Vannacht werd Mo in een minuut of 3 klaargevingerd door Maik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Joanna heeft minstens 3 kwartier nodig om klaar te komen en kan het ook echt maar 2 keer achter elkaar, Aaf heeft er maar 5 minuten voor nodig
Gerard bij wie? Maik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
yesss gerard, je hebt ut geraden...zonder dat je het weet
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard heeft het goed![]()
Sharon houdt vol dat ze nooit in Thailand is geweest
Ah shit, heb ik weer gemist dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vannacht werd Mo in een minuut of 3 klaargevingerd door Maik.
Ze zat bij Pukhet ofzo in de buurt volgens haar verhaal ;0quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?
Ja dat mag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard vraagt of het met een tsunami te maken heeft. Dingetje zegt van niet.
Dus zelfs al wordt het geraden, dan mag het nog ontkend worden?
Gisteren loog ze en zei dat ze alleen maar in America en Canada is geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan toch oook op Sri Lanka gezeten hebben?
Ze kan ook iets gehad hebben van, so die jongen is zo dom dat hij dit ook verkeerd zit te doen bij mijn navel, laat ik maar doen alsof dan kan ik gaan slapen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik knipperde ook 1 x met de ogenquote:
Verraderlijk merk....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze kan ook iets gehad hebben van, so die jongen is zo dom dat hij dit ook verkeerd zit te doen bij mijn navel, laat ik maar doen alsof dan kan ik gaan slapen.
Ja viel me ook al op.. Ze liegt alles vast wat los zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren loog ze en zei dat ze alleen maar in America en Canada is geweest.
Hup, elleboog in the balls eroverheenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie doen is het te laat voor servio haha
Mannen zijn zo makkelijk te misleidenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Servio in broek gepist of niet afgeschud na pissen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |