Zou ook wel wat meer info willen hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wanneer komt Blizzard met hun nieuwe MMO verdomme
Dan heeft TS de vorige gekopieerd en niet van de link gepakt die onderin de op staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raar trouwens dat ik niet in de OP sta terwijl ik mij voor dit topic er in had gezet...
Daar zit ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal me ook maar ff op de lijst zetten:
Emerald dream Alliance
Luniar 85 Paladin
Hier nog een: Bootjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal me ook maar ff op de lijst zetten:
Emerald dream Alliance
Luniar 85 Paladin
Je kan gewoon blijven staan in big bang met een pally raid cooldownquote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Ulreazj het volgende:
M'n eigen pug opgezet voor ulduar 25. Alles neergehaald en vandaag Yogg + 1 en Algalon. Algalon blijft een vet gevecht. Is nu zergable trouwens. Hadden 2 big bangs.
De avond dat cataclysm live ging was dat inderdaad wel anders. We waren met een paar man van de guild begonnen in dat onderwaterstuk, maar t was gewoon bijna niet te doen toen. Gelukkig zaten we met 5 man in een groep dus alle quests waar je een x-aantal mobs voor moest killen gingen wel redelijk snel toen. Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustigerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef Migwi het volgende:
Questen gaat nu echt asociaal snel in de 80-85 Cata zones vergeleken met m'n eerste char.
Sowieso speel ik nu een 2H Frost DK, wat dus al veel sneller is dan Prot Paladin en het is gewoon leeg. Alle quest mobs zijn er gewoon, je hoeft niet te wachten op respawns en dan maar hopen dat je die respawn ook hebt omdat er zoveel anderen ook aan 't wachten zijn. Heerlijk. 80% op weg naar lvl 84 en net begonnen in Deepholm. Dus 85 in Uldum. Lekker cashen in Twilight Highlands
Ik heb verder alleen vanilla en TBC launch meegemaakt, met WotLK speelde ik niet, maar dit was voor mij echt de meest dramatische launch ooit. Echt te druk inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De avond dat cataclysm live ging was dat inderdaad wel anders. We waren met een paar man van de guild begonnen in dat onderwaterstuk, maar t was gewoon bijna niet te doen toen. Gelukkig zaten we met 5 man in een groep dus alle quests waar je een x-aantal mobs voor moest killen gingen wel redelijk snel toen. Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustiger
Ja want normaal kom je andere groups ook echt tégen in een dungeonquote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef lifeblind het volgende:
Daarna zijn we maar meteen de entrance van die dungeon gaan zoeken daar, en met z'n vijven Throne of the Tides gaan doen, daar was het toch een stukje rustiger
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja want normaal kom je andere groups ook echt tégen in een dungeon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |