Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan, euh. Heb je een echt probleem!
Key authenticator, FTW!
Nergens lid zijn van bepaalde WoW fora, FTW!
De safety heb je toch echt zelf in handen.. Als jij op linkjes klikt etc of onveilige shit download dan vraag je er zelf omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.
Ik ook nooit problemen gehad in de eerste 2 jaar dat ik WoW speelde. Ben ook nog nooit gehacked. Maar ik vond het voor dat prijsje niet heel erg duur om aan te schaffen en het was tevens een kleine extra beveiliging voor mijn account. En een petje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Friday12 het volgende:
Snap al die mensen niet met hun authenticators![]()
Speel al 2 jaar en heb nooit ergens last van
authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.
Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen.
Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.
Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen.
Dat weet ik. Ben niet zo lomp als ik eruit zie, hun.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.
Nee, ik ook niet. Er zullen vast kosten aan verbonden zijn, maar ik geloof nooit dat dat meer is dan wat ze er extra aan zouden kunnen verdienen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalen
Leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe guild van mijn vriend ziet er tof uit, ze hebben zelfs casual raidingteams![]()
Hij mag 2 friends meebrengen(itt de meeste guilds van dat kaliber, daar mag je géén friends meebrengen of ze hebben een apart guild voor friends en alts
Leuk, kan je in het 'wifes and girlfriends of...' guild plaatsnemen oid.)
Nu nog een alliance ras uitzoekenIk denk dat ik van elk ras maar een priest maak en ga uitproberen,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef joyvke het volgende:
Leuk. Dat komt niet vaak voor dat ze ook vrienden toelaten inderdaad. Welke guild/ server ga je nu naar toe? Je zat in Excesse toch?
De guild waar ik in zit is awesomequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]Excesse is gisteren officieel gestopt met raiden. Te veel officers/core players die besloten een normaal leven te willen. Aangezien mijn vriend officer was zag hij dat al aankomen en heeft al wat sollicitaties rondgestrooid. Zijn eis was een vriendelijk guild (of zoals hij het zegt zijn te veel top guilds erg 'up their own ass' (en dat vond ik excesse ook
)) en dat ik ook toegelaten werd en dat is gelukt. Nou ja, nu z'n trial nog halen natuurlijk (en dan wordt hij direct maintank, verder geen druk of zo
), maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik blijf nog even op haomarush en ga dan ook over als hij raider is geworden.
Ik zat ooit in een erg leuk guildquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef Smoofie het volgende:
De guild waar ik in zit is awesome. Elke raid lach ik me weer kapot. En ook friends enz, we hebben veel friends aangezien dat handig is voor guild rep.
Vaag dat ze geen friends toelaten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een erg leuk guildmaar moest zo nodig met mijn vriend mee naar zijn server (real ID bestond niet) en kwam terecht in een niet-zo-leuk-guild. Mis eigenlijk de sfeer nog steeds van dat eerste guild en hoop echt enorm dat ik straks weer in een reuze tof guild terecht kom
Ik bedoel, dat is toch half je speelplezier, de andere mensen?
En ja, nu met guildrep en guildlevels is het best logisch dat je lekker veel vrienden in je guild hebt
Dat begreep ik ook niet zo goed aan die guilds waar alléén de raiders in mochten. Dus ook alts van de raiders moesten in het andere guild.
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Vaag dat ze geen friends toelaten.. En zelfs de officers bij ons zijn grappig ^^. Een paar italianen, je lacht je echt kapot op ts
. Maar we zijn geen hardcore. Nu 4/12 25m HC down.
Welke server zit je vriend dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.
En qua nieuwe guild, ik denk dat mijn vriend overmorgen alles wel op heroic heeft gedaan. Zelfs de casual raids daar doen hc bosses, leuk!
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heenquote:
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heen
Ik ga niet naar Horde hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo niet ?. De server waar ik in zit was jaren lang the place to be, maar sinds de laatste wave van FCT is het wat minder geworden op Frostmane Horde side
Horde > Ally ^^.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Horde hèEn daarbij heb ik geen flauw idee hoe die server verder is
Vertel mij watquote:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik samen spelen met mijn vriend toch wel erg leuk vindLeuker dan per se Horde willen zijn.
Daarbij, misschien is het wel heel erg leuk en zijn al mijn vooroordelen op niets gebaseerd
Dat heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelen. En je vriend moet ook gewoon horde spelen
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
I eat gnomes for breakfastquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen.
Heb zelf een NE, Human, BEfemale, UD en Gnome.
quote:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerdmaar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is
maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance
En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen![]()
Ik zal het zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Sjiznit het volgende:
Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
`quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, hebben een age restriction nooit nodig gehad. Zijn allemaal 18+, maar niet iedereen onder de 18 is ook per definitie een slechte speler, vandaar dat die restriction er niet is, maar op momenten zoals dit...
GMTAquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
`
Het gaat er ook niet om of het slechte spelers zijn, het gaat er om dat mommy of daddy misschien wil dat ze meer met hun huiswerk bezig zijn en ze verbiedt wow te spelen etc (ja, meegemaakt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |