quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Er is weinig aan op het moment, ze zitten allemaal op de slaapkamer
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.quote:
Ach ja, je moet wel iets he, daar in Portugalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
quote:
Jij altijd met je burenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
natuurlijk niet, was even hiernaast
Wat was de reden dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Ik heb ook een g zo'n gevoel, dus hij gaat..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Servio blijft geloof me heb zo het goeie gevoel vanavond te pakken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KOM OP AJAX OW NEE DAT BEDOEL JE NIET
SECRETSTORY
Is geen hard bewijs, maar als flipje vanavond doorgaat, wel een "red flag".quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
Geen idee psies maar dan nog Joan heeft al 2 honderd miljoen % waarschuwing gehad ( en niet gehad maar wel verdient ) voor gekut met d'r zender en fluisteren.quote:
1 van de grootste redenen dat deze rls's niet echt meer werken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
Lekker lui dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hoor typ niet veel, kijk lees en luister liever
nee Servio is spraakmakend een relnicht pur sang, kijkcijfers nee die blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb ook een g zo'n gevoel, dus hij gaat..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga fijn een beetje bikken hierzo
Laterz![]()
![]()
Laterz![]()
![]()
Laterz![]()
![]()
Vorige week zou ik het helemaal met je eens zijn ook al vond ik hem toen ook al niet leuk, alleen de laatste daggen doet hij geen drol, en alles wat hij zegt vind ik betweterig klinken maar reageren de bewoners niet heftig op...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Servio is spraakmakend een relnicht pur sang, kijkcijfers nee die blijft
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
Voor Mark en natuurlijk ook voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spm-ajax 2-0 hehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
Voor Mark en natuurlijk ook voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTENquote:
Ik ben er ook net, pak alleen de 'hoogtepunten' eruit van de dag. Kost me een half minuutjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat niet hoor, kan meestal pas s,avonds dus lees bij en volg de streams als ik zin heb
Dat is al 100 keer gevraagd, maar men blijft het doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTEN![]()
![]()
laters en eet smakkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz![]()
![]()
want?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
KAP EENS MET VOETBALTUSSENSTANDEN POSTEN![]()
![]()
Omdat er zat mensen zijn die de samenvatting gaan kijken. Buiten dat hoort het gewoon niet in de COS thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |