tab onderaan bij achievements geeft ook statisticsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dungeons statistics bekijken. Ik zie anderen wel eens statistieken tevoorschijn toveren, maar ik kan ze niet vinden. Of kun je deze alleen met een add on zien?
Zo ja, welke is daar dan goed voor?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je alliance speelt ben je of een klein kind of gay.
Ja, een huisvrouw op alliance is ook acceptabel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben toch echt gewoon een 22 jarige vrouw hoor van 1.68 meter!En zeer hetero en alliance!!
We blijven toch wel lief he
![]()
Iedereen maakt zijn of haar eigen keuze. Je bent niet persé een kind of gay wat betreft je keuze voor alliance of horde. Je doet het nog altijd zelf als je je kinderachtig opstelt en gedraagt!![]()
Ok, weer genoeg politiek correct gepraat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raar, alle mensen die ik ken en WoW spelen zijn allemaal horde in deze omgeving.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vriezenveen is alliance gebied. get over itFemale BE?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Of meisje-meisje want horde chars zijn niet mooooi
![]()
Een meisje dat ik ken heeft er een male van gemaakt omdat ze een female te sletterig vond.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vjenne12345 op 29-03-2011 16:54:30 ]
....nadat ik diverse erg coole sets al lang heb weggedaan voor bank/bagspace. Tuurlijk.quote:We also are exploring some ways to let players store old set pieces and the like that they dont use often.
Klopt ja, die zijn nog erger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de bloodelf males zijn het toonbeeld van mannelijkheid
Hm, mijn halve bank zit vol met oude tiersets gewoon 'for old times sake', ben benieuwd wat ze daar dan mee van plan zijn. Ik weet niet of er door WoW bijgehouden wordt welke gear je ooit gekocht/geloot hebt, anders is 't natuurlijk jammer als je 't al aan je vendorspec gespendeerd hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de bloodelf males zijn het toonbeeld van mannelijkheid
Op mm-champion uit een blue post:
[..]
....nadat ik diverse erg coole sets al lang heb weggedaan voor bank/bagspace. Tuurlijk.
Werd al bang!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rustig maar, ik loop maar wat te trollen.
Hoe herken je een echt mailtje van blizzard? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
Oh zucht. Iemand probeert m'n account te verpatsen dus m'n bank zal ook wel weer eens leeg zijn.. Kreeg namelijk een echt mailtje van Blizzard voor een email change terwijl ik niks heb aangevraagd.
Bij hotmail staat er een groen vinkje voor. Ten teken dat het een goed gekeurde mail is van blizzard zelf checked door hotmail. Alle andere waar dat niet voor staat verwijder ik gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe herken je een echt mailtje van blizzard? Ik weet het niet meer
Vaag, ik kijk net even bij hotmail en zie helemaal geen groen vinkje bij een email waarvan ik heel zeker weet dat het van blizzard zelf was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef pl4kkie het volgende:
Bij hotmail staat er een groen vinkje voor. Ten teken dat het een goed gekeurde mail is van blizzard zelf checked door hotmail. Alle andere waar dat niet voor staat verwijder ik gelijk.
samequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaag, ik kijk net even bij hotmail en zie helemaal geen groen vinkje bij een email waarvan ik heel zeker weet dat het van blizzard zelf was.
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef drumstickNL het volgende:
WoWAccountRevieuwEU
Ik hoop niet dat je dáár gegevens naartoe hebt gestuurd.
Dan nog moet je oppassen. Soms is het emailadres dat er staat echt hetzelfde als dat van hen. Maar dan nog is hij fake. Zo had ik er pas geleden 1 waarbij er dan een US link stond. Tjah, ik ben van de EU! BUSTED!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
Oh zucht. Iemand probeert m'n account te verpatsen dus m'n bank zal ook wel weer eens leeg zijn.. Kreeg namelijk een echt mailtje van Blizzard voor een email change terwijl ik niks heb aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |