heeft iemand het filmpje al???ik kan nl dit berichtje op de site niet meer vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Nog een poging voor de volledigheid.
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logische, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Of Flip vertrekt wellicht naar de geheime kamer, mocht hij eruit gaan?
Als Guido vertrekt snap ik het echt niet, hij stond dik voor en heeft deze week verder niks verkeerd gedaan, en dat zeg ik niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Ik zou in ieder geval nooit sms-en voor zulke meuk want dit kan echt niet.
Toch zal ik blijven kijken tenzij ze het cht verkloten want ik vind SST nog steeds erg leuk.![]()
Mss die stagiair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is al 100 keer gevraagd, maar men blijft het doen.
filmpies van jiskefet ook nie;)quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.
offtopicquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.
Kan dat ook via PM, want je bent off-topicquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ik ben me drivers opnieuw installeren maar het wil niet echt lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Chuckster het volgende:
Ik hoop echt dat Kwaliteit nog op tijd de Livestream aanzet
http://spixtv.nl/live.php
Het is ook niet leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Guido's nieuwe haar echt niet leuk..
d'ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou ik ben me drivers opnieuw installeren maar het wil niet echt lukken
Nee die komt zondag pas, als er al een filmpje is. wss is het gewoon een stukje text.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef ikke79 het volgende:
[..]
heeft iemand het filmpje al???ik kan nl dit berichtje op de site niet meer vinden
Gewoon Servio. Omdat het kan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Spannond? Hoop echt Guido of Servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |