abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94270841
- Guido naar huis i.p.v. Servio
- De handboeien
Monique heeft het spelletje door en heeft momenteel niet veel zin om op deze manier door te gaan met het spel. Ook geeft ze aan "op mijn 30ste en met waar ik vandaan kom, dit te ver gaat". Ze geeft aan dat ze hier niks over mag zeggen (uiteraard haar geheim en haar werk). Ook zegt ze dat familie/vrienden haar van te voren hebben gewaarschuwd "zou je dit wel doen, pas op dat je niet als een aapje door het huis gaat lopen", ze zegt dat ze het gevoel heeft dat dit nu aan het gebeuren is.

Ik vind deze "scene" zo eerlijk en oprecht van haar. Misschien moet ze wel de eer aan zichzelf houden en weggaan...
pi_94270997
Die is zo labiel als een kerncentrale in japan. Die moet er echt z.s.m. uit.
pi_94271137
Ik zie haar liever er nog in; ik vind haar de meest oprechtste. Maar puur voor haarzelf zou ze misschien nu weg moeten gaan...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:04:53 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94271621
Die Monique is volgens mij hoog sensitief en redelijk labiel. Ze wordt vast niet begrepen met d'r IQ van 144. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94271897
Mo en Alex zijn net in de kamer geweest. Alex kwam daarna terug "dit is even goed geweest. Er zijn ook wat privédingen verteld die ik niet verder mag vertellen"....
pi_94271961
Na een aanval zoals gisteren, wordt je voor aap gezet door vastgebonden te worden,dit is een programma. En Sharren is hartstikke verlieft op
Flip
pi_94272000
is ze nou alweer moeilijk aan het doen... ze is toch niet weer aan het janken geslagen he... wat een knettergek wijf is dat zeg om gek van te worden.

je zou maar 2 dagen met deze janktrol geboeid worden hehe word je vanzelf depressief van
pi_94272022
"Het was goed om effe te luchten, in de kamer" zei Alex net. Ohja, 'de kamer' zei ook nog dat ze het even moesten afwachten tot morgenvroeg, en als ze dan nog los wilde dat dat dan kon... 'De kamer' probeerde haar iig gerust te stellen...
pi_94273204
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef muzas het volgende:
_O-
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:38:10 #10
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94273396
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef muzas het volgende:
waahaha _O- _O- _O-
pi_94273964
Monique bewijst dat ze niet sterk genoeg is om in een programma als dit deel te nemen. Ze kan niet omgaan met ongemakkelijke situaties en wordt veel te snel geintimideerd. Juist zulke types worden als sulletjes gebruikt. Als bijvoorbeeld Alex zich direct wat weerbaarder had opgesteld tegenover Servio dan had hij net zo min last van die valse nicht gehad als bijvoorbeeld Karim of Gerard. Die lusten hem rauw. Philip en Joanne hebben Monique gisteren helemaal in het nauw gedrongen omdat ze Philip nomineerde, terwijl Joanne nota bene Maik heeft genomineerd!!!
pi_94275585
Monique haar grens bereikt? Ik snap niet dat de groep zijn grens niet heeft bereikt met Monique, vind haar juist helemaal niet oprecht, ze manipuleert Maik en de meiden, speelt het kindvrouwtje en vind haar een dwingelandje en aandachtvrager en vooral ...erg jaloers. Speelt het spel ook niet, zit daar meer voor haar liefdesrelatie met Maik, kloekt de hele dag om hem heen, kirt en zeurt.
Maar, dat is mijn persoonlijke mening, denk dat Maik het niet lang met haar zal uithouden. Al voegt hij ook weinig toe..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 03:13:22 #13
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_94277105
Wat een gepijpzeik zeg. Volgens mij verliezen sommigen uit het oog dat de kandidaten niet in het huis zitten om genomineerd te worden voor Zaligverklaring, maar om een spel te winnen. Wie denkt dat dat kan door je als heilige op te stellen kan beter stoppen met kijken en is beter op zijn plaats bij Thijs v.d. Brink en Andries Knevel met programma Moraalridders.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:29:28 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94278360
Monique heeft geen grenzen, ze jankt en zeurt dat dit alles tegen haar normen en waarden in gaat en vervolgens blijft ze lekker zitten waar ze zit na wat peptalk, hoe voorspelbaar weer :O Principes en opstappen? No way
Dat gejank is alleen maar bedoeld om dingen naar haar hand te zetten en extra aandacht te krijgen en het lukt haar iedere keer weer.
Labiel kindvrouwtje, ik hou dervan *O*

dat ze nog maar veel mag zeiken :P
pi_94281937
Ze sprak gisteren wel constant tegen Maik, Aafke en Alex over dat Philip zo tegen haar tekeer was gegaan en dat zij op de stoel zou komen maar ze vertelt er dan niet bij dat ze vooraf aan het stemmen tegen Philip had gezegd dat ze niet op hem zou stemmen..

Echt, ik zat me gisteren echt te ergeren op het gedrag van Monique én ik begin echt steeds meer te twijfelen aan het feit dat ze hoogbegaafd is.
pi_94282666
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 03:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een gepijpzeik zeg. Volgens mij verliezen sommigen uit het oog dat de kandidaten niet in het huis zitten om genomineerd te worden voor Zaligverklaring, maar om een spel te winnen. Wie denkt dat dat kan door je als heilige op te stellen kan beter stoppen met kijken en is beter op zijn plaats bij Thijs v.d. Brink en Andries Knevel met programma Moraalridders.
klopt wat je zegt, maar ik vind persoonlijk dat als je een spel speelt je ook echt het spel moet spelen en dan zijn relaties en dergelijke bijzaak en staat het spel voorop. Dat is bij Monique absoluut niet het geval op dit moment.

Daarnaast vind ik het erg vreemd dat ze door deze simpele opdracht al haar grens heeft bereikt. Ze wist wat ze kon verwachten, en om nou bij elke opdracht of moeilijke keuze in huilen uit te barsten en overal een drama van te maken slaat gewoon nergens op.

Zo'n spel speel je om te winnen, en ik vind persoonlijk dat je dan zo goed als geen grenzen moet hebben. Daarnaast als ik kijk naar de opdrachten zelf, die haast kinderachtig simpel zijn, heeft ze weinig recht om te klagen. Het kan allemaal nog stukken erger, er is nog niet 1 mentaal moeilijke missie geweest.

En "zaligverklaring" is wel degelijk nodig aangezien het bij de nominaties een cruciaal iets is. Doe je niets, of loop je de hele dag te janken en te klagen dan zullen zowel je medebewoners als de mensen thuis je er snel uit willen hebben.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:42:00 #17
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94283985
Monique denkt dat ze veilig zit omdat 'Nederland graag stelletjes ziet op de streams ' heeft ze zelf gezegd. Ze denkt zeker nog dat we in de tijd van BB1 leven toen dat nog interessant was om te zien?
Nu moet je toch wel wat meer in je mars hebben dan alleen neuken onder de dekens :+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:20:39 #18
3542 Gia
User under construction
pi_94285501
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef Flow3r het volgende:
Monique denkt dat ze veilig zit omdat 'Nederland graag stelletjes ziet op de streams ' heeft ze zelf gezegd. Ze denkt zeker nog dat we in de tijd van BB1 leven toen dat nog interessant was om te zien?
Nu moet je toch wel wat meer in je mars hebben dan alleen neuken onder de dekens :+
Precies. Dat is ook de enige reden waarom zij neuken. Want verliefdheid is er niet.
pi_94294442
Wat een vreselijke zeikerd is die monique,wordt er stapelgek van
iedere week weer hetzelfde gezeik,oh mike ik mis je zo
nu guido,ik mis je zo
wat is dat mens een jankerd zeg,als zij zo intelligent is en bovendien 30 jaar oud en je dan zo
gedragen,té genant voor woorden
je kent die mensen 4 weken,als het programma eenmaal is afgelopen zie je elkaar nog 1 of 2 keer en dan maak je nu zo'n drama,leer eens te relativeren!
pi_94313810
Zit nu de streams te kijken, wat is Monique labiel.
Dit moet haar toch wel een nominatie opleveren.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 09:02:45 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94325516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef NenaLois het volgende:
- Guido naar huis i.p.v. Servio
- De handboeien
Monique heeft het spelletje door en heeft momenteel niet veel zin om op deze manier door te gaan met het spel. Ook geeft ze aan "op mijn 30ste en met waar ik vandaan kom, dit te ver gaat". Ze geeft aan dat ze hier niks over mag zeggen (uiteraard haar geheim en haar werk). Ook zegt ze dat familie/vrienden haar van te voren hebben gewaarschuwd "zou je dit wel doen, pas op dat je niet als een aapje door het huis gaat lopen", ze zegt dat ze het gevoel heeft dat dit nu aan het gebeuren is.

Ik vind deze "scene" zo eerlijk en oprecht van haar. Misschien moet ze wel de eer aan zichzelf houden en weggaan...
Monique denkt veel verder door dan de rest (gevolg van haar hoge IQ?). Ze heeft nu een zelfde probleem als Guido twee weken terug had (terugkomst van Maik waardoor het voor hem duidelijk werd dat er van hem bepaalde dingen verwacht werden die ze niet van hem hadden kunnen verwachten). Het gevoel dat ze op een bepaalde manier gebruikt wordt door het spel. Ze heeft het gevoel misbruikt te worden. Iemand als Guido die open en eerlijk oprecht in het spel stond werd weggestemd is voor haar een teken dat ze als een bepaald personage wordt neergezet. Vrienden hadden haar daarvoor gewaarschuwd. Ze vermoed dat Guido dusdanig verkeerd is neergezet, ver van de werkelijkheid, dat hij eruit vliegt tegen een Philip/Servio die mensen op een vervelende manier manipuleerd en gemeen met het spel bezig is. Ze vind zichzelf meer een Guido dan een Philip en denkt dus ook dat ze er bij de eerste de beste nominatie uitvliegt. Wat heeft het dan nog voor een nut om te blijven?

Zij weet natuurlijk niet dat het vertrek van Guido ook door de redaktie is gemanipuleerd dus tja.

Ik snap haar gedachtegang wel. Ze moet er alleen niet gelijk zo emo van worden maar dat zal wel te maken hebben met Maik waar ze verliefd op geworden is maar dat duidelijk niet wederzijds is waardoor ze nog onzekerder wordt.
pi_94325729
Hoe zo te ver gaan over de 30?ze bedolt de boeien?want ik ken er maar weinig met deze leefttijd die zo praten,kinderachtig zijn,zonder verstand,en de aktie pas komt na genoeg alkohol!
pi_94326809
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef bambino82 het volgende:

[..]

klopt wat je zegt, maar ik vind persoonlijk dat als je een spel speelt je ook echt het spel moet spelen en dan zijn relaties en dergelijke bijzaak en staat het spel voorop. Dat is bij Monique absoluut niet het geval op dit moment.

Daarnaast vind ik het erg vreemd dat ze door deze simpele opdracht al haar grens heeft bereikt. Ze wist wat ze kon verwachten, en om nou bij elke opdracht of moeilijke keuze in huilen uit te barsten en overal een drama van te maken slaat gewoon nergens op.

Zo'n spel speel je om te winnen, en ik vind persoonlijk dat je dan zo goed als geen grenzen moet hebben. Daarnaast als ik kijk naar de opdrachten zelf, die haast kinderachtig simpel zijn, heeft ze weinig recht om te klagen. Het kan allemaal nog stukken erger, er is nog niet 1 mentaal moeilijke missie geweest.

En "zaligverklaring" is wel degelijk nodig aangezien het bij de nominaties een cruciaal iets is. Doe je niets, of loop je de hele dag te janken en te klagen dan zullen zowel je medebewoners als de mensen thuis je er snel uit willen hebben.
Men kan ook beweren dat Monique het spel heel goed speelt (haar emoties en verstand gebruikt), aangezien ze als geheim "hoogbegaafd" heeft, heeft ze een slimme manier gevonden om iedereen bij haar geheim weg te houden (door natuurlijk niet hoogbegaafd over te komen), zelfs menig kijker trapt er in:

Haar spel statistieken:
• Ze is door haar medebewoners nog nooit op de eliminatiebank gezet
• Ze heeft een aanzienlijk bedrag in haar persoonlijke kluis
• Niemand is nog in de buurt van haar geheim gekomen
• Ze is één van de weinige die al een geheim van de ander geraden heeft
pi_94326815

[ Bericht 100% gewijzigd door Je_Psychiater op 19-03-2011 10:39:50 ]
pi_94327570
quote:
Monique denkt veel verder door dan de rest (gevolg van haar hoge IQ?). Ze heeft nu een zelfde probleem als Guido twee weken terug had (terugkomst van Maik waardoor het voor hem duidelijk werd dat er van hem bepaalde dingen verwacht werden die ze niet van hem hadden kunnen verwachten). Het gevoel dat ze op een bepaalde manier gebruikt wordt door het spel. Ze heeft het gevoel misbruikt te worden. Iemand als Guido die open en eerlijk oprecht in het spel stond werd weggestemd is voor haar een teken dat ze als een bepaald personage wordt neergezet. Vrienden hadden haar daarvoor gewaarschuwd. Ze vermoed dat Guido dusdanig verkeerd is neergezet, ver van de werkelijkheid, dat hij eruit vliegt tegen een Philip/Servio die mensen op een vervelende manier manipuleerd en gemeen met het spel bezig is. Ze vind zichzelf meer een Guido dan een Philip en denkt dus ook dat ze er bij de eerste de beste nominatie uitvliegt. Wat heeft het dan nog voor een nut om te blijven?
&
quote:
Men kan ook beweren dat Monique het spel heel goed speelt (haar emoties en verstand gebruikt), aangezien ze als geheim "hoogbegaafd" heeft, heeft ze een slimme manier gevonden om iedereen bij haar geheim weg te houden (door natuurlijk niet hoogbegaafd over te komen), zelfs menig kijker trapt er in:

Haar spel statistieken:
Ze is door haar medebewoners nog nooit op de eliminatiebank gezet
Ze heeft een aanzienlijk bedrag in haar persoonlijke kluis
Niemand is nog in de buurt van haar geheim gekomen
Ze is één van de weinige die al een geheim van de ander geraden heeft

Zij weet natuurlijk niet dat het vertrek van Guido ook door de redaktie is gemanipuleerd dus tja.

Ik snap haar gedachtegang wel. Ze moet er alleen niet gelijk zo emo van worden maar dat zal wel te maken hebben met Maik waar ze verliefd op geworden is maar dat duidelijk niet wederzijds is waardoor ze nog onzekerder wordt.
Mooie reacties. Ik ben het hiermee eens.
pi_94328235
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:38 schreef Je_Psychiater het volgende:

[..]

Haar spel statistieken:
• Ze is door haar medebewoners nog nooit op de eliminatiebank gezet
• Ze heeft een aanzienlijk bedrag in haar persoonlijke kluis
• Niemand is nog in de buurt van haar geheim gekomen
• Ze is één van de weinige die al een geheim van de ander geraden heeft
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens. Op dit moment heeft ze aardig wat credits opgebouwd bij de bewoners en dat doet ze inderdaad goed. Ze moet in mijn ogen alleen oppassen dat haar uitbarstingen niet te vaak gaan voorkomen, want het is een kwestie van tijd voordat dat irritaties gaat opleveren bij de rest. En als er eenmaal 1 over gaat zeiken dan volgt de rest snel.

En je hebt het al kunnen zien bij Cynthia etc, men kan snel een pispaal worden, dat hoeft maar om wat kleine irritaties te gaan. En ik denk niet dat Monique het gaat trekken als ze in die positie terecht zal komen.

Maar die huilbuien van haar kunnen mijns inziens niet gespeeld zijn. De manier waarop ze huilt en hoe ze reageert kan wellicht wat overdreven zijn, maar fake lijkt me sterk, dat zit gewoon in haar persoonlijkheid. Ze heeft pieken en dalen, als ze vrolijk is is ze extreem vrolijk en andersom.

Daarnaast denk ik ook niet dat de strategie die ze nu hanteert een winnende strategie is. Hetzelfde geldt voor Maik. Prima vent, en ook hij zal vast ver komen, maar lieve en eerlijke mensen winnen uiteindelijk nooit dit soort spellen, dat is wel gebleken uit het verleden.

Het zijn toch altijd diegene die favoriet zijn bij het publiek. Dus je kan wel goede vrienden zijn met alle andere kandidaten, maar aan het eind van de streep heb je toch het publiek nodig om te kunnen winnen.
pi_94335472
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 09:02 schreef marky het volgende:

[..]

Monique denkt veel verder door dan de rest
[knip]
Een beetje zoals jij in vergelijking met de meerderheid in dit topic ;)
Ik denk ook dat ze zeker onderschat wordt :Y

Denk alleen zeker niet dat ze echt verliefd is op maik :N
Ze ziet het allang aankomen dat hij een blok aan haar been wordt 8-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:43:36 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94339673
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een beetje zoals jij in vergelijking met de meerderheid in dit topic ;)
Ik denk ook dat ze zeker onderschat wordt :Y

Denk alleen zeker niet dat ze echt verliefd is op maik :N
Ze ziet het allang aankomen dat hij een blok aan haar been wordt 8-)
Hoe dan ook heeft ze emotioneel last van Maik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')