quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef muzas het volgende:
Die is zo labiel als een kerncentrale in japan. Die moet er echt z.s.m. uit.
waahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef muzas het volgende:
Die is zo labiel als een kerncentrale in japan. Die moet er echt z.s.m. uit.
klopt wat je zegt, maar ik vind persoonlijk dat als je een spel speelt je ook echt het spel moet spelen en dan zijn relaties en dergelijke bijzaak en staat het spel voorop. Dat is bij Monique absoluut niet het geval op dit moment.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een gepijpzeik zeg. Volgens mij verliezen sommigen uit het oog dat de kandidaten niet in het huis zitten om genomineerd te worden voor Zaligverklaring, maar om een spel te winnen. Wie denkt dat dat kan door je als heilige op te stellen kan beter stoppen met kijken en is beter op zijn plaats bij Thijs v.d. Brink en Andries Knevel met programma Moraalridders.
Precies. Dat is ook de enige reden waarom zij neuken. Want verliefdheid is er niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Monique denkt dat ze veilig zit omdat 'Nederland graag stelletjes ziet op de streams ' heeft ze zelf gezegd. Ze denkt zeker nog dat we in de tijd van BB1 leven toen dat nog interessant was om te zien?
Nu moet je toch wel wat meer in je mars hebben dan alleen neuken onder de dekens
Monique denkt veel verder door dan de rest (gevolg van haar hoge IQ?). Ze heeft nu een zelfde probleem als Guido twee weken terug had (terugkomst van Maik waardoor het voor hem duidelijk werd dat er van hem bepaalde dingen verwacht werden die ze niet van hem hadden kunnen verwachten). Het gevoel dat ze op een bepaalde manier gebruikt wordt door het spel. Ze heeft het gevoel misbruikt te worden. Iemand als Guido die open en eerlijk oprecht in het spel stond werd weggestemd is voor haar een teken dat ze als een bepaald personage wordt neergezet. Vrienden hadden haar daarvoor gewaarschuwd. Ze vermoed dat Guido dusdanig verkeerd is neergezet, ver van de werkelijkheid, dat hij eruit vliegt tegen een Philip/Servio die mensen op een vervelende manier manipuleerd en gemeen met het spel bezig is. Ze vind zichzelf meer een Guido dan een Philip en denkt dus ook dat ze er bij de eerste de beste nominatie uitvliegt. Wat heeft het dan nog voor een nut om te blijven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef NenaLois het volgende:
- Guido naar huis i.p.v. Servio
- De handboeien
Monique heeft het spelletje door en heeft momenteel niet veel zin om op deze manier door te gaan met het spel. Ook geeft ze aan "op mijn 30ste en met waar ik vandaan kom, dit te ver gaat". Ze geeft aan dat ze hier niks over mag zeggen (uiteraard haar geheim en haar werk). Ook zegt ze dat familie/vrienden haar van te voren hebben gewaarschuwd "zou je dit wel doen, pas op dat je niet als een aapje door het huis gaat lopen", ze zegt dat ze het gevoel heeft dat dit nu aan het gebeuren is.
Ik vind deze "scene" zo eerlijk en oprecht van haar. Misschien moet ze wel de eer aan zichzelf houden en weggaan...
Men kan ook beweren dat Monique het spel heel goed speelt (haar emoties en verstand gebruikt), aangezien ze als geheim "hoogbegaafd" heeft, heeft ze een slimme manier gevonden om iedereen bij haar geheim weg te houden (door natuurlijk niet hoogbegaafd over te komen), zelfs menig kijker trapt er in:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef bambino82 het volgende:
[..]
klopt wat je zegt, maar ik vind persoonlijk dat als je een spel speelt je ook echt het spel moet spelen en dan zijn relaties en dergelijke bijzaak en staat het spel voorop. Dat is bij Monique absoluut niet het geval op dit moment.
Daarnaast vind ik het erg vreemd dat ze door deze simpele opdracht al haar grens heeft bereikt. Ze wist wat ze kon verwachten, en om nou bij elke opdracht of moeilijke keuze in huilen uit te barsten en overal een drama van te maken slaat gewoon nergens op.
Zo'n spel speel je om te winnen, en ik vind persoonlijk dat je dan zo goed als geen grenzen moet hebben. Daarnaast als ik kijk naar de opdrachten zelf, die haast kinderachtig simpel zijn, heeft ze weinig recht om te klagen. Het kan allemaal nog stukken erger, er is nog niet 1 mentaal moeilijke missie geweest.
En "zaligverklaring" is wel degelijk nodig aangezien het bij de nominaties een cruciaal iets is. Doe je niets, of loop je de hele dag te janken en te klagen dan zullen zowel je medebewoners als de mensen thuis je er snel uit willen hebben.
"e:Monique denkt veel verder door dan de rest (gevolg van haar hoge IQ?). Ze heeft nu een zelfde probleem als Guido twee weken terug had (terugkomst van Maik waardoor het voor hem duidelijk werd dat er van hem bepaalde dingen verwacht werden die ze niet van hem hadden kunnen verwachten). Het gevoel dat ze op een bepaalde manier gebruikt wordt door het spel. Ze heeft het gevoel misbruikt te worden. Iemand als Guido die open en eerlijk oprecht in het spel stond werd weggestemd is voor haar een teken dat ze als een bepaald personage wordt neergezet. Vrienden hadden haar daarvoor gewaarschuwd. Ze vermoed dat Guido dusdanig verkeerd is neergezet, ver van de werkelijkheid, dat hij eruit vliegt tegen een Philip/Servio die mensen op een vervelende manier manipuleerd en gemeen met het spel bezig is. Ze vind zichzelf meer een Guido dan een Philip en denkt dus ook dat ze er bij de eerste de beste nominatie uitvliegt. Wat heeft het dan nog voor een nut om te blijven?
Mooie reacties. Ik ben het hiermee eens.quote:Men kan ook beweren dat Monique het spel heel goed speelt (haar emoties en verstand gebruikt), aangezien ze als geheim "hoogbegaafd" heeft, heeft ze een slimme manier gevonden om iedereen bij haar geheim weg te houden (door natuurlijk niet hoogbegaafd over te komen), zelfs menig kijker trapt er in:
Haar spel statistieken:
Ze is door haar medebewoners nog nooit op de eliminatiebank gezet
Ze heeft een aanzienlijk bedrag in haar persoonlijke kluis
Niemand is nog in de buurt van haar geheim gekomen
Ze is één van de weinige die al een geheim van de ander geraden heeft
Zij weet natuurlijk niet dat het vertrek van Guido ook door de redaktie is gemanipuleerd dus tja.
Ik snap haar gedachtegang wel. Ze moet er alleen niet gelijk zo emo van worden maar dat zal wel te maken hebben met Maik waar ze verliefd op geworden is maar dat duidelijk niet wederzijds is waardoor ze nog onzekerder wordt.
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens. Op dit moment heeft ze aardig wat credits opgebouwd bij de bewoners en dat doet ze inderdaad goed. Ze moet in mijn ogen alleen oppassen dat haar uitbarstingen niet te vaak gaan voorkomen, want het is een kwestie van tijd voordat dat irritaties gaat opleveren bij de rest. En als er eenmaal 1 over gaat zeiken dan volgt de rest snel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Men kan ook beweren dat Monique het spel heel goed speelt (haar emoties en verstand gebruikt), aangezien ze als geheim "hoogbegaafd" heeft, heeft ze een slimme manier gevonden om iedereen bij haar geheim weg te houden (door natuurlijk niet hoogbegaafd over te komen), zelfs menig kijker trapt er in:
Haar spel statistieken:
• Ze is door haar medebewoners nog nooit op de eliminatiebank gezet
• Ze heeft een aanzienlijk bedrag in haar persoonlijke kluis
• Niemand is nog in de buurt van haar geheim gekomen
• Ze is één van de weinige die al een geheim van de ander geraden heeft
Een beetje zoals jij in vergelijking met de meerderheid in dit topicquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Monique denkt veel verder door dan de rest
[knip]
Hoe dan ook heeft ze emotioneel last van Maikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij in vergelijking met de meerderheid in dit topic
Ik denk ook dat ze zeker onderschat wordt
Denk alleen zeker niet dat ze echt verliefd is op maik
Ze ziet het allang aankomen dat hij een blok aan haar been wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |