ik wil ook zijn afstandbedieningquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie http://www.kijkonderzoek.(...)jkonderzoek_2011.pdf
Het zal er stellig mee te maken hebben dat er nog een stukje van feest in zat en de nominaties waarbij Gerard tegenover wie dan ook komt te staan. Van gisteren is er hoegenaamd niets interessants uit te zenden en komt de vrouw van Gerard in de uitzending meestal zijn dat uitzendingen die je kan skippen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Zixon het volgende:
1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,0 3,2 145.000
1929 SECRET STORY 1,5 3,8 234.000
2032 PRIVATE PRACTICE 2,1 4,8 323.000
2128 DESPERATE HOUSEWIVES 1,7 4,1 264.000
2224 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 1,1 3,5 175.000
2323 SECRET STORY 0,8 4,6 118.000
Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het zal er stellig mee te maken hebben dat er nog een stukje van feest in zat en de nominaties waarbij Gerard tegenover wie dan ook komt te staan. Van gisteren is er hoegenaamd niets interessants uit te zenden en komt de vrouw van Gerard in de uitzending meestal zijn dat uitzendingen die je kan skippen.
Ik zie nu overigens wel gebeuren dat Servio de geheime kamer in gaat.
Ten delen waar maar iemand die maandag keek en wilde weten hoe het nu afliep zullen geneigd zijn dinsdag weer in te schakelen. Denk dat er ook wat minder concurrentie was. Japan is wat naar de achtergrond het MO is inmiddels aardig tot gewenning gekomen dus men laat het nieuws misschien wat makkelijker liggen om toch effe te kijken hoe het met dat feest afliep.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.
Verder denk hoop ik dat het familie-gebeuren vandaag anders is omdat ze een kijkje gaan nemen in het huis van Gerard, iets waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.
Onzin, lees eens op kijkonderzoek.nl wanneer je meegeteld wordt als kijkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Wat er in de uitzending te zien is heeft verder geen effect op hoe hoog de cijfers zijn want als iemand een x-aantal seconde kijkt wordt dat al meegeteld. Dus als iemand na 10 seconde al wegzapt is dat al voldoende om meegerekend te worden.
Verder denk hoop ik dat het familie-gebeuren vandaag anders is omdat ze een kijkje gaan nemen in het huis van Gerard, iets waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.
En dat maar met een ietse pietsie stuuring vanuit de redaktie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:08 schreef Danny het volgende:
Zozo, 234.000 kijkers. Da's bijna de 500.000 waar ze op hoopten
Nou, kijkcijferboostquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Stefan het volgende:
De kijkcijferboost ligt aan de dinsdag zelf, kijk maar bij vorige week dinsdag.
iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Stefan het volgende:
De kijkcijferboost ligt aan de dinsdag zelf, kijk maar bij vorige week dinsdag.
Alleen de 118 k van de late uitzending is een verdubbeling.quote:1831 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 1,1 3,5 170.000
1930 SECRET STORY 1,6 3,8 239.000
2032 PRIVATE PRACTICE 1,6 3,4 243.000
Welke stijging? Voor een dinsdag is het een dáling.quote:
| 1 2 | 1929 SECRET STORY 1,2 3,1 187.000 2426 SECRET STORY 0,3 4,7 39.000 |
De oplichting van de redaktie maakt echt verschil. Guido eruit want Servio geeft meer spanning maar minder kijkers.quote:1930 SECRET STORY 1,3 3,0 195.000
2333 SECRET STORY 0,3 2,2 52.000
Als je wat beter kijkt dan alleen naar de absolute cijfers zie je dat het marktaandeel gisteren groter was. Zeker de herhaling scoort hoger, maar blijkbaar keken er gewoon minder mensen tv.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef marky het volgende:
Om het drama even compleet te maken maar weer een vergelijk met vorige week
[..]
De oplichting van de redaktie maakt echt verschil. Guido eruit want Servio geeft meer spanning maar minder kijkers.
Het is duidelijk dat Servio er wel uit kan vanavond heeft niets toegevoegd deze week waardoor mensen meer zijn gaan kijken.
Als je het marktaandeel van gisteren doorrekent met de cijfers van vorige week hebben er gisteren 201000 kijkers gekeken. Dat zou dus een stijging zijn van 6000. Maar ja... daar heb je dan wel wat rekentrucjes voor nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Als je wat beter kijkt dan alleen naar de absolute cijfers zie je dat het marktaandeel gisteren groter was. Zeker de herhaling scoort hoger, maar blijkbaar keken er gewoon minder mensen tv.
Het maakt helemaal geen verschil, wat er ook te zien, het fluctureert tussen de 170 en 220.000 kijkers, wat er te zien is of wat de redactie bedenkt doet helemaal niet ter zake meer. Met deze kijkcijfers moeten ze doen tot het eind.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef marky het volgende:
De oplichting van de redaktie maakt echt verschil.
Misschien wordt de 230.000 wel aangetikt!quote:
Toch een paar keer De Toppers in een uitverkocht ArenAquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:29 schreef Ferdo het volgende:
ui
[..]
Misschien wordt de 230.000 wel aangetikt!
En natuurlijk een stukje dichter bij de drie miljoen van Wilma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch een paar keer De Toppers in een uitverkocht ArenA
Die herhaling is nog hoog, want hij begon ongeveer een uur later dan in de gidsen stond vermeldquote:2426 SECRET STORY 0,3 4,7 39.000
quote:1930 SECRET STORY 1,3 2,9 192.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 3,0 222.000
hmmm.... ik had mijn berekening gemaakt op de cijfers op het eerste blad van dit topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:56 schreef marky het volgende:
Dit keer dus wel een stijging tov vorige week
[..]
Nou, nou, geen ruk, geen ruk...het is nog maar 2.740.000 kijkers verwijderd van Wilma's streefcijfer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Gert het volgende:
Da's best netjes.
disclaimer: stelt nog steeds geen ruk voor, voldoet niet aan verwachtingen blabla
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef dasaliz het volgende:
2030 ECHTE MEISJES IN DE JUNGLE 4,8 10,7 733.000
als je er nou geen verstand van hebt, doe dan ook niet alsof, je verzint het ter plekke, gek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?
Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....
ik bedoel komop
hier ga ik helemaal stuk om, wat een wijf!
Heb ik vandaag al tegen 4 mensen gezegd, heb je dat gezien? Heb ik bij Secret Story nog nooit gedaan....het is gewoon niet spraakmakend!
Ja na DGK is natuurlijk alles saai. Hey Huubjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
is het nu dan eindelijk bewezen dat Big Brother achtige reality het gewoon nooit meer haalt in Nederland?
Mensen willen uitersten zien, maakt niet uit welke kant op, hoe leuk veel kandidaten uit de secret story ook zijn, en met hoeveel liefde en passie het ook wordt gemaakt, saaie geheimen winnen het niet van bijtende slangen, bijna vechtende meisjes, etc....
ik bedoel komop
hier ga ik helemaal stuk om, wat een wijf!
Heb ik vandaag al tegen 4 mensen gezegd, heb je dat gezien? Heb ik bij Secret Story nog nooit gedaan....het is gewoon niet spraakmakend!
zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.
LS was erg leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...
ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)
en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en in het genre reality is het niet alleen goede televisie, het is briljante televisie!
Gaat zeker de goede kant opquote:
Dan gooi je er toch gewoon wat vechtende meisjes en wat slangen inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
LSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
LS was erg leuk.
Heb helaas gisteravond niet gekeken ivm SST, hopelijk komt er nog een herhaling van gisteren?
Lekker Slimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Vergelijk je nu echt de Rolling Stones met een programma dat goedkoop scoort over de ruggen van een stel domme meiden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zuurpruim, 45 jaar geleden had je hier geklaagd over het godslasterlijke optreden van de Rolling Stones in het Kurhaus zeker...
ik ga er juist zo stuk van omdat het ongelovelijk is (en dat zegt iemand die Lekker Slim heeft gemaakt, dus echt wel domme antwoorden kent)
SST zit zelfs zonder Sofia en Servio nog vol slangen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan gooi je er toch gewoon wat vechtende meisjes en wat slangen in
Dan hoeven ze alleen nog maar te gaan vechten dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef Urb het volgende:
[..]
SST zit zelfs zonder Sofia en Servio nog vol slangen hoor.
Toen ze die kippen gingen slachten moest ik hardop lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.
Toegegeven, het is best grappig in gedoseerde mate. Maar om dát nou aan te voerren als BRILJANTE REALITY. Schei uit man.
Ach hou toch op Huub, het is gewoon een paar bimbo's uit snollententen voor de camera's plaatsen. Ja duh, domme antwoorden. Ik had je wel hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze halen met een stukken goedkoper programma, zonder groot mediaspektakel om het aan te prijzen, wel kijkcijfers waar ze bij SST alleen nog maar van kunnen dromen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ach hou toch op Huub, het is gewoon een paar bimbo's uit snollententen voor de camera's plaatsen. Ja duh, domme antwoorden. Ik had je wel hoger ingeschat.
Het gaat over de kijkcijfer-concurrentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef Danny het volgende:
Net ff gekeken op gemist en het is zo dom dat het vermakelijk is. Alleen hadden ze Amanda en Nadia wmb allebei op schiphol achter moeten laten.
Nou ja, dan maar hopen dat ze ze aan het eind van de reeks in de jungle achterlaten
(maar is emidj niet erg offtopic hier?)
Dan hou ik zelf geen reality meer overquote:
Je kunt die formats ook met een 24/7 stream uitvoeren als je dat zou willen. Het mag duidelijk zijn dat bij SST niet de kennis is om een goede uitzending te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind programma's als BzV en jungledames geen echte RLS en daarom niet vergelijkbaar met SST. RLS hangt imo toch vooral samen met het 24/7-principe.
Dat eerste betwijfel ik. En ook betwijfel ik dat die programma's in dat geval net zo zullen scoren. Denk zelfs eerder dat dat wel eens een negatief -want minder mystificerend- effect zal hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
Je kunt die formats ook met een 24/7 stream uitvoeren als je dat zou willen. Het mag duidelijk zijn dat bij SST niet de kennis is om een goede uitzending te maken.
Het is dan ook niet zomaar inpasbaar. Je zal een gedegen strategisch inhoudelijk plan moeten maken. Tevens hier hangt het samen met de uitvoering en de manier waarop je het brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat eerste betwijfel ik. En ook betwijfel ik dat die programma's in dat geval net zo zullen scoren. Denk zelfs eerder dat dat wel eens een negatief -want minder mystificerend- effect zal hebben.
Help, Mijn Man Is Klusser blijft baas.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar 'helemaal stuk' om gaat, ik ga het niet. Er is momenteel kennelijk een markt voor dom dommer domst, maar het is toch wel triest als je er stuk van gaat. Goede televisie kun je het werkelijk niet noemen.
In t realitygenre is het echt top gemaakt, en of je het nou briljant, top, goed maakt maakt niet uit, maar het is gewoon reteslim gemaakt. Tuurlijk is het een containerformat, maar wel 1 dat werkt, en dat is het enige wat telt, je maakt het tenslotte om kijkers te trekken en nergens anders om. Als je diepgravende tv wilt maken, prima, maar dat is een ander tijdslot, een andere zender en een andere profilering. Ik smul als kijker, en als maker, van EMIDJ iig,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo briljant is het niet, om hele domme mensen voor een camera te zetten, en die dingen te laten zeggen waar iets minder domme mensen lekker superieur om kunnen lachen.
Toegegeven, het is best grappig in gedoseerde mate. Maar om dát nou aan te voerren als BRILJANTE REALITY. Schei uit man.
Nee, ik vergelijk jouw reactie die ik quote 2 berichten hiervoor met de kritiek die er destijds ongetwijfeld ook op de Rolling Stones waren.... in mijn ogen nogal een verschil namelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergelijk je nu echt de Rolling Stones met een programma dat goedkoop scoort over de ruggen van een stel domme meiden?![]()
Huub, Huub, wat jij briljant noemt is gewoon de waan van de commerciële dag. Over een paar jaar is heel dom Nederland aan de beurt geweest en word jij weer opgewonden van iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |