om de reaktie te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom al die vragen als je toch geen eerlijk antwoord krijgt?
Ik ben heul lang lurker geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
ha jij bent zelf ook een newby
Dat vroeg ik me ook af. Zo raad Gerard het nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
wat is een newby ??????quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
Zij kan liegen zonder met haar ogen te knipperen.quote:
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
Jo: Endemol wilde geen toestemming geven voor mijn medicijnen. Inmiddels dus wel.
Dat mormel krijgt echt alles voor elkaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
Ik vind dit weer zo deja vu achtig. Joanne die allerlei privileges heeft. Doet me aan een Natasja denken. Krijg steeds minder zin om dit nog te blijven volgen op deze manier.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
jsa laat ze de boel maar eens een beetje opfokkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard en karim zeiden net dat ze ook ff contact met thuis gingen vragen
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..
quote:
Het zal niet levensbedreigend geweest zijn. Een cremetje van het een of ander. Dramaqueen krijgt gewoon alles voor elkaar. Dat is miijn probleem. Tevreden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.
Ga zo'n huis niet in als je niet zonder je buitenwereld kunt.
ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.
Ga zo'n huis niet in als je niet zonder je buitenwereld kunt.
Nou jij bent iig echt een hele erge newbie. Gezeik om typfouten dat leer je na 12 jaar fok wel af.quote:
Ze heeft toch (net als Gordon, haar woorden) psorias?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Medicijnen? Prednison volgens mij omdat ze een kunst houtbos voor de deur heeft.
Over geheimen mag niet gesproken worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft toch (net als Gordon, haar woorden) psorias?
ow schrijf je newbie.... en wat is dat danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou jij bent iig echt een hele erge newbie. Gezeik om typfouten dat leer je na 12 jaar fok wel af.
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal niet levensbedreigend geweest zijn. Een cremetje van het een of ander. Dramaqueen krijgt gewoon alles voor elkaar. Dat is miijn probleem. Tevreden?
misschien is een overdosis iets?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
Ik heb haar een heel betoog horen houden over de 'docu van Gordon waar hij heel open over zijn ziekte was en die docu werd ook goed bekeken. '.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
dat ben ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow schrijf je newbie.... en wat is dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |