Echt wat boeit die ouwe lul jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Guido een beetje door dat hij naar een ander kamp moet overstappen.
[ afbeelding ]
Even offtopic voor de liefhebbers: de stream van Opaatje is ook weer in de lucht!!
Bijna helemaal correct, alleen is Oop een stukje jonger. Hij zit alweer klaar voor de wedstrijd Ajax - Spartak Moskou van vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
een man van 80 die de hele dag bier drinkt hij is hagenees en is ajaxciedopa
Alex weg en Mo voor Aafkequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee Servio zat er niet bij toen ik dat schreef.
Sharon wel, Gerard, Guido, Karim, Alex en volgens mij Aafke.
Als je nou eens lief doet wordt je ban daar misschien een keer opgeheven.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bijna helemaal correct, alleen is Oop een stukje jonger. Hij zit alweer klaar voor de wedstrijd Ajax - Spartak Moskou van vanavond
Oop = eindbaas!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je nou eens lief doet wordt je ban daar misschien een keer opgeheven.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. Ik trek mezelf nog niet de hele dag. Krijg je lamme armen van![]()
Laat maar zo duf en onbelangrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan niks op de Secret Story site vinden over dat boeien, kijk ik niet goed?
Oke chief!quote:
Hij is Fokker hoor! ditisOPAATJEquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wanneer meld hij zich aan op fok??????
Stervio hun.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
Guido knipt op de valreep het haar van Guido.
Dat is net zo'n drama als hier, erger eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Kan dat Off Topic gelul over die ouwe lul naar de SC? Bedankt.
Er stond gisteren in een van de cossen een bericht hierover dat de stem vanavond dit zal mededelen. het was volgens mij gekopieerd uit televaag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan niks op de Secret Story site vinden over dat boeien, kijk ik niet goed?
ik weet dat jij geen mensen om je heen hebt, maar naasty Guido staat wel iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
Guido knipt op de valreep het haar van Guido.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |