die heeft de regie er neer gezet ze mogen er pas aankomen als de stem dat zegtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Waar komen die vazen opeens vandaan? Dat heb ik dan wel weer gemist. Maar zeker weer een cluetje voor Flipje.
Reken maar van niet, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben deze week nog niet op de site gepost, dat de streams offline gaan, niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat ze aan blijven..
Ik snap sowieso niet waarom ze dat doen, beetje hun trouwste fans blokkeren... geef ons juist die scoopquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben deze week nog niet op de site gepost, dat de streams offline gaan, niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat ze aan blijven..
Volgens mij had iemand dat er toen uit gehaald omdat het niet up-to-date wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is mijn
[ afbeelding ]
uit de OP? Alsof de TS altijd de budgets gaat aanpassen.
ik denk toch dat hij wel even weg zal zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
als iemand het weer veranderd in de OP.txt ziet het er weer puik uit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand dat er toen uit gehaald omdat het niet up-to-date was
het schilt allemaal niet veel verschilquote:
Dan worden, waarschijnlijk de koppels gemaakt uit de 10 die dan veilig zijn, ook voor het spel zo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
Over iets meer dan 15 minuten sluiten de lijnen tijdelijk. Wie dan de meeste stemmen heeft is veilig en blijft in het huis #sstnl
secretstorynl Zojuist
more retweet favorite reply
bron: twitter
dat zou betekenen dat guido veilig is... voor mij goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
maar de lijnen gaan zo dicht en blijft de hoogste veilig
Wat een onzinquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
Over iets meer dan 15 minuten sluiten de lijnen tijdelijk. Wie dan de meeste stemmen heeft is veilig en blijft in het huis #sstnl
secretstorynl Zojuist
more retweet favorite reply
bron: twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |