Ik zeg Philip en Karim vast, die willen morgen allebei drukken zodra de kamer opengaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt zin in deze opdracht!
Er kommen vast mensen nader tot elkaar of krijgen grote bonje!
Oop zegt net dat je wat hem betreft op een perkpaal kan gaan zitten, liefst eentje met veel splinters.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Kan dat Off Topic gelul over die ouwe lul naar de SC? Bedankt.
Ouch Fonsje...quote:De verleiding weerstaan (zondag pas online) 17 maart 2011 om 15:15 Bezwijkt Joanna voor de avances van Philip.
er is vast al bekend dat Jo aan flip vast komt te zitten terwijl flip mss weg moet vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff dat zo'n FLUT opdracht de Telegraaf haalt zeg.
Die weet de weg naar de geheime kamer en is daar Mo aan het .....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
Maik is al de hele middag uit beeld, merk het nu pas.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
Ah beter, ik kom er net achter dat ik de SST news page nog open had staan en voila...
[..]
Ouch Fonsje...
zag ze net met zen alle stinkvingerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben we ff genoeg gezien misschien ? Geen idee
Printscreen gemaakt ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
Oeps, ik kom er net achter dat ik de SST news page nog open had staan en voila...
[..]
Ouch Fonsje...
Faal SST site.![]()
Hij zei dat hij dacht dat ze (de Stem) wachtte op Servio en Guidoquote:
Ja wist ik wel maar er werd 2 en 4 gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
3 + 4
links onder en rechts onder
Ja, dat zeg ik.. FLUT opdracht... die lopen de hele dag al achter elkaar aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
er is vast al bekend dat Jo aan flip vast komt te zitten terwijl flip mss weg moet vanavond
Naar wijf ben jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop zegt net dat je wat hem betreft op een perkpaal kan gaan zitten, liefst eentje met veel splinters.
Ik heb zo het idee dat jouw ban daar niet zo snel wordt opgeheven![]()
Ontopic: ik ben benieuwd wie er aan wie wordt vastgeketend..
is al weggehaald denk ik maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef IGotNoName het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)zondag+pas+online%29
Ik ook van jou Poepiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
omdat ze meelezen hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
is al weggehaald denk ik maar evengoed bedankt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
Jo opgenomen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
zit er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Kinnestetische.......dat zit rechts maar volgens Gerard niet.
Waar zit dat dan wel?En wat is het in vredesnaam, en heb ik het ook?
Vragen vragen,Hallo lekker een exit avond.![]()
![]()
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
Adres:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
Please, laat het een dubbele exit zijn... er is nog hoop...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef rilumaan4 het volgende:
het is eigenlijk jammer dat het bijna zeker is dat servio weggaat het is niet mijn ideaal maar ik had liever dat philip gaat
Wilde gok: Parnassos?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goed
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er helemaal klaar voor
hebben live streams, dus wat kan er gebeuren
Eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Dat was ik toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.![]()
OT
[ afbeelding ]
ik zeg laptop mee naar etentje live net5 streams dankzij kwaliteitquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderijquote:
Zijn ze al geketend?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
een droom he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |