Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (58)
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (84)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (75)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (80)
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
legs!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef pl4kkie het volgende:
TT faal xD. Ja ragnaros krijgt leggs in firelands hc only encounter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Ik heb nu al 3 boots aan valor points gekocht voor mijn alts omdat ik er niets mee kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucccchhhtt. Koop ik vanmiddag mijn cloak van Valor points. Zat nog steeds met een blue cloak, met minder stats. Dus ik dacht, rot op, dan maar ff een betere cloak! Rara, dropt een goeie cloak van Ascendant Council!![]()
![]()
Gratz!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Friday12 het volgende:
Heroic Halfus neer![]()
Mail head and Tier chest en offspec gloves
Welke nieuwe tactics? want op dit moment proberen wij maar wat met de drakes.quote:en met nieuwe tactics binnen een uurtje neer
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef pl4kkie het volgende:
TT faal xD. Ja ragnaros krijgt leggs in firelands hc only encounter
Je hebt ook nog maar net Engels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
, ik speel net WOW en heb geen idee waar je het over hebt?
We grapten over de manier waarop legs geschreven was!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, ik speel net WOW en heb geen idee waar je het over hebt?
Engels niet, ik had altijd wel een boek over een geishaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ook nog maar net Engels?
En dit wàs Ragnaros in een oude raiddungeon (Molten Core):
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Ik doe sowieso al veel PvP, ik weet alleen niet meer wat te doen met de HP, ik heb nu echt alles volgens mij. Rated BG's heb ik nog niet gedaan, volgens mij is er ook niet zoveel animo voor. Arena misschien, maar dan 5vs5, dat lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef Ulreazj het volgende:
PVP is wel leuk. Rated bgs niet aan beginnen,een aanfluiting./
Ik vind die verwijzingen door het spel heen juist geniaal. Netals Finkle Einhorn bij Maloriak die dan weer verwijst naar Ace Ventura. Van dat soort dingen kan ik echt genieten. Mooi dat Blizzard andere toffe dingen ook kan waarderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Migwi het volgende:
Grappig, die quest dat Anduin je volgt
Dat vind ik toch echt het enige pluspunt aan WoW dezer dagen, de quests zijn goed
Edit: Een character genaamd Jack Bauden vind ik dan weer niet grappig
Not a fan of 24 herequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:07 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik vind die verwijzingen door het spel heen juist geniaal. Netals Finkle Einhorn bij Maloriak die dan weer verwijst naar Ace Ventura. Van dat soort dingen kan ik echt genieten. Mooi dat Blizzard andere toffe dingen ook kan waarderen.
Vond het wel grappig , zo erg is het toch niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
Not a fan of 24 here
Maar ze overdrijven nu met hun verwijzingen. Ongeveer een hele fucking zone copy paste van Indiana Jones? Kom op zeg
Vond deze verwijzing nu echt één van de beste van hun. Vooral op het einde met Brann.quote:Maar ze overdrijven nu met hun verwijzingen. Ongeveer een hele fucking zone copy paste van Indiana Jones? Kom op zeg
Ik heb slechte ervaringen met mensen van Nagrand.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi
Zit er niemand op de Nagrand server hier ?
Ligt er aan wat je wilt doen. Op PvP gebied is er genoeg te doen... met een klein groepje bijv. Arena, rated BG's of gewoon solo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Zolcon het volgende:
Hey, na een paar maanden weg van WoW te zijn geweest toch weer de neiging om te gaan spelen.
Waar ik een beetje mee zit is dat ik geen tijd/zin heb om te raiden of om permanent afhankelijk van anderen te zijn. Dat was één van de redenen waarom ik ermee ben gestopt. Dus mijn vraag:
Is WoW nog wel leuk als je endgame niet de hele dag met dungeons of raids bezig wil zijn?
Ja dat is dus het enige waar ik op uit kom, battlegrounds. Levelen is ook veel te makkelijk geworden dus daar ben je ook niet echt lang mee bezig...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Chau het volgende:
Dan heb je nog farmen, battlegrounds en questen
Tja, daar heb ik dus geen tijd voor en geen zin. Naja ik kijk wel even... Wanneer komt Blizzard met hun nieuwe MMO verdommequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef Chau het volgende:
Arena's and RBG zit er ook niet in, aangezien je dan een vaste group mensen hebt.
Zou ook wel wat meer info willen hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wanneer komt Blizzard met hun nieuwe MMO verdomme
Dan heeft TS de vorige gekopieerd en niet van de link gepakt die onderin de op staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raar trouwens dat ik niet in de OP sta terwijl ik mij voor dit topic er in had gezet...
Daar zit ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal me ook maar ff op de lijst zetten:
Emerald dream Alliance
Luniar 85 Paladin
Hier nog een: Bootjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal me ook maar ff op de lijst zetten:
Emerald dream Alliance
Luniar 85 Paladin
Je kan gewoon blijven staan in big bang met een pally raid cooldownquote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Ulreazj het volgende:
M'n eigen pug opgezet voor ulduar 25. Alles neergehaald en vandaag Yogg + 1 en Algalon. Algalon blijft een vet gevecht. Is nu zergable trouwens. Hadden 2 big bangs.
De avond dat cataclysm live ging was dat inderdaad wel anders. We waren met een paar man van de guild begonnen in dat onderwaterstuk, maar t was gewoon bijna niet te doen toen. Gelukkig zaten we met 5 man in een groep dus alle quests waar je een x-aantal mobs voor moest killen gingen wel redelijk snel toen. Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustigerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef Migwi het volgende:
Questen gaat nu echt asociaal snel in de 80-85 Cata zones vergeleken met m'n eerste char.
Sowieso speel ik nu een 2H Frost DK, wat dus al veel sneller is dan Prot Paladin en het is gewoon leeg. Alle quest mobs zijn er gewoon, je hoeft niet te wachten op respawns en dan maar hopen dat je die respawn ook hebt omdat er zoveel anderen ook aan 't wachten zijn. Heerlijk. 80% op weg naar lvl 84 en net begonnen in Deepholm. Dus 85 in Uldum. Lekker cashen in Twilight Highlands
Ik heb verder alleen vanilla en TBC launch meegemaakt, met WotLK speelde ik niet, maar dit was voor mij echt de meest dramatische launch ooit. Echt te druk inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De avond dat cataclysm live ging was dat inderdaad wel anders. We waren met een paar man van de guild begonnen in dat onderwaterstuk, maar t was gewoon bijna niet te doen toen. Gelukkig zaten we met 5 man in een groep dus alle quests waar je een x-aantal mobs voor moest killen gingen wel redelijk snel toen. Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustiger
Ja want normaal kom je andere groups ook echt tégen in een dungeonquote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef lifeblind het volgende:
Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustiger
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja want normaal kom je andere groups ook echt tégen in een dungeon
Dat stond bij ons ook op het programma deze week, hebben alleen nogal een zure bug waardoor onze raid is gesaved voor 2 verschillende BWD heroic's, beide met 0 kills. Als resultaat kunnen we dus geen enkele heroic doen in BWDquote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond wat pogingen op Maloriak Heroic Mode!
/patquote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Blegh, ben uit de raid gezet!
Wat een *** fight voor melee is die Maloriak op heroic mode! Rennen achter die stroom adds aan, met die vieze modderpoelen en dan nog aoe proberen omhoog te houden. Dat is funest voor een warrior zeg ik je! Ze hebben er nu even een extra ranged erin gegooid, dan hebben ze wat meer aoe.
En natuurlijk hebben ze hem zojuist gedowned!![]()
![]()
Daar was ik ook al achter gekomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met mensen van Nagrand.
Stelletje achterlijken op die server.
Niet Burning Legion. Daar ben ik weggevlucht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Daar was ik ook al achter gekomenwelke realm is dan wel aan te raden ?
Turalyonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter gekomenwelke realm is dan wel aan te raden ?
Wil je nou overtuigd worden om warrior te spelen? Lijkt er op dat je al gekozen hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:33 schreef Sarg het volgende:
Warrior lief hebbers Help!
Ik wil een nieuwe char beginnen om voornamelijk in pvp te levelen en soms een dungeon te pakken om mn gear up to date te houden. (Ik ga samen met een maatje spelen.)
Ik wil kiezen uit een Warrior of Mage .
Nu denk ik dat een mage leuker is, vooral door de overvloed aan cc en mobiliteit.
Daarbij kan mijn dagen als jonge warrior 2 jaar geleden nog goed herinneren, ik werd 9 van de 10 keer dood gekited door mage's locks etcetera. Daarna eigenlijk nooit meer ge pvpt met mn warrior.
Zoals het er nu naar uit ziet word het dus een mage maar mijn kennis over warriors is beperkt.
Alvast bedankt!
Ja inderdaad ik wil eigenlijk overtuigd worden om toch voor de warriror te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wil je nou overtuigd worden om warrior te spelen? Lijkt er op dat je al gekozen hebt.
En gekite word je nog steeds. Mobility is in pvp wel iets beter met heroic leap maar daar staat ook weer een shared cooldown van intercept en charge voor. Als je samen met een maat gaat spelen is een warrior misschien een idee als je ook een prot spec neemt, hoef je niet te wachten op een groep. Maar als je warrior niet tof vind maakt dat ook geen fluit uit.
Ik vind warriors in ieder geval leuker om mee te spelen (main is een warrior en heb een 85 mage alt). Spreekt mij gewoon meer aan om dichtbij iemand te staan en dan mijn twee twohanders in zijn gezicht, of scheenbeen aangezien ik een dwerg ben, te planten.
Damn nice achievs heeft die gast.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je voor warrior gaan dan kan je van deze warrior misschien iets leren qua talents, gear en gemming: http://eu.battle.net/wow/en/character/dragonmaw/sonii/simple Zat vorig jaar in mijn guild en was toen nr 1 warrior in arena in de wereld. (en een enorme eikel)
Als je een gemiddelde warrior bent kun je in arena maken de 2k rating halen. Goede setup is het halve werk. Meeste warriors die ik ken hebben gewoon burst macros. Situatie afwachten en maar nuken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Als je skills hebt moet je warrior spelen, ben je niet iemand van de 10+ keys binden, stances switchen, rotation goed kennen etc moet je mage spelen
Ligt aan je tegenstander. Tegen noobs kun je als Fury warrior gwn DW + Reck + CS combo doen en dan BT +RB+HS en tegenstander is doodquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Chau het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde warrior bent kun je in arena maken de 2k rating halen. Goede setup is het halve werk. Meeste warriors die ik ken hebben gewoon burst macros. Situatie afwachten en maar nuken.
Frost mages zijn wel lame
Hoge rating met 'underdog' specs spelen op een hoge rating vereist pas skill.
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan je tegenstander. Tegen noobs kun je als Fury warrior gwn DW + Reck + CS combo doen en dan BT +RB+HS en tegenstander is dood
Gratsss!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb eindelijk mijn epic wapen van Cho'Gall!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Na 10% is het toch ezmode?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Zuuuuucht! Nefarian op 8%, whipe, op 7%, wipe, op 5%, wipe!![]()
Mjah, dacht ik ook! Maar er ging telkens iets fout met de adds ofsow. Die kwamen dan ineens de raid door denderen! Of die tank daarvan ging dood!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Stranger het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Na 10% is het toch ezmode?
10m of 25m?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Mjah, dacht ik ook! Maar er ging telkens iets fout met de adds ofsow. Die kwamen dan ineens de raid door denderen! Of die tank daarvan ging dood!
Maar!
We hebben NEF down!En ik heb de token voor mijn helm! Ben nu in zijn geheel DKP drained, maar heb hem wel!
![]()
Axe van Chogall, token van Neffy!Mijn dag is weer goed!
pff, wij blijven maar wipen en wipen en wipen.. Stomme phase 3!quote:We hebben NEF down!
Net op 25m gedood zonder iemand dood te gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
pff, wij blijven maar wipen en wipen en wipen.. Stomme phase 3!
Phase 1 en 2 stormen wij doorheen, maar phase 3 gaat verkeerd. Adds gaan gewoon niet dood bij ons.quote:Net op 25m gedood zonder iemand dood te gaan
Adds moet je ook kiten heh. Ik weet niet of je het op 25m doet of 10m.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Phase 1 en 2 stormen wij doorheen, maar phase 3 gaat verkeerd. Adds gaan gewoon niet dood bij ons.
VETquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef hans1988 het volgende:
woohoo:D:D:D
Vandaag mn Thunderfury gekregen
zal morgen ergens screentje posten ofzo
wat is die macro dan? Ik heb er meer over gehoord maar nog niet egt tijd gehad om het op te zoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef Chau het volgende:
[..]
Damn nice achievs heeft die gast.
/edit/ Enige wat je van een warrior moet weten is de 1button nuke macro
1shot macro Rotationquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat is die macro dan? Ik heb er meer over gehoord maar nog niet egt tijd gehad om het op te zoeken
quote:/cast Deadly Calm
/cast Inner Rage
/cast *Trinket naam*
/cast Recklessness{Berserker Stance}
Je hebt nog best wel veel blue's als ik kijk naar je boss killsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef Junglebeast het volgende:
Zo maar wat JP en VP punten opgemaakt. Leuke boots en shoulders gekocht.
Door die combinatie kon ik toch de 1221 haste behouden en wat meer mastery ipv crit er bij.
Leuk setje inmiddels.
http://www.wow-heroes.com/character/eu/Turalyon/Poysonivy/
Als je ze in een macro zet, tikken ze tegelijk. En ik zeg niks over Inner Rage als solo skill daarom zit die ook in een macroquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt Deadly Calm en Inner rage niet tegelijk casten. Ook is Inner rage voor normaal PVP gebruik ook niet echt handig.
Het is al een maand of 1.5 gefixed. Ook is Inner rage nu 50% faster CD on HS and Cleave. Swifty is trouwens wannabe skilledquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Chau het volgende:
[..]
Als je ze in een macro zet, tikken ze tegelijk. En ik zeg niks over Inner Rage als solo skill daarom zit die ook in een macro
Trouwens ik weet zelf niet of die nog werkt, werkte wel altijd
Ik hoop dat je wel naar Restoration kijkt en niet Feral. Want ja daar heb ik nogal wat blues.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt Deadly Calm en Inner rage niet tegelijk casten. Ook is Inner rage voor normaal PVP gebruik ook niet echt handig.
[..]
Je hebt nog best wel veel blue's als ik kijk naar je boss kills
Samequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ons guild is nu lvl 21 en we hebben nu mass summon.
Nu kunnen we 40 man in 1x in bijv Ironforge summonen
Per speler toch?quote:
2h cdquote:
Doet me denken aan vanilla city boss raids.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zag zo'n filmpje van iemand. 5 guilds 40 man telepost naar SW. Doei server
??quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
4 str. 4 stam leather belt, lvl 18?
Ik ook.quote:
Jammer dat hij die big warning balken er boven en onder had gezet, Anders had mmo teklein geweest denkquote:
Met pvp gebruik ik meer knoppen/macros dan 4 denk dat ik iets over de 15 binds heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef Spiced92 het volgende:
@ Chau
voor Retribution paladin heb je toch maar 4 knoppen nodig?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha, Isabeau. Dat herinnert me eraan, ik had er nog 1 die alleen in de zomermaanden gevangen kon worden!
Wat was dat een teleurstelling, maar ook erg grappig eigenlijk. Die kan ik volgens mij eindelijk doen!
Oooh lullig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:23 schreef Isabeau het volgende:
WAAROM oh waarom besloot ik deze week pas me eens een beetje te verdiepen in de overgebleven te vissen vis van de achievement The Oceanographer
Winter Squid....alleen te vangen in (jaja) de winter en dat liep af op 21 maart. Vijf dagen gelden
Heb hele dag niet kunnen spelen door 10k ms latencyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag in een verveelmomentje maar even de explorer titel gehaald, en alle critter achievs
wat van lag ? heb niemand gehoord hier die er last van hadquote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Veel over gehoord ja, heel /trade stond vol met klachten en niet druk in de guild.
Schijnt vanaf vrijdagmiddag al zo te zijn. Ze zijn ermee bezig, schijnt. Ik heb nergens last van.
Ik kan ook al sinds gisteren niet meer spelen.. lag is zo erg dat het 1,5min duurt voordat ik op me mount zit...... :-(quote:
Misschien Bartender eens proberen, daarmee kun je al je knopjes neerzetten waar je wilt en ook groter/kleiner maken etcquote:Op zondag 27 maart 2011 11:55 schreef Athlon64x het volgende:
Ja nu is het alweer beter.
wat is een goeie ad on voor interface die normale vet klein en kan je amper sorteren op klasse (ben druid)
0800 0202164quote:Op maandag 28 maart 2011 08:42 schreef drumstickNL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de pagina met telefoon nummers kan vinden voor wow-europe? Ik zie alleen maar webforms enzo die ik niet zoek.
Das hetzelfde als dual spec kopen voor 1k en nu is het wat? een paar gold ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Fijn weer van Blizzard. Met enige moeite al 2 rare elites dood gemaakt van Cata voor shit loot en in patch 4.1 droppen die nu Bind on Equip epics
Veel mensen slacken. Ik heb ilvl 360 , ik doe gewoon auto attack met af en toe BT en RB. Ik doe dan rond de 13k dps. Is er niemand hier van Frostmane btw? Sinds vanilla één van de beste servers van de EU, maar zie niemand hier van FM.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond trouwens 85 gedinged op m'n hunter. Daarna die epic chest en belt gemaakt van LW.
Helaas was het niet genoeg om heroics in te komen, dus heb ik mezelf maar erin gecheat door reputation rewards te kopen. Leather gloves, Str cloak en caster ring. Nouja toen was m'n ilvl hoog genoeg.
Daarna Blackrock Caverns gedaan en ruim eerste in dps en damage. Equipped ilvl 323 terwijl de rest van de group 345-350 had.
Ligt eraan wat voor server je hebt. Bij ons zijn 'low' herbs altijd overpriced omdat mensen ze toch nodig hebben, glyphs integenstelling heb je voor 30g - 80gquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Glyphs kan je beter laten maken, van de AH zijn ze enorm duur.
Stel dat een glyph 3 Lion's Ink nodig heeft, dan heb je 6 Golden Pigment nodig. Deze pigment komt uit "Commonly obtained when milling Wild Steelbloom, Grave Moss, Kingsblood, or Liferoot.".
Ze worden per 5 gemilled, waarna er altijd 2-4 van die dingen uit komen. Wil je dus die glyph hebben, koop je voor de inscriber gewoon 15 van een van de bovengenoemde herbs + het benodigde parchment.
Ben je misschien in totaal 10-20g kwijt, terwijl glyphs altijd echt 100-150g zijn.
Dus je chars blijven ook actief?quote:
quote:
Hoelang blijven ze dan bewaard op de server?quote:
Altijd. Als je niet betaald kan je gewoon niet spelenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Killaht het volgende:
[..]
[..]
Hoelang blijven ze dan bewaard op de server?
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.quote:
Hij vroeg of zijn accounts actief bleven, dat is nee. Dat zegt niet dat ze verwijderd worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Chau het volgende:
[..]
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.
Ah ok, idd want bij diablo was dat wel zo namelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Chau het volgende:
[..]
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.
En ja, je chars blijven ook actief. Het is niet zoals met Diablo dat je je char niet meer kunt gebruiken.
Ik neem aan dat hij ook wel weet dat als je niet betaald voor je account je ook niet op je characters kunt komen..quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij vroeg of zijn accounts actief bleven, dat is nee. Dat zegt niet dat ze verwijderd worden.
Reroll dwarf en profit.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend denkt er over na om een ander guild te joinen. En dan ga ik natuurlijk mee.
Maar het is Alliance en ik word al triestig bij het idee
Hoezo profit?quote:
quote:Dear Bashiok,
My girlfriend recently rolled Alliance, I'm started to think she might actually be 12 (she stated she was 19). But I think I still love her. What do I do?
quote:Dear Bashiok,
My girlfriend recently rolled Alliance, I'm started to think
quote:My girlfriend recently rolled Alliance
Dump her.quote:rolled Alliance
Female dwarves zijn een hoax. Die bestaan eigenlijk niet. Male dwarves. Die zijn tof. En hebben een baard.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
En female dwarfs zijn...eh
Night elves: voor puberjongetjes
Gnomes: tsja, die kill ik nu voor fun
Worgen: trekt me niet
Humans: kan er mee door, maar niet fascinerend/bijzonder of zo
Draenei: nee, bedankt, geen staart graag
Een alt maken is geen optie, en je horde als main ?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
Het is tevens een andere server. En ik ga niet op een andere server dan mijn vriend spelenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Ulreazj het volgende:
Een alt maken is geen optie, en je horde als main ?
Waarom niet, eigenlijk? Contract getekend ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is tevens een andere server. En ik ga niet op een andere server dan mijn vriend spelen
Maar zoals het er nu uitziet nemen ze sowieso nooit casuals aan in dat guild en ik ga ook niet meer zoveel raiden (en ben toch niet goed genoeg voor dat guild).
Is verholpenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef ZodiaX het volgende:
Weet iemand hoe het met de lag is nu die er sinds vrijdag was?
Wil vanavond eigenlijk nog wel arena games gaan spelen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
Hoeveel dagen gaat dit nog duren?quote:Due to technical issues, our European Community and Support sites are currently unavailable. Were working hard to get them back online as soon as possible.
Battle.net services are working as normal, and you can click below to access and manage your account.
Thank you for your patience!
Hoorde gister van een GM dat ze het voor woensdag wouden fixen. Maarja willen en doen met Blizzard werkt niet altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoeveel dagen gaat dit nog duren?
Ben toch echt gewoon een 22 jarige vrouw hoor van 1.68 meter!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je alliance speelt ben je of een klein kind of gay.
Werd je weer eens geganked door Alliance?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
tab onderaan bij achievements geeft ook statisticsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dungeons statistics bekijken. Ik zie anderen wel eens statistieken tevoorschijn toveren, maar ik kan ze niet vinden. Of kun je deze alleen met een add on zien?
Zo ja, welke is daar dan goed voor?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, een huisvrouw op alliance is ook acceptabel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben toch echt gewoon een 22 jarige vrouw hoor van 1.68 meter!En zeer hetero en alliance!!
We blijven toch wel lief he
![]()
Iedereen maakt zijn of haar eigen keuze. Je bent niet persé een kind of gay wat betreft je keuze voor alliance of horde. Je doet het nog altijd zelf als je je kinderachtig opstelt en gedraagt!![]()
Ok, weer genoeg politiek correct gepraat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raar, alle mensen die ik ken en WoW spelen zijn allemaal horde in deze omgeving.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vriezenveen is alliance gebied. get over itFemale BE?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Of meisje-meisje want horde chars zijn niet mooooi
![]()
Een meisje dat ik ken heeft er een male van gemaakt omdat ze een female te sletterig vond.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vjenne12345 op 29-03-2011 16:54:30 ]
....nadat ik diverse erg coole sets al lang heb weggedaan voor bank/bagspace. Tuurlijk.quote:We also are exploring some ways to let players store old set pieces and the like that they dont use often.
Klopt ja, die zijn nog erger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de bloodelf males zijn het toonbeeld van mannelijkheid
Hm, mijn halve bank zit vol met oude tiersets gewoon 'for old times sake', ben benieuwd wat ze daar dan mee van plan zijn. Ik weet niet of er door WoW bijgehouden wordt welke gear je ooit gekocht/geloot hebt, anders is 't natuurlijk jammer als je 't al aan je vendorspec gespendeerd hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de bloodelf males zijn het toonbeeld van mannelijkheid
Op mm-champion uit een blue post:
[..]
....nadat ik diverse erg coole sets al lang heb weggedaan voor bank/bagspace. Tuurlijk.
Werd al bang!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rustig maar, ik loop maar wat te trollen.
Hoe herken je een echt mailtje van blizzard? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
Oh zucht. Iemand probeert m'n account te verpatsen dus m'n bank zal ook wel weer eens leeg zijn.. Kreeg namelijk een echt mailtje van Blizzard voor een email change terwijl ik niks heb aangevraagd.
Bij hotmail staat er een groen vinkje voor. Ten teken dat het een goed gekeurde mail is van blizzard zelf checked door hotmail. Alle andere waar dat niet voor staat verwijder ik gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe herken je een echt mailtje van blizzard? Ik weet het niet meer
Vaag, ik kijk net even bij hotmail en zie helemaal geen groen vinkje bij een email waarvan ik heel zeker weet dat het van blizzard zelf was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef pl4kkie het volgende:
Bij hotmail staat er een groen vinkje voor. Ten teken dat het een goed gekeurde mail is van blizzard zelf checked door hotmail. Alle andere waar dat niet voor staat verwijder ik gelijk.
samequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaag, ik kijk net even bij hotmail en zie helemaal geen groen vinkje bij een email waarvan ik heel zeker weet dat het van blizzard zelf was.
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef drumstickNL het volgende:
WoWAccountRevieuwEU
Ik hoop niet dat je dáár gegevens naartoe hebt gestuurd.
Dan nog moet je oppassen. Soms is het emailadres dat er staat echt hetzelfde als dat van hen. Maar dan nog is hij fake. Zo had ik er pas geleden 1 waarbij er dan een US link stond. Tjah, ik ben van de EU! BUSTED!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
Oh zucht. Iemand probeert m'n account te verpatsen dus m'n bank zal ook wel weer eens leeg zijn.. Kreeg namelijk een echt mailtje van Blizzard voor een email change terwijl ik niks heb aangevraagd.
Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan, euh. Heb je een echt probleem!
Key authenticator, FTW!
Nergens lid zijn van bepaalde WoW fora, FTW!
De safety heb je toch echt zelf in handen.. Als jij op linkjes klikt etc of onveilige shit download dan vraag je er zelf omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.
Ik ook nooit problemen gehad in de eerste 2 jaar dat ik WoW speelde. Ben ook nog nooit gehacked. Maar ik vond het voor dat prijsje niet heel erg duur om aan te schaffen en het was tevens een kleine extra beveiliging voor mijn account. En een petje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Friday12 het volgende:
Snap al die mensen niet met hun authenticators![]()
Speel al 2 jaar en heb nooit ergens last van
authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.
Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen.
Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.
Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen.
Dat weet ik. Ben niet zo lomp als ik eruit zie, hun.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.
Nee, ik ook niet. Er zullen vast kosten aan verbonden zijn, maar ik geloof nooit dat dat meer is dan wat ze er extra aan zouden kunnen verdienen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalen
Leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe guild van mijn vriend ziet er tof uit, ze hebben zelfs casual raidingteams![]()
Hij mag 2 friends meebrengen(itt de meeste guilds van dat kaliber, daar mag je géén friends meebrengen of ze hebben een apart guild voor friends en alts
Leuk, kan je in het 'wifes and girlfriends of...' guild plaatsnemen oid.)
Nu nog een alliance ras uitzoekenIk denk dat ik van elk ras maar een priest maak en ga uitproberen,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef joyvke het volgende:
Leuk. Dat komt niet vaak voor dat ze ook vrienden toelaten inderdaad. Welke guild/ server ga je nu naar toe? Je zat in Excesse toch?
De guild waar ik in zit is awesomequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]Excesse is gisteren officieel gestopt met raiden. Te veel officers/core players die besloten een normaal leven te willen. Aangezien mijn vriend officer was zag hij dat al aankomen en heeft al wat sollicitaties rondgestrooid. Zijn eis was een vriendelijk guild (of zoals hij het zegt zijn te veel top guilds erg 'up their own ass' (en dat vond ik excesse ook
)) en dat ik ook toegelaten werd en dat is gelukt. Nou ja, nu z'n trial nog halen natuurlijk (en dan wordt hij direct maintank, verder geen druk of zo
), maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik blijf nog even op haomarush en ga dan ook over als hij raider is geworden.
Ik zat ooit in een erg leuk guildquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef Smoofie het volgende:
De guild waar ik in zit is awesome. Elke raid lach ik me weer kapot. En ook friends enz, we hebben veel friends aangezien dat handig is voor guild rep.
Vaag dat ze geen friends toelaten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een erg leuk guildmaar moest zo nodig met mijn vriend mee naar zijn server (real ID bestond niet) en kwam terecht in een niet-zo-leuk-guild. Mis eigenlijk de sfeer nog steeds van dat eerste guild en hoop echt enorm dat ik straks weer in een reuze tof guild terecht kom
Ik bedoel, dat is toch half je speelplezier, de andere mensen?
En ja, nu met guildrep en guildlevels is het best logisch dat je lekker veel vrienden in je guild hebt
Dat begreep ik ook niet zo goed aan die guilds waar alléén de raiders in mochten. Dus ook alts van de raiders moesten in het andere guild.
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Vaag dat ze geen friends toelaten.. En zelfs de officers bij ons zijn grappig ^^. Een paar italianen, je lacht je echt kapot op ts
. Maar we zijn geen hardcore. Nu 4/12 25m HC down.
Welke server zit je vriend dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.
En qua nieuwe guild, ik denk dat mijn vriend overmorgen alles wel op heroic heeft gedaan. Zelfs de casual raids daar doen hc bosses, leuk!
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heenquote:
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heen
Ik ga niet naar Horde hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo niet ?. De server waar ik in zit was jaren lang the place to be, maar sinds de laatste wave van FCT is het wat minder geworden op Frostmane Horde side
Horde > Ally ^^.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Horde hèEn daarbij heb ik geen flauw idee hoe die server verder is
Vertel mij watquote:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik samen spelen met mijn vriend toch wel erg leuk vindLeuker dan per se Horde willen zijn.
Daarbij, misschien is het wel heel erg leuk en zijn al mijn vooroordelen op niets gebaseerd
Dat heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelen. En je vriend moet ook gewoon horde spelen
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
I eat gnomes for breakfastquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.
Heb zelf een NE, Human, BEfemale, UD en Gnome.
quote:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
Ik zal het zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Sjiznit het volgende:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
`quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, hebben een age restriction nooit nodig gehad. Zijn allemaal 18+, maar niet iedereen onder de 18 is ook per definitie een slechte speler, vandaar dat die restriction er niet is, maar op momenten zoals dit...
GMTAquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
`
Het gaat er ook niet om of het slechte spelers zijn, het gaat er om dat mommy of daddy misschien wil dat ze meer met hun huiswerk bezig zijn en ze verbiedt wow te spelen etc (ja, meegemaakt).
Ja, maar als je 5 dagen per week de hele avond aan het raiden bent dan vinden nieuwe vriendinnetjes (en sowieso de meeste partners) dat niet zo heel erg leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, maar voor een baby kan ik me dat wel voorstellen. Een vriendin ben je nou niet de hele dag meebezig, misschien alleen de eerste paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |