Nouhouuuuuquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.
Het heeft niet altijd met een van hen te maken... Voor sommige opdrachten hebben ze ook het groot kinderfeestjesspellenboek opengeslagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Dan moet hij zeggen dat hij een ex had die zwemster is.
Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
Wat Monique net fijntjes opmerkte.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.
Ga weg! Draak!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nouhouuuuu![]()
Zie ik daar nu Guido hupsen? wat hylarisch
Newbequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
4jaar maar?? ikke geloof ik 5 en half pppfffff en nog niet grijs en depri
en nu voel je je benadeeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Zixon het volgende:
Volgens mij heb ik de HitKrant actie gemist waarbij kinders hun opdrachten voor SST in kunnen sturen
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
quote:donderdag 17 februari 2011 @ 23:39
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
Pm me maar even een lijstje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebben
weer hard aan het werk zie ik, goed bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
moet je je hitkrant maar beter lezenquote:
Ik zie dus de hele tijd Gerard met een pony voor me, zo eng!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iedereen opeens een pony laten knippen??
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom was bij de opdracht van sterfio een SL? Nu niet
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebben
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Samboraa het volgende:
Wel lachen dat degene die de hele dag in z'n nest ligt te stinken een workout moet verzorgen..
Tilbuuuuurgquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zo hier heeft ie toch weer minstens 3 weken bedrust voor nodig om bij te komen...
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
over een kwartier toch?¿ Live uitzending onlinequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
wat is dit voor link http://www.spixtv.nl/live.php
hij doet het niet grrr ik mail ff de ss redactie waarom die streams het niet doen.
Stating the obvious, maar wel grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Ja GROOT feest! Dan doe ik ook mee thuis..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |