Ja nog ff wat verder uitleggen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef MargrietV het volgende:
ik weet de clownsclou.... De herinnering blijft....
idd ik heb meerdere bewoners hier al over gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aafke was helemaal verbaasd dat Jo alles kon regelen vis het hokje. Het valt meerdere bewoners op hoor. Ze woont bijna in de KvdW.
Is dat niet van dat liedje?quote:
De herinnering blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Herinnering aan zijn ex-vriendin Femke.
Dus Flip moet moven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef MargrietV het volgende:
ik weet de clownsclou.... De herinnering blijft....
quote:
Romance met olympisch goud... hmm, erg vergezochte clue in dat geval. En ze wisten niet dat hij op ging nemen, dus lijkt me toevallig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ok, maar is dat qua clue niet teveel niveau voor SST?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
De herinnering blijft
aan die clown met zn lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
Niemand kende de pijn
van zn stille verdriet
want er was op het einde
niemand die hij verliet
Mwah als het op dat liedje slaat wel ver. Die clown valt dood neer namelijkquote:
Tuurlijk wisten ze wel dat hij op ging nemen, alle andere bewoners lagen op bed en de telefoon ging precies toen Philip van de ene kamer naar de andere liep en in de huiskamer was, het dichtst bij de telefoonquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Romance met olympisch goud... hmm, erg vergezochte clue in dat geval. En ze wisten niet dat hij op ging nemen, dus lijkt me toevallig.
ze hebben gewoon een stapeltje missies liggen! en hun zullen niet weten wanneer ze op het knopje (TEL) drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Romance met olympisch goud... hmm, erg vergezochte clue in dat geval. En ze wisten niet dat hij op ging nemen, dus lijkt me toevallig.
Jawel, ze wisten dat hij op ging nemen. Hij zat al een tijd bij de foonquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Moeten we dan twee emmertjes water halen doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok, maar is dat qua clue niet teveel niveau voor SST?
Hij heeft em al vaker weggegeven aan iemand die em nog niet of niet vaak heeft opgenomen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze wel dat hij op ging nemen, alle andere bewoners lagen op bed en de telefoon ging precies toen Philip van de ene kamer naar de andere liep en in de huiskamer was, het dichtst bij de telefoon
Ik moet er ook met een bocht een eind aan draaien dus ik gok het wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok, maar is dat qua clue niet teveel niveau voor SST?
nope, MAAR NU ISSIE DOODquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar gaat dat nummer heul niet over.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope, MAAR NU ISSIE DOOD
was nog een oude clou van sofia... foutje van de stem
Ik hoop dat ze overblijft met Geer en Karim. Als ze in de finale zit hč?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef mazaru het volgende:
Joanne wil wel met alleen maar leuke mensen overblijven als straks de groep heel klein is.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope, MAAR NU ISSIE DOOD
was nog een oude clou van sofia... foutje van de stem
Komt meer in de richting, hoewel ik heel graag nog wat (heul veul) meer missies wil zien zoals Gerard kreeg...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Moeten we dan twee emmertjes water halen doen?
Zo! Goed zeg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er de volgende week uit ligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze overblijft met Geer en Karim. Als ze in de finale zit hč?
Maar dat zal wel.
2 emmertjes water halen zou eik ook gewoon beter zijn, als clou voor Sharon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Komt meer in de richting, hoewel ik heel graag nog wat (heul veul) meer missies wil zien zoals Gerard kreeg...
De eerste zin'de herinnering blijft'. En anders is een een kutfopclue.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar gaat dat nummer heul niet over.
Dat heeft ie 1 keer gedaan, onder protest. (omdat ze tegen hem bezig waren dat hij er met z'n neus bovenop ging zitten) en hij heeft daarna gezegd het niet meer te doen omdat Gerard toen een leuk bedrag kreeg... Ze kunnen er dus vrij zeker van zijn dat Philip niet meer iemand anders op laat nemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hij heeft em al vaker weggegeven aan iemand die em nog niet of niet vaak heeft opgenomen..
Ja, ik ook, maar gezien de ontwikkelingen zie ik haar niet snel verdwijnen. Helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
ik hoop dat ze er de volgende week uit ligt
Verschilt bij mij maar 1 letter.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme opmerking van hoogbegaafde Mo: "Het is idd wel moeilijk om huisdieren te hebben als je alleen woont"
Ik woon ook alleen en heb 2 katten en een hondje en dat gaat prima.
Ja maar puur de eerste zin, en die gaat ook niet over een herrinering aan een verloren liefde. Anyhow, ik kan de clown nog steeds niet aan iemand koppelen. En het liedje is er ook maar met de haren bijgesleept.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerste zin'de herinnering blijft'. En anders is een een kutfopclue.
Gaat niet gebeuren, helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er de volgende week uit ligt
Gaat over het feit dat Monique het over nepclues had die in het huis werden gebracht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Er mag niet over het programma gepraat worden en mocht dit wel gebeuren is het codewoord eieren. #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Iemand iets van meegekregen?
En Sofia is vanavond bij de liveshow lees ik
Woon jij samen met Servio???quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Verschilt bij mij maar 1 letter.....
2 Ratten en een hond
Of richting tsunami? (iemand helpen te zwemmen in het water / uit het water)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef chufi het volgende:
Het hand in hand zwemmen was een duidelijker clue richting zn relatie met Femke
De meeste mannen hier hebben een vrouw aan de ketting in de keuken..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Verschilt bij mij maar 1 letter.....
2 Ratten en een hond
Alex heeft het net over eieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Er mag niet over het programma gepraat worden en mocht dit wel gebeuren is het codewoord eieren. #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Geen enkel huisdier heeft bij mij een gedragsstoornis.quote:
Maar de eerste zin is "Hij was maar een Clown?"quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerste zin'de herinnering blijft'. En anders is een een kutfopclue.
Mja, dat van Guido lijkt me idd nergens bij te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar puur de eerste zin, en die gaat ook niet over een herrinering aan een verloren liefde. Anyhow, ik kan de clown nog steeds niet aan iemand koppelen. En het liedje is er ook maar met de haren bijgesleept.
Hmm en die fitnessopdracht van Guido, waar zou die bijhoren?
Ja, ze werden tijdens een streamlock op de vingers getikt, ze zeiden teveel. (over wat weet ik niet) Als iemand nu over de schreef gaat waarschuwen ze elkaar met het woord eieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee alleen Bommie beweert dat... Maar ik moet toegeven dat Bommert kabaal kan maken voor minstens 25 anderen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De meeste mannen hier hebben een vrouw aan de ketting in de keuken..
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien een poging het schminken van de bingoqueen aan te stippen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar puur de eerste zin, en die gaat ook niet over een herrinering aan een verloren liefde. Anyhow, ik kan de clown nog steeds niet aan iemand koppelen. En het liedje is er ook maar met de haren bijgesleept.
Hmm en die fitnessopdracht van Guido, waar zou die bijhoren?
Jij hebt weinig woorden nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee alleen Bommie beweert dat... Maar ik moet toegeven dat Bommert kabaal kan maken voor minstens 25 anderen...
Ze vliegt volgende week naar Miami volgens haar eigen tweetsquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.
In het contract stond volgens mij dat ze nog 3 maanden gevolgd konden worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.
Oh ok, dan gaan de camera's mee naar Miami hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
In het contract stond volgens mij dat ze nog 3 maanden gevolgd konden worden.
Kan toch ook........quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
sofiavalentine Sofia Valentinequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Oh ok, dan gaan de camera's mee naar Miami haha
laten ze dat contract maar vollen bij stoof!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, er was geen muziek bij. Een paar ballonnen, een hoedje en een pruik geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef chufi het volgende:
De link van clown naar het liedje? Was er muiziek bij?? Misschien eerder een hint richting Servio dat ie mensen als bingoqueen aan het lachen moet maken .... Wat een gegil zal dat zijn daar in de zaal met alleen maar nichten.. Dan weer de vraag waarom Geer naar zo'n voorstelling zou gaan ? O Of was dat misschien op uitnodiging? Zodat ie later met de clue zou kunnen komen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef mazaru het volgende:
Gerard zit in de buurt bij dingetje haar geheim
Ze keek links naar boven, betekent dat ze nadacht aan het gebeurde!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef mazaru het volgende:
Gerard zit in de buurt bij dingetje haar geheim
Maar Aafke mag nog steeds niet drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef flugeltje het volgende:
ah, ze zitten elkaar echt geil te praten dus... Ik zeg vanavond drank in het huis
is Jo een bosch of een siemens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Joanna heeft minstens 3 kwartier nodig om klaar te komen en kan het ook echt maar 2 keer achter elkaar, Aaf heeft er maar 5 minuten voor nodig
Van Guido?? sinds wanneer kijk jij SST, vanaf vandaag ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wel verdacht veel clues vandaag over Flipje en Servio dan vandaag. Zwemmen, optreden... en er kan niet meer geraden worden.
Wat was het oorspronkelijk geheim van Guido eigenlijk? Dat heb ik nooit meegekregen.
Van mij mag Servio blijven. Lekker vals houdt het gezellig.
Guido's geheim werd meteen gecanceld, kreeg een neprelatie met Lauwraquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wel verdacht veel clues vandaag over Flipje en Servio dan vandaag. Zwemmen, optreden... en er kan niet meer geraden worden.
Wat was het oorspronkelijk geheim van Guido eigenlijk? Dat heb ik nooit meegekregen.
Van mij mag Servio blijven. Lekker vals houdt het gezellig.
quote:
Vannacht werd Mo in een minuut of 3 klaargevingerd door Maik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Joanna heeft minstens 3 kwartier nodig om klaar te komen en kan het ook echt maar 2 keer achter elkaar, Aaf heeft er maar 5 minuten voor nodig
Gerard bij wie? Maik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
yesss gerard, je hebt ut geraden...zonder dat je het weet
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard heeft het goed![]()
Sharon houdt vol dat ze nooit in Thailand is geweest
Ah shit, heb ik weer gemist dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vannacht werd Mo in een minuut of 3 klaargevingerd door Maik.
Ze zat bij Pukhet ofzo in de buurt volgens haar verhaal ;0quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?
Ja dat mag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard vraagt of het met een tsunami te maken heeft. Dingetje zegt van niet.
Dus zelfs al wordt het geraden, dan mag het nog ontkend worden?
Gisteren loog ze en zei dat ze alleen maar in America en Canada is geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?
Ze kan ook iets gehad hebben van, so die jongen is zo dom dat hij dit ook verkeerd zit te doen bij mijn navel, laat ik maar doen alsof dan kan ik gaan slapen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik knipperde ook 1 x met de ogenquote:
Verraderlijk merk....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze kan ook iets gehad hebben van, so die jongen is zo dom dat hij dit ook verkeerd zit te doen bij mijn navel, laat ik maar doen alsof dan kan ik gaan slapen.
Ja viel me ook al op.. Ze liegt alles vast wat los zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren loog ze en zei dat ze alleen maar in America en Canada is geweest.
Hup, elleboog in the balls eroverheenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie doen is het te laat voor servio haha
Mannen zijn zo makkelijk te misleidenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Servio in broek gepist of niet afgeschud na pissen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Touché!quote:
Heb liever dat Gerard het goed heeft dan Flipj.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maar hopen dat Sharon haar leugens vol kan blijven houden... want Gerard is weer goed bezig.
laten we het huoden op de jeans stof en zn kleur stellingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heeft Servio in broek gepist of niet afgeschud na pissen?
Aapie, je moet toch echt even dat andere setje aandoen, en de website vermelden die verkopen gaan niet zo goed!quote:
Of de garage. Haar lover heeft de auto nog niet opgehaald.quote:
dus datquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
indd ...gerard zegt het heel goed: geen contact mogelijk toch met de buitenwereld?
en jo kan zomaar regelen dat haar auto opgehaald word door haar vriend
Jip, de meesten zijn zeer verontwaardigd hier over.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
indd ...gerard zegt het heel goed: geen contact mogelijk toch met de buitenwereld?
en jo kan zomaar regelen dat haar auto opgehaald word door haar vriend
om de reaktie te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom al die vragen als je toch geen eerlijk antwoord krijgt?
Ik ben heul lang lurker geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
ha jij bent zelf ook een newby
Dat vroeg ik me ook af. Zo raad Gerard het nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
wat is een newby ??????quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
Zij kan liegen zonder met haar ogen te knipperen.quote:
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
Jo: Endemol wilde geen toestemming geven voor mijn medicijnen. Inmiddels dus wel.
Dat mormel krijgt echt alles voor elkaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
Ik vind dit weer zo deja vu achtig. Joanne die allerlei privileges heeft. Doet me aan een Natasja denken. Krijg steeds minder zin om dit nog te blijven volgen op deze manier.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
jsa laat ze de boel maar eens een beetje opfokkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard en karim zeiden net dat ze ook ff contact met thuis gingen vragen
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..
quote:
Het zal niet levensbedreigend geweest zijn. Een cremetje van het een of ander. Dramaqueen krijgt gewoon alles voor elkaar. Dat is miijn probleem. Tevreden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.
Ga zo'n huis niet in als je niet zonder je buitenwereld kunt.
ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.
Ga zo'n huis niet in als je niet zonder je buitenwereld kunt.
Nou jij bent iig echt een hele erge newbie. Gezeik om typfouten dat leer je na 12 jaar fok wel af.quote:
Ze heeft toch (net als Gordon, haar woorden) psorias?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Medicijnen? Prednison volgens mij omdat ze een kunst houtbos voor de deur heeft.
Over geheimen mag niet gesproken worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft toch (net als Gordon, haar woorden) psorias?
ow schrijf je newbie.... en wat is dat danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou jij bent iig echt een hele erge newbie. Gezeik om typfouten dat leer je na 12 jaar fok wel af.
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal niet levensbedreigend geweest zijn. Een cremetje van het een of ander. Dramaqueen krijgt gewoon alles voor elkaar. Dat is miijn probleem. Tevreden?
misschien is een overdosis iets?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
Ik heb haar een heel betoog horen houden over de 'docu van Gordon waar hij heel open over zijn ziekte was en die docu werd ook goed bekeken. '.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
dat ben ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow schrijf je newbie.... en wat is dat dan
een n00bquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow toch niet danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
Volgens mij is het newbe.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
na hoeveel jaar ben je newbe af?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!
fijn een eeuwige jeugd, heb je geen botox voor nodig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vond ik Karim in het begin een beetje een engerd nu merk ik dat hij er steeds beter uit gaat zien. Misschien door het goede eten en het leuke gezelschap?quote:
LOLzzzz dan heb ik nog ff ... zit pas in mijn eerste maand hierquote:
oh ik maak nog kansquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
hier eens een keer welquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
streams hebben er vandaag geen zin in
Volgens sommige oldbies ben je nooit newbie afquote:
Ha goede vraag. Ligt ook heel erg aan de persoon, de mate van posten, hoe vaak denk ik.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newbie newbie, dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is het newbe.
To be new.
Oftewel een groentje.
Dank u naamgenoot.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newbie newbie, dus
Ja, dat scheelt echt enorm!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna moet ff vertellen dat zij niet naar huis heeft gebeld, maar dat De Stem voor haar heeft gebeld
ik heb een geheugen als een... erm.... zo'n ding met gaatjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef superkokje het volgende:
Geer je zei dat je slecht geheugen had, Ja zolang ik me kan herrinneren
Als de stem belt pleur je toch gewoon de haak er op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna moet ff vertellen dat zij niet naar huis heeft gebeld, maar dat De Stem voor haar heeft gebeld
kaasrasp?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb een geheugen als een... erm.... zo'n ding met gaatjes
gewoon vertellen, we hebben hem in laten slapen. zijn we van dat gezeur ook weer afquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft recht om te weten wanneer haar hond naar de dierenarts is geweest maar wil niet weten waarvoor. Túúrlijk!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben de baas! Ik doe wat ik wil! Zo niet! Dan toch!
Straks belt mijn hond en dan word ik weer gebeld.
[ afbeelding ]
Neen, dit verhaal KAN kloppen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Een verklaring tekenen? Jo, je liegt dat je barst.
Ze hebben het zelfs naar haar genoemd....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef r_onald het volgende:
Boeien jo.........ik ik ik ik. het is geen jo's story tv muts
Het werd de stem iets te warm onder de voeten.quote:
ik heb anders geen sl hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
en we mogen het gewoonweg weer niet horen ......
Ja SL ..... het is dus gewoon bullshit wat ze verkoopt
maar krijgen wel als verassing een mooi oogquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef superkokje het volgende:
het gaat te ver we mogen het niet weten
placebo's, tijd om over te schakelen op het echte werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |