abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:18:43 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_94776468
Dan, euh. Heb je een echt probleem! :D

Key authenticator, FTW!
Nergens lid zijn van bepaalde WoW fora, FTW!
pi_94776524
Toch maar eens zo'n authenticator aanschaffen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:24:13 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_94776808
Snap al die mensen niet met hun authenticators :N
Speel al 2 jaar en heb nooit ergens last van
pi_94776986
Totdat je op een dag inlogt en dan zie je je char naakt dansen op de SW fontijn..
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:27:11 #255
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94777023
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan, euh. Heb je een echt probleem! :D

Key authenticator, FTW!
Nergens lid zijn van bepaalde WoW fora, FTW!
Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:28:15 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_94777106
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat ding is goud. Kost maar 6 euro ofzo maar het is toch een heel stukje safety increase.
De safety heb je toch echt zelf in handen.. Als jij op linkjes klikt etc of onveilige shit download dan vraag je er zelf om :N

zeg niet dat jij dat doet maar je snapt wat ik bedoel
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:29:37 #257
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94777206
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik kan zulke mensen niet snappen die er toch op klikken -O-
Gelukkig klik ik nooit op zulke linkjes. Toch vindt ik dat ding veel toegevoegde waarde aan de veiligheid van je account hebben. Gewoon net dat iets extra zorgt ervoor dat je net iets relaxter speelt :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:31:11 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_94777311
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Friday12 het volgende:
Snap al die mensen niet met hun authenticators :N
Speel al 2 jaar en heb nooit ergens last van
Ik ook nooit problemen gehad in de eerste 2 jaar dat ik WoW speelde. Ben ook nog nooit gehacked. Maar ik vond het voor dat prijsje niet heel erg duur om aan te schaffen en het was tevens een kleine extra beveiliging voor mijn account. En een petje! O+

Maar inderdaad, ik ben niet zo naief als sommige mensen die lukraak op linkjes drukken en van rare plekken dingen downloaden voor WoW. Sommige hebben wel superpech, als ze ondanks dat ze al die dingen niet doen, toch de lul zijn. Maar andere mensen zijn soms zo naief hierin. :')

Mijn WoWmaatje kwam bv. klagen over een email die hij gekregen had en er levensecht uit zag zien. Hij had meteen zijn gegevens veranderd (zonder eerst te checken of hij wel echt gehacked was) Hij zei dat ie er niet op had gedrukt, maar heel toevallig was hij kort na die gegevens verandering wel gehacked!

Jaja, niet gedrukt! :')
pi_94777367
Klopt maar ik heb wel eens op andere pc's ingelogd dus ik wist dat ik risico liep..

En terecht dus.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:42:55 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94786699
MagMaw HC down
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94788314
Als frost mage een spriest gejoined voor 2vs2. Kwamen weinig verder. Ik respec fire en hij disc. Het gaat als een trein lol.
  woensdag 30 maart 2011 @ 00:30:47 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_94791879
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.

Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen. |:(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_94792035
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet op andere pc's inloggen idd, niet klikken, nooit gegevens versturen naar wie dan ook, en wat ook goed werkt: een email-adres speciaal voor je blizzard account gebruiken, en nergens anders voor.

Ik heb laatste ook geprobeerd die authenticator te bestellen, maar alleen creditcard. Terwijl je je speeltijd wel gewoon met iDeal kunt betalen. |:(
authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.
pi_94796062
Nieuwe guild van mijn vriend ziet er tof uit, ze hebben zelfs casual raidingteams *O*
Hij mag 2 friends meebrengen *) (itt de meeste guilds van dat kaliber, daar mag je géén friends meebrengen of ze hebben een apart guild voor friends en alts :') Leuk, kan je in het 'wifes and girlfriends of...' guild plaatsnemen oid.)

Nu nog een alliance ras uitzoeken -O- Ik denk dat ik van elk ras maar een priest maak en ga uitproberen,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94796113
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94799472
Beste achievementnaam ooit:

"I can't hear you over the sound of how awesome I am"

*O*

http://eu.battle.net/wow/(...)ill/mackgyver/simple
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:04:18 #267
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_94800811
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

authenticator via je telefoon is gratis, mocht je android hebben.
Dat weet ik. Ben niet zo lomp als ik eruit zie, hun. :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:06:00 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_94800861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 07:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nooit begrepen waarom je niet alles gewoon met iDeal kan betalen :')
Nee, ik ook niet. Er zullen vast kosten aan verbonden zijn, maar ik geloof nooit dat dat meer is dan wat ze er extra aan zouden kunnen verdienen.

Misschien is het wel een soort beveiliging tegen het excessief spullen kopen voor kinderen.
Een credit card krijg je tenslotte pas als je oud en wijs genoeg bent ( :') ). :D
pi_94802119
Ik ben meerdere keren gehacked, zonder dat ik op rare linkjes heb geklikt. Het kan heel goed verstopt zitten op betrouwbare websites.

Ik heb nu ook al een tijd een authenticator. Wel voor betaald, want ik had nog geen android toen ik het kocht.
Maar ik wil sowieso WoW en social gescheiden houden. Dus er staat dan ook niks van op mijn telefoon of wat dan ook. :)
pi_94802459
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe guild van mijn vriend ziet er tof uit, ze hebben zelfs casual raidingteams *O*
Hij mag 2 friends meebrengen *) (itt de meeste guilds van dat kaliber, daar mag je géén friends meebrengen of ze hebben een apart guild voor friends en alts :') Leuk, kan je in het 'wifes and girlfriends of...' guild plaatsnemen oid.)

Nu nog een alliance ras uitzoeken -O- Ik denk dat ik van elk ras maar een priest maak en ga uitproberen,
Leuk :). Dat komt niet vaak voor dat ze ook vrienden toelaten inderdaad. Welke guild/ server ga je nu naar toe? Je zat in Excesse toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door joyvke op 30-03-2011 11:56:57 ]
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_94802918
Lol gisteravond die blinde draak gedaan. Hoe heet die, Atramedes ofzo.

Nouja vorige week dus ook geprobeerd, maar er zat dus blijkbaar een bug in de Airphase. Die vlammen gingen keihard achter je aan en allerlei shit. Uiteindelijk echt tot 15% gekregen, maar toen was het einde raidtijd.

Gisteravond daar weer begonnen. Eerste try had ik een dikke lagspike, toen ik terugkwam was driekwart van de raid dood, want ik kon niet echt threat builden :') . Tweede try en toen, bam, dood. Lol wat was dat enorm makkelijk ineens.
pi_94803199
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef joyvke het volgende:

Leuk :). Dat komt niet vaak voor dat ze ook vrienden toelaten inderdaad. Welke guild/ server ga je nu naar toe? Je zat in Excesse toch?
:Y Excesse is gisteren officieel gestopt met raiden. Te veel officers/core players die besloten een normaal leven te willen. Aangezien mijn vriend officer was zag hij dat al aankomen en heeft al wat sollicitaties rondgestrooid. Zijn eis was een vriendelijk guild (of zoals hij het zegt zijn te veel top guilds erg 'up their own ass' (en dat vond ik excesse ook :') )) en dat ik ook toegelaten werd en dat is gelukt. Nou ja, nu z'n trial nog halen natuurlijk (en dan wordt hij direct maintank, verder geen druk of zo _O- ), maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik blijf nog even op haomarush en ga dan ook over als hij raider is geworden.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:58:33 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94804862
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Excesse is gisteren officieel gestopt met raiden. Te veel officers/core players die besloten een normaal leven te willen. Aangezien mijn vriend officer was zag hij dat al aankomen en heeft al wat sollicitaties rondgestrooid. Zijn eis was een vriendelijk guild (of zoals hij het zegt zijn te veel top guilds erg 'up their own ass' (en dat vond ik excesse ook :') )) en dat ik ook toegelaten werd en dat is gelukt. Nou ja, nu z'n trial nog halen natuurlijk (en dan wordt hij direct maintank, verder geen druk of zo _O- ), maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik blijf nog even op haomarush en ga dan ook over als hij raider is geworden.
De guild waar ik in zit is awesome :) . Elke raid lach ik me weer kapot. En ook friends enz, we hebben veel friends aangezien dat handig is voor guild rep.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94805139
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef Smoofie het volgende:

De guild waar ik in zit is awesome :) . Elke raid lach ik me weer kapot. En ook friends enz, we hebben veel friends aangezien dat handig is voor guild rep.
Ik zat ooit in een erg leuk guild :Y maar moest zo nodig met mijn vriend mee naar zijn server (real ID bestond niet) en kwam terecht in een niet-zo-leuk-guild. Mis eigenlijk de sfeer nog steeds van dat eerste guild en hoop echt enorm dat ik straks weer in een reuze tof guild terecht kom :Y Ik bedoel, dat is toch half je speelplezier, de andere mensen?

En ja, nu met guildrep en guildlevels is het best logisch dat je lekker veel vrienden in je guild hebt :D
Dat begreep ik ook niet zo goed aan die guilds waar alléén de raiders in mochten. Dus ook alts van de raiders moesten in het andere guild.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:09:39 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94805303
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat ooit in een erg leuk guild :Y maar moest zo nodig met mijn vriend mee naar zijn server (real ID bestond niet) en kwam terecht in een niet-zo-leuk-guild. Mis eigenlijk de sfeer nog steeds van dat eerste guild en hoop echt enorm dat ik straks weer in een reuze tof guild terecht kom :Y Ik bedoel, dat is toch half je speelplezier, de andere mensen?

En ja, nu met guildrep en guildlevels is het best logisch dat je lekker veel vrienden in je guild hebt :D
Dat begreep ik ook niet zo goed aan die guilds waar alléén de raiders in mochten. Dus ook alts van de raiders moesten in het andere guild.
Vaag dat ze geen friends toelaten. :P. En zelfs de officers bij ons zijn grappig ^^. Een paar italianen, je lacht je echt kapot op ts :D. Maar we zijn geen hardcore. Nu 4/12 25m HC down.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94805501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:

Vaag dat ze geen friends toelaten. :P. En zelfs de officers bij ons zijn grappig ^^. Een paar italianen, je lacht je echt kapot op ts :D. Maar we zijn geen hardcore. Nu 4/12 25m HC down.
Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.

En qua nieuwe guild, ik denk dat mijn vriend overmorgen alles wel op heroic heeft gedaan. Zelfs de casual raids daar doen hc bosses, leuk!
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:51:52 #277
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94807009
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn huidige guild heeft er 8/12 down op hc 25, maar dat is al wéken zo dus. Ze komen maar niet verder en er zit nauwelijks progressie in.

En qua nieuwe guild, ik denk dat mijn vriend overmorgen alles wel op heroic heeft gedaan. Zelfs de casual raids daar doen hc bosses, leuk!
Welke server zit je vriend dan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94807055
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:

Welke server zit je vriend dan?
Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heen 8-)
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:54:41 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94807109
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Err...ik laat het wel weten als hij kan blijven, want ik ga er toch nog niet heen 8-)
Hoezo niet ? :{ . De server waar ik in zit was jaren lang the place to be, maar sinds de laatste wave van FCT is het wat minder geworden op Frostmane Horde side :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94807141
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:

Hoezo niet ? :{ . De server waar ik in zit was jaren lang the place to be, maar sinds de laatste wave van FCT is het wat minder geworden op Frostmane Horde side :(
Ik ga niet naar Horde hè -O- En daarbij heb ik geen flauw idee hoe die server verder is :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:56:43 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94807194
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga niet naar Horde hè -O- En daarbij heb ik geen flauw idee hoe die server verder is :D
Horde > Ally ^^.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94807430
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:

Horde > Ally ^^.
Vertel mij wat :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:05:43 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94807543
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vertel mij wat :P
Waarom ga/ben je dan ally :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94807658
Omdat ik samen spelen met mijn vriend toch wel erg leuk vind :P Leuker dan per se Horde willen zijn.

Daarbij, misschien is het wel heel erg leuk en zijn al mijn vooroordelen op niets gebaseerd 8-)
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:09:47 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94807713
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik samen spelen met mijn vriend toch wel erg leuk vind :P Leuker dan per se Horde willen zijn.

Daarbij, misschien is het wel heel erg leuk en zijn al mijn vooroordelen op niets gebaseerd 8-)
Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelen :{ . En je vriend moet ook gewoon horde spelen :{w
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94807961
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Smoofie het volgende:

Kindjes houden ervan om als NE of Dwarf te spelen :{ . En je vriend moet ook gewoon horde spelen :{w
Dat heb ik geprobeerd -O- maar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is 8-) maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance

En ik dacht dat kinderen human of nightelf kozen :7
pi_94810307
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd -O- maar hij wilde zich niet aan de ene of de andere factie binden. Wat op zich de meer volwassen benadering is 8-) maar ik voel me soms erg prettig in mijn kinderachtigheid wbt alliance

Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen. :D

Heb zelf een NE, Human, BEfemale, UD en Gnome. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:25:26 #288
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94810721
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Dat betekent niet meteen dat alleen kinderen die rassen kiezen. :D

Heb zelf een NE, Human, BEfemale, UD en Gnome. :)
I eat gnomes for breakfast :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94811439
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Smoofie het volgende:

[..]

I eat gnomes for breakfast :{
;(

Gnome was mijn main halverwege TBC en in WotLK. Zit nu nog steeds op 80.
Dus ik heb niets te vrezen.
pi_94818546
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_94819140
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Sjiznit het volgende:

Naar mijn ervaring maakt het geen flikker uit welke kant je zit mbt kinderachtige personen. Met mijn tauren ben ik mening kansloos persoon tegen gekomen en ook op mijn dwergjes. Als je trade uitzet heb je er al vrijwel geen last meer van.
Ik zal het zien :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94823552
Huidige guild is dood, hopelijk aangenomen bij andere guild die 2/13 hc is.
pi_94826176
Zucht, paar weken geleden een hoop mensen van een 10 man guild die uit elkaar viel gerecruit. Afgelopen dagen allemaal weggegaan naar andere guilds zonder een reden.
Zitten we dan met cancelled raids :{

Moraal van het verhaal, recruit geen 16 jarige, zijn niet te vertrouwen :6
pi_94826939
Sowieso join ik geen guild die geen 18+ only heeft. En het liefst zelfs 21+.
pi_94827070
Mwa, hebben een age restriction nooit nodig gehad. Zijn allemaal 18+, maar niet iedereen onder de 18 is ook per definitie een slechte speler, vandaar dat die restriction er niet is, maar op momenten zoals dit...
pi_94827120
Het gaat er ook niet om dat ze slechte spelers zijn. Er zijn genoeg minderjarige topspelers. Maar om shit zoals dit te voorkomen is het wel handig. :)
pi_94827148
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, hebben een age restriction nooit nodig gehad. Zijn allemaal 18+, maar niet iedereen onder de 18 is ook per definitie een slechte speler, vandaar dat die restriction er niet is, maar op momenten zoals dit...
`
Het gaat er ook niet om of het slechte spelers zijn, het gaat er om dat mommy of daddy misschien wil dat ze meer met hun huiswerk bezig zijn en ze verbiedt wow te spelen etc (ja, meegemaakt).
pi_94827198
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

`
Het gaat er ook niet om of het slechte spelers zijn, het gaat er om dat mommy of daddy misschien wil dat ze meer met hun huiswerk bezig zijn en ze verbiedt wow te spelen etc (ja, meegemaakt).
GMTA
pi_94827274
:D

Alhoewel ik ook genoeg volwassenen heb meegemaakt die plots stopten met wow spelen omdat ze een vriendin kregen die het niet leuk vond of omdat er een baby werd geboren en er de tijd niet meer was om wow te spelen.
pi_94827342
Ja, maar voor een baby kan ik me dat wel voorstellen. Een vriendin ben je nou niet de hele dag meebezig, misschien alleen de eerste paar weken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')