Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Vaag dat ze geen friends toelaten.. En zelfs de officers bij ons zijn grappig ^^. Een paar italianen, je lacht je echt kapot op ts
. Maar we zijn geen hardcore. Nu 4/12 25m HC down.
Welke server zit je vriend dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.
En qua nieuwe guild, ik denk dat mijn vriend overmorgen alles wel op heroic heeft gedaan. Zelfs de casual raids daar doen hc bosses, leuk!
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heenquote:
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heen
Ik ga niet naar Horde hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo niet ?. De server waar ik in zit was jaren lang the place to be, maar sinds de laatste wave van FCT is het wat minder geworden op Frostmane Horde side
Horde > Ally ^^.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Horde hèEn daarbij heb ik geen flauw idee hoe die server verder is
Vertel mij watquote:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik samen spelen met mijn vriend toch wel erg leuk vindLeuker dan per se Horde willen zijn.
Daarbij, misschien is het wel heel erg leuk en zijn al mijn vooroordelen op niets gebaseerd
Dat heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelen. En je vriend moet ook gewoon horde spelen
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
I eat gnomes for breakfastquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.
Heb zelf een NE, Human, BEfemale, UD en Gnome.
quote:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
Ik zal het zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Sjiznit het volgende:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
`quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, hebben een age restriction nooit nodig gehad. Zijn allemaal 18+, maar niet iedereen onder de 18 is ook per definitie een slechte speler, vandaar dat die restriction er niet is, maar op momenten zoals dit...
GMTAquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
`
Het gaat er ook niet om of het slechte spelers zijn, het gaat er om dat mommy of daddy misschien wil dat ze meer met hun huiswerk bezig zijn en ze verbiedt wow te spelen etc (ja, meegemaakt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |