maar welk jaar dan ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kleuren van de olympische spelen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nu hier ook al te gallen, wat een klootzak ben jij zeg
2012 waar dan ? in londenquote:
Sharon ok, maar waarom moet ik dat van Joanna weten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon en Jo hebben geen string aan. Nice fact uche
Omdat zij dat sexy vindtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon ok, maar waarom moet ik dat van Joanna weten?
Als zij er beter uit wil zien, zal ze de kamer van de waarheid eens uit moeten trekken...quote:
De ultieme bekstek (montage van de aanval op Monique) moet nog komen....quote:
fappen ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan ik een half uurtje missen? Heb eigenlijk iets echt te doen
Waar komen die vazen opeens vandaan? Dat heb ik dan wel weer gemist. Maar zeker weer een cluetje voor Flipje.quote:
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De ultieme bekstek (montage van de aanval op Monique) moet nog komen....
kan ook niet, ze hebben niet genoeg tijd om het goed te laten zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat worden
Dat heb ik Joanna al een maar weken geleden horen zeggen ("Maar ik kan niet zeggen hoe ik dat weet.")quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben eindelijk door dat hun klok een kwartier voor loop..
Als het veel botox was geweest, dan was je flieft geworden.quote:
Word in het voordeel van Flipje gemonteerd, hij moet immers blijven.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik denk niet dat daarvan ook maar iets WAARHEIDSGETROUW van gezien gaat worden
het is toch wat... achja 2 weken geledenhebben we geroepen voor stervio laten we dat eerst doen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Word in het voordeel van Flipje gemonteerd, hij moet immers blijven.....
+1quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch wat... achja 2 weken geledenhebben we geroepen voor stervio laten we dat eerst doen dan
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als het veel botox was geweest, dan was je flieft geworden.
Ik ken zo geen enkel voorbeeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
Nah, Botox moet je wel staan natuurlijk
Avondquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
en is er nog wat te doen vanaaf in het huis ????![]()
![]()
avond trouwens
Vind je dat veel dan ? Volgens mij is de rest gewoon erg dun ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
en dat doet het nooitquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
LOL![]()
Mag sharon ook wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft iets aparts en ik ben er nog niet achter of het goed/slecht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |