Female dwarves zijn een hoax. Die bestaan eigenlijk niet. Male dwarves. Die zijn tof. En hebben een baard.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
En female dwarfs zijn...eh
Night elves: voor puberjongetjes
Gnomes: tsja, die kill ik nu voor fun
Worgen: trekt me niet
Humans: kan er mee door, maar niet fascinerend/bijzonder of zo
Draenei: nee, bedankt, geen staart graag
Een alt maken is geen optie, en je horde als main ?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
Het is tevens een andere server. En ik ga niet op een andere server dan mijn vriend spelenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Ulreazj het volgende:
Een alt maken is geen optie, en je horde als main ?
Waarom niet, eigenlijk? Contract getekend ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is tevens een andere server. En ik ga niet op een andere server dan mijn vriend spelen
Maar zoals het er nu uitziet nemen ze sowieso nooit casuals aan in dat guild en ik ga ook niet meer zoveel raiden (en ben toch niet goed genoeg voor dat guild).
Is verholpenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef ZodiaX het volgende:
Weet iemand hoe het met de lag is nu die er sinds vrijdag was?
Wil vanavond eigenlijk nog wel arena games gaan spelen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo profit?
Hoeveel dagen gaat dit nog duren?quote:Due to technical issues, our European Community and Support sites are currently unavailable. Were working hard to get them back online as soon as possible.
Battle.net services are working as normal, and you can click below to access and manage your account.
Thank you for your patience!
Hoorde gister van een GM dat ze het voor woensdag wouden fixen. Maarja willen en doen met Blizzard werkt niet altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoeveel dagen gaat dit nog duren?
Ben toch echt gewoon een 22 jarige vrouw hoor van 1.68 meter!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je alliance speelt ben je of een klein kind of gay.
Werd je weer eens geganked door Alliance?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je alliance speelt ben je of een klein kind of gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |