quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, daarom is het leuk dat er straks 1 weggaat...dan blijft er ook eentje over die niet vastzit ...er zitten er toch 12 nu? dat word dan 11 en die ene kan dan drukken als ie wil morgen, want die is alleen en niet vastgeketend aan een ander
Denk niet dat Philip er uit gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als philip eruit vliegt komt dat filmpje misschien niet zondag online. Of wel.
Betekent niets verder. Verre van bewijz voor een doorgestoken kaart.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Stability het volgende:
zou stervio zn vriend in de live zitten?
Denk het ook niet gaat de minnares van de stem huilen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk niet dat Philip er uit gaat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Er is weinig aan op het moment, ze zitten allemaal op de slaapkamer
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.quote:
Ach ja, je moet wel iets he, daar in Portugalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het net over het codewoord " Eieren "wat een soort van waarschuwing aan elkaar is, als iemand ( perongeluk? ) iets zegt wat niet mag.
Ja dit vind ik ook echt sneu, want dan had Joan er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Guido heeft een laatste officiële waarschuwing gekregen, hoorde ik hem tegen Karim zeggen. Hij mag niet zeggen waarom, maar Monique weet er wel van.
quote:
Jij altijd met je burenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
natuurlijk niet, was even hiernaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |