ow schrijf je newbie.... en wat is dat danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou jij bent iig echt een hele erge newbie. Gezeik om typfouten dat leer je na 12 jaar fok wel af.
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal niet levensbedreigend geweest zijn. Een cremetje van het een of ander. Dramaqueen krijgt gewoon alles voor elkaar. Dat is miijn probleem. Tevreden?
misschien is een overdosis iets?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
Ik heb haar een heel betoog horen houden over de 'docu van Gordon waar hij heel open over zijn ziekte was en die docu werd ook goed bekeken. '.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit opgevangen, wel van die prednison en dat ze dat dan een paar dagen mag gebruiken achter elkaar ofzo...
dat ben ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow schrijf je newbie.... en wat is dat dan
een n00bquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow toch niet danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
Volgens mij is het newbe.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
na hoeveel jaar ben je newbe af?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!
fijn een eeuwige jeugd, heb je geen botox voor nodig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vond ik Karim in het begin een beetje een engerd nu merk ik dat hij er steeds beter uit gaat zien. Misschien door het goede eten en het leuke gezelschap?quote:
LOLzzzz dan heb ik nog ff ... zit pas in mijn eerste maand hierquote:
oh ik maak nog kansquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
hier eens een keer welquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
streams hebben er vandaag geen zin in
Volgens sommige oldbies ben je nooit newbie afquote:
Ha goede vraag. Ligt ook heel erg aan de persoon, de mate van posten, hoe vaak denk ik.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newbie newbie, dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is het newbe.
To be new.
Oftewel een groentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |