is al weggehaald denk ik maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef IGotNoName het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)zondag+pas+online%29
Ik ook van jou Poepiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
omdat ze meelezen hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
is al weggehaald denk ik maar evengoed bedankt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
Jo opgenomen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt Jo weer even opgenomen in de kvdw?
zit er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Kinnestetische.......dat zit rechts maar volgens Gerard niet.
Waar zit dat dan wel?En wat is het in vredesnaam, en heb ik het ook?
Vragen vragen,Hallo lekker een exit avond.![]()
![]()
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar wijf ben je
On topic, wat een naar wijf
Adres:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wordt
[..]
Jo opgenomen?
Echt?
YES!!!!
Naar welke afdeling mag mijn kaartje?
Please, laat het een dubbele exit zijn... er is nog hoop...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef rilumaan4 het volgende:
het is eigenlijk jammer dat het bijna zeker is dat servio weggaat het is niet mijn ideaal maar ik had liever dat philip gaat
Wilde gok: Parnassos?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
Stuur maar naar de kamperfoeliestraat in Denhaag, altijd goed
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er helemaal klaar voor
hebben live streams, dus wat kan er gebeuren
Eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Dat was ik toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij iedere COS in staat om volledig de sfeer te verzieken. Elke keer opnieuw.![]()
OT
[ afbeelding ]
ik zeg laptop mee naar etentje live net5 streams dankzij kwaliteitquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet vanavond of de "Live" missen of een etentje. What to do, what to do..
Haha.. je bedoelt Parnassia. Maar die zit niet in de Kamperfoeliestraat. Er zit in daar trouwens helemaal geen kliniek. Wel een kinderboerderijquote:
Zijn ze al geketend?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
een droom he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou het gewoon te gek vinden 2 mensen eruit
kunnen we gelijk jo wegvegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |