Sabotagepoging om tegen hem te laten stemmen door de pisnicht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler jugend jochie ......
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zielig ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nice catch, Urbquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Nog een poging voor de volledigheid.
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logische, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Of Flip vertrekt wellicht naard e geheime kamer, als ie eruit moch gaan?
Als Guido vertrekt snap ik het echt niet, hij stond dik voor en heeft deze week verder niks verkeerd gedaan, en dat zeg ik niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Ik zou in ieder geval nooit sms-en voor zulke meuk want dit kan echt niet.
Toch zal ik blijven kijken tenzij ze het cht verkloten want ik vind SST nog steeds erg leuk.![]()
Mss die stagiair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
en daar heeft stervio gewoon bijna de hele middag over gedaan !quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kapper Servio scoort hiermee echt niet.
Ja zo zieligquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Zixon het volgende:
Goeie poll ook op de site![]()
[ afbeelding ]
Tsja was toeval, stond nog open. Wilde em aan ene kant niet posten maar misschien leren ze hier toch nog iets van?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Zixon het volgende:
Goeie poll ook op de site![]()
[ afbeelding ]
Ook zwart/wit is nog steeds beeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
o my god.. begint het zwart/wit probleem weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |