klein gedeelte van het materiaal. Dat moet met de juiste casting wel leuk worden. Zoals die idioot met die bril die gebeten werd door de slang. Bij life and Cooking bekende ze als 8 jarige naakt in de tuin te gaan liggen met slakken op dr omdat ze fan was van Fear Factor. Welke ouders laten 8 jarigen naar FF kijken :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94706165
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef Stefan het volgende:
EMIDJ is idd geen reallifesoap, het is net als Oh Oh Cherso een door de redactie bedacht verhaal. Je bedenkt van te voren welke opdrachten je gaat doen, je filmt alles, daarna spot je alle fragmenten zodat je een overzicht hebt van alle momenten en dan ga je het zo monteren dat het leuk is. Je gebruikt een klein gedeelte van het materiaal. Dat moet met de juiste casting wel leuk worden. Zoals die idioot met die bril die gebeten werd door de slang. Bij life and Cooking bekende ze als 8 jarige naakt in de tuin te gaan liggen met slakken op dr omdat ze fan was van Fear Factor. Welke ouders laten 8 jarigen naar FF kijken :')
Geweldig toch O+
  maandag 28 maart 2011 @ 13:24:14 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94710844
quote:
1636
MAKE ME A SUPERMODEL AUSTRALIE
0,3 2,6 42.000
1735
SECRET STORY SO FAR
0,2 1,1 29.000
1833
EXTREME MAKEOVER HOME EDITION
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94711021
Misschien moeten ze die samenvatting 'Secret Story So What' noemen ipv 'So Far'.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:40:40 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94711507
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Copycat het volgende:

:)

Ja maar het was mooi weer, heel NL zat op een terras :(
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94711616
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-
pi_94711848
Viel me gisteren op dat overal waar ik online was. bv op twitter en hier op fok er enorm veel boze mensen waren. Heel veel gemopper op de makers van dit programma. Is altijd wel zo maar gisteren was het heel erg. Ze doen hetzelf hoor. Ze jagen de kijkers die e nog hebebn nu ook weg door niet consequent te zijn.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:55:24 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94712059
Die streams zijn ook niet om aan te zien, gisteravond werd er gemasseerd en bleef de camera soms 5 minuten langs op een slapende gast rusten, die met dat zonnebankhoofd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 28 maart 2011 @ 13:56:09 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94712089
En idd, de bewoners zijn vaak bezig met de kijkers thuis. Die er helemaal niet zijn :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94712094
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja maar het was mooi weer, heel NL zat op een terras :(
Zometeen zit heel NL om 9 uur nog op het terras.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:03:56 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94712377
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef itsme het volgende:
Viel me gisteren op dat overal waar ik online was. bv op twitter en hier op fok er enorm veel boze mensen waren. Heel veel gemopper op de makers van dit programma. Is altijd wel zo maar gisteren was het heel erg. Ze doen hetzelf hoor. Ze jagen de kijkers die e nog hebebn nu ook weg door niet consequent te zijn.
De mensen die er online veel mee bezig zijn, zijn over het algemeen echte RSL-liefhebbers. En die balen dat "hun" genre om zeep wordt geholpen. Want dit is de doodsteek waarschijnlijk, wie gaat zich in godsnaam hierna nog aan een dergelijk format wagen in Nederland?

Opmerkelijk is verder dat Secret Story in de twee andere landen waar het al draaide, een enorm succes was.
En nou kun je de kijkersmarkten niet één-op-één met elkaar vergelijken natuurlijk. Maar als het zó ontzéttend veel succesvoller was in Frankrijk en Portugal, dan lijkt het er toch op dat de Nederlandse productie een kans om iets aansprekends neer te zetten gewoon verkloot heeft.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:18:57 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94712982
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Gert het volgende: . En die balen dat "hun" genre om zeep wordt geholpen. Want dit is de doodsteek waarschijnlijk, wie gaat zich in godsnaam hierna nog aan een dergelijk format wagen in Nederland?

Na DGK was het al dood, dit is meer een poging het nieuw leven in te blazen, tevergeefs.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 28 maart 2011 @ 14:21:55 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94713088
Het komt mij steeds meer over als een geslaagde poging om het hele genre volledig om zeep te helpen. Iemand binnen SBS heeft een gruwelijke hekel aan RLS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:26:56 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94713301
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Na DGK was het al dood, dit is meer een poging het nieuw leven in te blazen, tevergeefs.
DGK had tenminste nog tegen de half miljoen kijkers per aflevering, het laatste jaar, en de finale zo'n miljoen. Zulke cijfers zouden SST tot een succes maken.

Ik denk dat er echt veel meer in had gezeten, al is Nederland een moeilijke markt voor RLS.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin maandag 28 maart 2011 @ 15:06:39 #212
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94714843
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]

De mensen die er online veel mee bezig zijn, zijn over het algemeen echte RSL-liefhebbers. En die balen dat "hun" genre om zeep wordt geholpen. Want dit is de doodsteek waarschijnlijk, wie gaat zich in godsnaam hierna nog aan een dergelijk format wagen in Nederland?

Opmerkelijk is verder dat Secret Story in de twee andere landen waar het al draaide, een enorm succes was.
En nou kun je de kijkersmarkten niet één-op-één met elkaar vergelijken natuurlijk. Maar als het zó ontzéttend veel succesvoller was in Frankrijk en Portugal, dan lijkt het er toch op dat de Nederlandse productie een kans om iets aansprekends neer te zetten gewoon verkloot heeft.
jup, vooral door het op net 5 te gooien; een zender die sowieso al bijna door niemand bekeken wordt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94714844
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]

De mensen die er online veel mee bezig zijn, zijn over het algemeen echte RSL-liefhebbers. En die balen dat "hun" genre om zeep wordt geholpen. Want dit is de doodsteek waarschijnlijk, wie gaat zich in godsnaam hierna nog aan een dergelijk format wagen in Nederland?

Opmerkelijk is verder dat Secret Story in de twee andere landen waar het al draaide, een enorm succes was.
En nou kun je de kijkersmarkten niet één-op-één met elkaar vergelijken natuurlijk. Maar als het zó ontzéttend veel succesvoller was in Frankrijk en Portugal, dan lijkt het er toch op dat de Nederlandse productie een kans om iets aansprekends neer te zetten gewoon verkloot heeft.
Helemaal mee eens -O-
Alles wat jij vindt is een realiteit
  maandag 28 maart 2011 @ 15:25:38 #214
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94715729
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Danny het volgende:

[..]

jup, vooral door het op net 5 te gooien; een zender die sowieso al bijna door niemand bekeken wordt.
Nou dat is niet waar, Net5 had een heel duidelijke profiel voor een bepaalde groep mensen. Ze hebben dus ook een zender naar de kloten geholpen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94749961
1
2
1930    SECRET STORY  1,5    4,2    233.000
2413    SECRET STORY  0,3    3,6     43.000
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:42:20 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94750188
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:

[ code verwijderd ]

Zowaar een verbetering tov vorige week

quote:
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 206.000
Alleen de herhaling vorige week veel beter

quote:
2321 SECRET STORY 0,7 3,7 104.000
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 09:47:29 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94751322
Geen veranderende trend meer te zien. Mensen die nu nog kijken, blijven dat wel doen. Nieuwe kijkers komen er ook niet meer bij.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:38:21 #218
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94752849
Er gebeurt ook geen fuck in dat huis. Steeds als ik ziggo inschakel liggen ze op bed.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 10:44:14 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94753069
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef Stefan het volgende:
Er gebeurt ook geen fuck in dat huis. Steeds als ik ziggo inschakel liggen ze op bed.
Pakweg van 11 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends ligt de hele bende daar op bed ja, behalve als er drank is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:46:35 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94753140
En smiddags liggen er ook wel een paar op bed. En zie dat de regie lunchen is omdat je 10 minten 1 camerastand heeft
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 maart 2011 @ 10:51:09 #221
335263 freaky40
pi_94753302
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Na DGK was het al dood, dit is meer een poging het nieuw leven in te blazen, tevergeefs.
Onzin. Het wordt gewoon verkeerd uitgevoerd door de zender en door Endemol. Het is een beetje makkelijk om te roepen dat een RLS niet meer werkt. Ik was al bang voor dat mensen nu zo over een RLS zouden gaan denken maar dat is niet terecht. Als het BB had geheten of van mijn part DGK had het alleen al op naamsbekendheid meer gescoord. Maar goed, dat is het niet alleen natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_94763419
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:47 schreef Gert het volgende:
Geen veranderende trend meer te zien. Mensen die nu nog kijken, blijven dat wel doen. Nieuwe kijkers komen er ook niet meer bij.
Nee psies, ze kunnen nu wel leuk allerlei trucjes uithalen om via "buzz" nieuwe kijkers aan te trekken maar aar is het nu toch echt wel te laat voor, ze hebben het in het begin al verprutst helaas. Wat ze nu alleen nog kunnen doen is alleen de vaste kijkers proberen vast te houden zodat ze het uit kunnen zingen tot de 3 maanden om zijn. Sad but true. :|W
pi_94763685
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef Zana het volgende:
Het is wel lachen wanneer ze op de stream speculeren, hoe populair ze wel niet zijn wanneer ze uit het programma komen...vooral Monique heeft daar een handje van. Gisteren ging het erom wie ze nominieren en een van de redenen was, wie het goed kan gebruiken om lang(er) in het programma te blijven zitten voor zijn eigen promotie (Maik - modellenwerk, Joanna - winkel, Servio - wou volgens mij graag TV werk doen, Philip wil er ook graag iets doen, waarvoor die bekend moet zijn (iets met Clowns?? was mij niet helemaal duidelijk)
ook hadden ze (Karim en Joanna) gisteren een discussie over goede doelen die ze eventueel willen oprichten of steunen als ze winnen, kwam op mij heeeeel gemaakt over (zou de Jaap truc nog een keertje lukken bij het stempubliek)
Het is natuurlijk wel lachen dat ze drie maanden in zo'n saai huis hebben gezeten met niets te doen en dan komen ze buiten en blijkt dat er amper mensen gekeken hebben en dat het met de populariteit wel mee valt. Ik zal ze lopend op staat iig niet herkennen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94763960
Alle oud kandidaten zijn op weg naar Portugal: donderdag de grote afzwaaishow?? Stekker eruit?
pi_94764031
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef E.T.terBak het volgende:
Alle oud kandidaten zijn op weg naar Portugal: donderdag de grote afzwaaishow?? Stekker eruit?
bron?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_94764136
Geen bron. Hier op het forum wordt gemeld dat Guido, Cynthia en Jurien op weg zouden zijn naar Portugal (zijn op blikbaar op Schiphol gesignaleerd). Ik speculeer dus: vandaar vraagteken.
pi_94764156
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

bron?
bron: de ex-bewoners zelf (en het broertje van Jurrien)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:48:59 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94764212
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

bron: de ex-bewoners zelf (en het broertje van Jurrien)
En een link dan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94764221
De oud-bewoners ( of iig een aantal ) schijnen ook een 24uurs "twitter-stilte" opgelegd gekregen te hebben van SST.
Also, weer een faal-actie van de SST site, ik ga echt bijna denken dat ze dit expres doen om zogenoemde "buzz" te veroorzaken, zo amateuristisch kun je toch echt niet zijn. Niets is wat het lijkt immers? :')



[ Bericht 5% gewijzigd door Urb op 29-03-2011 16:08:51 ]
pi_94764375
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En een link dan.
ja dag ga lekker zelf op de twitter van Jurrien, Cynthia en Guido zoeken... :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:56:17 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94764528
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dag ga lekker zelf op de twitter van Jurrien, Cynthia en Guido zoeken... :')
Doe niet zo achterlijk, jij weet waar het vandaan komt dus wees dan ook zo wijs om een linkje te plaatsen of een screenshot :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94764986
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, jij weet waar het vandaan komt dus wees dan ook zo wijs om een linkje te plaatsen of een screenshot :).
ik zit op me werk en kan geen screenshot maken, want dan print hij de boel uit.

En ik zag het voorbij komen op Twitter, in de COS, en heb nu geen tijd om te gaan zoeken.

Open de twitter van Guido, Cynthia en Jurrien, en je ziet bij de laatste tweets dat ze onderweg zijn of een twitterstilte hebben!
  Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 16:08:59 #233
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94765120
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik zit op me werk en kan geen screenshot maken, want dan print hij de boel uit.

En ik zag het voorbij komen op Twitter, in de COS, en heb nu geen tijd om te gaan zoeken.

Open de twitter van Guido, Cynthia en Jurrien, en je ziet bij de laatste tweets dat ze onderweg zijn of een twitterstilte hebben!
quote:
SST_Guido SST Guido
24 uur twitter stilte voor mij klagen doe je bij @secretstorynl ciaaao lieve supporters, fans en vrienden #sstnl
19 hours ago

SST_Guido SST Guido
Twitter stilte voor mij als m'n missie niet door komt vandaag haha prepare people! :) #sstnl
19 hours ago
Guido is dus in protest omdat z'n missie niet gedaan werd in de uitzending gisteren?

Bij Jurien lees ik niets, bij Sofia lees ik dat ze op twitter leest dat de oud-deelnemers naar portugal zijn.

Alleen bij cynthia lees ik wat 'geheimzinnigs'.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:20:26 #234
163650 Greys
pi_94765602
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Urb het volgende:
De oud-bewoners ( of iig een aantal ) schijnen ook een 24uurs "twitter-stilte" opgelegd gekregen te hebben van SST.
Also, weer een faal-actie van de SST site, ik ga echt bijna denken dat ze dit expres doen om zogenoemde "buzz" te veroorzaken, zo amateuristisch kun je toch echt niet zijn. Niets is wat het lijkt immers? :')

[ afbeelding ]
Dus Maik is (weer) niet echt weg.
Hadden ze voor dat 'grapje' niet eens een ander kunnen nemen deze keer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94765997
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Guido is dus in protest omdat z'n missie niet gedaan werd in de uitzending gisteren?

Bij Jurien lees ik niets, bij Sofia lees ik dat ze op twitter leest dat de oud-deelnemers naar portugal zijn.

Alleen bij cynthia lees ik wat 'geheimzinnigs'.
ik ga even zoeken....

* charmed_angel kijkt om der heen of collega's niet meekijken
pi_94766173
Broertje Jurrien

@Rosevink
Robert Rosevink
@SST_Jurien is inderdaad gespot op Schiphol, maar redenen daarvan zijn voor de meesten (nog) niet bekend... 2Be Continued! #sstnl

Rosevink Robert Rosevink
@
@jolanda035 Bij terugkeer van ex-bewoners, mogen zij NIET drukken en GEEN info delen! Zij krijgen 'andere' taken #sstnl
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:36:33 #237
163650 Greys
pi_94766278
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Urb het volgende:
De oud-bewoners ( of iig een aantal ) schijnen ook een 24uurs "twitter-stilte" opgelegd gekregen te hebben van SST.
Also, weer een faal-actie van de SST site, ik ga echt bijna denken dat ze dit expres doen om zogenoemde "buzz" te veroorzaken, zo amateuristisch kun je toch echt niet zijn. Niets is wat het lijkt immers? :')

[ afbeelding ]
Dat screenshot heb je zelf geknutseld? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94766311
SPAM Twitter account broertje Jurrien

SST_Spammer Secret Story Spammer
En nogmaals (zucht): Ex-bewoners mogen volgens contract GEEEEEEN geheimen raden en GEEEEEN info delen!!! Zij krijgen een andere taken #sstnl

SST_Spammer Secret Story Spammer
Nieuwste feitjes: In totaal zullen maar liefst 3 bewoners een (tijdelijke) re-entree maken in het huis! #sstnl

SST_Spammer Secret Story Spammer
#sstnl Guido! Wat is de bedoeling van DEZE foto dan jongeman! 'Lekkah Lekkah'... en hoezo stuurt Jurien dit va (cont) http://deck.ly/~GJqkk
pi_94766371
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat screenshot heb je zelf geknutseld? :P
Nee, iemand postte hem in de CoS eerder vandaag, maar ik geloof wel dat ie echt is want het is lang niet de eerste faal-timing op die site. :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:39:12 #240
163650 Greys
pi_94766374
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
SPAM Twitter account broertje Jurrien

SST_Spammer Secret Story Spammer
En nogmaals (zucht): Ex-bewoners mogen volgens contract GEEEEEEN geheimen raden en GEEEEEN info delen!!! Zij krijgen een andere taken #sstnl

SST_Spammer Secret Story Spammer
Nieuwste feitjes: In totaal zullen maar liefst 3 bewoners een (tijdelijke) re-entree maken in het huis! #sstnl

SST_Spammer Secret Story Spammer
#sstnl Guido! Wat is de bedoeling van DEZE foto dan jongeman! 'Lekkah Lekkah'... en hoezo stuurt Jurien dit va (cont) http://deck.ly/~GJqkk
Er staat op dat twitteraccount:

Dit is het officiële 'Secret Story Spammer' kanaal, waarbij Tweets niet al té serieus genomen hoeven én moeten worden! Mag natuurlijk wel ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:39:36 #241
163650 Greys
pi_94766390
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Urb het volgende:

[..]

Nee, iemand postte hem in de CoS eerder vandaag, maar ik geloof wel dat ie echt is want het is lang niet de eerste faal-timing op die site. :+
SBS mailt mij net dat het pertinent nep is, dus we zullen zien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94766439
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat op dat twitteraccount:

Dit is het officiële 'Secret Story Spammer' kanaal, waarbij Tweets niet al té serieus genomen hoeven én moeten worden! Mag natuurlijk wel ;)
Ja dat weet ik wel... maar broertje van Jurrien gebruikt dat account ook wel eens op wat te verklappen ;) (wat oiok nog uitkomt :P )
pi_94766510
Twitter Cynthi

SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl

Twitter Guido

SST_Guido SST Guido
24 uur twitter stilte voor mij klagen doe je bij @secretstorynl ciaaao lieve supporters, fans en vrienden #sstnl

Wel toevallig dat ze beiden een twitterstilte hebben :)

Broertje van Jurrien of tewel die SSSpammer, die heeft een foto van Guido en Cynthia :?
pi_94766585
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

SBS mailt mij net dat het pertinent nep is, dus we zullen zien :D
Tsja dan was deze zeker ook nep? Stond al online uren voordat de lijnen sloten om te stemmen op Flip, Servio en Guido en deze SS heb ik wel zelf gezien en gecapped.
Maar idd, we zullen zien. :') *O*

  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:45:58 #245
163650 Greys
pi_94766634
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef Urb het volgende:

[..]

Tsja dan was deze zeker ook nep? Stond al online uren voordat de lijnen sloten om te stemmen op Flip, Servio en Guido en deze SS heb ik wel zelf gezien en gecapped.

[ link | afbeelding ]
Nee dat was een echte faal.
Maar op basis daarvan kan iemand toch een andere nep-faal gemaakt hebben? ;)
Net als sommige twitterberichten van Alphons. Maar we zullen zien, als het wel echt was dan hebben ze daarna (weer) heel wat uit te leggen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94766705
Niets is wat het lijkt. Morgen beginnen ze opeens allemaal te zingen en blijkt Secret Story de nieuwe musical van Joop van den Ende te zijn. :Y
pi_94766724
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat was een echte faal.
Maar op basis daarvan kan iemand toch een andere nep-faal gemaakt hebben? ;)
Net als sommige twitterberichten van Alphons. Maar we zullen zien, als het wel echt was dan hebben ze daarna (weer) heel wat uit te leggen :+
Mwa ik vraag me echt af of ze veel uit te leggen hebben, wss boeit het ze geen fuck wat critici zeggen zolang ze maar kijkers blijven trekken. :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:48:07 #248
163650 Greys
pi_94766729
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets is wat het lijkt. Morgen beginnen ze opeens allemaal te zingen en blijkt Secret Story de nieuwe musical van Joop van den Ende te zijn. :Y
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2011 @ 16:48:45 #249
163650 Greys
pi_94766753
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:

[..]

Mwa ik vraag me echt af of ze veel uit te leggen hebben, wss boeit het ze geen fuck wat critici zeggen zolang ze maar kijkers blijven trekken. :P
Heeft het ze meer kijkers opgeleverd dan, die vorige faals? ;)
Maar ergens hebben ze het nu wel weer voor elkaar, want we praten er wel over :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94766872
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

SBS mailt mij net dat het pertinent nep is, dus we zullen zien :D
Ze hebben wel vaker tegen je gelogen ;) :*
pi_94766890
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft het ze meer kijkers opgeleverd dan, die vorige faals? ;)
Maar ergens hebben ze het nu wel weer voor elkaar, want we praten er wel over :P
Nope idd, maar ook niet (veel?) minder kijkers.
En yep, zoals ik al zei het zou me steeds minder gaan verbazen als deze "faal-acties" gebruikt worden om de zo gewilde "Buzz" te veroorzaken, wat ook zeker lijkt te werken. _O_
pi_94770647
Dus jullie denken dat die faal (heb net even gechecked en degene die het als eerste op fok plaatste is ene Zixon. fokker sinds 2004. posts 984) dus een fake is?
daar waar op staat dat Maik donderdag de ex bewoners gaat spreken?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:32:10 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94770743
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef itsme het volgende:
Dus jullie denken dat die faal (heb net even gechecked en degene die het als eerste op fok plaatste is ene Zixon. fokker sinds 2004. posts 984) dus een fake is?
daar waar op staat dat Maik donderdag de ex bewoners gaat spreken?
Ik geloof wel dat die faal een echte is. Past precies, ook bij die Twitterberichtjes. En bij het overige gefaal natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94770826
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat die faal een echte is. Past precies, ook bij die Twitterberichtjes. En bij het overige gefaal natuurlijk.
Ah dank je., Ik dus ook en begon nu aan mijzelf te twijfelen. (Dacht namelijk dat jij het als eerste had geplaatst maar zag toen dat ik het fout had en het iemand anders was die ik niet goed kende) :+
pi_94771882
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef itsme het volgende:
Dus jullie denken dat die faal (heb net even gechecked en degene die het als eerste op fok plaatste is ene Zixon. fokker sinds 2004. posts 984) dus een fake is?
daar waar op staat dat Maik donderdag de ex bewoners gaat spreken?
Aha, als Zixon het gepost heeft dan zou het me eerlijk gezegd niet verbazen als het ge-photoshopped. :@
Heeft ook fake cap van Guido in de geheime blauwe kamer ge-shopped vlak na Guido's exit bv. :')
No offense @ Zixon. :P

We zullen zien waar ze ons de komende dagen mee zullen verrassen anyhoe. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Urb op 29-03-2011 21:36:19 ]
pi_94773000
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Urb het volgende:

[..]

Aha, als Zixon het gepost heeft dan zou het me eerlijk gezegd niet verbazen als het ge-photoshopped is en dan had ik het niet zo snel doorgelinked. :@
Heeft ook fake cap van Guido in de geheime blauwe kamer ge-shopped bv. :')
No offense @ Zixon als het wel echt is natuurlijk maar dan heeft het wel een beetje de schijn tegen. :P

We zullen zien waar ze ons de komende dagen mee zullen verrassen anyhoe. *O*
het feit dat hij het post een half uur nadat het erop gestaan zou hebben maakt het ook niet geloofwaardiger. Als je zoiets ziet en er een cap van maakt dan post je dat toch meteen en dan zien anderen het zelf ook op de Sst website. als je eerst een half uur wacht is het niet te controleren..
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_94773709
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:15 schreef Vultarian het volgende:

[..]

het feit dat hij het post een half uur nadat het erop gestaan zou hebben maakt het ook niet geloofwaardiger. Als je zoiets ziet en er een cap van maakt dan post je dat toch meteen en dan zien anderen het zelf ook op de Sst website. als je eerst een half uur wacht is het niet te controleren..
Mwa ik zag die andere fail ook pas een paar uur later omdat ik m'n pc aan had laten staan en terugkwam met die site nog open dus dat punt hoeft niet perse uit te maken, maar als het van Zixon komt zegt het al genoeg. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Urb op 29-03-2011 21:36:59 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:01:39 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94796365
quote:
1828 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,1 4,2 168.000
1929 SECRET STORY 1,8 4,7 267.000
2031 PRIVATE PRACTICE 2,5 5,6 385.000
2128 DESPERATE HOUSEWIVES 2,1 4,6 327.000
2225 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 1,0 2,9 160.000
2324 COLD CASE 0,8 4,2 120.000
2415 SECRET STORY 0,3 3,9 42.000
2514 ONE TREE HILL 0,1 5,7 22.000
4,7 en 3,9, steeds beter dus!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 08:05:30 #259
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94796392
267.000, wow. En toch vrees ik dat ze het niet vast gaan houden.
Ook jammer om te zien dat streamers zich kennelijk bij streamlocks tóch laten verleiden de uitzending te kijken. Daarmee snijd je je als streamer in je eigen vingers.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94796607
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:05 schreef Danny het volgende:
267.000, wow. En toch vrees ik dat ze het niet vast gaan houden.
Na het broddelwerk dat de uitzending van gisteren weer was geloof ik daar ook niet echt in.
quote:
Ook jammer om te zien dat streamers zich kennelijk bij streamlocks tóch laten verleiden de uitzending te kijken. Daarmee snijd je je als streamer in je eigen vingers.
Ik vraag me af hoeveel mensen die streams volgen. Als maar een klein deel van de kijkers ook de streams bekijkt zal dat weinig uitmaken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:16:02 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94797483
De dinsdag heeft ALTIJD een opleving, zoals ik vorige week merkte. WS is er een gezin met een stemkastje waarvan pa en ma op dinsdagavond gaan bridgen of zo en dat de 14 jarige dochter eindelijk SST kan kijken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94797532
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Stefan het volgende:
De dinsdag heeft ALTIJD een opleving, zoals ik vorige week merkte. WS is er een gezin met een stemkastje waarvan pa en ma op dinsdagavond gaan bridgen of zo en dat de 14 jarige dochter eindelijk SST kan kijken.
De dinsdag heeft dan ook wel sterke programma's direct erachter aan en dat zal ook wel meetellen.

De vrijdag had ook altijd een opleving, geen idee waarom dat opeens veranderde.
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 09:22:23 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94797600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:24 schreef Ferdo het volgende:

Na het broddelwerk dat de uitzending van gisteren weer was geloof ik daar ook niet echt in.
Ik heb niet gekeken, dus kan over de uitzending niet oordelen.

quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen die streams volgen. Als maar een klein deel van de kijkers ook de streams bekijkt zal dat weinig uitmaken.
Gezien de kijkcijfers stijgen sinds er meer streamlocks zijn gok ik dat dat nog best een redelijke invloed heeft.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:28:09 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94797732
Dat is niet helemaal waar, dat de cijfers stijgen sinds de streamlocks, de cijfers fluctueren nog steeds als een malle. Ik denk dat die streamers weinig verschil maken, een druppel op een gloeiende plaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 09:30:59 #265
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94797815
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet helemaal waar, dat de cijfers stijgen sinds de streamlocks, de cijfers fluctueren nog steeds als een malle. Ik denk dat die streamers weinig verschil maken, een druppel op een gloeiende plaat.
de eerste stijging was er na de eerste streamlocks. De cijfers fluctueren idd nog steeds, maar als je van elke week het gemiddelde neemt durf ik te beweren dat sinds de overmatige streamlocks het gemiddelde aantal kijkers is gestegen en ook de trendlijn een stijging laat zien.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:34:10 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94797894
Het wordt weer eens tijd voor een grafiekje dan, want ik weet het zo net nog niet. Volgens mij daalden ze toch juist? Vooral vorige week?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:36:37 #267
16715 Mylene
*schatje*
pi_94797964
Het marktaandeel is wel aardig gestegen.
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 09:41:15 #268
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94798102
quote:
12s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef Copycat het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een grafiekje dan, want ik weet het zo net nog niet. Volgens mij daalden ze toch juist? Vooral vorige week?
Vorige week daalden ze misschien tov de week ervoor, maar het is nooit meer zo laag geweest als vóór de streamlocks volgens mij.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:43:38 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94798166
Conclusie: De gemiddelde vrouw wordt graag genaaid. "Kom maar, alfonsje!" roepen ze steevast als er weer een streamlock op zit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 09:47:30 #270
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94798277
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:43 schreef Maanvis het volgende:
Conclusie: De gemiddelde vrouw wordt graag genaaid. "Kom maar, alfonsje!" roepen ze steevast als er weer een streamlock op zit.
:D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94842198
Bij sbs 6 grijpen ze wel in....

quote:
SBS 6 haalt The Sing-Off eerder van de buis
Geplaatst op Wed 30 Mar 2011 om 14:48

SBS 6 schrapt twee van de acht afleveringen van de zaterdagavondshow The Sing-Off met Danny de Munk en Tooske Ragas. De finale van het slecht bekeken programma is daardoor niet op 30 april, maar op 16 april te zien. Dat heeft SBS woensdag laten weten. The Sing-Off zal vanaf 9 april bovendien niet meer anderhalf uur, maar één uur duren. Aansluitend aan The Sing-Off, om negen uur, zal op die datum vervroegd het nieuwe seizoen van Groeten Terug van start gegaan.

Door de wijzigingen in het uitzendschema, verschuift de spelshow Lotto Weekend Miljonairs met Jeroen van der Boom van half tien s avonds naar tien uur s avonds.

Het vervroegen van de finale heeft te maken met de zeer lage kijkcijfers van het programma. Afgelopen weekeinde noteerde de muzikale show, waarin De Munk zijn presentatiedebuut maakte, slechts 418.000 kijkers.

bron
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94842826
1
2
1929 SECRET STORY 1,6    4,1    248.000
2431 SECRET STORY 0,3    5,4     45.000


[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2011 08:47:17 ]
pi_94843331
Niet onaardig en dat voor de grote jo promotie show
net niet te oud
pi_94843414
Kut, de streamlocks werken.
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 09:05:48 #275
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94843604
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:52 schreef iBenny het volgende:
Kut, de streamlocks werken.
jup. mensen laten zich werkelijk overhalen tot het kijken naar afgrijselijke uitzendingen en groots gebrachte gebeurtenissen die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Leuk voor Net 5 hoor, dat ze rond de 250k scoren (nog steeds niet hoog, maar toch), maar voor SST en RLS in het algemeen is het best een slap in the face.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_94843630
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef Danny het volgende:

[..]

jup. mensen laten zich werkelijk overhalen tot het kijken naar afgrijselijke uitzendingen en groots gebrachte gebeurtenissen die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Leuk voor Net 5 hoor, dat ze rond de 250k scoren (nog steeds niet hoog, maar toch), maar voor SST en RLS in het algemeen is het best een slap in the face.
Precies.. :Y

Hoe zit het eigenlijk in het buitenland? Zijn die streamlocks nou echt iets Nederlands, omdat het zo laag scoort of gebeurde dit ook in Frankrijk en Portugal?
pi_94843872
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Precies.. :Y

Hoe zit het eigenlijk in het buitenland? Zijn die streamlocks nou echt iets Nederlands, omdat het zo laag scoort of gebeurde dit ook in Frankrijk en Portugal?
Volgens mij iets Nederlands. Volgens mij was het in het buitenland ook niet te betalen (streams kijken)
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:27:50 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94843940
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij was het in het buitenland ook niet te betalen (streams kijken)
Was het zo kostbaar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:09 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94847502
Zou je voor een perfect georganiseerde én geregisseerde RLS wél weer een miljoen kijkers kunnen krijgen? Of hebben we het gewoon een beetje gezien inmiddels en blijft het een concept voor een kleine niche-markt met liefhebbers, zoals bijvoorbeeld medische programma's of klassieke concerten etc? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:32:45 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94847671
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Cynix ® het volgende:
Zou je voor een perfect georganiseerde én geregisseerde RLS wél weer een miljoen kijkers kunnen krijgen? Of hebben we het gewoon een beetje gezien inmiddels en blijft het een concept voor een kleine niche-markt met liefhebbers, zoals bijvoorbeeld medische programma's of klassieke concerten etc? :?
Jahoor, zie oh oh tirol, dat gemiddeld boven de miljoen kijkers komt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:39:24 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94847896
Oh Oh Tirol, EMIDJ, Gooise Meisjes, Wie is de Mol, Boer zoekt vrouw, dames in de dop etc zijn geen echte reallifesoaps.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:42:56 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94848017
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Stefan het volgende:
Oh Oh Tirol, EMIDJ, Gooise Meisjes, Wie is de Mol, Boer zoekt vrouw, dames in de dop etc zijn geen echte reallifesoaps.
Dat zijn het wel, alleen blijkbaar moet iets realtime te volgen zijn en in een huis met camera's zijn om voor jou als RLS gekwalificeerd te worden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94848166
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Stefan het volgende:
Oh Oh Tirol, EMIDJ, Gooise Meisjes, Wie is de Mol, Boer zoekt vrouw, dames in de dop etc zijn geen echte reallifesoaps.
EMIDJ is wel erg leuk :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:51:43 #284
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94848313
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zijn het wel, alleen blijkbaar moet iets realtime te volgen zijn en in een huis met camera's zijn om voor jou als RLS gekwalificeerd te worden?
Nee hoor. Maar bij mijn voorbeelden gebruiken ze een fractie van de footage en maakt de redactie de verhaallijnen en de spanningsbogen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:54:00 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94848398
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar bij mijn voorbeelden gebruiken ze een fractie van de footage en maakt de redactie de verhaallijnen en de spanningsbogen.
Dus DGK en SST zijn geen RLS?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 12:01:15 #286
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_94848650
Ik denk dat er voor een doodnormale rls a la BB1 best nog publiek is. Maar dan wel volgens het oude concept; normale mensen bij elkaar, geef ze een paar standaardtaken (zelf brood bakken, kippen voeren etc) en zie wat er gebeurt.
Maar dan wel normale mensen waar je je aan kunt spiegelen.

Sinds BB1 is dat niet meer voorgekomen en dat heeft geresulteerd in sterk dalende kijkcijfers. DGK achtige taferelen zijn misschien heel even leuk omdat je als mens stiekem wel een beetje benieuwd bent naar hoe absoluut trailer-trash asociaal tuig erger dan tokkies wel niet tekeer gaan. Als je dat eenmaal weet is ook daar de lol vanaf.

Hoe gek het misschien ook klinkt, de allereerste big brother was het leukst. Het ging nergens over, maar de mensen leerden elkaar kennen en daar was je als kijker gewoon onderdeel van en omdat het zulke doodnormale mensen waren voelde je je verbonden. Niet perse met de hele groep, maar toch wel met één of twee ervan.

BB1 had ook als grote voordeel dat er geen extremen in zaten en je dus aan niemand een echte bloedhekel had. Ook waren er maar weinig dingen verboden onderwerp voor de bewoners. Er is later gekozen voor extremer, omdat men dacht dat het publiek dat graag wilde, maar dat is voor mij precies de reden dat het in Nederland niet langer een populair genre is.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 12:06:15 #287
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 12:10:16 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94848929
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Dat zijn het wel, alleen blijkbaar moet iets realtime te volgen zijn en in een huis met camera's zijn om voor jou als RLS gekwalificeerd te worden?
In een 'zuivere' RLS moet je gewone mensen 'ongemerkt' dag en nacht kunnen bespieden, die onder ongewone omstandigheden (namelijk met 'wildvreemden' die ze niet zelf uitgezocht hebben) in een 'gecontroleerde', en dus afgesloten omgeving zitten. Het enige spel-element, naast wat bezigheidstherapie, zou gericht moeten zijn op nomineren en afvallen. Er hoort wat mij betreft zeker een dosis 'afzien en survival' in te zitten.

Boer Zoekt Vrouw is dan natuurlijk geen RLS. Je kunt het dan nog beter een datingshow noemen. Wie is de Mol is een spelprogramma op locatie. Ook geen RLS dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_94849016
Sorry maar ik vond juist BB3 het leukste en dat zie je dus ook in Engeland. UK. Juist die extreme mensen die geen blad voor hun mond namen dat was mooi om te zien.
Als je nu een soort van BB1 gaat doen dan krijg je alleen maar dit. "O wat saai. ze doen helemaal niets."We willen continu vermaakt worden. We zijn te veel verwend na DGK. helaas besloten ze DGK te verneuken. (ook waarschijnlijk voor de kijkcijfers) door het allemaal nep te laten worden. Acteren.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 12:14:00 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_94849041
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:01 schreef Danny het volgende:
BB1 had ook als grote voordeel dat er geen extremen in zaten en je dus aan niemand een echte bloedhekel had. Ook waren er maar weinig dingen verboden onderwerp voor de bewoners. Er is later gekozen voor extremer, omdat men dacht dat het publiek dat graag wilde, maar dat is voor mij precies de reden dat het in Nederland niet langer een populair genre is.
Ik ben het hiermee eens. Jaap heeft het genre geen goed gedaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_94849350
Ik weet niet ja volgens mij in de COS had ik het met iemand Copycat? over hoe anders wij hier in NL zijn.

Bv tijdens ER worden er geen stemafspraken gemaakt. Kijk dan eens naar Survivor. Daar wordt continu gebackstabbed. Hier in Nederland moet je niet opvallen. Dat hoort niet. je moet gewoon zijn. Maar als mensen dan gewoon zijn zoals een laura of een Alex dan worden we daar ook weer dood ziek van (Ik ook) want dat is gewoon nu enorm saai om naar te kijken. BB1 liep zo goed omdat het nieuw was. BB 3 had weer betere kijkcijfers dan BB2. maar toen ze weer naar gewone mensen gingen tijdens BB4 ook al was het back to basics (arm en rijk) dat werd ook niet erg leuk gevonden.

Ze zijn er in the UK verleden jaar mee gestopt na heel veel succesvolle jaren.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:27:04 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94849484
Jonguh! Betrek mij niet eens overal bij!

Wij hadden het over The Apprentice, met überbitch Dionne W..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:28:05 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94849516
BB1 was goed door de casting. Niemand wist van de impact. Bij BB2 zag alleen maar mensen die bezig waren met de mensen thuis.

De mensen in SST ook, alleen maar met de kijkers. Een van de mannen fantaseerde al wat ie gaat zeggen als hij bij De Wereld Draait door zit.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:29:25 #294
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94849557
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee eens. Jaap heeft het genre geen goed gedaan.
Dan moet je bij John de Mol zijn. Jaap was precies wat hij voor ogen had met DGK. Daarom is Jaap de terechte winnaar.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94849591
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Precies.. :Y

Hoe zit het eigenlijk in het buitenland? Zijn die streamlocks nou echt iets Nederlands, omdat het zo laag scoort of gebeurde dit ook in Frankrijk en Portugal?
In Frankrijk hadden ze een hele lange streamlock, daar zijn ze namelijk helemaal met de livestreams gestopt.
Voor 4.99 kon je je dan abonneren op een kanaal waar je door de redactie uitgeselecteerde te zien kreeg :')

Bij SST zijn de streams dus niet niet onlosmakelijk verbonden met het format.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:30:35 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94849600
BB1 was volgens mij vooral zo goed omdat niemand wist hoe het verloop zou zijn, wat idd de impact zou zijn van 100 dagen opsluiting onder het spiedend oog van Nederland.
Dat psychologische effect is helemaal weggevaagd en nu gaat het de deelnemers vooral om de eventuele carrièremogelijkheden na afloop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94849628
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar bij mijn voorbeelden gebruiken ze een fractie van de footage en maakt de redactie de verhaallijnen en de spanningsbogen.
Als je alleen naar de tv uitzendingen van SST kijkt is het niet veel anders toch?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:31:40 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94849632
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Dus DGK en SST zijn geen RLS?
Daar maken ze geen compleet andere verhaallijnen. Plus dat het nog speelt als het wordt uitgezonden. Bij Oh Oh Tirol en aanverwante nemen ze honderden uren footage op, spotten elke gebeurtenis en gaan dan een verhaallijn maken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_94849676
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef itsme het volgende:
Sorry maar ik vond juist BB3 het leukste e
Ik ook *G*
pi_94849707
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef itsme het volgende:
Sorry maar ik vond juist BB3 het leukste en dat zie je dus ook in Engeland. UK. Juist die extreme mensen die geen blad voor hun mond namen dat was mooi om te zien.
Als je nu een soort van BB1 gaat doen dan krijg je alleen maar dit. "O wat saai. ze doen helemaal niets."We willen continu vermaakt worden. We zijn te veel verwend na DGK. helaas besloten ze DGK te verneuken. (ook waarschijnlijk voor de kijkcijfers) door het allemaal nep te laten worden. Acteren.
Denk dat je gelijk hebt, het moet steeds extremer.
Zelf bij DGK, toch de meest heftigste en ranzigste rls ooit zaten streamers 90% van de tijd te klagen dat het zo saai was :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:13 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_94849738
Ik kan me BB3 tm de laatste niet herinneren, behalve dat Priscilla meedeed aan eentje.

[Kijkcijfers] Komt het goed dankzij de Streamlocks? #9
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')