quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard is leuker met Karim, ik blijf Alex een lulletje lampekamp vinden.
Meest vreemde en daarom moeilijk te raden geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef Gia het volgende:
Volgens mij hoorde ik ze straks zeggen dat ze denken dat Joanna en Philip medewerkers zijn van de stem, vanwege de clownspakken met carnaval.
Ik vermoed dat Karim daarop gaat drukken.
No way dat hij weet dat Philip een relatie had met een olympische winnares.
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi, ik kan kijken morgenochtend, leuk! Spannende ontwikkelingen.
Zal je zien dat de KvdW weer gesloten gaat worden tot vrijdagavond ofzo, seen that before.
ow das een scherpe van je indd !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.
Oh, dat wist ik niet eens. Tnx!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.
ook ff offtopic...wie is opaatje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Guido een beetje door dat hij naar een ander kamp moet overstappen.
[ afbeelding ]
Even offtopic voor de liefhebbers: de stream van Opaatje is ook weer in de lucht!!
Volgens mij zit ie niet echt in een kamp?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Guido een beetje door dat hij naar een ander kamp moet overstappen.
[ afbeelding ]
Even offtopic voor de liefhebbers: de stream van Opaatje is ook weer in de lucht!!
Is ook...Maar soms heeft Alex best wel humo...MOet je wel de hele dag straemen zoals ik vandaag gedaan hebquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard is leuker met Karim, ik blijf Alex een lulletje lampekamp vinden.
Ja hoor, ze hebben geen van beide geld om te drukken. Wat een BS.quote:Wie ontmaskert de slaapwandelaar?
17 maart om 17.35
Het is niet de vraag óf er iemand gaat drukken voor het geheim van Joanna, maar wie.
Laura, Gerard en Aafke hebben alle drie hun vermoedens over wat hun huisgenote verborgen houdt. Ze willen alleen niet met elkaar delen wat deze vermoedens zijn. Pas vrijdag mogen de kandidaten weer op de rode knop drukken. Gerard en Laura bedenken dat ze de ochtend na de eliminatie vroeg uit de veren moeten om zich als eerste bij de Kamer van de Waarheid te melden. Laura denkt zelfs aan 6:00 uur in de morgen. Ze wil Aafke en Gerard hoe dan ook voor zijn.
Stond gisteren hier in de COS iemand had het geloof ik uit de telegraaf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Tnx!
http://www.provox-entertainment.nl/opaatje.htmquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ook ff offtopic...wie is opaatje?
een man van 80 die de hele dag bier drinkt hij is hagenees en is ajaxciedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ook ff offtopic...wie is opaatje?
Ik trek Alex geen hele dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is ook...Maar soms heeft Alex best wel humo...MOet je wel de hele dag straemen zoals ik vandaag gedaan heb
Hm, die bingoqueen is ook lastig. Is eigenlijk een dubbel geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
Meest vreemde en daarom moeilijk te raden geheim.
dank je, ik sla hem ff op......( als we gaan slaaaaaan !! )quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
http://www.provox-entertainment.nl/opaatje.htm
Nou, hij liep behoorlijk achter de rokken van Servio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie niet echt in een kamp?
Rot op met die spam.quote:
Nee Servio zat er niet bij toen ik dat schreef.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Heb toch wel wat moeite met Sharon Aafke en Servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |