weer hard aan het werk zie ik, goed bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
moet je je hitkrant maar beter lezenquote:
Ik zie dus de hele tijd Gerard met een pony voor me, zo eng!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iedereen opeens een pony laten knippen??
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom was bij de opdracht van sterfio een SL? Nu niet
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebben
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Samboraa het volgende:
Wel lachen dat degene die de hele dag in z'n nest ligt te stinken een workout moet verzorgen..
Tilbuuuuurgquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zo hier heeft ie toch weer minstens 3 weken bedrust voor nodig om bij te komen...
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
over een kwartier toch?¿ Live uitzending onlinequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
wat is dit voor link http://www.spixtv.nl/live.php
hij doet het niet grrr ik mail ff de ss redactie waarom die streams het niet doen.
Stating the obvious, maar wel grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Ja GROOT feest! Dan doe ik ook mee thuis..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |