Of richting tsunami? (iemand helpen te zwemmen in het water / uit het water)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef chufi het volgende:
Het hand in hand zwemmen was een duidelijker clue richting zn relatie met Femke
De meeste mannen hier hebben een vrouw aan de ketting in de keuken..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Verschilt bij mij maar 1 letter.....
2 Ratten en een hond
Alex heeft het net over eieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Er mag niet over het programma gepraat worden en mocht dit wel gebeuren is het codewoord eieren. #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Iemand iets van meegekregen?
En Sofia is vanavond bij de liveshow lees ik
Geen enkel huisdier heeft bij mij een gedragsstoornis.quote:
Maar de eerste zin is "Hij was maar een Clown?"quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerste zin'de herinnering blijft'. En anders is een een kutfopclue.
Mja, dat van Guido lijkt me idd nergens bij te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar puur de eerste zin, en die gaat ook niet over een herrinering aan een verloren liefde. Anyhow, ik kan de clown nog steeds niet aan iemand koppelen. En het liedje is er ook maar met de haren bijgesleept.
Hmm en die fitnessopdracht van Guido, waar zou die bijhoren?
Ja, ze werden tijdens een streamlock op de vingers getikt, ze zeiden teveel. (over wat weet ik niet) Als iemand nu over de schreef gaat waarschuwen ze elkaar met het woord eieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Er mag niet over het programma gepraat worden en mocht dit wel gebeuren is het codewoord eieren. #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Nee alleen Bommie beweert dat... Maar ik moet toegeven dat Bommert kabaal kan maken voor minstens 25 anderen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De meeste mannen hier hebben een vrouw aan de ketting in de keuken..
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien een poging het schminken van de bingoqueen aan te stippen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar puur de eerste zin, en die gaat ook niet over een herrinering aan een verloren liefde. Anyhow, ik kan de clown nog steeds niet aan iemand koppelen. En het liedje is er ook maar met de haren bijgesleept.
Hmm en die fitnessopdracht van Guido, waar zou die bijhoren?
Jij hebt weinig woorden nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee alleen Bommie beweert dat... Maar ik moet toegeven dat Bommert kabaal kan maken voor minstens 25 anderen...
Ze vliegt volgende week naar Miami volgens haar eigen tweetsquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.
In het contract stond volgens mij dat ze nog 3 maanden gevolgd konden worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Denk dat Sofia er ook is. Die wilde toch graag op huwelijksreis? Maar volgens mij kan ze dat pas doen als SST is afgelopen. Er zal wel in het contract staan dat ze bij elke liveshow aanwezig moeten zijn indien ze eruit gestemd zijn.
Oh ok, dan gaan de camera's mee naar Miami hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
In het contract stond volgens mij dat ze nog 3 maanden gevolgd konden worden.
Kan toch ook........quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
sofiavalentine Sofia Valentinequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Oh ok, dan gaan de camera's mee naar Miami haha
laten ze dat contract maar vollen bij stoof!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |