zou wel leuk zijn nu....er zijn er nu 12 toch? dan is er straks dus eentje die niet is vastgebonden...kan die morgenochtend mooi drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef MargrietV het volgende:
Nu telefoon en handboeien! Dat is leuk!
Deze fuck-up mag niet onopgemerkt blijven.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Urb het volgende:
Gerard heeft em ook door, opdracht kan best afhankelijk zijn van wie er opneemt.
[..]
Tsja was toeval, stond nog open. Wilde em aan ene kant niet posten maar misschien leren ze hier toch nog iets van?![]()
![]()
nah de hele middag is een beetje overdreven, maar goed wel net vanaf 6uur zo lekker vlak voor de uitzending zodat ie er weinig meer aan kan laten herstellen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar heeft stervio gewoon bijna de hele middag over gedaan !
ik zei vanmiddag al, never nooit zou ik mezelf door hem willen laten knippen of opmaken...prutser dat ie is
Ik denk dat die dan af moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als de bewoners de handboeien om hebben kunnen ze toch niet een geheim raden in de kvdw?
die vrouwen drukken toch nooit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als de bewoners de handboeien om hebben kunnen ze toch niet een geheim raden in de kvdw?
1 voordeel, ik weet nu 100% waar het van komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zwart/wit is nog steeds beeld
nee, daarom is het leuk dat er straks 1 weggaat...dan blijft er ook eentje over die niet vastzit ...er zitten er toch 12 nu? dat word dan 11 en die ene kan dan drukken als ie wil morgen, want die is alleen en niet vastgeketend aan een anderquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Nog een poging voor de volledigheid.
[..]
![]()
Beetje jammer dit maar de enige logische, somewhat verklaarbare eerlijke reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze al zeker weten dat Servio's achterstand gewoon tegroot is om nog in te halen en dat ze er dus al van uit gaan dat hij vanavond vertrekt.
Of Flip vertrekt wellicht naard e geheime kamer, als ie eruit moch gaan?
Als Guido vertrekt snap ik het echt niet, hij stond dik voor en heeft deze week verder niks verkeerd gedaan, en dat zeg ik niet alleen omdat ik em meestal vermakelijk vind om naar te kijken.![]()
Ik zou in ieder geval nooit sms-en voor zulke meuk want dit kan echt niet.
Toch zal ik blijven kijken tenzij ze het cht verkloten want ik vind SST nog steeds erg leuk.![]()
Mss die stagiair's die de SST site onderhouden ontslaan, want dit is echt weer fail.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, daarom is het leuk dat er straks 1 weggaat...dan blijft er ook eentje over die niet vastzit ...er zitten er toch 12 nu? dat word dan 11 en die ene kan dan drukken als ie wil morgen, want die is alleen en niet vastgeketend aan een ander
Denk niet dat Philip er uit gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Stability het volgende:
zou stervio zn vriend in de live zitten?
Denk het ook niet gaat de minnares van de stem huilen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk niet dat Philip er uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |