Heb hele dag niet kunnen spelen door 10k ms latencyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag in een verveelmomentje maar even de explorer titel gehaald, en alle critter achievs
wat van lag ? heb niemand gehoord hier die er last van hadquote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Veel over gehoord ja, heel /trade stond vol met klachten en niet druk in de guild.
Schijnt vanaf vrijdagmiddag al zo te zijn. Ze zijn ermee bezig, schijnt. Ik heb nergens last van.
Ik kan ook al sinds gisteren niet meer spelen.. lag is zo erg dat het 1,5min duurt voordat ik op me mount zit...... :-(quote:
Misschien Bartender eens proberen, daarmee kun je al je knopjes neerzetten waar je wilt en ook groter/kleiner maken etcquote:Op zondag 27 maart 2011 11:55 schreef Athlon64x het volgende:
Ja nu is het alweer beter.
wat is een goeie ad on voor interface die normale vet klein en kan je amper sorteren op klasse (ben druid)
0800 0202164quote:Op maandag 28 maart 2011 08:42 schreef drumstickNL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de pagina met telefoon nummers kan vinden voor wow-europe? Ik zie alleen maar webforms enzo die ik niet zoek.
Das hetzelfde als dual spec kopen voor 1k en nu is het wat? een paar gold ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Fijn weer van Blizzard. Met enige moeite al 2 rare elites dood gemaakt van Cata voor shit loot en in patch 4.1 droppen die nu Bind on Equip epics
Veel mensen slacken. Ik heb ilvl 360 , ik doe gewoon auto attack met af en toe BT en RB. Ik doe dan rond de 13k dps. Is er niemand hier van Frostmane btw? Sinds vanilla één van de beste servers van de EU, maar zie niemand hier van FM.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond trouwens 85 gedinged op m'n hunter. Daarna die epic chest en belt gemaakt van LW.
Helaas was het niet genoeg om heroics in te komen, dus heb ik mezelf maar erin gecheat door reputation rewards te kopen. Leather gloves, Str cloak en caster ring. Nouja toen was m'n ilvl hoog genoeg.
Daarna Blackrock Caverns gedaan en ruim eerste in dps en damage. Equipped ilvl 323 terwijl de rest van de group 345-350 had.
Ligt eraan wat voor server je hebt. Bij ons zijn 'low' herbs altijd overpriced omdat mensen ze toch nodig hebben, glyphs integenstelling heb je voor 30g - 80gquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Glyphs kan je beter laten maken, van de AH zijn ze enorm duur.
Stel dat een glyph 3 Lion's Ink nodig heeft, dan heb je 6 Golden Pigment nodig. Deze pigment komt uit "Commonly obtained when milling Wild Steelbloom, Grave Moss, Kingsblood, or Liferoot.".
Ze worden per 5 gemilled, waarna er altijd 2-4 van die dingen uit komen. Wil je dus die glyph hebben, koop je voor de inscriber gewoon 15 van een van de bovengenoemde herbs + het benodigde parchment.
Ben je misschien in totaal 10-20g kwijt, terwijl glyphs altijd echt 100-150g zijn.
Dus je chars blijven ook actief?quote:
quote:
Hoelang blijven ze dan bewaard op de server?quote:
Altijd. Als je niet betaald kan je gewoon niet spelenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Killaht het volgende:
[..]
[..]
Hoelang blijven ze dan bewaard op de server?
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.quote:
Hij vroeg of zijn accounts actief bleven, dat is nee. Dat zegt niet dat ze verwijderd worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Chau het volgende:
[..]
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.
Ah ok, idd want bij diablo was dat wel zo namelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Chau het volgende:
[..]
Jawel, Blizzard verwijderd geen account ook als je niet betaald. Je account is gewoon frozen, je kunt immers altijd blijven inloggen om je account weer te activeren.
En ja, je chars blijven ook actief. Het is niet zoals met Diablo dat je je char niet meer kunt gebruiken.
Ik neem aan dat hij ook wel weet dat als je niet betaald voor je account je ook niet op je characters kunt komen..quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij vroeg of zijn accounts actief bleven, dat is nee. Dat zegt niet dat ze verwijderd worden.
Reroll dwarf en profit.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend denkt er over na om een ander guild te joinen. En dan ga ik natuurlijk mee.
Maar het is Alliance en ik word al triestig bij het idee
Hoezo profit?quote:
quote:Dear Bashiok,
My girlfriend recently rolled Alliance, I'm started to think she might actually be 12 (she stated she was 19). But I think I still love her. What do I do?
quote:Dear Bashiok,
My girlfriend recently rolled Alliance, I'm started to think
quote:My girlfriend recently rolled Alliance
Dump her.quote:rolled Alliance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |