quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Er is weinig aan op het moment, ze zitten allemaal op de slaapkamer
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.quote:
Ach ja, je moet wel iets he, daar in Portugalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
quote:
Jij altijd met je burenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
natuurlijk niet, was even hiernaast
Wat was de reden dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Ik heb ook een g zo'n gevoel, dus hij gaat..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Servio blijft geloof me heb zo het goeie gevoel vanavond te pakken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Is geen hard bewijs, maar als flipje vanavond doorgaat, wel een "red flag".quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |