Ja inderdaad ik wil eigenlijk overtuigd worden om toch voor de warriror te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wil je nou overtuigd worden om warrior te spelen? Lijkt er op dat je al gekozen hebt.
En gekite word je nog steeds. Mobility is in pvp wel iets beter met heroic leap maar daar staat ook weer een shared cooldown van intercept en charge voor. Als je samen met een maat gaat spelen is een warrior misschien een idee als je ook een prot spec neemt, hoef je niet te wachten op een groep. Maar als je warrior niet tof vind maakt dat ook geen fluit uit.
Ik vind warriors in ieder geval leuker om mee te spelen (main is een warrior en heb een 85 mage alt). Spreekt mij gewoon meer aan om dichtbij iemand te staan en dan mijn twee twohanders in zijn gezicht, of scheenbeen aangezien ik een dwerg ben, te planten.
Damn nice achievs heeft die gast.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je voor warrior gaan dan kan je van deze warrior misschien iets leren qua talents, gear en gemming: http://eu.battle.net/wow/en/character/dragonmaw/sonii/simple Zat vorig jaar in mijn guild en was toen nr 1 warrior in arena in de wereld. (en een enorme eikel)
Als je een gemiddelde warrior bent kun je in arena maken de 2k rating halen. Goede setup is het halve werk. Meeste warriors die ik ken hebben gewoon burst macros. Situatie afwachten en maar nuken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Als je skills hebt moet je warrior spelen, ben je niet iemand van de 10+ keys binden, stances switchen, rotation goed kennen etc moet je mage spelen
Ligt aan je tegenstander. Tegen noobs kun je als Fury warrior gwn DW + Reck + CS combo doen en dan BT +RB+HS en tegenstander is doodquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Chau het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde warrior bent kun je in arena maken de 2k rating halen. Goede setup is het halve werk. Meeste warriors die ik ken hebben gewoon burst macros. Situatie afwachten en maar nuken.
Frost mages zijn wel lame
Hoge rating met 'underdog' specs spelen op een hoge rating vereist pas skill.
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan je tegenstander. Tegen noobs kun je als Fury warrior gwn DW + Reck + CS combo doen en dan BT +RB+HS en tegenstander is dood
Gratsss!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb eindelijk mijn epic wapen van Cho'Gall!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Na 10% is het toch ezmode?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Zuuuuucht! Nefarian op 8%, whipe, op 7%, wipe, op 5%, wipe!![]()
Mjah, dacht ik ook! Maar er ging telkens iets fout met de adds ofsow. Die kwamen dan ineens de raid door denderen! Of die tank daarvan ging dood!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Stranger het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Na 10% is het toch ezmode?
10m of 25m?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Mjah, dacht ik ook! Maar er ging telkens iets fout met de adds ofsow. Die kwamen dan ineens de raid door denderen! Of die tank daarvan ging dood!
Maar!
We hebben NEF down!En ik heb de token voor mijn helm! Ben nu in zijn geheel DKP drained, maar heb hem wel!
![]()
Axe van Chogall, token van Neffy!Mijn dag is weer goed!
pff, wij blijven maar wipen en wipen en wipen.. Stomme phase 3!quote:We hebben NEF down!
Net op 25m gedood zonder iemand dood te gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
pff, wij blijven maar wipen en wipen en wipen.. Stomme phase 3!
Phase 1 en 2 stormen wij doorheen, maar phase 3 gaat verkeerd. Adds gaan gewoon niet dood bij ons.quote:Net op 25m gedood zonder iemand dood te gaan
Adds moet je ook kiten heh. Ik weet niet of je het op 25m doet of 10m.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Phase 1 en 2 stormen wij doorheen, maar phase 3 gaat verkeerd. Adds gaan gewoon niet dood bij ons.
VETquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef hans1988 het volgende:
woohoo:D:D:D
Vandaag mn Thunderfury gekregen
zal morgen ergens screentje posten ofzo
wat is die macro dan? Ik heb er meer over gehoord maar nog niet egt tijd gehad om het op te zoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef Chau het volgende:
[..]
Damn nice achievs heeft die gast.
/edit/ Enige wat je van een warrior moet weten is de 1button nuke macro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |