een n00bquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow schrijf je newbie.... en wat is dat dan
ow toch niet danquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
Volgens mij is het newbe.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow schrijf je newbie.... en wat is dat dan
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een n00b![]()
een nieuweling, een groentje, iemand die pas komt kijken
na hoeveel jaar ben je newbe af?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kun je op fok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren blijven!
fijn een eeuwige jeugd, heb je geen botox voor nodig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vond ik Karim in het begin een beetje een engerd nu merk ik dat hij er steeds beter uit gaat zien. Misschien door het goede eten en het leuke gezelschap?quote:
LOLzzzz dan heb ik nog ff ... zit pas in mijn eerste maand hierquote:
oh ik maak nog kansquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
hier eens een keer welquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
streams hebben er vandaag geen zin in
Volgens sommige oldbies ben je nooit newbie afquote:
Ha goede vraag. Ligt ook heel erg aan de persoon, de mate van posten, hoe vaak denk ik.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newbie newbie, dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is het newbe.
To be new.
Oftewel een groentje.
Dank u naamgenoot.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newbie newbie, dus
Ja, dat scheelt echt enorm!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna moet ff vertellen dat zij niet naar huis heeft gebeld, maar dat De Stem voor haar heeft gebeld
ik heb een geheugen als een... erm.... zo'n ding met gaatjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef superkokje het volgende:
Geer je zei dat je slecht geheugen had, Ja zolang ik me kan herrinneren
Als de stem belt pleur je toch gewoon de haak er op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna moet ff vertellen dat zij niet naar huis heeft gebeld, maar dat De Stem voor haar heeft gebeld
kaasrasp?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb een geheugen als een... erm.... zo'n ding met gaatjes
gewoon vertellen, we hebben hem in laten slapen. zijn we van dat gezeur ook weer afquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft recht om te weten wanneer haar hond naar de dierenarts is geweest maar wil niet weten waarvoor. Túúrlijk!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik ben de baas! Ik doe wat ik wil! Zo niet! Dan toch!
Straks belt mijn hond en dan word ik weer gebeld.
[ afbeelding ]
Neen, dit verhaal KAN kloppen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Een verklaring tekenen? Jo, je liegt dat je barst.
Ze hebben het zelfs naar haar genoemd....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef r_onald het volgende:
Boeien jo.........ik ik ik ik. het is geen jo's story tv muts
Het werd de stem iets te warm onder de voeten.quote:
ik heb anders geen sl hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
en we mogen het gewoonweg weer niet horen ......
Ja SL ..... het is dus gewoon bullshit wat ze verkoopt
maar krijgen wel als verassing een mooi oogquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef superkokje het volgende:
het gaat te ver we mogen het niet weten
placebo's, tijd om over te schakelen op het echte werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |