Heb hele dag niet kunnen spelen door 10k ms latencyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag in een verveelmomentje maar even de explorer titel gehaald, en alle critter achievs
wat van lag ? heb niemand gehoord hier die er last van hadquote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Veel over gehoord ja, heel /trade stond vol met klachten en niet druk in de guild.
Schijnt vanaf vrijdagmiddag al zo te zijn. Ze zijn ermee bezig, schijnt. Ik heb nergens last van.
Ik kan ook al sinds gisteren niet meer spelen.. lag is zo erg dat het 1,5min duurt voordat ik op me mount zit...... :-(quote:
Misschien Bartender eens proberen, daarmee kun je al je knopjes neerzetten waar je wilt en ook groter/kleiner maken etcquote:Op zondag 27 maart 2011 11:55 schreef Athlon64x het volgende:
Ja nu is het alweer beter.
wat is een goeie ad on voor interface die normale vet klein en kan je amper sorteren op klasse (ben druid)
0800 0202164quote:Op maandag 28 maart 2011 08:42 schreef drumstickNL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de pagina met telefoon nummers kan vinden voor wow-europe? Ik zie alleen maar webforms enzo die ik niet zoek.
Das hetzelfde als dual spec kopen voor 1k en nu is het wat? een paar gold ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Fijn weer van Blizzard. Met enige moeite al 2 rare elites dood gemaakt van Cata voor shit loot en in patch 4.1 droppen die nu Bind on Equip epics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |