quote:
probeer http://www.plaatjesupload.nl die gebruik ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logisch, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Also Guido vertrekt snap ik het echt niet, en niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Ik zou in ieder geval nooit sms-en voor zulke meuk want dit kan echt niet.
Toch zal ik blijven kijken tenzij ze het cht verkloten want ik vind SST nog steeds erg leuk.![]()
Mss die stagair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
Edit: bah imageshack werkt hier niet.![]()
Het is een gave..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.![]()
[ afbeelding ]
Crossed my mind, maar die vond ik een beetje te..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat dacht je van een begraafplaats?
Gaat ze maar lekker geiten melken ofzow....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderij
Jouw uploads worden niet geaccepteerd: deze is beter: http://imgur.com/quote:
quote:
De verrichtingen in bed zijn er anders niet naar..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ze eten daar de hele dag echt niets anders dan:
[ afbeelding ]
dat is gewoon gyazo ik heb dat plaatje geupload van urbquote:
dan moet je ze ook rauw eten, anders werkt het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De verrichtingen in bed zijn er anders niet naar..![]()
goed excuus om aan hem te plukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
Jemig! Is die nou nog aan het knippen?
[ afbeelding ]
ach ook ik ben niet wat het lijkt....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Crossed my mind, maar die vond ik een beetje te..
Je bedoelt de Albardastraat.( ik kom gewoon uit den haag hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef angeljacky het volgende:
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderij
Nou kom op Laura, rauwe eiers dus !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet je ze ook rauw eten, anders werkt het niet
Echt de gene die site doet moet echt na al deze faal shit ontslagen worden. 3x alweerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Nog een poging voor de volledigheid.
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logische, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Of Flip vertrekt wellicht naard e geheime kamer, als ie eruit moch gaan?
Als Guido vertrekt snap ik het echt niet, hij stond dik voor en heeft deze week verder niks verkeerd gedaan, en dat zeg ik niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Toch zal ik blijven kijken tenzij ze het cht verkloten want ik vind SST nog steeds erg leuk.![]()
Mss die stagiair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
Wat 'n domme actie idd LOL LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logische, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Als Guido vertrekt snap ik het echt niet, hij stond dik voor en heeft deze week verder niks verkeerd gedaan, en dat zeg ik niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Mss die stagiair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind haar in het echt veel mooier. Maar ja, bij BB en DGK flatteerden de persfoto's ook nooit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman moet even aan de zuurstof om de bewerking van Little_Lunatic van Joanna's pic
[ afbeelding ]
Ik vind het top om te zien dat een losse opmerking zo'n plaatje oplevert....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar in het echt veel mooier. Maar ja, bij BB en DGK flatteerden de persfoto's ook nooit.
Ik heb alleen alleen jouw balletje ff ingekoptquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman moet even aan de zuurstof om de bewerking van Little_Lunatic van Joanna's pic
[ afbeelding ]
Ok, maar ik ben geen ster in het maken van die pics.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik heb alleen alleen jouw balletje ff ingekopt![]()
Strakke actie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
vanaf 19:30 actief:
http://www.spixtv.nl/live.php
of http://www.spixtv.nl/live2.php (mét 2 webcams, widescreen - hoge resolutie nodig)
de uitzending is in 16:9, wel analoge signaal. vandaar het 'rottige' beeld.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
of http://www.spixtv.nl/live2.php (mét 2 webcams, widescreen - hoge resolutie nodig)
Je bent een kanjerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik miss 2 streamsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik kan het zelf gewoon via tv kijken gelukkig maar voor degenen die dat niet kunnen, much appriciated Kwaliteit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
*HAP*quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dit zijn stream 1 en 3, de hoofdstreams
die jongen heeft ook zoveel haar hahaahhahahahquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
Jemig! Is die nou nog aan het knippen?
[ afbeelding ]
Sabotagepoging om tegen hem te laten stemmen door de pisnicht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler jugend jochie ......
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zielig ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nice catch, Urbquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
en daar heeft stervio gewoon bijna de hele middag over gedaan !quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kapper Servio scoort hiermee echt niet.
Ja zo zieligquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Zixon het volgende:
Goeie poll ook op de site![]()
[ afbeelding ]
Tsja was toeval, stond nog open. Wilde em aan ene kant niet posten maar misschien leren ze hier toch nog iets van?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Zixon het volgende:
Goeie poll ook op de site![]()
[ afbeelding ]
Ook zwart/wit is nog steeds beeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
o my god.. begint het zwart/wit probleem weer![]()
![]()
zou wel leuk zijn nu....er zijn er nu 12 toch? dan is er straks dus eentje die niet is vastgebonden...kan die morgenochtend mooi drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef MargrietV het volgende:
Nu telefoon en handboeien! Dat is leuk!
Deze fuck-up mag niet onopgemerkt blijven.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Urb het volgende:
Gerard heeft em ook door, opdracht kan best afhankelijk zijn van wie er opneemt.
[..]
Tsja was toeval, stond nog open. Wilde em aan ene kant niet posten maar misschien leren ze hier toch nog iets van?![]()
![]()
nah de hele middag is een beetje overdreven, maar goed wel net vanaf 6uur zo lekker vlak voor de uitzending zodat ie er weinig meer aan kan laten herstellen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar heeft stervio gewoon bijna de hele middag over gedaan !
ik zei vanmiddag al, never nooit zou ik mezelf door hem willen laten knippen of opmaken...prutser dat ie is
Ik denk dat die dan af moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als de bewoners de handboeien om hebben kunnen ze toch niet een geheim raden in de kvdw?
die vrouwen drukken toch nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als de bewoners de handboeien om hebben kunnen ze toch niet een geheim raden in de kvdw?
1 voordeel, ik weet nu 100% waar het van komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zwart/wit is nog steeds beeld
nee, daarom is het leuk dat er straks 1 weggaat...dan blijft er ook eentje over die niet vastzit ...er zitten er toch 12 nu? dat word dan 11 en die ene kan dan drukken als ie wil morgen, want die is alleen en niet vastgeketend aan een anderquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, daarom is het leuk dat er straks 1 weggaat...dan blijft er ook eentje over die niet vastzit ...er zitten er toch 12 nu? dat word dan 11 en die ene kan dan drukken als ie wil morgen, want die is alleen en niet vastgeketend aan een ander
Denk niet dat Philip er uit gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Stability het volgende:
zou stervio zn vriend in de live zitten?
Denk het ook niet gaat de minnares van de stem huilen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk niet dat Philip er uit gaat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Er is weinig aan op het moment, ze zitten allemaal op de slaapkamer
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.quote:
Ach ja, je moet wel iets he, daar in Portugalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
quote:
Jij altijd met je burenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
natuurlijk niet, was even hiernaast
Wat was de reden dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Ik heb ook een g zo'n gevoel, dus hij gaat..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Servio blijft geloof me heb zo het goeie gevoel vanavond te pakken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Is geen hard bewijs, maar als flipje vanavond doorgaat, wel een "red flag".quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
Geen idee psies maar dan nog Joan heeft al 2 honderd miljoen % waarschuwing gehad ( en niet gehad maar wel verdient ) voor gekut met d'r zender en fluisteren.quote:
1 van de grootste redenen dat deze rls's niet echt meer werken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
Lekker lui dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hoor typ niet veel, kijk lees en luister liever
nee Servio is spraakmakend een relnicht pur sang, kijkcijfers nee die blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb ook een g zo'n gevoel, dus hij gaat..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga fijn een beetje bikken hierzo
Laterz![]()
![]()
Laterz![]()
![]()
Laterz![]()
![]()
Vorige week zou ik het helemaal met je eens zijn ook al vond ik hem toen ook al niet leuk, alleen de laatste daggen doet hij geen drol, en alles wat hij zegt vind ik betweterig klinken maar reageren de bewoners niet heftig op...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Servio is spraakmakend een relnicht pur sang, kijkcijfers nee die blijft
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
Voor Mark en natuurlijk ook voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spm-ajax 2-0 hehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
Voor Mark en natuurlijk ook voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTENquote:
Ik ben er ook net, pak alleen de 'hoogtepunten' eruit van de dag. Kost me een half minuutjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat niet hoor, kan meestal pas s,avonds dus lees bij en volg de streams als ik zin heb
Dat is al 100 keer gevraagd, maar men blijft het doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTEN![]()
![]()
laters en eet smakkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz![]()
![]()
want?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTEN![]()
![]()
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.quote:
heeft iemand het filmpje al???ik kan nl dit berichtje op de site niet meer vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of Flip vertrekt wellicht naar de geheime kamer, mocht hij eruit gaan?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is al 100 keer gevraagd, maar men blijft het doen.
filmpies van jiskefet ook nie;)quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.
offtopicquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.
Kan dat ook via PM, want je bent off-topicquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ik ben me drivers opnieuw installeren maar het wil niet echt lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
Ik hoop echt dat Kwaliteit nog op tijd de Livestream aanzet
http://spixtv.nl/live.php
Het is ook niet leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Guido's nieuwe haar echt niet leuk..
d'ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou ik ben me drivers opnieuw installeren maar het wil niet echt lukken
Nee die komt zondag pas, als er al een filmpje is. wss is het gewoon een stukje text.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef ikke79 het volgende:
[..]
heeft iemand het filmpje al???ik kan nl dit berichtje op de site niet meer vinden
Gewoon Servio. Omdat het kan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Spannond? Hoop echt Guido of Servio
afwachten, dat komt zo vanzelf welquote:
Hij wil graag stemmen om in het huis te blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Berenjenafok het volgende:
En Stervio blijft maar met een haarborstel rondrennen.
Zou hij beter mee kunnen zingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Hij wil graag stemmen om in het huis te blijven
A.U.B nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Zou hij beter mee kunnen zingen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
Flip gaat er niet uit dus, weer doorgestoken kaart dus.
ik heb een probleemquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef schurk65 het volgende:
kwaliteit, doe je alleen de 1/2 9 shiow erbij en niet die van 1/2 8?
Zie nl alleen maar de 2 streams nu.
zit je nu hier ook al te gallen, wat een klootzak ben jij zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik post alleen nog maar de eindstand, omdat mij gevraagd is geen tussenstanden meer door te geven
Vind geen van beiden te pruimen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jij vindt Servio beter te pruimen dan Philip?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kleuren van de olympische spelen?
[..]
[..]
maar welk jaar dan ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nu hier ook al te gallen, wat een klootzak ben jij zeg
2012 waar dan ? in londenquote:
Sharon ok, maar waarom moet ik dat van Joanna weten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon en Jo hebben geen string aan. Nice fact uche
Omdat zij dat sexy vindtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon ok, maar waarom moet ik dat van Joanna weten?
Als zij er beter uit wil zien, zal ze de kamer van de waarheid eens uit moeten trekken...quote:
De ultieme bekstek (montage van de aanval op Monique) moet nog komen....quote:
fappen ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan ik een half uurtje missen? Heb eigenlijk iets echt te doen
Waar komen die vazen opeens vandaan? Dat heb ik dan wel weer gemist. Maar zeker weer een cluetje voor Flipje.quote:
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De ultieme bekstek (montage van de aanval op Monique) moet nog komen....
kan ook niet, ze hebben niet genoeg tijd om het goed te laten zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat worden
Dat heb ik Joanna al een maar weken geleden horen zeggen ("Maar ik kan niet zeggen hoe ik dat weet.")quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben eindelijk door dat hun klok een kwartier voor loop..
Als het veel botox was geweest, dan was je flieft geworden.quote:
Word in het voordeel van Flipje gemonteerd, hij moet immers blijven.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat worden
het is toch wat... achja 2 weken geledenhebben we geroepen voor stervio laten we dat eerst doen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Word in het voordeel van Flipje gemonteerd, hij moet immers blijven.....
+1quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch wat... achja 2 weken geledenhebben we geroepen voor stervio laten we dat eerst doen dan
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als het veel botox was geweest, dan was je flieft geworden.
Ik ken zo geen enkel voorbeeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
Nah, Botox moet je wel staan natuurlijk
Avondquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
en is er nog wat te doen vanaaf in het huis ????![]()
![]()
avond trouwens
Vind je dat veel dan ? Volgens mij is de rest gewoon erg dun ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
en dat doet het nooitquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
Mag sharon ook wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft iets aparts en ik ben er nog niet achter of het goed/slecht is
die heeft de regie er neer gezet ze mogen er pas aankomen als de stem dat zegtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Waar komen die vazen opeens vandaan? Dat heb ik dan wel weer gemist. Maar zeker weer een cluetje voor Flipje.
Reken maar van niet, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben deze week nog niet op de site gepost, dat de streams offline gaan, niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat ze aan blijven..
Ik snap sowieso niet waarom ze dat doen, beetje hun trouwste fans blokkeren... geef ons juist die scoopquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben deze week nog niet op de site gepost, dat de streams offline gaan, niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat ze aan blijven..
Volgens mij had iemand dat er toen uit gehaald omdat het niet up-to-date wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is mijn
[ afbeelding ]
uit de OP? Alsof de TS altijd de budgets gaat aanpassen.
ik denk toch dat hij wel even weg zal zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
als iemand het weer veranderd in de OP.txt ziet het er weer puik uit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand dat er toen uit gehaald omdat het niet up-to-date was
het schilt allemaal niet veel verschilquote:
Dan worden, waarschijnlijk de koppels gemaakt uit de 10 die dan veilig zijn, ook voor het spel zo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
Over iets meer dan 15 minuten sluiten de lijnen tijdelijk. Wie dan de meeste stemmen heeft is veilig en blijft in het huis #sstnl
secretstorynl Zojuist
more retweet favorite reply
bron: twitter
dat zou betekenen dat guido veilig is... voor mij goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
maar de lijnen gaan zo dicht en blijft de hoogste veilig
Wat een onzinquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
Over iets meer dan 15 minuten sluiten de lijnen tijdelijk. Wie dan de meeste stemmen heeft is veilig en blijft in het huis #sstnl
secretstorynl Zojuist
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand dat er toen uit gehaald omdat het niet up-to-date was
daar kan je een heel goed punthebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dan worden, waarschijnlijk de koppels gemaakt uit de 10 die dan veilig zijn, ook voor het spel zo..
wtf vorige keren sloten de lijnen rond 21.30 oid toch? Naja deste beter als het al waar is i guess.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
secretstorynl Zojuist
er staat ook tijdelijk.... eey ze moeten nog wel centen hebben hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Urb het volgende:
[..]
wtf vorige keren sloten de lijnen rond 21.30 oid toch? Naja deste beter i guess.![]()
Nee 28% moest 29% zijn voor servio. pal op elkaar jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
het schilt allemaal niet veel verschil
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Philip:"Ik hoop voor haar (Mo) dat ik mag blijven."
sst jes, zit en bibber!quote:
zie bericht televaagquote:
Ah bah dus eerst stellen ze Flip veilig dan gok ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
er staat ook tijdelijk.... eey ze moeten nog wel centen hebben he
is niet zeker. Twee weken geleden haalde hij een hogere achterstand in, in de laatste paar minuten....(volgens sstt dan, iets wat ik nog steeds niet geloof)quote:
Er komt vanavond een opdracht dat er koppels komen die aan elkaar worden vastgeketend voor tenminste 24 uur (volgens de telegraaf)quote:
Ik rook er 1 met je mee. Op Guido Proost!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
Ik heb alvast een jointje aangestoken.
Ik vind het kapsel van Guido wel leuk.
Een missie die weer eens later komt dan origineel geplandquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er komt vanavond een opdracht dat er koppels komen die aan elkaar worden vastgeketend voor tenminste 24 uur (volgens de telegraaf)
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah bah dus eerst stellen ze Flip veilig dan gok ik.
En dan Guido vs Servio.![]()
nou iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Mylene het volgende:
Het zal wat zijn als Servio mag blijven.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik rook er 1 met je mee. Op Guido Proost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |