geld zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef K_L het volgende:
sanctie .......... te vroeg opgenomen Guido
Updates staan hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef meneertje1972 het volgende:
NOGMAALS:
Wat bedoel je met 'lees updates'. Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
Sorry?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Loop niet te zeiken wijf, met dat geemmer van je haal je leuke uit Fok. Ga aub een forum voor jezelf beginnen en rot op![]()
Update zijn niet van minut tot minuut upo to date, dus als mede fokkers even weg zijn geweest geef je normaal antwoord.
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.quote:
niet alles is een cluequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Dan moet hij zeggen dat hij een ex had die zwemster is.
Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
Flip nam als eerste op, dus ik denkt niet dat het met Flip te maken moet hebben. Maar bij wie het wel hoort, geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Dan moet hij zeggen dat hij een ex had die zwemster is.
Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |