alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Flashbox het volgende:
Pleur dit programma gewoon van de buis, stelletje slechte toneelspelers.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs naar haar genoemd....
Secreet Story.....
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Neen, dit verhaal KAN kloppen.
Medicatie verleden mag niet zomaar zonder (schriftelijke) toestemming van patient worden doorgegeven aan derden.
(ben apo ass )
yihaaaaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar krijgen wel als verassing een mooi oog![]()
![]()
![]()
![]()
zo is dat ! dat zou een normaal mens indd doen. doe je toch ook als je 3 weken op vakantie gaat? en medicijnen krijg je altijd voor 3 maandenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.
tuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.
Roevka toch, dat valt me tegenquote:
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.Zal je nog heel wat keren moeten doen dan. Wij houden van zeiken hier op fok! . Deal with it!
en ik hou van zwaaien op Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.Zal je nog heel wat keren moeten doen dan. Wij houden van zeiken hier op fok! . Deal with it!
Is wat naar mijn mening FOK! groot maakt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Flashbox niet afhakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
Ik blijf er bij dat het de grootste onzin is die ze probeert te verkopen. D'r auto regelt ze wel en de nodige medicatie niet ?????quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is dat ! dat zou een normaal mens indd doen. doe je toch ook als je 3 weken op vakantie gaat? en medicijnen krijg je altijd voor 3 maanden
daarom. ze zijn goed door het mandje gevallen daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het de grootste onzin is die ze probeert te verkopen. D'r auto regelt ze wel en de nodige medicatie niet ?????
![]()
Daar heb je wel gelijk in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Precies en waarom dit het enige forum is waar ik al vanaf 1999 zit en ik me thuis voel. Zeiken is fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is wat naar mijn mening FOK! groot maakt...
Yup Net5 has egg on its face....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
NET5 moet eieren voor zijn geld kiezen en ophouden de kluit te belazeren.
Hij loopt lekker wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Misiuuu het volgende:
Philip weer lekker bezig maar nu tegen Gerard..
Wordt leuk, Geer heeft een update van Mo gehad.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Misiuuu het volgende:
Philip weer lekker bezig maar nu tegen Gerard..
Er zijn er maar 2 die met kop en schouders boven de rest uitsteken... Jouw Gerard en Joanna.quote:
Alweer? Gisteren bij Mo ook al. Bij wie nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:37 schreef mootie het volgende:
Flip weer aan het dreigen en chanteren met nominaties?
Gerardquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer? Gisteren bij Mo ook al. Bij wie nu?
bedankt voor je mening. ik ga hem even overzien en kom er later op terugquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef bergenzand het volgende:
ik vind gerard en karim oke..
van de vrouwen is sharon ook een goeie maar das mijn mening
Hij moet 2 namen noemen voor een nominatie, gerard en karim ook....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef bergenzand het volgende:
ik vind gerard en karim oke..
van de vrouwen is sharon ook een goeie maar das mijn mening
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:39 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij leest die stem mee hier op Fok.
maar als je er niet erg zeker van bent is het fijner om een ander te laten drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Gia het volgende:
Die opmerking van Geer: Maar misschien heeft Shar liever dat ik op haar druk.
Sinds wanneer mogen de bewoners zelf bepalen wie wel of wie niet op wie drukt.
Nu Aaf ook al, met haar afspraken.
Gewoon drukken als je wat weet, is toch gewoon het spel!!
Geer ben ik met je eens, maar privilegekut Joanna mag wat mij betreft vandaag nog vertrekken. Het mens is te erg voor woorden en neen, niet goed voor het concept. Hooguit dat iedereen nu van haar gaat balen en daar hoop ik op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:37 schreef akveor het volgende:
Er zijn er maar 2 die met kop en schouders boven de rest uitsteken... Jouw Gerard en Joanna.
Elke RLS verdient z'n eigen nutcase...
Hij wil straks iedereen nomineren....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij moet 2 namen noemen voor een nominatie, gerard en karim ook....
Rarara, wie vangt er zo WEER een gegarandeerde nominatie als ie zo doorgaat?
is mogelijk als ie met 2 anderen in de finale staat, maar voor die tijd heeft ie allang mogen wieberen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij wil straks iedereen nomineren....
Ja! Maar straks is het telaat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wordt leuk, Geer heeft een update van Mo gehad...
..
Dat idee kreeg ik wel van Sharon toe ze met Gerard aan het praten wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Gia het volgende:
Die opmerking van Geer: Maar misschien heeft Shar liever dat ik op haar druk.
Sinds wanneer mogen de bewoners zelf bepalen wie wel of wie niet op wie drukt.
Nu Aaf ook al, met haar afspraken.
Gewoon drukken als je wat weet, is toch gewoon het spel!!
Dat weet ik wel zeker. Ze hebben niet voor niks Pietje en Stefan uitgenodigd in Portugal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:39 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij leest die stem mee hier op Fok.
Ik heb net de automatische updates maar uit gezet want dat heb ik ook iedere keer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat roerei enz was een quote van Mazaru maar ik kon niet kopieeren quoten
Ik heb ook nergens gezegd dat ik afhaak, alleen dat ze dit programma beter gelijk van de buis kunnen halen. De enige reden dat ik nog kijk en filmpjes maak, is voor de personen die overdag veel missen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je wilt drukken omdat je er wel vrij zeker van bent, dan zijn er anderen die menen meer recht te hebben om te mogen drukken. Of dat degene op wie gedrukt wordt, liever heeft dat een ander op die persoon drukt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar als je er niet erg zeker van bent is het fijner om een ander te laten drukken
Ik probeer wel ff een leuk plaatje daarvan te makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb net de automatische updates maar uit gezet want dat heb ik ook iedere keer.
Vond die ene opmerking zo goed. Dat Secreet Story. genaamd naar Joanna.
Niks van aantrekken beep, gewoon lekker je ding blijven doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik afhaak, alleen dat ze dit programma beter gelijk van de buis kunnen halen. De enige reden dat ik nog kijk en filmpjes maak, is voor de personen die overdag veel missen.
Maar als hij liever heb dat ik ga mij best, ik heb bij deze dus mijn laatste filmpje hier over secretstory op fok geplaatst. Als je hier iets zegt wat iemand niet aanstaat, maakt niet uit wie het doet, worden ze hier persoonlijk. Dus sorry voor de personen die nu geen filmpjes meer kunnen zien.
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb net de automatische updates maar uit gezet want dat heb ik ook iedere keer.
Ik hoop dat je je door één onzinnige opmerking hier niet laat wegjagen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik afhaak, alleen dat ze dit programma beter gelijk van de buis kunnen halen. De enige reden dat ik nog kijk en filmpjes maak, is voor de personen die overdag veel missen.
Maar als hij liever heb dat ik ga mij best, ik heb bij deze dus mijn laatste filmpje hier over secretstory op fok geplaatst. Als je hier iets zegt wat iemand niet aanstaat, maakt niet uit wie het doet, worden ze hier persoonlijk. Dus sorry voor de personen die nu geen filmpjes meer kunnen zien.
Joanna Balk..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer ben ik met je eens, maar privilegekut Joanna mag wat mij betreft vandaag nog vertrekken. Het mens is te erg voor woorden en neen, niet goed voor het concept. Hooguit dat iedereen nu van haar gaat balen en daar hoop ik op.
het is me inmiddels wel gelukt, ere wie ere toekomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Eensch, nog erger dan die pisnicht. Dat ik dit ooit noch zou zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
philip is echt de rotste appel nu
NEEEEE niet doen ... gewoon blijven. Er zijn heel veel mensen blij met jouw filmpjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Gerard, omdat hij misschien op het geheim van Sharon wil drukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
helemaal offtopic...maar ik wil ff opkomen voor je !quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Andere oplossing:quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dont feed the trolsquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Me too.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks van aantrekken beep, gewoon lekker je ding blijven doen.
Ik ben blij met je filmpjes, als ik moet werken kan ik toch dingen volgen 's avonds zonder dat 'De Stem' de boel manipuleert...
Ik vind haar ook wel leuk hoor, ondanks dat ze soms best een klein krengetje kan zijnquote:
Blank kan ook nog.quote:
ik kijk met heel veel plezier naar jouw filmpjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
ik bedoel daar op de streamquote:
Ga door.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Schoothond annex ...... nu naar de KvdW
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Andere oplossing:
Streep het af tegen de mensen die het wel waarderen, Flash.....
fijn he zoveel lieve reacties! 1 opmerking die 25x per dag tegen iedereen gemaakt word... pfffffquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog meer van weg alhoewel ze nog niet heeft geslagen, maar al wel ermee gedreigd te doen.quote:
lol.quote:
Deze keurige dame gaat niet op Joanna-straattaal overquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ga door.....
Streams gaan aan de buffer hier
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef mangalie het volgende:
Ik begreep uit het gesprek buiten dat Phillps eiste dat hij aqlleen mocht drukken en niemand anders...
consequentiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...
Precies wat ik aan jou kan waarderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze keurige dame gaat niet op Joanna-straattaal over
eieren klutsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
consequentiesgaat hij weer iemand op de stoel zetten?
Gaat hij na dit fakeprogramma uit de school klappen? Zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef mootie het volgende:
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...
Whehe ze proberen Flip buitenspel te zetten, Karim eerst op Flip, zodat Flip geen geld heeft om te drukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
consequentiesgaat hij weer iemand op de stoel zetten?
dan zou je je naam ook moeten veranderen in KattigDingquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze keurige dame gaat niet op Joanna-straattaal over
smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga voor het laatste redmiddel hier......
Ga rebooten en daarna maar een eitje bakken
Tot later altesaam
Smakelijk, zie je bij de liveshow.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Tot later altesaam
Tot laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Tot later altesaam
Niet als ze in zijn bed ligt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef akveor het volgende:
En waarom ligt Mo in bed...?
Als Joanna dat zou dan dan had de stem er allang iets van gezegd...
Maar als Karim gelijk heeft, trekt hij de kluis van Flip leeg, zodat Flip helemaal niet meer kan drukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou Karim vóór Philip drukken?
Als Philip eerst de kluis van Sharon plundert krijgt Karim meer geld.
Ze doet me zo een beetje denken aan dat nieuwe wijf in house en annette obrestad zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef itsme het volgende:
Leuk die pony bij Sharon trouwens. Karim doet iets vaags. pijn aan voet
Mooi, ik kan kijken morgenochtend, leuk! Spannende ontwikkelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
Dat wordt rennen morgen! Karim MOET als eerste drukken zodat Flip niet kan!
Smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Tot later altesaam
Ja, en je kan toch beter de kluis van Flip met het geld van Sharon erbij plunderen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als Karim gelijk heeft, trekt hij de kluis van Flip leeg, zodat Flip helemaal niet meer kan drukken.
Maaaaaar op hun manier hebben ze zelf de kans om op Sharon te drukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, en je kan toch beter de kluis van Flip met het geld van Sharon erbij plunderen?
Dan moet Flip nog wel in dat hok zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef mootie het volgende:
Maar als Karim gelijk heeft, trekt hij de kluis van Flip leeg, zodat Flip helemaal niet meer kan drukken.
niet als ze het philip gewoon niet gunnen nog een geheim te radenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, en je kan toch beter de kluis van Flip met het geld van Sharon erbij plunderen?
Volgens mij pas morgen middag om 18 uur open.. Maar Geeer en Karim spelen onder een hoedje zodat er eens iemand anders gaat drukken denk ik zo ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef Gia het volgende:
Haha, Geer wil dat Karim eerder drukt dan Philip, zodat Philip dan niet kan drukken op Sharon(?)
Zodat Gerard meer tijd heeft om achter haar geheim te komen.
Maarrrr, als Philip eerst drukt, en het goed heeft, dan heeft ie wel meer geld, wat Karim dan kan winnen.
Negen uur op morgen, ik wil die race voor de knop wel zien!!
sorry Ik kijk eigenlijk alleen naar reality en documentaires maar neem aan dat het geen compliment is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze doet me zo een beetje denken aan dat nieuwe wijf in house en annette obrestad zo.
Wel heel leuk om te zien dat Gerard en Alex daar ook echt geen moeite mee hebben. Geen kleinzielig homofoob gedrag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Vultarian het volgende:
haha gerard schuift weer eens bij alex
Hij moet zijn boek uit hebben voor vanavond.. Daarom zit hij niet bij de groep!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef itsme het volgende:
Ik had de streams niet veel aan afgelopen dagen maar nu zie ik zelf dat Servio er echt helemaal buiten staat. (de groep)
preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel heel leuk om te zien dat Gerard en Alex daar ook echt geen moeite mee hebben. Geen kleinzielig homofoob gedrag.
Ik vind het ook te schattig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef itsme het volgende:
Lol Dat vind ik zo geinig aan Gerard (en Alex) Dat hij gewoon knuffelt met mannen. Zo hoort het ook!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard is leuker met Karim, ik blijf Alex een lulletje lampekamp vinden.
Meest vreemde en daarom moeilijk te raden geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef Gia het volgende:
Volgens mij hoorde ik ze straks zeggen dat ze denken dat Joanna en Philip medewerkers zijn van de stem, vanwege de clownspakken met carnaval.
Ik vermoed dat Karim daarop gaat drukken.
No way dat hij weet dat Philip een relatie had met een olympische winnares.
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi, ik kan kijken morgenochtend, leuk! Spannende ontwikkelingen.
Zal je zien dat de KvdW weer gesloten gaat worden tot vrijdagavond ofzo, seen that before.
ow das een scherpe van je indd !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.
Oh, dat wist ik niet eens. Tnx!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch, ze worden toch geboeid vanavond??? dan kan er toch niemand het hokje in.
ook ff offtopic...wie is opaatje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Guido een beetje door dat hij naar een ander kamp moet overstappen.
[ afbeelding ]
Even offtopic voor de liefhebbers: de stream van Opaatje is ook weer in de lucht!!
Volgens mij zit ie niet echt in een kamp?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Guido een beetje door dat hij naar een ander kamp moet overstappen.
[ afbeelding ]
Even offtopic voor de liefhebbers: de stream van Opaatje is ook weer in de lucht!!
Is ook...Maar soms heeft Alex best wel humo...MOet je wel de hele dag straemen zoals ik vandaag gedaan hebquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard is leuker met Karim, ik blijf Alex een lulletje lampekamp vinden.
Ja hoor, ze hebben geen van beide geld om te drukken. Wat een BS.quote:Wie ontmaskert de slaapwandelaar?
17 maart om 17.35
Het is niet de vraag óf er iemand gaat drukken voor het geheim van Joanna, maar wie.
Laura, Gerard en Aafke hebben alle drie hun vermoedens over wat hun huisgenote verborgen houdt. Ze willen alleen niet met elkaar delen wat deze vermoedens zijn. Pas vrijdag mogen de kandidaten weer op de rode knop drukken. Gerard en Laura bedenken dat ze de ochtend na de eliminatie vroeg uit de veren moeten om zich als eerste bij de Kamer van de Waarheid te melden. Laura denkt zelfs aan 6:00 uur in de morgen. Ze wil Aafke en Gerard hoe dan ook voor zijn.
Stond gisteren hier in de COS iemand had het geloof ik uit de telegraaf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Tnx!
http://www.provox-entertainment.nl/opaatje.htmquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ook ff offtopic...wie is opaatje?
een man van 80 die de hele dag bier drinkt hij is hagenees en is ajaxciedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ook ff offtopic...wie is opaatje?
Ik trek Alex geen hele dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is ook...Maar soms heeft Alex best wel humo...MOet je wel de hele dag straemen zoals ik vandaag gedaan heb
Hm, die bingoqueen is ook lastig. Is eigenlijk een dubbel geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
Meest vreemde en daarom moeilijk te raden geheim.
dank je, ik sla hem ff op......( als we gaan slaaaaaan !! )quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
http://www.provox-entertainment.nl/opaatje.htm
Nou, hij liep behoorlijk achter de rokken van Servio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie niet echt in een kamp?
Rot op met die spam.quote:
Nee Servio zat er niet bij toen ik dat schreef.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Heb toch wel wat moeite met Sharon Aafke en Servio
Echt wat boeit die ouwe lul jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna helemaal correct, alleen is Oop een stukje jonger. Hij zit alweer klaar voor de wedstrijd Ajax - Spartak Moskou van vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
een man van 80 die de hele dag bier drinkt hij is hagenees en is ajaxciedopa
Alex weg en Mo voor Aafkequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee Servio zat er niet bij toen ik dat schreef.
Sharon wel, Gerard, Guido, Karim, Alex en volgens mij Aafke.
Als je nou eens lief doet wordt je ban daar misschien een keer opgeheven.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bijna helemaal correct, alleen is Oop een stukje jonger. Hij zit alweer klaar voor de wedstrijd Ajax - Spartak Moskou van vanavond
Oop = eindbaas!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je nou eens lief doet wordt je ban daar misschien een keer opgeheven.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. Ik trek mezelf nog niet de hele dag. Krijg je lamme armen van![]()
Laat maar zo duf en onbelangrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan niks op de Secret Story site vinden over dat boeien, kijk ik niet goed?
Oke chief!quote:
Hij is Fokker hoor! ditisOPAATJEquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wanneer meld hij zich aan op fok??????
Stervio hun.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
Guido knipt op de valreep het haar van Guido.
Dat is net zo'n drama als hier, erger eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Kan dat Off Topic gelul over die ouwe lul naar de SC? Bedankt.
Er stond gisteren in een van de cossen een bericht hierover dat de stem vanavond dit zal mededelen. het was volgens mij gekopieerd uit televaag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan niks op de Secret Story site vinden over dat boeien, kijk ik niet goed?
ik weet dat jij geen mensen om je heen hebt, maar naasty Guido staat wel iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is Fokker hoor! ditisOPAATJE
Ik hoop toch zo op een sms "wonder" en dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef itsme het volgende:
Ha Flip staat strak van de zenuwen. Eikel. Ik vind het erg jammer dat hij niet weg gaat vanavond.
Da;s makkelijk als hij zijn eigen haar zo kan knippen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
Ik geloof je wel, heb zelf ook ergens iets gelezen, maar dé site zelf meldt er niks over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Er stond gisteren in een van de cossen een bericht hierover dat de stem vanavond dit zal mededelen. het was volgens mij gekopieerd uit televaag.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Hij vroeg net wel aan Guido of hij het korter wou..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
Servio doet ook wat hij mooi vind... hij vraagt het niet ff ofzo
Maar hij zei wel ik doe het aan deze kant korter, weet niet of jij dat mooi vind, maar ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij vroeg net wel aan Guido of hij het korter wou..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Merci!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
Boeiende opdracht Secret Story
van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
Foto: ANP Kippa
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
Dit stond dus gisteren in de telegraaf
een homofiele cameraman?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwen op de streams?!
Echt zin in deze opdracht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
Die hebben we ff genoeg gezien misschien ? Geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwen op de streams?!
LOL dat geeft aan hoe boeiend hem vindquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
Maik is al de hele middag uit beeld, merk het nu pas.
Wie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
Pfff dat zo'n FLUT opdracht de Telegraaf haalt zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
Dat is hier nog maar een keer of 16453 gepost.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
Ik zeg Philip en Karim vast, die willen morgen allebei drukken zodra de kamer opengaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt zin in deze opdracht!
Er kommen vast mensen nader tot elkaar of krijgen grote bonje!
Oop zegt net dat je wat hem betreft op een perkpaal kan gaan zitten, liefst eentje met veel splinters.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Ouch Fonsje...quote:De verleiding weerstaan (zondag pas online) 17 maart 2011 om 15:15 Bezwijkt Joanna voor de avances van Philip.
er is vast al bekend dat Jo aan flip vast komt te zitten terwijl flip mss weg moet vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff dat zo'n FLUT opdracht de Telegraaf haalt zeg.
Die weet de weg naar de geheime kamer en is daar Mo aan het .....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
Ah beter, ik kom er net achter dat ik de SST news page nog open had staan en voila...
[..]
Ouch Fonsje...
zag ze net met zen alle stinkvingerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben we ff genoeg gezien misschien ? Geen idee
Printscreen gemaakt ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
Oeps, ik kom er net achter dat ik de SST news page nog open had staan en voila...
[..]
Ouch Fonsje...
Faal SST site.![]()
Hij zei dat hij dacht dat ze (de Stem) wachtte op Servio en Guidoquote:
Ja wist ik wel maar er werd 2 en 4 gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
3 + 4
links onder en rechts onder
Ja, dat zeg ik.. FLUT opdracht... die lopen de hele dag al achter elkaar aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
er is vast al bekend dat Jo aan flip vast komt te zitten terwijl flip mss weg moet vanavond
Naar wijf ben jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop zegt net dat je wat hem betreft op een perkpaal kan gaan zitten, liefst eentje met veel splinters.
Ik heb zo het idee dat jouw ban daar niet zo snel wordt opgeheven![]()
Ontopic: ik ben benieuwd wie er aan wie wordt vastgeketend..
is al weggehaald denk ik maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef IGotNoName het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)zondag+pas+online%29
Ik ook van jou Poepiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
omdat ze meelezen hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
is al weggehaald denk ik maar evengoed bedankt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
Jo opgenomen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
zit er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Kinnestetische.......dat zit rechts maar volgens Gerard niet.
Waar zit dat dan wel?En wat is het in vredesnaam, en heb ik het ook?
Vragen vragen,Hallo lekker een exit avond.![]()
![]()
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
Adres:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
Please, laat het een dubbele exit zijn... er is nog hoop...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef rilumaan4 het volgende:
het is eigenlijk jammer dat het bijna zeker is dat servio weggaat het is niet mijn ideaal maar ik had liever dat philip gaat
Wilde gok: Parnassos?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goed
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er helemaal klaar voor
hebben live streams, dus wat kan er gebeuren
Eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Dat was ik toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.![]()
OT
[ afbeelding ]
ik zeg laptop mee naar etentje live net5 streams dankzij kwaliteitquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderijquote:
Zijn ze al geketend?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
een droom he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
wat dacht je van een begraafplaats?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |