om de reaktie te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom al die vragen als je toch geen eerlijk antwoord krijgt?
Ik ben heul lang lurker geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
ha jij bent zelf ook een newby
Dat vroeg ik me ook af. Zo raad Gerard het nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom al die vragen als je toch geen eerlijk antwoord krijgt?
wat is een newby ??????quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
Zij kan liegen zonder met haar ogen te knipperen.quote:
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
Jo: Endemol wilde geen toestemming geven voor mijn medicijnen. Inmiddels dus wel.
Dat mormel krijgt echt alles voor elkaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
Ik vind dit weer zo deja vu achtig. Joanne die allerlei privileges heeft. Doet me aan een Natasja denken. Krijg steeds minder zin om dit nog te blijven volgen op deze manier.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef itsme het volgende:
Beeetje late reactie.
[..]
jsa laat ze de boel maar eens een beetje opfokkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard en karim zeiden net dat ze ook ff contact met thuis gingen vragen
Vandaag medicijnen, auto, gisteren vriendje, mama, ze heeft altijd wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het gaat om medicijnen? Wtf is jou probleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |